Samsung WF1124ZAC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 165 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF1124ZAC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

mmj 24-06-2021

slechte ervaring dure leer

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

na 2,5 3 jaar al 2x rintplaat laten maken en je raad het al nu weer de printplaat stuk geef weer motor storing aan dus ik zeg never nooit meer een wasmachine van samsung

Pluspunten

• 12kg
  • lekker stil

Minpunten

• printplaat
  • reperatie kosten
  • slechte service samsung

Kitty 26-01-2020

MISKOOP

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Volgens mij hebben wij heel veel geluk gehad (na alle andere reviews te hebben gelezen)!
Onze wasmachine heeft het 5 jaar probleemloos gedaan en beviel ook goed toen kwam de 3 E code.... een wasmachine moet naar ons idee wel langer meegaan dan 5 jaar. Onze vorige wasmachine deed het 18 jaar en deze was van het goedkope merk Marijnen, de Samsung koste 829,- en daar heb je dan ook een hoge verwachting van! o ja we konden de machine laten maken voor 600 euro. niets maken gewoon weg ermee en nooit meer een Samsung wasmachine!

Kees 05-08-2018

Samsung WF1124ZAC

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Samsung geeft niet thuis bij de storingen aan deze machine om de 2 jaar E3 storingen bij de eerste keer zei de monteur dat er een probleem was met dit onderdeel en onder garantie vervangen . Nu mag ik deze keer tot 390 euro zelf betalen WAT DENKEN ZE ZELF SLECHT VERHAAL SAMSUNG NEEM JULLIE VERANTWOORDING.

Minpunten

• Samsung service
  • Samsung garantie
  • E3 storingen en kosten

Chantal 29-11-2017

Wat een miskoop!

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Ook hier een E3 melding, hebben de wasmachine nu 3 jaar in ons bezit. Zoals ik het nu lees ga ik niet eens de moeite nemen om de machine te laten repareren voor €200. Wat een miskoop zeg en wat een schandalig slechte service van Samsung. Als er zoveel mensen met dezelfde problemen zijn dan ga je toch opzoek naar een oplossing en bied je dit al je klanten aan. Voor ons ook nooit meer iets van Samsung!

Frankl 15-11-2017

Samsung 3E storing

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Samsung 3E storing uit het niets. Machine open gemaakt zag er na 4 jaar nog keurig uit. Alleen de motor-aansturing leverde problemen op. De bekende 3e storing. Even googelen en daar is de redder in nood.
Printplaat opgestuurd en voor 69 euro gemaakt. Uitstekende uitleg

Pluspunten

• mooi
  • functioneel en zuinig

Minpunten

• motor aansturing print
  • E3 storing

Claudia 14-10-2017

Kansloos apparaat, kansloze klantenservice

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Precies zoals vele mensen hier schrijven, na 2 jaar en 2 maanden ineens problemen, het ding zet zichzelf voortdurend op pauze (gerust 5 keer per wasbeurt) en wanneer je de klantenservice hierover benadert kun je een dure monteur laten komen ALS je vantevoren toezegt de reparatie te laten uitvoeren. Alsof ik dat wil toezeggen zonder eerst te weten wat er mis is... Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat zo'n duur apparaat een levensduur van max 2 jaar heeft.

Minpunten

• duurzaamheid
  • klantenservice
  • garantie dekt reparaties niet

Martijn 29-09-2017

Slechte kwaliteit, binnen 2 jaar defect.

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Binnen 3 jaar moeten vervangen i.v.m. defecte printplaat. (2 × defect in 3 jaar) 1e keer vervangen binnen garantie, 2e keer zou mij dit 222 euro kosten. Zelfde printplaat, gaat maar 18 maanden mee. 18 Maanden later zou dit weer moeten gebeuren. Kosten nemen toe, omdat de coulanceregeling steeds meer afneemt. Niet gedaan, naar de stort en ander merk gekocht. Geen witgoed hier meer van Samsung.

Pluspunten

• 12 kg

Minpunten

• Om 18 maanden monteur op de stoep.
  • Korte levensduur
  • Geen oplossing voor de defecte printplaten.

Error404 15-06-2017

Grote trommel, matige betrouwbaarheid

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Wij hebben deze gekozen 4 1/2 jaar terug toen onze vorige (Bosch) na 13 jaar in één keer het rigoureus voor gezien hield. We hebben een drie kinderen dus extra grote trommel is handig, al is 12 kg wel heel ruim. Maar enkele malen deze hoeveelheid er ingestopt (gordijnen).

Opzicht werkt hij fijn: duidelijk display en veel programma's

Momenteel geeft hij dezelfde storing als waar andere mensen ook over klagen: foutcode 3E. Enig naspeuren levert informatie dat het te maken heeft met de motor. Op de machine prijkt een sticker dat er 10 jaar garantie op de motor zit.

Bij het eerste contact met Samsung stuit je op een barrière.
Je hebt het serienummer nodig anders kan ik geen reparatieverzoek indienen. Alsof ik 10 van dit soort apparaten op rij zou hebben? Bovendien kan de reparateur dat ook prima tijdens de reparatie achterhalen. Vreemd en niet klantvriendelijk zou ik zeggen.

Als ik de berichten mag geloven moet ik de beurs trekken, onafhankelijk van de 10 jaar garantie ... :-(

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Duidelijk display
  • Wast op lage temperaturen

Minpunten

• Niet betrouwbaar

Error404 29-01-2018

"Coulance" reparatie ad €250,- afgelopen juni.

Na op de kop af een half jaar en 5 dagen heeft de machine weer de geest gegeven. Wat een prutsers! Repliek van de helpdesk: we geven 3 maanden garantie op de reparatie meneer. Ik mag weer eens de portemonee trekken.

Samsung? Never nooit niet.

M. Breet 30-03-2017

Schandalig slechte machine

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

De machine wast goed als hij het doet. Zoals alle anderen hier. nu voor de 4e keer 3E storing. De wasmachine is 1x in zijn geheel vervangen. Maar elke keer zit je lachend 2 weken zonder wasmachine. Als dit ding buiten de garantie weer een grote reparatie heeft gaat hij de schroothoop op en is het het laatste samsung artikel dat hier de drempel passeert.

Pluspunten

• Grote trommel

Minpunten

• Veel storingen
  • Sechte/langzame service van samsung

Willems 06-02-2017

Slechte wasmachine die niet lang mee gaat!!!

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Ik heb deze machine nu 3 jaar in mij bezit. Ik heb er alleen maar problemen mee gehad vanaf dag 1. Ik denk dat ik een "maandag middag" model had. Telkens storing E3. Monteur bij geweest voor weet ik wat hoeveel keer volgens mij is er alles wat er vervangen kan worden wel gedaan. Tot sinds kort het display niks meer aangeeft waardoor ik ook niet kan zien op hoeveel graden ik was etc etc..... samsung gebeld en ja je raad het al de machine viel net buiten de garantie!!! Maar uit coulance kon ik het frontpaneel laten vervangen voor afgerond 300!!!! euro!!! En dan wel zeggen ja er zit wel 10 jaar garantie op de motor.... nou voor mij NOOIT maar dan ook NOOIT meer een Samsung!

Brian Rogers 08-11-2016

Samsung wasmachine 12 KG gaat nog geen 2 jaar mee

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Eind 17-2-2014 hebben voor 839.95 een 12KG Ecco bubble wasmachine gekocht bij Wachmachine.nl. Binnen 1 jaar deed de wasmachine niets meer en gaf deze een 3E error code met de tekst bel de service lijn. Een monteur is toen gekomen en heeft de elektronica/printplaat onderdeel ASSY PCB MAIN,ARNO,WF1124ZAC,12KG,230V vervangen. Nog geen jaar later hebben we weer dezelfde storing met deze wachmachine. Op klachtenkompas heb ik gelezen dat er ook andere mensen zijn die hetzelfde probeleem hebben ervaren met deze wasmachine. Nu moet ik 180 euro betalen om de wasmachine te laten maken. Ronduit belachelijk dat een wasmachine binnen 1 jaar al niet meer functioneert door een motor/electronica fout. Na oplossen begint het probleem weer van voor af aan. Er is iets structureels mis met deze wasmachine. Er staat 10 jaar garantie op digital inverter motor!!! Pfff hij gaat nog geen 2 jaar mee.

Pluspunten

• wast goed schoon
  • er pas veel was in
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Storingsgevoelig
  • E3 storing al binnen 1 jaar
  • Wasmachine kan je na 2 jaar weg doen

Rik 20-10-2016

Koop deze Samsung wasmachine niet!!

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

In het begin ben je erg blij met deze wasmachine net zoals de consumentenbond die 'm heel goed scoort. Na een jaar de eerste E3 storing, na 1,5 de tweede en nu gisteren de derde na ruim 2 jr. Dit zijn nogal ingrijpende reparaties. Na 2 jr valt het buiten de garantie maar ze bieden wel een 'coulance regeling' aan waarbij je max EUR 220 betaalt.

Wij zijn er nu helemaal klaar mee, gaan 'm niet repareren en morgen arriveert een Miele.

Samsung valt volledig door de mand qua duurzaamheid van deze wasmachines en wellicht hebben we gewoon pech. In dat geval verwacht je een gebaar van een bedrijf als Samsung maar de dieptrieste klantenservice doet echter het ergste vermoeden dat we niet de enige zijn...

Minpunten

• Duurzaamheid extreem slecht
  • Klantenservice zo mogelijk nog slechter

zelfde hier , net iets langer dan 2 jaar en 3e melding

R.A. 27-11-2017

Er is ook een mogelijkheid om de printplaat te laten repareren.

Mvg Alexander.

Error404 15-06-2017

Wij hebben ook een 3E melding, na 4.5 jaar gebruik. Er wordt door Samsung en Solectro eerst over euro's gepraat voordat een oplossing wordt aangeboden.

ineke 28-09-2016

Na een jaar a twee jaar begint de ellende

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Geweldige machine..... Als ie het doet!

Na een jaar a twee jaar begint bij veel mensen de ellende. Storingen continu. Oplossing van Samsung? Je wordt doorverwezen naar lokale reparateurs met dure voorrijkosten en onderzoek uren.

Heb spijt van de levensduur voor dit apparaat. Nu komen de wijze gedachtes achteraf in mijn hoofd: "had ik maar wat meer geld uitgegeven voor een Miele of AEG"....

Pluspunten

• Werkt goed
  • Veel laadruimte

Minpunten

• Totaal niet duurzaam
  • Slechte nazorg Samsung
  • Slechte service Samsung
  • Na garantieperiode: veel kosten achteraf!

its me only me 24-07-2016

als hij geen E3 storing geeft doet hij het goed.

Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

wasmachine nu 2 jaar en 2 mnd in ons bezit.
ideaal met groot gezin, en grote vul opening.

echter na 1 jaar een E3 storing, bijna 2 weken zonder wasmachine gezeten voor monteur langs kon komen. motor en printplaat vervangen. nu een jaar na datum weer een E3 storing (natuurlijk op zaterdag avond) dus maandag maar weer bellen met samsung

dus mijn advies (en ik ben een echte samsung klant) zoek verder naar een andere wasmachine

ineke 28-09-2016

Inderdaad, heb nu hetzelfde probleem. Via Samsung kom je bij een lokale reparateur terecht die dan zogenaamd een "coulance" regeling heeft.
Onder aan de streep kan het je dan nog maximaal €192 nog wat gaan kosten...

So much voor die mooie sticker met 10 jaar garantie op de wasmachine 👎

-->

"Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben een serviceaanvraag voor uw SAMSUNG toestel ontvangen.

Uw SAMSUNG toestel valt buiten de fabrieksgarantie. Daar u nog in het bezit bent van de koopbon kunt u aanspraak maken op een coulanceregeling. Deze regeling is bepaald door de fabrikant en wordt berekend op basis van het aankoopbedrag en aankoopdatum.

Volgens deze coulanceregeling kunnen de reparatiekosten hierbij voor u oplopen tot maximaal € 192,39 incl. voorrijden en BTW. Eventuele kosten boven dit bedrag zal de fabrikant volledig voor haar rekening nemen.

Eventuele extra garantie welke u heeft afgesloten kunnen wij niet bij uw dealer claimen. U dient hierover zelf met uw dealer contact op te nemen."
Wijzig

its me only me 01-10-2016

wij hebben het geluk dat de verkopende partij zelf wel zijn aandee4l nam, en dus het resterende deel voor hun rekening namen.

een was machine van ruim 800 euro moet langer dan 2 jaar mee kunnen gaan, dus heb je in mijn ogen een ondeugdelijk product aangeschaft. En dan kan je dus terug naar de winkel gaan voor reparatie/ garantie

neemt niet weg dat het je een hoop ellende kan besparen door toch een andere wasmachine te kiezen als je hem nog niet gekocht hebt. de service van Samsung is in deze echt bagger.

Truus Colby 30-12-2015
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Na 1 jaar en 3 maanden gaf de machine een 3E error, aangezien dit binnen de garantieperiode viel is dit probleemloos gerepareerd; nieuwe motor en een nieuwe printplaat! Nu de machine 2 jaar en 2 maanden oud is weer hetzelde euvel, echter valt het deze keer buiten de garantieperiode met als gevolg dat er minimaal euro 148,00 aan voorrijkosten betaald moet worden! Aangezien ik verwacht dat er ook weer een nieuwe printplaat nodig zal zijn om de machine gerepareerd te krijgen, komen die kosten er nog eens bovenop! Dit staat in geen verhouding met de te verwachten levensduur van de wasmachine en de aanschafprijs! Voor mij dus geen reparatie, maar heel gauw een andere machine van een ander merk! Triest dat Samsung de consument geen betere service biedt, dit is geen goede reclame. Des te jammer omdat ik in eerste instantie blij was met een machine met zo'n grote wascapaciteit en als je hem goed klem zet en ook de wasmiddel vullade (van plastic) goed klem zet, maakt de machine weinig geluid. Doe je dat niet dan maakt de machine een irritant geluid. Mijn vorige machine was een Miele, die heeft het 18 jaar volgehouden.

ineke 28-09-2016

Onder aan de streep kan het je dan nog maximaal €192 nog wat gaan kosten...

So much voor die mooie sticker met 10 jaar garantie op de wasmachine 👎

-->

"Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben een serviceaanvraag voor uw SAMSUNG toestel ontvangen.

Wijzig

Jet 29-10-2015
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

wij hebben de wasmachine 1,5 jaar geleden gekocht. en is nu al voor de 3e keer kapot!!!! elke keer mankeert er iets aan, wat NOOIt voorkomt. Wat een kat in de zak hebben wij gekocht. Het enige wat samsung biedt is een monteutr. Maar ja, as over een paar maand de garantie weg is, zit je mooi met dure reparaties. Samsung biedt geen andere oplossing. Met 4 kinderen zitten we dus mooi met de gebakken peren. 3x nadenken voor je zo'n ding aanschaft.

j.de.roo11 21-07-2014
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Mijn vorige review was geloof ik niet verstuurd omdat ik nog niet was geregistreerd. Hierbij nogmaals. Met de zin "een kind kan de was doen" heb ik niks te veel gezegd. Door ons, nu samengesteld gezin, een ideaal maatje voor het weg werken van alle was..... waar je eerst een hele dag mee bezig was is dit nu enkel een paar uurtjes. Met een glimlach :)
+punten:
*makkelijk te bedienen;
*ook snelle wasjes en kleine wasjes;
*zo stil dat je af en toe moet kijken of ie nog wel draait

-punten:
*laaddeur gaat voor ons helaas aan de verkeerde kant open :)
*verder kan ik nog geen minpunten ontdekken
Groet Peter en Jacqueline

hjvanwell 05-05-2014
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

De machine nu bijna een jaar in bezit en al voor de tweede keer een monteur erbij! Gelukkig nog net binnen de garantie, maar dat belooft niet veel goeds. Vanmiddag is de motor vervangen, maar de storing bleef. Moet een nieuwe printplaat in en daar zit een levertijd van 3 á 4 werkdagen op. Al met al kun je (hopelijk) na twee weken weer wassen. En dat met een gezin van 7 man/vrouw; juist de reden waarom we een 12kg machine hebben gekocht. Jammer dat de meeste beoordelingen op Kieskeurig worden gegeven na "een paar dagen in bezit". Dat zegt natuurlijk helemaal niks over de duurzaamheid...doe hier uw voordeel mee.

JPTV01 19-01-2014
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Aardige wasmachine maar voel me een beetje in de maling genomen door Samsung.

Gezien de positieve reviews hier wilde we er een aanschaffen...

Op Donderdag stond hij bij minstens 10 Samsung dealers voor €749.00 dan is er een Cash Back Actie voor €75.00 retour en binnen een dag gaan de prijzen van alle Samsung dealers €85.00 omhoog.

Mooie nep Cash Back Samsung!

Product duurder maken en dan met een hoop moeite zien wat terug te krijgen. Een grote tegenvaller van Samsung.

Erik1981 28-12-2013
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Een geweldige machine die doet wat hij moet doen. Fijn dat er veel was in kan. Het is handig dat de machine zelf meet hoelang hij nodig heeft als je er minder was in doet.

wacht maar tot ie meer als 2 jaar oud is

christel van genechten 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

GOED IN GEBRUIK VOOR BEDDENGOED ZOALS DEKBEDDEN VAN TWEE PERSOONS KAN VEEL IN WAT JE ANDERS IN TWEE DOET NU IN EEN KEER

Willem 29-10-2016

in een paar weken kun je over de duurzaamheid geen goede mening hebben. iedereen is met zijn nieuwe product zeer tevreden.

uit lokeren 12-12-2013

Door de 10kg inhoud ideaal voor donsdekens
Stille werking
Plug and play
Weinig restvochtigheid, korte duurtijd in de droogkast

christel van genechten 12-12-2013

GROOT VULOPENING GOED VOOR BEDDEN GOED
DUBBEL ZOVEEL ALS ANDERS IN EEN VAN 6 KG DRAAIT BIJNA RUISLOOS

Verkest Joke 30-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

Een ideale aankoop voor een groot gezin met tieners. Eenvoudige en duidelijke bediening, dank zij het innoverende display. Laat de mogelijkheid om eigen programma's samen te stellen eens men wat meer vertrouwd is met de machine. Zeer stille aanwinst, die bovendien quasi trillingsvrij is. Ze is qua afmetingen een 5-tal centimeter dieper, in breedte geen verschil met de vorige. De grootste dekbedovertrekken kunnen vanaf heden thuis gewassen worden. Enig minpunt: de vrijwilliger die de was dient uit te hangen is wat langer aan de slag. Maar met een smartphone van hetzelfde merk is ook dat probleem snel van de baan.

zeyani 26-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF1124ZAC

ik heb mijn wasmachine 3 dagen en ik vind het geweldig, maakt geen of amper geluid de trommel is lekker ruim je ziet op de display hoelang nog de programma duurt.

ik ben tevreden...