Miele WWI660 TDOS XL&WIFICONN@CT - Reviews

Type/soort
wasmachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WWI660 TDOS XL&WIFICONN@CT op Kieskeurig.nl.

S. 19-01-2019

Luxe wasmachine

Geschreven voor: Miele WWI660 TDOS XL&WIFICONN@CT

Het is een mooie machine met een hoop mogelijkheden. Een grote opening zodat er makkelijk een dekbed in kan. Ruime keuze aan programma's. Ik sta ook versteld van de geur van het bijgeleverde wasmiddel deze ruikt erg fris.

Pluspunten

• Frisse geur van de was met bijgeleverd wasmiddel
  • Wast goed schoon
  • Ruime keuze aan programma's
  • Start uitstel op losse uren en min.

Minpunten

• Prijzig losse lege flacons

José 11-12-2018

Een fijne wasmachine, gebruiks vriendelijk maar wel prijzig

Geschreven voor: Miele WWI660 TDOS XL&WIFICONN@CT

Ik heb hiervoor ook een Miele gehad, deze had het na trouwe dienst begeven. Ik heb de afweging gemaakt om een ander merk te kopen maar kwam toch op deze Miele uit. Wel prijzig maar ik verwacht dat deze net zo betrouwbaar is als de voorganger. Uit eerdere reviews blijkt dat men het wasmiddel van de Miele niet zo lekker vindt ruiken maar ik ben het daar niet mee eens. Het ruikt gewoon naar schone was. Ik heb wel een extra reservoir besteld zodat ik eventueel een ander wasmiddel kan gebruiken maar omdat er bij de aankoop ook een voucher bij zat van een half jaar wasmiddel cadeau, denk ik dat ik deze voorlopig niet nodig zal hebben.

In eerste instantie dacht ik dat ik al de wasprogramma's niet zou gebruiken omdat ik eerder vaak koos voor wit of bont. Ik merk dat ik nu beter mijn was sorteer en de programma's meer afstem op het soort was. Ik verwacht dan ook dat hierdoor mijn kleding beter beschermd blijft en hierdoor langer mooi blijft.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • minder verbruik van wasmiddel
  • veel keuze in wasprogramma's

Minpunten

• prijzig maar waar voor je geld

Fam Meijer 27-11-2018

9 kg was en een fluisterstille machine

Geschreven voor: Miele WWI660 TDOS XL&WIFICONN@CT

Onze vorige miele wasmachine was aan vervanging toe. We waren op zoek naar een machine met 9 kg capaciteit en we vonden deze miele wwi 660 wasautomaat. Vrijdag besteld en zaterdag al aangesloten door Coolblue. De machine is fluisterstil en ook nog via internet te benaderen.

Pluspunten

• 9 kg
  • Twindos
  • Fluisterstil
  • MieleCommect

Minpunten

• Nog niet gevonden

David 11-11-2018

Heerlijke machine!

Geschreven voor: Miele WWI660 TDOS XL&WIFICONN@CT

De Miele wwi660 is een rop machine met de bekende kwaliteitsbeleving van Miele. Waskwaliteit is super en de extras die de machine heeft zijn precies wat je wilt. Geen onzin maar gewoon degelijke hulp! Twindos is eveneens een uitvinding! Werkt heel goed. Al met al een aanrader!!

Minpunten

• Cashback vorderen lukt niet Voa coolblue

Michel 08-09-2018

Geweldige wasmachine met groot gebruikersgemak

Geschreven voor: Miele WWI660 TDOS XL&WIFICONN@CT

Het apparaat heeft een grote inhoud van 9 kg, is super degelijk qua fabricage en aan de andere kant ook supermodern met Wificonnect en automatische toevoer van wasmiddel via het Twindos systeem. Hij kan ook met een App bediend worden.

Pluspunten

• 9 kg inhoud
  • trommel beschadigt de was niet
  • bediening vriendelijk
  • geen gedoe en verspilling van wasmiddel

Minpunten

• nog niet gevonden