Miele WWI660 TDos XL&WiFiConn@ct

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WWI660 TDos XL&WiFiConn@ct op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H.P.J. Vijn 13-01-2020

betrouwbaar zuinig en stil

Na 25 jaar trouwe dienst onze wasmachine vernieuwd en natuurlijk weer voor een Miele.
De oude machine werkte nog wel maar deze nieuwe is zo veel zuiniger in gebruik.
Het is een super ding die gemakkelijk kan worden bediend.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • betrouwbaar
  • betrouwbaar

Minpunten

• losse zeep containers veel te duur.

Sari 25-10-2019

Éens een Miele, altijd een Miele !!

We hebben nadat onze oude Miele wasmachine na 22 jaar trouwe dienst uiteindelijk kuren begon te vertonen, wederom voor een Miele gekozen.
We draaien met een een inhoud van 9kg (oude was 5kg) duidelijk minder was. Hij is onbeschrijfelijk stil.
Veel extra was-programma’s, zoals oa Allergieën, Beddengoed, Donkere was, Dons, Gordijnen.
Met een partner die allergische astma heeft , zijn dit soort extra mogelijkheden ideaal voor ons.
Bedienen via de app was in het begin lastig (instellen etc ) maar nu we weten hoe het werk, is het ideaal.
Het Twindos systeem is erg handig in gebruik, bepaald zelf hoeveel wasmiddel er nodig is,, hierdoor gebruik je niet meer onnodig meer wasmiddel dan nodig is.
Wel jammer dat de navulcontainers niet meegeleverd worden dus deze schaffen we zelf aan, nadat de wasmiddel voor ongeveer 6 maanden die gratis meegeleverd werd straks bijna op is.
De al gevulde containers van Miele zelf zijn namelijk best prijzig in vergelijking met de wasmiddel die wij gebruiken.
Het piepje dat de was klaar is, is voor onze zoon die op zolder slaapt niet altijd even leuk, je kunt deze ook niet via de app uitzetten en gaat best lang door met piepen,, Wellicht dat Miele dit met een simpele software update kan toevoegen.
Wij hebben ook nog geprofiteerd van de 100€ CashBack vanuit Miele, De actie loopt nog tot 3 November !
Al met al zijn we enorm blij met deze wasmachine..
De slogan “ Miele, er is geen betere” is er eentje waar ik 1000% achter sta !!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Twindos Systeem
  • Wifi Connect, bedienen via de app
  • Schone was
  • Veel bruikbare extra wasprogramma’s

Minpunten

• Inhoud en temperatuur niet zelf in te stellen
  • piepje dat wasbeurt klaar is gaat best lang door
  • Miele wasmiddel prijzig
  • Wasbeurten duren relatief lang

Mona 04-10-2019

Happy customer

Erg tevreden over de wasmachine. Zeer schoon resultaat. Bedieningspaneel redelijk duidelijk en overzichtelijk. Af en toe spiek ik wel in de handleiding die erg handig is. Ook zeer praktisch en goed voor behoud van de kwaliteit van de kleiding is de Twindos dosering. Je doet de was in de machine en kijkt niet om naar de dosering van de wasmiddel. Wasmiddel relatief wat duurder, maar het is het waard. Toppunt vind ik de bediening via de App. Erg handig wanneer je je buitenshuis bevind. Kortom: aan te bevelen wasmachine.

Pluspunten

• Handig bedieningspaneel
  • Redelijk veel programma's
  • Piepsignaal bij einde wasbeurt
  • Bediening via de app
  • Twindos dosering

Minpunten

• Miele wasmiddel duurder dan gemiddelde wasmiddel

Wasmachine Miele TwinDos 24-01-2019

wasmachine met vele mogelijkheden

Wasmachine met automatische wasmiddeldosering, maar je hoeft het niet per de te gebruiken. Koppelen met je smartphone middels WiFi. Hierdoor kun je op je telefoon heel makkelijk opzoeken welk wasprogramma voor je was het beste is en kun je hem op afstand bedienen. Veel meer keuzes voor prgramma’s Dan andere wasmachines.

Pluspunten

• Automatische dosering
  • Grote programmakeuze
  • Op afstand te bedienen op je telefoon
  • Stil
  • Goed te begrijpen menu

Minpunten

• Heb er geen

S. 19-01-2019

Luxe wasmachine

Het is een mooie machine met een hoop mogelijkheden. Een grote opening zodat er makkelijk een dekbed in kan. Ruime keuze aan programma's. Ik sta ook versteld van de geur van het bijgeleverde wasmiddel deze ruikt erg fris.

Pluspunten

• Frisse geur van de was met bijgeleverd wasmiddel
  • Wast goed schoon
  • Ruime keuze aan programma's
  • Start uitstel op losse uren en min.

Minpunten

• Prijzig losse lege flacons

José 11-12-2018

Een fijne wasmachine, gebruiks vriendelijk maar wel prijzig

Ik heb hiervoor ook een Miele gehad, deze had het na trouwe dienst begeven. Ik heb de afweging gemaakt om een ander merk te kopen maar kwam toch op deze Miele uit. Wel prijzig maar ik verwacht dat deze net zo betrouwbaar is als de voorganger. Uit eerdere reviews blijkt dat men het wasmiddel van de Miele niet zo lekker vindt ruiken maar ik ben het daar niet mee eens. Het ruikt gewoon naar schone was. Ik heb wel een extra reservoir besteld zodat ik eventueel een ander wasmiddel kan gebruiken maar omdat er bij de aankoop ook een voucher bij zat van een half jaar wasmiddel cadeau, denk ik dat ik deze voorlopig niet nodig zal hebben.

In eerste instantie dacht ik dat ik al de wasprogramma's niet zou gebruiken omdat ik eerder vaak koos voor wit of bont. Ik merk dat ik nu beter mijn was sorteer en de programma's meer afstem op het soort was. Ik verwacht dan ook dat hierdoor mijn kleding beter beschermd blijft en hierdoor langer mooi blijft.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • minder verbruik van wasmiddel
  • veel keuze in wasprogramma's

Minpunten

• prijzig maar waar voor je geld

Fam Meijer 27-11-2018

9 kg was en een fluisterstille machine

Onze vorige miele wasmachine was aan vervanging toe. We waren op zoek naar een machine met 9 kg capaciteit en we vonden deze miele wwi 660 wasautomaat. Vrijdag besteld en zaterdag al aangesloten door Coolblue. De machine is fluisterstil en ook nog via internet te benaderen.

Pluspunten

• 9 kg
  • Twindos
  • Fluisterstil
  • MieleCommect

Minpunten

• Nog niet gevonden

David 11-11-2018

Heerlijke machine!

De Miele wwi660 is een rop machine met de bekende kwaliteitsbeleving van Miele. Waskwaliteit is super en de extras die de machine heeft zijn precies wat je wilt. Geen onzin maar gewoon degelijke hulp! Twindos is eveneens een uitvinding! Werkt heel goed. Al met al een aanrader!!

Minpunten

• Cashback vorderen lukt niet Voa coolblue

Michel 08-09-2018

Geweldige wasmachine met groot gebruikersgemak

Het apparaat heeft een grote inhoud van 9 kg, is super degelijk qua fabricage en aan de andere kant ook supermodern met Wificonnect en automatische toevoer van wasmiddel via het Twindos systeem. Hij kan ook met een App bediend worden.

Pluspunten

• 9 kg inhoud
  • trommel beschadigt de was niet
  • bediening vriendelijk
  • geen gedoe en verspilling van wasmiddel

Minpunten

• nog niet gevonden