Miele WCI330 PWASH2.0 XL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Popol1508 09-05-2018

Grote multifunctionele wasmachine

Mijn tweede Miele, de vorige was 15 jaar oud en ik hoop dat deze het net zo lang gaat vol houden. De wasmachine ziet er heel netjes uit, alles is goed afgewerkt en lijkt van hele goede qualiteit. Het touch screen is duidelijk leesbaar en goed te bedienen, de draai knop is snel en gebruiksvriendelijk. Bij het aanzetten van de maschine moet er gewacht worden op het welkom's berijchtje. Dit had van mij sneller gemogen. De standaard programma's zijn makkelijk te kiezen en de centrifugeer toerental en temperatuur is handig te wijzigen. De vele specifieke programma's moeten in het menu op het scherm gekozen worden. Er kan wasgoed toegevoegd worden als een programma al gestart is!
De meeste programma's duren lang maar het wasresultaat is altijd goed. Ik heb de Miele caps wasmiddel doses niet geprobeerd, ik vindt het fijner om zelf te doseren, alleen jammer dat deze machine voor deze prijs niet aangeefd hoeveel kg was je er al in hebt gestopt.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Heel hoogwaardig afgewerkt
  • Was resultaten
  • Veel programma's

Minpunten

• Geen gewicht weergave tijdens het vullen

Channie004 08-06-2018

100 kg zwaar maar ook 100% tevreden!

De Miele WCI 330 is in verband met 9kg laadmogelijkheid en de mogelijkheid om op 1600 toeren te centrifugeren een aanrader voor een gezin. Toen onze wasmachine geleverd werd was ik blij dat de heren deze wasmachine naar mijn zolder hebben getild. De Miele WCI 330 is letterlijk een zwaargewicht, want de machine weegt incl. verpakking 100 kg. Na twee weken intensief testen kan ik niet ander concluderen dat deze Miele wasmachine zijn 100 kg. gewicht omgezet heeft in 100% tevredenheid. Het installeren ging simpel. Stekker in het stopcontact en afvoerslag in de afvoer. Vervolgens ging de machine zichzelf kalibreren, dat duurde bijna 2 uur, maar daarna was de machine klaar voor gebruik. Het design van deze Miele is strak. Weinig toeters en bellen, maar een goed doordacht display met touchscreen. Het laadvermogen van 9 kg is ideaal. Wat ik veel gebruikt heb is het quickpower programma. Hiermee krijg je je was in minder dan een uur fris en echt goed schoon. De optie voorstrijken is er praktisch waardoor strijken is bijna niet meer nodig is. Wat erg opvalt is dat deze machine heel erg stil is. Tijdens het wassen hoor de de machine helemaal niet en tijdens het centrifugeren is de machine ook nog opvallend stil. Resumé: Een klassiek voorbeeld van waarde naar zijn geld. Een prima wasmachine, wast goed schoon, is snel en erg stil. Ook niet onbelangrijk deze machine is ook uiterst energiezuinig (A+++ -40%). De kwaliteit/duurzaamheid waar het merk Miele voor bekend staat heeft deze machine tot nu toe meer dan waar gemaakt. Aanrader!

Pluspunten

• simpele bediening
  • stil
  • groot laadvermogen
  • veel programma keuzes
  • timer functie

Minpunten

• Niet goedkoop
  • (als je hem zelf moet tillen) zware machine!

Roy 21-09-2018

Miele WCI 330 W1 PowerWash 2.0 wasmachine, er is geen betere

Deze wasmachine is makkelijk te bedienen, heeft een grote vulopening, kan tot 9 kg. beladen worden en is zeer stil bij het wassen. Met de PowerWash is de was in 1 uur klaar. Das supersnel!! De gehele wasmachine is degelijk gemaakt en gaat naar ons inziens weer lang mee. (Onze oude wasmachine, ook een Miele, stopte er na 19 jaar intensief wassen ermee op. Heeft dus absoluut geen schuld, hoop dat deze net zo lang mee gaat! MIELE = EEN AANRADER!!)

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • Grote vulopening
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Prijzig

Gezin van 4 pers 03-09-2018

Energiezuinig

Het product is energiezuinig, en toch kun je korte wasjes doen. De programmaduur is ook niet zo vreselijk lang als bij andere wasmachines