Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Diesel 11-09-2022

Top miele wasmachine

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Ik heb een heel groot gezin en veel was dus een goede wasmachine nodig en een sterke
De was word goed schoon en s’nachts is hij stil
Top machine zeer tevreden

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Veel functies
  • Kort programma
  • Veel was in een keer wassen
  • Veel programma’s

Aiimee 20-11-2021

Miskoop

Grootste miskoop ever!!!
Was wordt niet schoon en stinkt/ruikt muf als het uit de machine ene komt!
Monteur is langs geweest.. kregen een praatje dat we te veel wasmiddel gebruikte en dat er wel een storing in het apparaat zichtbaar was, maar daar lag het niet aan.
Ook nog eens flink kunnen betalen en nog steeds stinkende was en dat voor ruim €1100! Triest!

Minpunten

• Was stinkt
  • Was niet schoon
  • Slechte services

Marian 17-03-2021

zeer tevreden

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Hele fijne wasmachine, en heel blij met de PowerWash die duurt namelijk maar een uurtje, ideaal voor beddengoed.
Hij wast zeer stil zelfs met centrifugeren, ben er superblij mee.

Pluspunten

• PowerWash
  • zeer stil

Minpunten

• beetje aan de prijzige kant

Fredtusveld 02-12-2020

Nieuwe Twindos, was stinkt

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Gekocht januari 2019. Goed gewerkt tot een maand geleden. Sinds die tijd stinkt de was. We hebben Miele gebeld en de adviezen - 90 graden wassen regelmatig en poeder wasmiddel af en toe gebruiken - opgevolgd.

Helaas blijft de was stinken. Miele biedt aan een monteur te sturen op onze kosten.

Minpunten

• Stinkende was
  • Miele garantie levert onvoldoende op

Benno65 01-11-2020

Uitstekende wasmachine.

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Op basis van 'als beste getest' deze wasmachine gekocht. Onze vorige Miele heeft het bijna 20 jaar zonder problemen volgehouden. Mede om die reden toch weer voor een Miele gekozen. Deze Miele is toch wel een heel stuk stiller dan onze oude. Bovendien veel zuiniger in gebruik. Belangrijk is voor gebruik wel even de gebruiksaanwijzing te lezen! In de review van Mevrouw van ..... staat dat de was niet schoon is en niet lekker ruikt. In de gebruiksaanwijzing wordt gemeld dit het gevolg is van te weinig wasmiddel of te veel wasmiddel. Bij ons is de was super schoon en ruikt wel lekker fris. De wasprogramma's duren vrij lang om zo energie zuinig en met zeer weinig waterverbruik te wassen. Ook duurt het inderdaad best lang voor dat bijvoorbeeld het 'standaard' katoen programma klaar is. Ongeveer 2 uur. Miele heeft daarvoor een Quick Washprogramma knop die in precies 0:59 minuten een volledig katoen programma kan draaien. Deze is nog steeds heel zuinig in energie- en waterverbruik. Mijn vrouw wast vaak de vele handdoeken die na het douchen in de wasmand verdwijnen. Zij wil zelf dan graag dit in een half uurtje gewassen hebben. In de gebruiksaanwijzing staat dat je de draaiknop dan op 'overige programma's' kunt zetten. In het display verschijnt dan het woord 'Express' Dit programma wast binnen 20 minuten onze gebruikte handdoeken weer schoon en fris! Wij zijn erg blij met deze wasmachine die als "beste getest" is aanbevolen. Wat ons betreft een aanrader.

Pluspunten

• Was resultaat
  • Zuinigheid water en electriciteit
  • Stil
  • Veel programma's
  • Kortste programma is Express van 20 minuten

Minpunten

• slechts tot1400 toeren centrifugeren in express

Doeks 06-01-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Apparaat werkt zonder problemen. Zeer fijne bediening. Was komt er perfect schoon uit. De korte wasprogramma's Quickpowerwash en Singlewash zijn zeer handig. Dit bespaart extra energie en tijd.

Theresia 14-12-2019

Wasmachine komt geregeld van zijn plaats

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Reeds mijn 3e Miele. Altijd tevreden geweest. Heb deze vanaf augustus 2018. Helaas komt deze Miele geregeld van zijn plaats. Monteurs van Miele kunnen niet vinden waar het aan ligt. Advies om bij te houden bij welk programma en bjj welke handeling het gebeurt. Het gebeurt bij meerdere programma's maar helaas heb ik nog niet kunnen ontdekken bij welke stap van het programma het gebeurt.

Marieke 27-05-2019

Energiezuinig, Stil, zuinig met water, 9 kg. inhoud

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

De machine is Energiezuinig, je hoort hem haast niet wanneer de machine water pakt of centrifugeert, de machine heeft een grote trommel waar gelukkig een dekbed of slaapzak makkelijk inpast. Zuinig met water

Wim Wansleven 13-04-2019

Mooi vormgegeven Wasmachine - Wunderbar Miele!

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Tijdens ons huwelijk hebben wij meerdere merken wasmachines 'versleten' Zeker in de periode dat er kinderen kwamen stonden deze apparaten dagelijks 2 tot 3 wassen te draaien. Nu de kinderen de deur uit zijn en de laatst aangeschafte machine de geest gaf hebben wij besloten om voor een duurdere en betrouwbaardere machine te gaan kiezen en kwamen daarbij uit op het merk Miele (mede door de positieve reviews en de aanbevelingen van familie en kennissen) Nu een 3-tal dagen later kunnen wij alleen maar jubelend toegeven dat onze verwachtingen meer dan overtroffen zijn. Deze machine is in vergelijking met alle andere merken (en dat waren ook echt niet de aller goedkoopste) en pareltje en een geweldig bezit. En ja, deze machine is niet de goedkoopste en aan de prijs maar onze ervaring is dat in ons 38 jarig huwelijk geen enkele machine ook maar kan tippen aan alles wat dit apparaat kan. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Super stil, nauwelijks hoorbaar
  • Ongekend bedienings gemak
  • Heel zuinig met water en stroom
  • Duidelijke en overzichtelijke display

Minpunten

• Enige minpunt de lange duur van de wasprogramma's

Jolanda van Trigt 07-04-2019

Miele, niet altijd beter, helaas.

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Onze oude Miele had het na 20 jaar begeven, dus een nieuwe gekocht. Maar ik vind de speciale wasmethode waar het water op je wasgoed wordt gesproeid niet schoon wassen. En het ruikt niet lekker fris, ondanks de hoeveelheid waspoeder die ik gebruik. Ik denk ook dat je kleding eerder zal slijten. Helaas net 2 weken oud en nu al spijt.

Pluspunten

• Grote trommel

Minpunten

• Duur systeem met weinig resultaat.
  • Geen fris ruikende was.

Lenny 19-03-2019

Grotere inhoud

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Grotere inhoud, ong. hetzelfde formaat is behouden, maar hierdoor hangt de trommel natuurlijk ook iets lager. Het schoonmaken van het filter is hierdoor wel iets lastiger, mijn opvangbakje voor het afvalwater was nu net iets te hoog.
De machine is in diverse talen in te stellen (maar start wel op in het Duits) en is dan ook duidelijk in de programmakeuzes, daarnaast heeft hij nog een handige grip in de deur.
M.b.t. huisdieren; let op dat je kleedjes moet uitkloppen voor je ze in de machine doet, de haren verzamelen zich wel in de rubberrand, maar zoiets vergeten, doe je maar 1 keer!
Volgens de beschrijving wast de machine beter met poeder, maar er zitten ook 3 vloeibare proefwasbeurten bij de aflevering, dus ik gebruik wat mij uitkomt.
De heren hebben hem netjes afgeleverd en ingesteld, de beugel die in de machine lag is ook aan de afvoerslang bevestigd, daarna werd de machine voor de 1e keer opgestart om zichzelf in te laten stellen.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Greep in de deur
  • Diverse talen instelbaar
  • Makkelijk instelbaar
  • Stelt zichzelf waterpas

Minpunten

• Grote machine, trommel hangt lager
  • Water opvangen uit het filter is lastiger
  • Kleedjes even uitkloppen voor het wassen

Patricia 14-03-2019

Zeer stille wasmachine, 1600 toeren bij een paar programma's

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Bij de vele programma's kun je toerental en graden zelf instellen. Programma's voor vitrage, nieuwe kleding, dons, dekbedden, kussens etc. Super stil. Lekker grote trommel

Pluspunten

• Super stil
  • Veel wasprogrogramma's
  • Toeren en graden zelf instelbaar
  • Super zuinig qua energie en water

Minpunten

• Mis een weegapparatuur in trommel

M.Trienekens 05-02-2019

Miele wasmachine, veel verschillende nuttige programma,s

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Ik heb gekozen voor de miele wci 330 wps omdat deze wasmachine veel verschillende programma,s heeft en je kunt die programma,s ook nog zelf aanpassen in temperatuur,toerental en tijd.
Zeer uitgebreid en makkelijk in gebruik.
Ik heb voor het merk Miele gekozen omdat mijn oude wasmachine bijna 20 jaar naar tevredenheid gewerkt heeft.

Sier 15-01-2019

Geniet van de stilte

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Zuinig stil en metalen binnen trommel en mooie aanbieding mooie machine en een miele gaat vaak wat langer mee

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Mooi

Minpunten

• Geen waterslot

M.Rakké 03-12-2018

Wasmachine

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Energie zuinig bij keuze van het juiste programma wastijd wordt dan ongeveer een half uur langer,
Na het centrifugeren is de nog maar 44% restvocht aanwezig.
Zuinig met energie.

Anoniem 01-12-2018

Ik heb deze wasmachine in huis en ben super tevreden

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Ik had al Miele en nu weer deze nog beter super , kleine wasjes ook fijn , alles mogelijk en heel stil .

Pluspunten

• Alles mogelijk top !

Minpunten

• Geen .

Roy 21-09-2018

Miele WCI 330 W1 PowerWash 2.0 wasmachine, er is geen betere

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Deze wasmachine is makkelijk te bedienen, heeft een grote vulopening, kan tot 9 kg. beladen worden en is zeer stil bij het wassen. Met de PowerWash is de was in 1 uur klaar. Das supersnel!! De gehele wasmachine is degelijk gemaakt en gaat naar ons inziens weer lang mee. (Onze oude wasmachine, ook een Miele, stopte er na 19 jaar intensief wassen ermee op. Heeft dus absoluut geen schuld, hoop dat deze net zo lang mee gaat! MIELE = EEN AANRADER!!)

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • Grote vulopening
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Prijzig

Gezin van 4 pers 03-09-2018

Energiezuinig

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Het product is energiezuinig, en toch kun je korte wasjes doen. De programmaduur is ook niet zo vreselijk lang als bij andere wasmachines

Channie004 08-06-2018

100 kg zwaar maar ook 100% tevreden!

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

De Miele WCI 330 is in verband met 9kg laadmogelijkheid en de mogelijkheid om op 1600 toeren te centrifugeren een aanrader voor een gezin. Toen onze wasmachine geleverd werd was ik blij dat de heren deze wasmachine naar mijn zolder hebben getild. De Miele WCI 330 is letterlijk een zwaargewicht, want de machine weegt incl. verpakking 100 kg. Na twee weken intensief testen kan ik niet ander concluderen dat deze Miele wasmachine zijn 100 kg. gewicht omgezet heeft in 100% tevredenheid. Het installeren ging simpel. Stekker in het stopcontact en afvoerslag in de afvoer. Vervolgens ging de machine zichzelf kalibreren, dat duurde bijna 2 uur, maar daarna was de machine klaar voor gebruik. Het design van deze Miele is strak. Weinig toeters en bellen, maar een goed doordacht display met touchscreen. Het laadvermogen van 9 kg is ideaal. Wat ik veel gebruikt heb is het quickpower programma. Hiermee krijg je je was in minder dan een uur fris en echt goed schoon. De optie voorstrijken is er praktisch waardoor strijken is bijna niet meer nodig is. Wat erg opvalt is dat deze machine heel erg stil is. Tijdens het wassen hoor de de machine helemaal niet en tijdens het centrifugeren is de machine ook nog opvallend stil. Resumé: Een klassiek voorbeeld van waarde naar zijn geld. Een prima wasmachine, wast goed schoon, is snel en erg stil. Ook niet onbelangrijk deze machine is ook uiterst energiezuinig (A+++ -40%). De kwaliteit/duurzaamheid waar het merk Miele voor bekend staat heeft deze machine tot nu toe meer dan waar gemaakt. Aanrader!

Pluspunten

• simpele bediening
  • stil
  • groot laadvermogen
  • veel programma keuzes
  • timer functie

Minpunten

• Niet goedkoop
  • (als je hem zelf moet tillen) zware machine!

Popol1508 09-05-2018

Grote multifunctionele wasmachine

Geschreven voor: Miele WCI330 WPS PWash2.0 XL

Mijn tweede Miele, de vorige was 15 jaar oud en ik hoop dat deze het net zo lang gaat vol houden. De wasmachine ziet er heel netjes uit, alles is goed afgewerkt en lijkt van hele goede qualiteit. Het touch screen is duidelijk leesbaar en goed te bedienen, de draai knop is snel en gebruiksvriendelijk. Bij het aanzetten van de maschine moet er gewacht worden op het welkom's berijchtje. Dit had van mij sneller gemogen. De standaard programma's zijn makkelijk te kiezen en de centrifugeer toerental en temperatuur is handig te wijzigen. De vele specifieke programma's moeten in het menu op het scherm gekozen worden. Er kan wasgoed toegevoegd worden als een programma al gestart is!
De meeste programma's duren lang maar het wasresultaat is altijd goed. Ik heb de Miele caps wasmiddel doses niet geprobeerd, ik vindt het fijner om zelf te doseren, alleen jammer dat deze machine voor deze prijs niet aangeefd hoeveel kg was je er al in hebt gestopt.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Heel hoogwaardig afgewerkt
  • Was resultaten
  • Veel programma's

Minpunten

• Prijs
  • Geen gewicht weergave tijdens het vullen