De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7WB86GW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SecondPolo 11-02-2022

Fijne wasdroogcombinatie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Ik ben zeer tevreden over deze machine. Ik moet nog even wennen aan de droogfunctie. Hiervoor had ik geen droger.
Ik ben iets minder tevreden over het design. Met name de bolling van de voorkant. Daardoor kan ik hem niet weg bouwen achter een deurtje. Als ik dat wel doe kan het bakje voor de wasmiddelen niet ver genoeg open.

frknny 27-01-2022

Dynamische duo

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Momenteel heb ik de machine nu ongeveer al 7 maanden. Ik wist niet echt of een was- en droogcombinatie makkelijk te gebruiken zou zijn, maar ook twijfelde ik of het wel gezond voor mijn kleren zou zijn. Het enige wat ik kan zeggen is geweldig. De was en droogcombinatie zie ik als een dynamische duo en heeft me doen overtreffen. Ik raad het zeker iedereen aan, maar voornamelijk de mensen met weinig ruimte in hun huis, maar toch een wasmachine en droger willen.

Christunr 25-01-2022

Stille ruimtebespaarder

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vanwege appartement kp zoek naar een combinatie wasmachine droger in 1. Voor "dagelijkse" wasjes is de aeg perfect. Wilt men af en toe een tapijtje wassen (badkamer of toilet) dan heeft de machine bij centrifugeren veel moeite, doet het dan eigenlijk (ondanks 1 klein kleedje erin) niet programma werkt die af maar draait zijn toeren niet en komt er kletsnat uit ook bij alleen centrifugeren. Schijnbaar een slimme machine die de toeren niet uitvoert bij nog te nat voor centrifugeren. Voor de normale wasjes en droogjes perfect, ideaal voor in kleiner appartement en 1 persoonshuishouden, wast heel stil en droogt goed.

Anoniem 13-01-2022

SuperMachine!!

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Supermachine, stil, makkelijk in gebruik en doet perfect wat ie moet doen!! Happy!!

h**w@g**l.com 26-12-2021

was en droogt goed, maar heeft wel veel tijd nodig

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

heeft veel mogelijkheden, grote capaciteit en is redelijk stil. Programma's duren wel behoorlijk lang.

Pluspunten

• vrfij stil
  • weinig trillingen

Minpunten

• veel tijd nodig

Rian 21-12-2021

Handig, alles in 1

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor de gebruiksaanwijzing moet ik wel even in het boekje duiken. Maar hij neemt weinig ruimte in beslag en kan zowel wassen, stomen en drogen. IDEAAL!
Het apparaat degelijk gebouwd en ziet er prima uit. Ik ben er blij mee!

Wim 02-12-2021

Super easy

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Easy in gebruik,ben een paar keer naar boven gelopen om te kijken of ie wel aan stond(zo stil)
Ben er super blij mee

wilco 30-11-2021

top apparaat

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

prima om mee te wassen en droogt geweldig
wel even uitzoeken hoe het werkt allemaal maar dat wijst eingenlijk voor zich zelf

irisg 27-11-2021

Alles in een!

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Hele fijne combinatie. Zeker voor als je alleen bent scheelt het een hoop ruimte voor droger en wasmachine. Werkt perfect!

Koos 24-11-2021

Kind kan de was doen

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Hele mooie wasmachine die zowel kan wassen en drogen. Doet zijn werk erg goed en ben er zeer tevreden over. Met name de non-stop 60 minuten optie is een uitkomst. Mooi werk AEG!

B&M 23-11-2021

Super Kombi

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Wat een super Kombi Was/droog!
Een jaar geleden hebben wij van een ander merk een was/droog combinatie gehad en dit beviel totaal niet. Hierdoor weer overgegaan op een losse wasmachine en droger. Deze AEG hebben wij kunnen testen in een vakantiewoning en beviel zo goed dat wij hem direct gekocht hebben voor onszelf. Deze wast heel fijn en droogt super goed. Droogtijd valt ook reuze mee. Ik zeg doen!

Emile 21-11-2021

Mooie goed wasdroger

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Functioneert naar behoren. Wast droogt en combineert. Compact.

Sunny 04-11-2021

Gamechanger

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Geweldig apparaat! Mijn wasgoed komt er heel zacht uit na het drogen en de stoomfunctie verwijdert alle nare geurtjes. Vrij klein en compact dus perfect als je niet veel ruimte hebt en klein woont. Qua prijs is de kwaliteit perfect, doet wat het beloofd.

Imur 02-11-2021

Met AEG ga ik graag in zee :)

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Wat een fantastische machine. Erg fraai ontwerp, lijkt alsof het in een ruimteschip thuishoort! En nagenoeg geruisloos, ik kan 'm zonder enig probleem 's nachts aan doen!!

Ik ben enorm blij om deze machine in huis te hebben, wat een gemak! Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat m'n vieze was zo schoon én meteen droog uit de machine komt!
AEG kan ik iedereen aanraden, mijn familie zweert bij dit top merk. Dankjewel AEG! :)

DARIUSZ 02-11-2021

Geen lekkage zoals bij de concurrentie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

1 kg was binnen uur droog uit is fantastisch.aan begin wist ik niet dat er touch screen is dus ik dacht weinig mogelijk heden.exhte aanrader.. 2 dagen na aankoop werd die nog 50 euro duurder.... Pandemie ?

bsmsk 27-10-2021

2 in 1-all that you need

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

due to small size of my house, i purchased this washer-dryer combine machine. Its very silent, smart and has great washing performance.

NienkeV 27-10-2021

Alles in één

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Wast schoon en droogt goed. Hiervoor had ik een andere wasdroogcombinatie die te heet droogde en verbrand rook na het drogen, dat is bij deze wasdroogcombinatie niet het geval. Heel prettig!

CP 27-08-2021

Top product

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Fijn apparaat wat makkelijk te bedienen is. Diverse functionaliteiten, voor elke was een geschikt programma. Voor zowel wassen en drogen heb je wat geduld nodig maar je hebt er geen omkijken naar. Zeker een aanrader!

Caro 19-08-2021

zeer tevreden!

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Ben nu3 weken in het bezit van dit geweldige apparaat, je kan m naar persoonlijke voorkeuren instellen op verschillende manieren.
Plus dat deze minder ruimte inneemt dan 2 verschillende apparaten...! Ik ben heel tevreden

R.v.V 31-01-2021

Was droogcombinatie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Op aanraden van derden gekocht.
1)Ik heb problemen met het filter schoonmaken, deze zit zo laag dat er haast geen bakje onder kan.
Het water loopt dan onder mijn machine de bijkeuken in. Erg onhandig
2) de deur gaat niet meer open na een droogbeurt. Verschillende keren aan/ uit /sleutel ingedrukt , heel lastig

Pluspunten

• Wast en droogt prima
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Filter schoonmaken is onhandig
  • Deur openen na een droogbeurt gaat niet