Bosch Serie 6 WAT28695NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 334 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WAT28695NL op Kieskeurig.nl.

8,9

fam.van Wettum, Eibergen 06-12-2017

WAT28695NL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Mijn vorige was een Siemens uit Polen; dus ellende. Deze is fantastisch. Beschrijving goed lezen, bv. dat de programma's met SPEED , geen 2,5 uur duren maar normaal 1,5 uur. Wasmiddeldosering: een openbaring!.
Na 1 week al een prima wasmachine.

Pluspunten

• kan niet wachten tot volgende wasdag!

Minpunten

• tot nu toe geen

jan zwanenburg 24-04-2018

veel eerder moeten doen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

het is een geweldige wasmachine.ik heb hem nu sinds zaterdagmiddag in huis en heb alles van vorige machine bijgehouden met was draaien en ja ik heb zaterdag al veel geld verdiend met wassen door minder water en stroom verbruik.

Pluspunten

• zuinig
  • display verzichtelijk
  • geeft seintje als klaar is

Roos 19-12-2019

gemakkelijk te bedienen en stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

na een fijn advies van De Smid in Haren maakt deze Bosch zich meer dan waard.
alle opties en bediening via display.
machine is zeer stil, de was komt er schoner uit dan gewent van onze oude Bosch.
minder kreuken in de wasgoed

Pluspunten

• stil
  • fijne bediening via display
  • bijna kreukvrije was

Minpunten

• wordt nog niet automatisch ingeladen
  • nog niet gevonden

BenZWa 08-12-2019

LEVERING

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Goede wasmachine denk eraan de transportbeveiliging te verwijderen als u zelf installeert dit werd bij ons bij levering niet verteld en staat bij het instructieboekje niet op een logische plek wel op internet. Dan gaat de machine gekke dingen doen.

Cle 06-11-2019

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Zit alles op wat je nodig hebt en is heel stil. De machine is erg gebruiksvriendelijk als je hem een paar keer hebt gebruikt door zijn tiptoetsen

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • was wordt goed schoon.

Maartje 03-10-2019

Valt tegen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Het Eco programma duurt lang en verbruikt weinig water, maar vooral donkere en gemengde was ruikt muf als het er uit komt. Zelfs bij maximale I-dos, dus ik doseer weer met de hand. Je moet overigens maar net de knipperende lampjes zien als het wasmiddel op is. Kan zomaar ineens gebeuren. De programma’s met lichte belading zijn snel en leuk voor kleine wasjes, maar gebruiken veel meer water. De trommel gaat enorm stinken als ik twee dagen niet was en hem dicht laat. M’n oude centrifugeerde beter. Al die programma’s heb ik niet nodig. Heb via het touchscreen bij een toevallige aanraking hem al een paar keer op pauze gezet. Dat schermpje is wel heel gevoelig. De gebruiksaanwijzing is erg ingewikkeld en uitgebreid met al die lampjes en mogelijkheden. Er wordt vooral gesuggereerd dat het apparaat alles kan meten en wegen, maar dat is in waterverbruik en tijdsduur niet te zien. Alles duurt even lang. Erg fancy, maar voor mij is warm, koud en veel, weinig en bont, wit wel genoeg onderscheid.

BOSCH WAT28695NL 20-05-2019

Mijn nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Helaas was mijn wasmachine na 8 jaar overleden. Ik baalde enorm omdat het mij weer geld ging kosten.
Maar zonder een wasmachine kun je eigenlijk niet meer, dus op naar de winkel, het Wasmachinehuis in Delft.
Daar heb ik een Bosch WAT28695NL gekocht.
En nu ben ik eigenlijk wel blij dat ik een nieuwe wasmachine moest kopen.
Het is echt een fijne machine! Handig gebruikerspaneel, genoeg keuze qua wasprogramma's.
Wat ook zo ideaal is dat het een DOS systeem heeft, zo heb je altijd een schone was zonder dat je teveel wasmiddelen gebruikt.
Kortom, ik ben er blij mee

Klok 20-07-2018

Bedienings vriendelijk mooi uitelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

ik heb dit product gekozen omdat Bosch een betrouw baar product is.ik heb namelijk ook gereedschap van Bosch.

Teus Kampert 18-05-2018

Duidelijk goed leesbaar scherm. voor iedereen te begrijpen.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Super machine rustig, wast goed schoon, makkelijk te bedienen, zuinig in gebruik,goed afleesbaar scherm, de was programma zijn duidelijk en correct .

wgstes 11-07-2020

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Onze beste keus, voldoet op alle punten A++++

Pluspunten

• I-Dos dosering wasmiddel
  • waterslot

Jan-Wim 20-06-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Het idossysteem is een uitkomst. nooit meer teveel of teweinig wasmiddel. Is er stil. Voldoende programma's. Maakt je bewust van watergebruik en energie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

TiBa 14-05-2020

Stap vooruit in de tijd

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Na 13 jaar gebruik van mijn vorige Bosch wasmachine deze topper aangeschaft. Wat een stap vooruit, Apparaat is mooi vorm gegeven, veel stiller, heeft vele functies en is toch eenvoudig te bedienen via het fraaie LCD display. iDos systeem voor automatische dosering wasmiddel/verzachter is een echte uitkomst. Kortom een aanrader.

Esther1983 08-05-2020

Zeer fijne wasmachine!!!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Mijn vorige wasmachine was 6 jaar oud en van veel mindere kwaliteit dan deze Bosch. Ik vooral erg blij met dat je er 8 kg was in kwijt kan, hij veel stiller is en dat je kunt zien wanneer hij klaar is. Ook de automatische wasmiddeldosering is een zeer aangename functie en handig in gebruik: je giet eerst voor 17 wasbeurten vloeibaar wasmiddel erin en vervolgens stel je in op welke sterkte (1/2/3) je wilt wassen en dit blijft ingesteld staan zodat je alleen nog maar op start hoeft te drukken. Ook is er veel keus uit wasprogramma's kortom een aanrader! Hij kost in aanschaf misschien ietsjes meer maar na verloop van tijd verdient dit zich wel terug, ik vind hem het geld zéker waard!

SGroenewoud 02-05-2020

Stil, ruim en vele opties

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Na jarenlang 't met een oudje gedaan te hebben is dit een verademing. Stil, ruim en de vele opties maken het een geweldig apparaat. En uiteraard is de was ook nog eens super schoon.

Annelies 27-04-2020

Geweldige machine!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Geweldige machine, stil, I-dos doseerbakje is ook erg gemakkelijk. makkelijk te bedienen en de tijdsaanduiding is ook heel erg fijn. Beste koop ooit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

tevreden 25-04-2020

grote trommel met opening

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

fijne wasmachine . duidelijk en makkelijk in gebruik . geen wasmiddel verspilling. veel verschillende wasprogramma's

Pluspunten

• duidelijk/wijst zich van zelf
  • lampje in de trommel

Minpunten

• aangegeven wastijd verschilt vaak

J-W 23-04-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Altijd Bosch gehad, nu weer een fijne machine. Duidelijke handleiding en display. Makkelijk te bedienen. I-dos werkt goed. In ons geval 1 x per maand ruim een liter wasmiddel toevoegen en de machine doet de rest. Daarnaast nog de mogelijkheid om te kiezen voor een speciaal wasmiddel . Als je vaak van standaard wasmiddel of wasverzachter wisselt is het schoonmaken van het reservoir een beetje een gedoe. Maar wel te doen. Fluisterstille motor. En erg fijn: je kunt het signaal wanneer de machine klaar is uitzetten.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Duidelijk display
  • Makkelijk te bedienen
  • Grote trommel voor veel was
  • I-dos werkt erg makkelijk

jamu 22-04-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Eerder naar deze wasmachine uitgekeken en nu gekocht op basis van kwaliteit en de prijs. Makkelijk te bedienen en goede kwaliteit.

Pluspunten

• zuinig
  • prijs

Stefan 18-04-2020

Stille machine met korte programma’s

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Doseert zelf de was, hierdoor gaat machine langer mee. Centrifugeert heel erg stil.
Zuinige machine, geeft aan hoeveel water en stroom en wordt verbruikt bij elke programma.

• Energiezuinig

Bosch Serie 6 Wasmachine 16-04-2020

Betrouwbare, zuinige en stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28695NL

Deze Bosch Serie 6 VarioPerfect EcoSilence Drive met i-DOS automatische doseringssyteem is een zeer goede wasmachine en voldoet aan alle verwachtingen. Met name het wasmiddelbesparende automatisch doseringssysteem i-Dos, de ruime programmakeuze, de relatief stille motor en het beperkte energiegebruik zijn slechts enkele te noemen positieve aspecten. het zou hier te ver voeren, om de machine tot in alle details te beoordelen. Het enige kleine minpunt is het feit, dat er geen Nederlandstalig sjabloon te verkrijgen is om over de Duitstalige programmanamen te kunnen plakken (we hebben de machine in Duitsland gekocht). Verder echt een perfecte wasmachine, mede door ht 8 kg laadvermogen van de trommel en de gratis tien jaar garantie op de motor. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]