Siemens WM14T322NL - Reviews

76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Johan Smit 25-03-2018

Stiller en schoner resultaat!

De wasresultaten zijn schoner dan bij mijn vorige machine en hij is stiller - vooral met centrifugeren.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

J.M. Heutinck 17-02-2018

Aanbevelenswaardig!

Ik ben erg blij met deze aankoop vanwege de vele keuzetoetsen. Dit bevordert het te kiezen programma aan de hand van de was welke ik heb. Aangezien ik samen met mijn partner regelmatig kleine en dikwijls ook bijzondere wasjes heb, is dit erg handig! Zo heb ik al verschillende keren het programma 'SuperKort 15'/30' gebruikt. Ook de instelling 'speed' heb ik ontdekt. Hiermee verkort je de tijdsduur van het wassen en help je mee aan het verminderen aan het energie- en waterverbruik !

Elnaz 16-11-2017

Werkt in Stilte, Droogt goed en Goede opties

De machine werkt in stilte, kleding komt vrij droog uit de wasmachine en de functies zijn gewenst.
Je kleding gemixt in de wasmachine stoppen zonder stress is een pre. Deze machine heeft daar speciaal een functie voor!
Fijne machine, mooie prijs! Zeker aan te raden

Pluspunten

• Geluidloos
  • Goed droog
  • Nuttige functies
  • Mooie uitstraling
  • Zeer goede prijs

Jan22 10-11-2017

Gewoon goed

Fijne rustige machine die zijn werk heel goed doet..En met alle moderne snufjes erop is het voor de man een top machine ..
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com