Siemens WM14T322NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14T322NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.M. Heutinck 17-02-2018

Aanbevelenswaardig!

Geschreven voor: Siemens WM14T322NL

Ik ben erg blij met deze aankoop vanwege de vele keuzetoetsen. Dit bevordert het te kiezen programma aan de hand van de was welke ik heb. Aangezien ik samen met mijn partner regelmatig kleine en dikwijls ook bijzondere wasjes heb, is dit erg handig! Zo heb ik al verschillende keren het programma 'SuperKort 15'/30' gebruikt. Ook de instelling 'speed' heb ik ontdekt. Hiermee verkort je de tijdsduur van het wassen en help je mee aan het verminderen aan het energie- en waterverbruik !

Elnaz 16-11-2017

Werkt in Stilte, Droogt goed en Goede opties

Geschreven voor: Siemens WM14T322NL

De machine werkt in stilte, kleding komt vrij droog uit de wasmachine en de functies zijn gewenst.
Je kleding gemixt in de wasmachine stoppen zonder stress is een pre. Deze machine heeft daar speciaal een functie voor!
Fijne machine, mooie prijs! Zeker aan te raden

Pluspunten

• Geluidloos
  • Goed droog
  • Nuttige functies
  • Mooie uitstraling
  • Zeer goede prijs