De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L9FE96CS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yo 07-05-2022

Goede combi 9000 serie

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Hele fijne combinatie de 9000 serie. Al een paar maanden de droger in gebruik en nu dan ook de wasmachine. Droogtijd gaat ineens behoorlijk naar beneden met een 1600 toeren machine.

Opelzafira1952 16-08-2021

een mooie machine

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een mooie en degelijke aanwinst en vervanger.Die hopelijk lang meegaat zonder problemen samen de oudedag doorkomen

Ben 08-07-2021

wat een rust

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Heerlijk een machine die in alle rust gewoon doet wat je vraagt. En met heel veel programma's die we nog niet allemaal hebben geprobeerd. De rust en kwaliteit van de machine geven het vertrouwen dat het wel goed komt met die programma's. Zo kennen we AEG al jaren. Ook dat geeft rust.

Corona#02 04-05-2021

royaal en gemakkelijk

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

binnen het - huidige - beperkte aanbod was de keuze snel gemaakt voor deze machine die veel was aan kan, gemakkelijk opent, stil wast en ook prima schoon. Keuzemogelijkheden voor diverse kleding zijn er voldoende en de toetsen lijken wel tiptoetsen. Erg tevreden met deze koop!

Ana 04-05-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Wat een fijne machine en nog mooi ook fijn de waterontharder duidelijke bediening voor mij de beste wasmachine die ik ooit gehad heb geschikt voor alle was . Heel fijn

Jacoeur 30-04-2021

Geweldige machine!

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij ziet er mooi uit, voelt kwalitatief goed en stevig aan. Makkelijke bediening, goed in te stellen op eigen wensen. Was is schoon, dus ja, niks meer te wensen dus. Aanrader.

Elitebook 23-04-2021

Mooie wasmachine en heel stil.

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Na één dag gebruik zijn we blij met de aankoop. De wasmachine is heel stil en is makkelijk in gebruik.
Ook fijn dat je het gewicht van de was kunt aflezen en het aantal toeren van de trommel bij het centrifugeren. Een aanrader.

Bea 24-02-2021

Buitengewone machine

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oude wasmachine was ook een AEG (20 jaar oud) en door om weer voor een AEG wasmachine gekozen. Deze nieuwe AEG wasmachine voldoet zeer ruim aan de gestelde verwachtingen, zuinig in gebruik en is zeer gebruiksvriendelijk.

SB 12-01-2021

AEG L9FE96CS

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Mooi product van AEG. Ik wilde een wasmachine wat in een badkamer kan staan, en met het goede advies van verkoper BCC het product gekocht. Echter na een kleine 2 jaar begint de roest en scheurtjes tot aan 2cm toe aan de zijkant van de machine. Resultaat: geen service van AEG met als reden: de wasmachine staat in een vochtige ruimte. Geen service van BCC omdat de machine inmiddels 2 jaar oud is.

Pluspunten

• design
  • gemak

Minpunten

• kwaliteit materiaal
  • niet geschikt voor in badkamers

Evalien 15-12-2020

Gemak dient de mens

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Wij zijn dolenthousiast over onze wasmachine. Hij maakt snel en grondig schoon en je merkt echt verschil aan je kleding! Er zitten genoeg functies op en hij is zuinig in gebruik. Ook ziet de wasmachine er gewoon heel erg mooi uit dat is echt een plus! Top machine!

BernB 12-12-2020

Kleine wasjes, grote wasjes doe je in de? AEG!

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideale wasmachine dankzij de veelzijdige menu keuze. Echt het enige super kleine minpuntje zijn de knoppen aan de voorkant. Het is niet echt een knop maar meer een touch functie. Het instellen van je water hardheid is dan ook niet zo eenvoudig..

Rotterdammertje 05-11-2020

Super apparaat

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is de beste aanschaf sinds tijden. Ik ben echt ontzettend tevreden over dit apparaat, qua vormgeving, bedieningsgemak en zeker over de prestaties. Mijn was is veel schoner dan in mijn vorige wasmachine van een ander heel duur merk. Het automatisch aanpassen van de programmaduur en waterinname aan de hand van de hoeveelheid wasgoed werkt geweldig goed. Ook de verdeling van het wasmiddel over de trommelinhoud is voortreffelijk. De machine maakt weinig geluid en ook centrifugeren geeft een meer dan acceptabel geluid. Ik had geen betere aankoop kunnen doen!
En dan ook nog een cadeaubon met de ICI Paris actie, is helemaal fijn.

WvtK 27-10-2020

Mooi design en eg stil

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design en erg stil voor een wasmachine Verder is de wasmachine makkelijk te bedienen.

d.koolhaas 21-10-2019

Een goede, veelzijdige machine.

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Een goede, veelzijdige machine. Vooral zuinig met wasmiddelen, dus milieu vriendelijker vanwege de ontharding zout dosering mogelijkheid. Een 9kg trommel, dus minder was te draaien en dat completeert het verhaal wel zo'n beetje. Een puntje van misschien een klein nadeel is de ietwat bolle frontzijde. Daardoor past de deur niet meer van de kast en heb ik die moeten verwijderen. Dat is beslist geen onoverkomelijk iets.

njtissen 19-10-2019

Echt een aanrader deze wasmachine van AEG L9FE96CS

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Wij hebben deze AEG L9FE96CS wasmachine nu een half jaar in gebruik en wij zijn dik teverden. Eerst was ik aan het twijfelen om een Miele kopen ben toch blij dat ik voor de AEG ben gegaan scheeld veel geld en zitten de zelfe functie’s op. Niet twijfelen mensen gewoon kopen, dan koop je een top product.

r.boerkamp 17-10-2019

Review wasmachine aeg 9000 serie

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Goede wasmachine, rooster schoonmaken onder aan is lastig. Kan beter de volgende keer. En rubberen rand schoon maken bii deur is moeilijk. Verder een goede zuinige wasmachine.

Dirk. 25-04-2019

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

We hebben voor deze machine gekozen vanwege het energie label en de aanwezige mogelijkheden om het energie gebruik te beinvloeden door de programma keuze mogelijkheden.
Om een voorbeeld te noemen is het centrifugeren op 1600 toeren max. een belangrijk punt.

Dirk. 25-04-2019

Dirk. 24-04-2019

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Pluspunten

• energie label, dus energie gebruik
  • centrifugeren op 1600 toeren.
  • waterhardheid regeling
  • grote deur en max belading tot 9kg
  • deels intuitief scherm en drukknoppen

Minpunten

• diepte maat is iets groter dan opgegeven
  • bol frontaanzicht en uitstekende deurgreep

jcvansteenis 17-04-2019

Perfecte machine

Geschreven voor: AEG L9FE96CS

Het wasresultaat is prima en de was komt er erg droog uit. Ook het geluid is minimaal vergeleken met het oudere apparaat.
De programma's zijn gemakkelijk en intuïtief in te stellen/ te veranderen.