AEG L9FE96CS - Reviews

A+++
Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)

M. Taal 21-01-2017 Product paar maanden in bezit

Duidelijk display en gemakkelijke bediening met draaiknop.

Na start van het wasprogramma weegt de machine het wasgoed en als er te veel in zit, klinkt na 30 seconden een signaal en verschijnt er MAX in het display, dan kun je te veel wasgoed er uit te halen.
De stoomfunctie aan het eind van het programma vind ik ook handig. Jammer dat het alleen met 40 graden werkt. Ik was de meeste was op 30 graden, maar als het wel kan op 40 graden kan en ik de stoomfunctie aanzet, komt de was luchtig, minder gekreukt en lekker warm uit de machine.

Alleen de functie spoelstop en centrifugeren was wel even zoeken. Deze kun je selecteren met dezelfde toets waarmee je het toerental van het centrifugeren selecteert. Maar nu ik het weet, is het geen probleem meer.
Voor de rest had ik de handleiding niet meteen nodig, want het werkt allemaal heel logisch.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • 9 kilo trommel
  • Duidelijk display
  • Machine weegt de was
  • Bij te zware belading signaal na 30 seconden

Wartenberg 18-02-2017 Product paar maanden in bezit

Goede centrifuge trommel

Fijne machine waar veel was in kan en hij centrifugeert goed
Geruisloos veel opties zitten erop
Wel wennen dat tijd langer duurt als bij mijn oude Miele wasmachine

Pluspunten

• Kan veel in centrifugeert goed

Minpunten

• Lange tijdsduur

Diana 24-01-2017 Product paar maanden in bezit

Centrifugeren maakt kei veer herrie .

Maakt herrie, ken ook Niet apart centrifugeren.
heb het gekocht, omdat er 1600 toeren op zit.
Ik heb er wel spiijt van, en zou deze nooit meer kopen .

Pluspunten

• Wassen

Rob 23-01-2017 Product paar weken in bezit

Ruime stille wasmachine

Deze wasmachine is heerlijk ruim en in vergelijking met andere wasmachines erg stil. Wat erg prettig werkt is de beladingssensor, nooit meer een overbeladen machine.
Ook de ÖKOMix is prettig, je kan je wasmiddel in het bakje doen, en de machine mixt het eerst met water en pompt het dan pas bij de was waardoor het wasresultaat beter wordt.
Door de vele wasprogramma's is het soms even zoeken naar wat je voorheen bij je oude machine gewend was. Maar eenmaal in gebruik werkt het super.
Enige nadeel wat we tot nu toe zijn tegengekomen is (in vergelijking met de oude machine (miele)) de lange wasduur. Door het A+++ energielabel verbruikt de machine minder stroom, maar hierdoor duurt een wasprogramma aanzienlijk langer.

Pluspunten

• Grote inlading
  • aardig stil voor een wasmachine
  • ÖKOMix
  • laadcensor
  • Veel programma's

Minpunten

• Lange wasduur door energiezuinigheid
  • In het begin zoeken naar juiste programma

Arlette 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Ontzettend veel mogelijkheden!

Hij is ontzettend energiezuinig en makkelijk in bediening. Wat fijn is, is dat als je waspoeder gebruikt dit eerst wordt opgenomef door water, vermengd wordt onderin een apart gedeelte en dan pas in de trommel terecht komt op de kleding.
De sportwasjes zijn ook erg handig. En niet te vergeten de uitsteltijden, het is even uitvogelen maar als je het door hebt kun je alles zo naar wens inprogrammeren.

Pluspunten

• 9 kilo
  • Kleine snelle wasjes

Anneke 21-01-2017 Product paar weken in bezit

AEG wasmachine

De wasmachine heeft met een grote trommel, was goed schoon.
Is heel goed te bedienen, en maakt weinig geluid.

Pluspunten

• grote trommel

Minpunten

• bakje voor wasmiddel is niet erg handig

Robert 21-01-2017 Product paar maanden in bezit

Grote inhoud, stil en makkelijk in gebruik

Fijne machine, digitaal en makkelijk te bedienen. Bovendien stil en erkan lekker veel in. Goede prijs kwaliteir

Eric 20-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stille machine met mooie vormgeving

Machine is bijzonder stil en geeft prima was resultaat, ook op lagere temperaturen. Opgegeven zuinigheid moet nog blijken uit de afrekening elektra

• Zuinig

Rick 20-01-2017 Product paar weken in bezit

stil

bekent merk betrouwbaarheid , hoeveelheid was , prijs kwaliteit verhouding, op advies van de verkoper en het laten zien van de verschillen tussen de diverse systemen hebben we gekozen voor een AEG

Wineke 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijk display, stil,

Na jaren van Bosch en Miele nu de AEG. Ik moest wel even wennen aan de manier van programmeren (heel veel mogelijkheden) maar dat ging snel en nu ben ik helemaal om! Alles is helemaal naar wens in te stellen. Fijne machine en nog stil ook. Super! Hopelijk vele jaren wasplezier van.

Trudy Jansen 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine A.E G Super Goed

Was heel mooi schoon en voor kleine hoeveel heden gebruik hij minder water super tevreden
Met mijn vorige A.E.G heb ik 10 jaar mee gedaan hoop hier ook 10 jaar mee te doen

Trudy Jansen 20-01-2017 Product paar maanden in bezit

Wasmachine A.E G Super Goed

Fam. Lelieveld 20-01-2017 Product paar weken in bezit

De Wasmachine

Hier een korte beschrijving van de AEG wasmachine, is een fijne grote
trommel waar er veel in kan. Hij wast perfect schoon erg belangrijk.
En maakt niet al te veel lawaai. Dus heel goed aan te velen.
Fam. Lelieveld

Pluspunten

• de grote opening

Minpunten

• het bakje voor het waspoeder!!!

Philip 20-01-2017 Product paar maanden in bezit

Geluidsarme eenvoudig te bedienen wasmachine

Top machine, eenvoudige bediening en geluidsarm. Mooi om te zien. Was komt bijna droog uit de machine bij 1400 toeren

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Eenvoudige bediening

Alice 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

Goed werkende,mooie wasmachine

Op advies van de winkel gekocht. Perfecte uitleg. Machine is eenvoudig te bedienen. Over naar waspoeder nu, omdat de machine water met het poeder mengt voor de wasbeurt. Is erg zuinig. Vele mogelijkheden en ook nuttige. Geen overbodige dingen. Ben ook erg tevreden met de hoeveelheid was die er in kan. 9kg. Is wel fijn met een gezin van 5. Maar ook kleine wasjes mogelijk van 2 kg(20 min).

Pluspunten

• Heel stil
  • Kan veel in
  • Wast goed schoon
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Eigenlijk niks.

traveler 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

gebruiksvriendelijke programmakeuze

Nog even wennen aan mijn nieuwe wasmachine. Keuze uit veel programma´s. Progamm´s duren wel lang, maar hier kan je tijd besparen knop voor gebruiken. Bij wol programma niet teveel truien in de machine doen, want dan droogt de machine niet goed en kun je niet lang genoeg alleen centrifugeren. Wel fijn dat de machine de tijd aanpast aan de hoeveelheid was. En ook de grote deur is heel makkelijk met inladen.

Pluspunten

• grote deur
  • tijd wordt aangepst aan hoeveelheid was

Minpunten

• lange wastijden
  • niet lang alleen kunnen centrifugeren

Fam Ploegman 05-01-2017 Product paar weken in bezit

AEG wasmachine 9 kilo aangeschaft

wat en prachtige machine Mogen wij verwelkomen , onlangs een nieuwe AEG wasmachine gekocht ,de eisen die ik stelde was een grotere trommelinhoud ivm ons grote gezin en groter wordende kinderen en wasstapel....
maar de machine heeft zoveel meer te bieden .... een kleine was ook geen problem , even iets opfrissen ? ook geen problem ,toerental instellen ook geen probleem , en zo ook de tijd wat hij erover doet , echt een heerlijke machine en zeer geruisloos ook , een volle wasmand kan ik nu in een keer wegwassen en das wel lekker in een huishouden van 7

Pluspunten

• grote trommel
  • korte wasjes
  • tijdsduur instellen
  • stoomfunctie

Terra01 03-01-2017 Product paar maanden in bezit

Intuitief en schoon

Ondanks de vele programmamogelijkheden, is het gebruiksvriendelijk, werkt de machine intuitief en is de was heerlijk schoon en fris.

boots 31-12-2016 Product paar maanden in bezit

perfecte machine

Wast zeer goed. Veel mogelijkheden en het levert schone was op :-). Gebruiksvriendelijk en stil in gebruik. maw Topmachine.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Schone was

M.de Jong 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Groot laadvermogen

Ik heb voor deze machine gekozen voor de grote 9 kg wastrommel en de grote deur.
Ben er zeer tevreden over maar vindt de wasduur qua tijd ook bij een kleine was erg lang duren. Door de zuinigheid zal het niet veel uitmaken qua kosten verbruik met mijn oude aeg.
De was is goed schoon en het is een stille machine.

Pluspunten

• grote vulopening
  • grote inhoud

Minpunten

• lange wastijd