Siemens iQ300 iSensoric - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 iSensoric op Kieskeurig.nl.

Siemens wasmachine 10-11-2019

Super

Geschreven voor: Siemens iQ300 iSensoric

Mooie wasmachine, zuinig en bijna geluidloos, TOP [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J Thoma 06-11-2019

Prima uitstraling en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ300 iSensoric

De machine was snel geleverd en voldoet ook met de inhoud van 7 kg volledig aan de verwachtingen. Zeer handig zijn ook de korte programma's van 15 en 30 minuten voor snelle wasjes bijvoorbeeld sportkleding. Makkelijk te bedienen en veelzijdig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arbo1972 13-07-2019

Stil, doet waarvoor de machine bedoeld is.

Geschreven voor: Siemens iQ300 iSensoric

Ik ben voor goedkoop gegaan dit keer, uitermate tevreden met de kwaliteit. Vooral dat de machine zo stil is. Betreft duurzaamheid, zullen we achter komen.

Sheiltje65 24-07-2018

Heerlijk stille machine die fris en schoon wast

Geschreven voor: Siemens iQ300 iSensoric

Na dat mijn vorige Siemens wasmachine na 13 jaar zware trouwe dienst de geest had gegeven, ben ik meteen opzoek gegaan naar een nieuwe Siemens. En uitgekomen bij deze zuinige, stille en frisse vriend voor de komende 15 jaar.

Birgit3 26-06-2017

Matig

Geschreven voor: Siemens iQ300 iSensoric

Ik heb de wasmachine ongeveer een maand in gebruik. De bediening vind ik niet echt handig. Het product spoelt niet naar tevrdenheid, zelfs wanneer ik extreem weinig wasmiddel gebruik is de was na afloop van het programma meestal niet goed gespoeld en moet ik de spoelgang minimaal 2, tot meer dan 7 keer herhalen. Ik vind dit niet kunnen. Of is er wellicht de mogelijkheid om de wasmachine dusdanig in te stellen zodat het spoelprogramma wel goed werkt? In de gebruiksaanwijzing staat vermeld dat de machine automatisch extra spoelt als dit nodig blijkt. Ik merk hier echter helemaal niets van.

Ton Melis 22-05-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 iSensoric

Geweldig apparaat, zeer tevredn, hopelijk net zo betrouwbaar als de vorige Siemens wasmachine (10 jaar oud)

TonnyYvonne 19-09-2016

Machine met een fantastisch wasresultaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 iSensoric

Ik heb deze wasmachine recentelijk gekocht en ik ben erg blij met de wasresultaten, op allerlei verschillende programma's.

Waterman63 09-09-2016

stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ300 iSensoric

loop nog regelmatig naar de ruimte waar deze staat, want ik hoor 'm bijna niet. alleen met water pakken en centrifugeren.

Rien 13-06-2016

Perfecte wasmachine

Onlangs aangeschaft.
Het is een perfecte machine die niet te duur is en simpel in gebruik.
De was komt er schoon en droog uit.
Machine maakt zeer weinig geluid.