Siemens iQ800 WMH6Y741NL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Rudi 29-06-2017 Product paar weken in bezit

Stil

hij voldoet aan de verwachtingen. Maar we hebben de wifi nog niet in gebruik. Het laten connecten van de wifi met de wasmachine ging moeilijk. Dit ligt waarschijnlijk aan de mindere wifi in ons huis en niet aan de wasmachine.
Tijdens het wassen maakt de machine weinig geluid. Bij centrifugeren maakt de wasmachine net zoveel lawaai als de oude.

Pluspunten

• stil
  • beladingsindicator
  • energiezuinig

Tony 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig design, geluidsarm en met Home Connect

Als Siemens fan heb ik deze machine aangeschaft nadat de oude 15 jaar zijn werk hd gedaan. Prachtige machine die qua design perfect past bij onze wasdroger, ook IQ800. Geruisloos en met vele programma's. En natuurlijk Home Connect, je krijgt een melding als het apparaat klaar is en de App bevat veel gegevens over de machine. Kortom: Perfect!

Pluspunten

• geluidsarm
  • Home Connect
  • Vele programma's

Minpunten

Majky 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Nette zeer complete wasmachine en droger

Zeer tevreden, was in eerste instantie snel ontvangen (via Coolblue) en op de afgesproken tijd afgeleverd en geïnstalleerd.

Dat deze wasmachine stil is,...jazeker,...we waren zelfs verbaast dat het zo stil kon zijn. Op zijn hardst +/- 75 decibel, dat duurt gelukkig maar 2 a 5 minuten.

Ook hoe droog de kleren eruit komen, in vergelijking met onze oude, leek het wel of je alleen een uurtje hoeft te drogen en zo kon opvouwen.

Al met al,...Top apparaten!!

Pluspunten

• Zeer droog aan het einde
  • Erg stil
  • Eenvoudig bedienbare console

Minpunten

• Zwaar
  • Bij een oude router is dit lastig te koppelen

Alice 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

Wasmachine en droger iSensoric

Helemaal zoals wij willen. Eenvoudig te bedienen, weinig geluid, goed resultaat met wassen en nog een mooie uitstraling ook. Super tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Mooie uitstraling

Meryl 19-11-2016 Product paar maanden in bezit

Was met mogelijkheden!

Met onze tweeling van net een jaar en mijn vriend werkzaam in de bouw hebben wij veel was. Ik ben op zoek gegaan naar een Wasmachine met mogelijkheden. En dat is deze wasmachine! Ik kan de wasmachine zo instellen dat het afgepast is op de soort kleding, de hoeveelheid en op hoe vies de was is. Het mooie van deze wasmachine is dat het op ons wifi netwerk is aangesloten en ik een seintje op mijn telefoon krijg wanneer de was klaar is. Het is een aanwinst in huis, de wasmachine is zuinig in gebruik, geeft zelfs aan wanneer je teveel wasmiddel gebruikt (!) en is stil. Nog een pluspunt is dat er negen kilo in kan! Ik ben blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Energie zuinig
  • Wifi
  • Geeft advies
  • Veel mogelijkheden.

B Verhagen 14-03-2016

Super degelijke wasmachine

Deze machine gekocht om mijn 6 jaar oude whirlpool te vervangen. Hoewel ik nooit ontevreden was over mijn vorige wasmachine zijn de verschillen erg groot. Deze wasmachine trilt niet, hoor je niet en er past de helft meer in als bij een gewone wasmachine. Ik heb deze wasmachine gekocht samen met de Siemens WT47Y700NL wasdroger. Buiten dat ik blij ben dat de apparaten gewoon hele degelijke machines zijn vind ik het beste nog dat mijn wasproces een stuk efficiënter is geworden. Ik kan op een zondagmiddag een complete gezinslading in 4 volle wasmachines achter elkaar draaien, drogen, vouwen en wegwerken.

Ik heb twee puntjes kritiek op deze wasmachine. Hij is echt heel zwaar, tenzij u 4x per week in de sportschool komt beveel ik de installatieservice erbij. En ten tijden van dit schrijven ondersteund de home connect app bij dit apparaat geen android, dat zou deze maand gefixt worden.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl