Siemens iQ800 WMH6Y741NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ800 WMH6Y741NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marlou 06-05-2019

Mooie wasmachine en handig in gebruik.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Geeft duidelijk de wasprogramma's weer en ook kan je elk wasprogramma aanpassen aan jouw voorkeur. Ideaal! Met deze wasmachine vind ik het leuk om te wassen. Verder kan er in de trommel kan veel was. Ik vind dat erg ideaal gezien ik nu beddengoed van meerdere bedden kan wassen.

Pluspunten

• Mooi
  • Veel was kan erin

Manon 19-04-2019

Groot laadvermogen en stil

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Nog maar een paar dagen in huis, maar tot nu toe erg blij mee. Veel stiller dan onze vorige wasmachine (die was dan ook al 12 jaar oud). Daarnaast veel handige functionaliteit: 9 kilo laadvermogen, kort wasprogramma van 15 min, kinderslot op de knopjes en het display. Qua kritische punten weinig echt negatieve zaken. Je hebt keus uit erg veel wasprogramma's, maar in de praktijk gebruik ik er denk ik toch maar een paar. Maakt de keuze nu onnodig complex. Niet bij alle wasprogramma's kun je de temperatuur en/of centrifugetoeren naar alle waardes aanpassen (15 min. programma met 1600 toeren kan bijv. niet, dus moet wel wat langer drogen). Het koppelen met de wifi/app lukt ons ook niet makkelijk, maar ik vind een app voor een wasmachine eigenlijk ook niet bepaald essentieel. De duurzaamheid van de wasmachine valt natuurlijk nog te bezien, maar al met al vooralsnog dus erg blij mee.

Pluspunten

• Stil
  • Groot laadvermogen
  • Kinderslot
  • 1600 toeren waardoor was er relatief uit komt

Minpunten

• Koppeling met wifi/app niet eenvoudig

Ingrid 08-04-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Fijne wasmachine. Lekker groot en mijn was past er heel goed in. Eenvoudige bediening. Goede was kwaliteiten.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Eenvoudige bediening.

Minpunten

• Eco programma duurt wel erg lang ruim 4,5 uur

Edo 06-04-2019

Wassen is een feestje

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Tegelijk gekocht en bezorgd; een nieuwe tv en deze wasmachine. Ik dacht ha fijn.... vanavond naar mn nieuwe tv kijken. Maar nee, ik zat die avond naar mn nieuwe wasmachine te kijken terwijl ik mijn eerste was er mee draaide. Veel meer leuke programma's dan op tv, fijn geluid, groot beeld en mooie blauwe lampjes. Na afloop liep ik neuriënd de was op te hangen. De was rook heerlijk, was schoon en de 1600 toeren zorgde ervoor dat ie al bijna droog was. Ik verheug me nu al op mn volgende was...

Pluspunten

• uiterlijk
  • veel programma's

Minpunten

• er gaat zoveel in dat ik minder hoef te wassen

WJ 13-01-2019

Geweldige wasmachine, eenvoudig aansluiten en app-koppeling

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Geweldige wasmachine, duidelijk bedieningspaneel en eenvoudig te koppelen aan HomeConnect app !
Garantie voor jarenlang onbezorgd gebruik. Kwaliteit voor de juiste prijs.

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • mooie vormgeving
  • eenvoudig aansluiten

Minpunten

• geen keuze draairichting deur

Peter 03-01-2019

Helder scherm en eenvoudige bediening en erg zuinig

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Van witgoed experts kregen wij het advies om een Siemens of Bosch te nemen i.v.m. de betrouwbaarheid. De mobiele app maakt de bediening helemaal eenvoudig. Het scherm is groot en heel goed leesbaar. Door de korting was deze topklasse machine binnen handbereik.

Pluspunten

• Energieklasse
  • Eenvoudige bediening
  • Besturing via app

Minpunten

• geen

Marcel Volk 02-01-2019

Lekker veel laadvermogen, grote deur

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Ik vind het heel fijn dat er zo veel wasgoed ingaat en dat de toegang zo'n grote deur heeft.
Maakt veel minder geluid dan mijn oude wasmachine.

Pluspunten

• Laadvermogen
  • groote deur
  • Weinig geluid, lekker stabiel met centrifugeren

Mark 30-12-2018

Fantastisch still apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Ziet er goed uit en werkt simpel.
Let wel dat de pomp van de wasmachine heel snel water afvoert. Helaas was onze afvoer hier niet op berekend en kregen we heel wat liters water te verwerken (over de vloer met behoorlijk wat waterschade !
Dit zou vermeld moeten worden bij de aankoop.

Verdere werking van de wasmachine kan ik nog niet geven. Dit kan pas als de afvoer is aangepast.

Susan 24-12-2018

Verademing

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Wat een verademing, deze wasmachine van Siemens. Hiervoor een Bosch, maar deze is stiller, sneller en zuiniger. Veel programma’s en alles is in te stellen. Nu hopen dat deze machine veel langer meegaat dan de Bosch.

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Veel programma’s
  • Grote trommelinhoud

Minpunten

• Nog niet gevonden

Anoniem 23-12-2018

Top product

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

grote trommel, groot scherm, makkelijk te bedienen. Veel mogenlijkheden, door de 1600 trm zijn de kleren absoluut niet nat meer. De wasmachine is ook behoorlijk stil! Kortom erg blij mee

leon 22-12-2018

Goede kwaliteits/prijs verhouding

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

9KG grote lading, 1600rpm turen, kan met app informatie krijgen, makkelijk te bedienen met basis selecties en ook hand matig te veranderen.

Pluspunten

• grote trommel

Minpunten

• al wat ouder model
  • plasticglas voorkant deur kan makkelijk krassen

Jones 22-12-2018

Muisstil 9 kilo schoon desnoods in 15 minuten

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Normaal valt mijn keuze per definitie op Miele, maar de prijs/kwaliteitsverhouding van Siemens won me over. 9 kilo wasvermogen, 1600 centrifugeren, en zelfs een korte 15 minuten was, en wifi bediening - ja hier kon zelfs Miele niet tegenop. Ook de service van Bol: 's-avonds besteld, de volgende dag binnen, waarbij exact werd aangegeven wanneer bezorgd zou worden, alles werkend werd aangesloten en getest, en kostenloos de oud mee retour werd genomen. Chapeau Siemens en Bol.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteitverhouding
  • 1600 toeren centrifugeren
  • 9 kilo capaciteit
  • 15 minuten korte was

Minpunten

• ECO wasprogramma duurt lang (4.5u)
  • Moet nog ontdekken

Bateau 22-12-2018

Veel programma keuzes en toch makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Lekkere grote trommel, veel keuzes in programma's en de bediening is toch simpel. Heel stil met wassen en centrifugeren.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Laag geluidsniveau
  • Makkelijk te bedoenen

Minpunten

• Erg zwaar

Andre 29-11-2018

Mooi design en grote trommel

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Onze vorige wasmachine werd te klein voor ons huishouden van 6 personen. Deze wasmachine is ideaal door zijn grote inhoud. Mooi design en erg stil tijdens het wassen.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Energie zuinig

Minpunten

• nog niet gevonden

Siemens +++ -30% 19-11-2018

Siemens +++ -30% en WIFI

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Dit apparaat wegens zijn zuinigheid +++ -30 % en slechte ervaring met onze Samsung aangeschaft
Verder kun je de Siemens via WIFI en in combinatie met onze TOON adequaat monitoren.

Pluspunten

• Wasgoed komt redelijk na 1600 toeren droog eruit
  • Stil

Minpunten

• nog niet waargenomen

Etienne 19-11-2018

Heel mooi apparaat, geluidsarm, en handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Zeer goed apparaat, deze heb ik opgenomen in mijn Homeconnect app, werkt goed, maar ben bezig dit nog beter te krijgen. Ik zou dit apparaat van harte aan kunnen bevelen.

Bas 14-11-2018

Heerlijk rustige wasmachine!

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Fijne wasmachine. Heerlijk rustig, veel programma's. In gebruiksname is gemakkelijk. Aansluiting op WIFI netwerk en Home-Connect app een fluitje van een cent. De app heb je niet echt nodig maar handig is het wel om niet onnodig te moeten checken of het klaar is (en zeker omdat de machine zo rustig is)

Pluspunten

• veel programma's
  • kan veel lading aan
  • app handig in gebruik
  • mooie machine

Minpunten

• geen idee

Berkan 11-11-2018

Fijne product

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Zeer plezant om deze artikel te gebruiken, fijne geur, makkelijk te gebruiken. Zeer handige opties etc en display funcioneert goed.

Fijne wasmachine 28-10-2018

Duidelijke display, 9kg, erg stil, vele wasprogramma's

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

We hebben de wasmachine nu enkele weken en voldoet helemaal aan onze verwachting. We kunnen nu veel was in 1 keer verwerken en de wasmachine is behoorlijk stil. We hebben keuze uit vele wasprogramma's.

Pluspunten

• erg stil
  • veel was in 1 keer verwerken tot 9 kg
  • duidelijke display

Minpunten

• Sommige wasprogramma's duren wat lang

Annemarie 23-10-2018

Mooi, stil apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Keuze werd oa bepaald door: groot vulgewicht, stil, energiezuinig. Makkelijk in gebruik. Bediening via App is ook een pre.

Pluspunten

• Stil
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Nog niets

Rob 30-07-2018

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Wat is dit een geweldige wasmachine. De grote trommel van 9 kilo kan heel wat was aan. De wasmachine is stil. De Wi-Fi connectie is handig. De wasmachine staat op zolder en geeft een melding als de machine klaar is. Zo loop je dus nooit onnodig naar boven om te kijken of ie al klaar is. Ook de mogelijkheid de machine op een later tijdstip automatisch te laten starten is super. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze wasmachine een TOP apparaat is!!

Pluspunten

• Stil
  • Wi-Fi
  • Wast erg schoon
  • Kort programma
  • Eco=modus

Minpunten

• nvt

mhst 26-07-2018

Perfecte wasmachine voor een groot gezin.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Perfecte machine voor een groot gezin. 9KG! Superstil en genoeg programma's. Daarnaast energiezuinig!
De wifi-koppeling met je telefoon is een leuke extra.

Pluspunten

• stil
  • grote capaciteit
  • zuining
  • veel programma's

Marc 06-07-2018

Speciale vlekkenprogramma's, stil, gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Het is een heerlijk apparaat om mee te wassen. Tot nu toe zijn zelfs oude chocolademelkvlekken eruit gegaan. De extra mogelijkheden per programma zijn erg eenvoudig in te stellen via het digitale scherm. De wifi functie nog niet gebruikt omdat ik te lui was om naar beneden te lopen en op een knopje van mijn router te drukken. Ik zie de toegevoegde waarde van de functie ook nog niet, als enige dan de melding dat de was klaar is. Ook geeft de machina aan als je teveel wasmiddel gebruikt dus dat werkt in ons geval ook nog eens bezuinigend. Al met al erg tevreden over de aankoop. Het enige minpunt van deze wasmachine is dat ik nu voortaan ook de was mag doen van mijn vrouw. De opmerking dat snap ik toch niet gaat niet meer op met deze machine.

Pluspunten

• Was erg goed
  • Stil
  • Zuinig met wasmiddel
  • Ziet er tof uit

Minpunten

• Ik mag nu ook wassen van mijn vrouw

Joost 02-07-2018

Digitaal mooi scherm en werkt perfect met de app

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Deze wasmachine inmiddels een aantal weken in gebruik. Stil en energie zuinig machine. De was komt er super fris uit.
Werkt perfect. De app is echt een toegevoegde waarde, hiermee is het juiste programma super snel in te stellen. Zelfs op afstand.

Pluspunten

• Simpel werkende app
  • Was komt er echt heel fris uit

Minpunten

• geen

Joost 29-06-2018

Zeer goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ800 WMH6Y741NL

Zeer goede en stille wasmachine met grote trommel, veel was-opties en heerlijk wasresultaat. De wasmachine geïnstalleerd door Coolblue en na een korte spoelwas, een echte was aangezet. Wat een verademing! Alle handdoeken én het beddengoed kon er in een keer in. Dat is dus 1 was en het grootste deel van je witte was is weer gedaan. Met de wifi connectiviteit krijg je gelijk een melding zodat je de was in de droger kan doen, of aan de waslijn kan hangen. Ook zou je 's morgens de trommel kunnen vullen en vanaf bijvoorbeeld je werk de machine kunnen aanzetten. Kom je thuis is de was klaar! Configureren wel even met geduld voor gaan zitten.
Centrifugeren gaat op 1600 toeren, was komt er goed "droog" uit. Prima om aan de lijn te doen of droger. Vergeleken met mijn oude machine was het een verademing hoe stil hij was. En ik had nog niet eens de nachtwas stand gebruikt.
Er is veel keuze uit specifieke wasprogramma's. Deze zijn gemakkelijke te selecteren met de draaiknop of vanuit het extra's menu op het display.
kost iets meer dan gemiddeld, maar verspreid over het aantal jaar dat je met zo'n machine doet is dat verwaarloosbaar. Comfort mag best wat extra's kosten in mijn optiek.

Pluspunten

• Grote trommel (9kg)
  • Wifi connectiviteit
  • Veel wasopties
  • 1600 toeren en stil
  • Wast heerlijk fris

Minpunten

• plasje water in vulmond na het voltooien was