Siemens WMH6Y891NL - Reviews

73 dB

9,1

Rutten 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wassen

De bediening van de machines is kinderlijk eenvoudig, ook handig dat je via de app kunt zien hoever de machine is. Het stoppen of pauzeren van de machine via de app is mij nog niet gelukt, wellicht dat ik nog iets moet aanpasssen.

Qua was resultaten dik tevreden, automatische programma's vind ik super handig, vooral als man is dat handig, geen zin on alles uit te sorteren!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ruime keuze aan programma's
  • Via app status volgen
  • Stille machine

Minpunten

• stoppen of pauzeren via app werkt niet

TukkerP 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Sterk in alledaags werk

Siemens biedt een gebruiksvriendelijke hight tech consumer oplossing voor alledaagse huishoudelijke activiteiten.
Begrijpelijk door duidelijke instructies, toegankelijk door haar simpele bediening en betrouwbaar door haar keuze voor alleen de beste materialen is Siemens erin geslaagd om ons gezin af te laten stappen van het Miele erfgoed .

Pluspunten

• duidelijke instructies
  • vele mogelijkheden
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• relatief duur
  • app kan verder doorontwikkeld worden

Johan ten Vergert 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

Overzichtelijk, makkelijk programmeerbaar, veel automatische instellingen en veel extra functies. Duidelijke display, wifi connecting, toekomstgericht apparaat.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • veel mogelijkheden

Jan 08-11-2016 Product paar weken in bezit

Wasmachine als geen ander

De wasmachine is zeer zuinig en stil.
Het iDos systeem is ideaal.
De bediening is zeer eenvoudig.
De wasresultaten zijn perfect.
Kortom: super!

Pluspunten

• stil
  • zuinig

MD 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden

Deze machine online besteld op aanraden van een kennis en keurig geinstalleerd. Machine is heel stil en zuinig. Heeft veel mogelijkheden en de verbinding met internet zorgt voor extra mogelijkheden via de app. Automatisch doseringssysteem is super handig, waardoor je niet meer hoeft na te denken over de hoeveelheid vloeibaar wasmiddel.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • connected via app
  • veel wasprogramma's
  • automatisch doseringssysteem

Minpunten

• prijs

keesjan 03-11-2016 Product paar maanden in bezit

top wasmachine

beste aankopende van een wasmachine wij hebben deze machine gekocht o.a. voor de grote trommel en het idos systeem werkelijk perfect veel was in 1 keer of kleine korte wasjes alles gaat perfect het beladings syteem is super hierdoor kunnen we er nooit te veel was in stoppen
succes met zoeken een tevreden gebruiker

K vd Boogaard 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Wasmachine ziet er goed en degelijk uit en wat een verschil t.o.v. onze voorganger (22 jaar oud), deze is stil en voorzien van alle bedieningsmogelijkheden die men maar kan bedenken.
Automatisch zeep doseren is gemakkelijk, minder geklieder met poeder of wasbolletjes.
Ook de aansturing via de App is goed en je krijg een melding als de was klaar is. Nog niets negatiefs kunnen bedenken.

• Veel mogelijkheden
  • Automatisch zeep doseren
  • Wifi en App verbinding

M. van Deurse 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk

De keuze is gevallen op deze wasmachine vanwege de grote keuze in programma's. Deze wasmachine is gebruiksvriendelijk en dus erg makkelijk te hanteren. Boekje met instructies hoeft er niet naast te liggen.
In het verleden ook al een Siemens wasmachine gehad, tussendoor een ander merk. Maar in vier jaar tijd heel veel problemen mee gehad. Wasmachine geef zelf aan hoeveel KG was er in de trommel past. Als je buiten het I-dos systeem teveel poeder gebruikt, dan geeft de wasmachine dat zelf aan. Dan is erg handig.

Pluspunten

• Makkelijk
  • handig instellen via app

M Groot 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine

Prachtig apparaat: wast goed schoon, vele wasprogramma's voor verschillend soort was, automatische wasmiddel en wasverzachter dosering met iDOS, ook overigens gebruiksvriendelijk en design is erg mooi.
Ik ben heel blij met mijn aankoop. Past ook mooi bij mijn Siemens IQ800 droger!

Pluspunten

• Veel wasprogramma's, iSensoric
  • iDOS
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Iets prijzig

Kaho1908 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Siemense I-dos WMH6Y891NL

Heb het nu een paar dagen binnen, Een eerste lege was gedraaid zodat de machine "gespoeld" kunnen worden.

Spoelen en Centrifugeren echt heeeeeel veeeeel stiller dan gedacht.
Opties zijn zeer goed te bedienen.
Groot verlicht beeldscherm
Makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • zeer stil
  • groot verlicht beeldscherm
  • home connect app
  • Waterstop is bijgeleverd

Thamar 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Via app bestuurbaar, heel stil apparaat

Ik heb alle keuken apparatuur van Siemens. Dit is alleen mijn eerste wasmachine. Gezien de technologie is Siemens heel ver. Ook dit apparaat heeft weer vele extra s, zoals app, stil, zuinig! Super blij mee

peter 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

prima droger

stil, gaat veel in, snel klaar voor een warmtepompdroger, en er zit een lampje in de trommel.
bevalt prima

Pluspunten

• stil
  • snel
  • afvoer
  • zuinig

Minpunten

• onduidelijke aan knop

Serge 20-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Mijn vorige was een siemens 1252xl waschine.
Het apparaat heb ik pas een paar dagen in gebruik, dus voor zover kan ik er over oordelen.

Wat me positief opviel:

Weinig geluid.
Het verbruik is minder dan mijn vorige ondanks de grotere trommel en laadcapaciteit.
Een smartphone app.
Mooi design.

Minder positief:

De inschakel/programma knop voelt erg goedkoop en gammel aan, hopelijk blijft deze het doen voor de komende 10 a 15 jaar.

De smartphone app is leuk en tegelijkertijd overbodig, ik heb het gevoel alsof daar meer uit valt te halen.

Het verbruik is minder, maar na meting met een stroomverbruikmeter. Is het verschil tussen mijn 12 jaar oude machine en deze minder groot dan ik had gehoopt. Op beide had ik een 40graden bonte was programma uitgevoerd met bij benadering hetzelfde gewicht, het verschil in verbruik was maar 0,8 kwh.

Apparaat is gekocht via Bemmel en kroon (BKI558066).

Pluspunten

• Redelijk zuinig.
  • Stil.

Minpunten

• Gammele bedieningsknop.
  • Prijs.

Mary 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

supermooie wasmachine

Siemens heeft belofte waargemaakt, prachtige machine met vele gebruiksmogelijkheden en opties. De wasmachine werkte na installatie prima en maakt de was perfect schoon.

niki vereijken 28-03-2016 Product paar dagen in bezit

super machine

wij hebben nu de wasmachine een aantal dagen in ons bezit
was resultaat een 10
wat is hij stil zeg (super)
wat een vernieuwing in het machine mijn vorige was machine was ook een siemens 16 oud nooit iets aan gehad hopelijk gaat deze ook zo lang mee
kort samengevat in 1 woord een super wasmachine

Yvonne 09-03-2016 Product paar dagen in bezit

Super machine

9,4
Hij is geweldig. Mooi design en dmv tiptoetsen makkelijk te bedienen. Heel veel mogelijkheden, Super gewoon.

WMH16Y891NL 21-02-2016 Product paar dagen in bezit

De wasmachine is erg stil gezien het aantal toeren, op het display kan je duidelijk zien wat je hebt ingesteld. Door de fabrikant is het I-Dos, voor het wasmiddel en wasverzachter, al ingesteld en is desgewenst aan te passen. Je kunt meteen wassen, ik vind het een geweldige machine.De machine heeft veel vooraf ingestelde progamma's maar of ik die ooit allemaal een keer gebruiken zal dat weet ik niet. Maar de machine is goed.