Siemens WMH6Y891NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Yvonne 09-03-2016

Super machine

9,4
Hij is geweldig. Mooi design en dmv tiptoetsen makkelijk te bedienen. Heel veel mogelijkheden, Super gewoon.

WMH16Y891NL 21-02-2016

De wasmachine is erg stil gezien het aantal toeren, op het display kan je duidelijk zien wat je hebt ingesteld. Door de fabrikant is het I-Dos, voor het wasmiddel en wasverzachter, al ingesteld en is desgewenst aan te passen. Je kunt meteen wassen, ik vind het een geweldige machine.De machine heeft veel vooraf ingestelde progamma's maar of ik die ooit allemaal een keer gebruiken zal dat weet ik niet. Maar de machine is goed.

CJVdp 19-02-2016

Geweldig wasmachine met i-Dos

Ik heb mijn nieuwe wasmachine gekocht en heb dus helemaal blij met mijn aankoop. Op het scherm is het mogelijk voor ieder programma de energie en waterkosten te zien. De i-Dos neemt alleen de zeep dan hij nodig heeft en mogelijk om verschillende vlekken te selecteren voor een optimale was. Dus perfect!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com