Siemens iQ800 - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 42 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

TukkerP 19-11-2016

Sterk in alledaags werk

Siemens biedt een gebruiksvriendelijke hight tech consumer oplossing voor alledaagse huishoudelijke activiteiten.
Begrijpelijk door duidelijke instructies, toegankelijk door haar simpele bediening en betrouwbaar door haar keuze voor alleen de beste materialen is Siemens erin geslaagd om ons gezin af te laten stappen van het Miele erfgoed .

Pluspunten

• duidelijke instructies
  • vele mogelijkheden
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• relatief duur
  • app kan verder doorontwikkeld worden

Johan ten Vergert 19-11-2016

Fantastisch apparaat

Overzichtelijk, makkelijk programmeerbaar, veel automatische instellingen en veel extra functies. Duidelijke display, wifi connecting, toekomstgericht apparaat.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • veel mogelijkheden

Jan 08-11-2016

Wasmachine als geen ander

De wasmachine is zeer zuinig en stil.
Het iDos systeem is ideaal.
De bediening is zeer eenvoudig.
De wasresultaten zijn perfect.
Kortom: super!

Pluspunten

• stil
  • zuinig

MD 06-11-2016

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden

Deze machine online besteld op aanraden van een kennis en keurig geinstalleerd. Machine is heel stil en zuinig. Heeft veel mogelijkheden en de verbinding met internet zorgt voor extra mogelijkheden via de app. Automatisch doseringssysteem is super handig, waardoor je niet meer hoeft na te denken over de hoeveelheid vloeibaar wasmiddel.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • connected via app
  • veel wasprogramma's
  • automatisch doseringssysteem

Minpunten

• prijs

keesjan 03-11-2016

top wasmachine

beste aankopende van een wasmachine wij hebben deze machine gekocht o.a. voor de grote trommel en het idos systeem werkelijk perfect veel was in 1 keer of kleine korte wasjes alles gaat perfect het beladings syteem is super hierdoor kunnen we er nooit te veel was in stoppen
succes met zoeken een tevreden gebruiker

K vd Boogaard 02-11-2016

Super wasmachine

Wasmachine ziet er goed en degelijk uit en wat een verschil t.o.v. onze voorganger (22 jaar oud), deze is stil en voorzien van alle bedieningsmogelijkheden die men maar kan bedenken.
Automatisch zeep doseren is gemakkelijk, minder geklieder met poeder of wasbolletjes.
Ook de aansturing via de App is goed en je krijg een melding als de was klaar is. Nog niets negatiefs kunnen bedenken.

• Veel mogelijkheden
  • Automatisch zeep doseren
  • Wifi en App verbinding

M. van Deurse 01-11-2016

Gebruiksvriendelijk

De keuze is gevallen op deze wasmachine vanwege de grote keuze in programma's. Deze wasmachine is gebruiksvriendelijk en dus erg makkelijk te hanteren. Boekje met instructies hoeft er niet naast te liggen.
In het verleden ook al een Siemens wasmachine gehad, tussendoor een ander merk. Maar in vier jaar tijd heel veel problemen mee gehad. Wasmachine geef zelf aan hoeveel KG was er in de trommel past. Als je buiten het I-dos systeem teveel poeder gebruikt, dan geeft de wasmachine dat zelf aan. Dan is erg handig.

Pluspunten

• Makkelijk
  • handig instellen via app

M Groot 01-11-2016

Mooie machine

Prachtig apparaat: wast goed schoon, vele wasprogramma's voor verschillend soort was, automatische wasmiddel en wasverzachter dosering met iDOS, ook overigens gebruiksvriendelijk en design is erg mooi.
Ik ben heel blij met mijn aankoop. Past ook mooi bij mijn Siemens IQ800 droger!

Pluspunten

• Veel wasprogramma's, iSensoric
  • iDOS
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Iets prijzig

Kaho1908 28-10-2016

Siemense I-dos WMH6Y891NL

Heb het nu een paar dagen binnen, Een eerste lege was gedraaid zodat de machine "gespoeld" kunnen worden.

Spoelen en Centrifugeren echt heeeeeel veeeeel stiller dan gedacht.
Opties zijn zeer goed te bedienen.
Groot verlicht beeldscherm
Makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • zeer stil
  • groot verlicht beeldscherm
  • home connect app
  • Waterstop is bijgeleverd

Thamar 25-10-2016

Via app bestuurbaar, heel stil apparaat

Ik heb alle keuken apparatuur van Siemens. Dit is alleen mijn eerste wasmachine. Gezien de technologie is Siemens heel ver. Ook dit apparaat heeft weer vele extra s, zoals app, stil, zuinig! Super blij mee

peter 13-10-2016

prima droger

stil, gaat veel in, snel klaar voor een warmtepompdroger, en er zit een lampje in de trommel.
bevalt prima

Pluspunten

• stil
  • snel
  • afvoer
  • zuinig

Minpunten

• onduidelijke aan knop

Mosi 23-07-2017

Warmtepomp droger?

Shulaf 15-09-2016

Super machine!!!

Voorheen een machine gehad van een ander merk met een S. Hoewel dat het topmodel was lekte het doseer systeem en lekte er water bij de deur. Nu hebben we de Siemens echt alles is in te stellen ook al heb je een van de vooringestelde programma's. Ook kan je eenvoudig was bijvullen. Homeconnect is echt super intergreert perfect met de app. Super eenvoudig en zeer hoge kwaliteit. Was kom er schoner en frisser uit dan voorgaande machines.

marian88aa 09-09-2016

De verschillende mogelijkheden werken perfect.

Geweldige wasmachine, I-dos systeem is een goede fabricage keuze . De was is goed schoon. Wasmachine is rustig in gebruik. Centrifugeert prima.

Jootje13 26-07-2016

Geweldige wasmachine

Ik heb deze wasmachine nu twee weken. Lekker grote trommel, goed schoon alles en wasmiddel wordt netjes gedoseerd. Ook de app doet het goed, weet je even niet hoe je vuile sokken moet wassen, de app helpt je met het kiezen van het juiste programma. Top!

Mary 23-07-2016

supermooie wasmachine

Siemens heeft belofte waargemaakt, prachtige machine met vele gebruiksmogelijkheden en opties. De wasmachine werkte na installatie prima en maakt de was perfect schoon.

ENEN 16-05-2016

Uiitzonderlijke klasse !

Wat een geweldig apparaat ! We waren op zoek naar een alleskunner, een stille machine met ongekende mogelijkheden. En die hebben we gekregen ! Voor elke wassoort, alle vrijheden om wasstijl, centrifuge-snelheid en temperatuur eindeloos in te kunnen stellen. Alle combinaties zijn mogelijk en IDos is fantastisch ! De was is fris ook al gebruik je de speedperfect - toch een volledige was met alle spoelbeurten. En stil ! Nog nooit zoiets meegemaakt. Maar vooral tijdens het centrifugeren; ongelofelijk er is geen enkele trillingen in huis te horen. Deze Siemens doet het in alle stilte ! En dan nog de app. In een woord echt geweldig ! De wasmachine staat op zolder en we kunnen in alle rust het wasprogramma kiezen - met dosering op afstand ;) en 2 wasmiddelen door elkaar heen. En nooit meer voor niets naar boven. Ook buitenshuis krijg je de melding. We willen nooit meer anders. Siemens heeft de beste wasmachine gemaakt. Uitzonderlijke klasse !

Peer1973 28-04-2016

extraKlasse waardig

Overall erg tevreden met de nieuwe wasmachine. Het automatische doseersysteem I-Dos is niet alleen gemakkelijk, maar we hebben ook het gevoel dat hierdoor de was schoner wordt. De machine is zeer stil/stabiel bij centrifugeren, zelfs op 1600 toeren. De uitgestelde start wordt regelmatig gebruikt en bespaart veel tijd. Je kunt de machine zo instellen dat de was klaar is als jij weer thuis bent. Tot slot is het ook wel handig dat je een notificatie krijgt op je smartphone als de machine klaar is. Nadeel van de vele functies is echter wel de gebruikers interface. Hoewel overzichtelijk, vergt het toch wel enige studie.

niki vereijken 28-03-2016

super machine

wij hebben nu de wasmachine een aantal dagen in ons bezit
was resultaat een 10
wat is hij stil zeg (super)
wat een vernieuwing in het machine mijn vorige was machine was ook een siemens 16 oud nooit iets aan gehad hopelijk gaat deze ook zo lang mee
kort samengevat in 1 woord een super wasmachine

niki vereijken 27-03-2016

wa een super wasmachine

altijd woorden tekort hiervoor daarom in paar woorden
WAT EEN SUPER WASMACHINE IS DIT
vele mogelijkheden, idos, vul sensor, wifi enz enz enz
hier word mijn gezin happy van

Yvonne 09-03-2016

Super machine

9,4
Hij is geweldig. Mooi design en dmv tiptoetsen makkelijk te bedienen. Heel veel mogelijkheden, Super gewoon.