AEG L76695NFL - Reviews

Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Kenneth.A 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine AEG

Sinds een paar dagen in het bezit van deze fantastische wasmachine. de wasmachine is heel stil je hoort hem nauwelijks bij het centrifugeren, Vergeleken bij mijn oude wasmachine van Bosch. Meer dan genoeg was programma's makkelijk te bedienen. Was komt er schoon en goed droog uit.

Sascha 18-07-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden

Goed wasresultaat, veel verschillende mogelijkheden en ook korte programma's mogelijk. Het enige minpunt is dat de wasmachine veel geluid maakt tijdens het wassen, maar dit kan ook komen doordat het bij ons op laminaat staat. Fijn is dat de wasmachine een piep geeft zodra het programma is afgelopen. Deze stopt overigens na een aantal keer gepiept te hebben. Al met al erg blij!

Naomi 16-07-2016 Product maand in bezit

Fijne wasmachine

Erg stille wasmachine. je kunt zelfs 'stomen'! Erg fijn, de hele familie komt het bij ons laten doen. Je kunt zelf het programma erin zetten zoals jij het wilt en vanaf wanneer je hem wilt laten draaien..

Inge 08-06-2016 Product half jaar in bezit

Een aanrader!

Zeer tevreden over nieuwe wasmachine. Erg prettig en makkelijk in het gebruik. Vele functies/programmas mogelijk. Wast super schoon.

E. Banga 01-06-2016 Product half jaar in bezit

AEG 1600 toeren

Deze machine nu een ruim een half jaar in het bezit. Een makkelijke machine met stoomprogramma. Ideaal voor het ontreuken van van mijn overhemden e.d.. Ja, zelfs een man kan de was doen J. Het enige wat ik mis is dat de 3 kg -20min. wasprogramma niet de volle 1600 toeren kan draaien.

Thea 27-05-2016 Product half jaar in bezit

mijn AEG wasmachine

Een fijne wasmachine met veel keuzemogelijkheden en bovenal een schitterend wasresultaat. Er zijn programma's van verschillende tijden en ook de temperaturen en centrifugesnelheid kunnen naar eigen wens aangepast worden. Al met al een prima wasmachine, waar ik zeer tevreden over ben.

B 03-11-2016 Product paar maanden in bezit

Prima machine

Het enige minpuntje is dat ie niet centrifugeerde als er weinig was in zit. Verder bevalt ie uitstekend

Minpunten

• Zie hierboven

jose 06-08-2016 Product kwartaal in bezit

prima wasmachine

Doet wat hij moet doen.
Makkelijk tijd en temperatuur aan te passen.
Kan erg veel was in de trommel en een grote deur.

anoniem 28-07-2016 Product half jaar in bezit

fijne machine

Ik vind het een prima machine, vrij stil ook. Lekker grote trommel waardoor je meer was tegelijk kan wassen. Meerdere programma's waaronder ook een verkort programma, vind ik erg fijn.

Yvie 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne machine

Mooie stille machine die goed schoon wast en makkelijk te bedienen. Fijne bijkomstigheid is de grote trommel inhoud. Top product voor een schappelijke prijs.

Anoniem 21-07-2016 Product kwartaal in bezit

super fijne wasmachine

Ik heb de wasmachine een tijdje in mijn bezit en ben er super blij mee.Hij wast goed schoon en de 9 kg trommelinhoud vind ik ook heel erg fijn er zitten vele mogelijkheden op voor mij is het een super machine.

Riky 20-07-2016 Product kwartaal in bezit

Super wasmachine

Hij is erg fijn in gebruik en gemakkelijk te bedienen. Daarnaast wast hij ook schoon. Mijn kleren zijn schoon en fris. Ook is hij duurzaam in gebruik en maakt hij niet veel herrie.

Paul 20-07-2016 Product kwartaal in bezit

Geweldige wasmachine

Was al bekend met het merk. Nieuwe wasmachine is wederom geweldig. Makkelijk te bedienen en mooie display. Wast weer perfect zoals we dat gewend zijn van AEG. Hopen ook met deze weer lang plezier van te mogen hebben

Annemiek 18-07-2016 Product half jaar in bezit

Fijne wasmachine!

Nu ruim een half jaar in bezit, en ben nog steeds erg enthousiast! De verschillende wasprogramma's, het hoge toerental bij het centrifugeren en de automatische aanpassing van het wasprogramma aan de hoeveelheid wasgoed waren voor mij de redenen om deze machine te kopen. Bij het centrifugeren is hij bijzonder stil!

Annelies1968 17-07-2016 Product half jaar in bezit

Super wasmachine

Ik vind het een hele fijne wasmachine. Door de 9 kilo trommel was ik veel minder vaak, omdat er zoveel in kan.
De was wordt lekker schoon en door het display van de wasmachine weet je precies hoelang het programma nog duurt. Kortom een fijn apparaat.
Nadeel vind ik dat de wasmachine niet zo stil is.

Monique 17-07-2016 Product kwartaal in bezit

Super machine

De wasmachine heeft vele opties, ook voor dekbedden en gevoelige stoffen. Heeft groot volume en een krachtige maar geluidszachte motor. Een aanbeveling!

robert 17-07-2016 Product kwartaal in bezit

Een top machine

Heeft een helder display.Maakt weinig geluid Veel keuzemogelijkheden Grote vulopening Goede prijsklasse Echt een aanrader.

Sallina 16-07-2016 Product kwartaal in bezit

Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden.

Veel verschillende programma's, door de mogelijkheid van tijdsbesparing veel korte programma's. Het is een makkelijk te bedienen wasmachine. Bevalt goed!

Tschriever 16-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prima wasmachine

Prima wasmachine die zeer stil wast en vele wasprogramma's kent die zeer eenvoudig in te stellen zijn. Tot nu toe zijn we erg tevreden over onze aankoop!

gerda 16-07-2016 Product kwartaal in bezit

Blij met mijn aanschaf!

7,6
De wasmachine is erg prettig in gebruik. Heldere indicaties en keuzemogelijkheden op de machine zelf. Ik hoef niet steeds een gebruiksaanwijzing te raadplegen. Wast lekker stil!