AEG L76695NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76695NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

B 03-11-2016

Prima machine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Het enige minpuntje is dat ie niet centrifugeerde als er weinig was in zit. Verder bevalt ie uitstekend

Minpunten

• Zie hierboven

jose 06-08-2016

prima wasmachine

Doet wat hij moet doen.
Makkelijk tijd en temperatuur aan te passen.
Kan erg veel was in de trommel en een grote deur.

anoniem 28-07-2016

fijne machine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Ik vind het een prima machine, vrij stil ook. Lekker grote trommel waardoor je meer was tegelijk kan wassen. Meerdere programma's waaronder ook een verkort programma, vind ik erg fijn.

Yvie 25-07-2016

Fijne machine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Mooie stille machine die goed schoon wast en makkelijk te bedienen. Fijne bijkomstigheid is de grote trommel inhoud. Top product voor een schappelijke prijs.

Anoniem 21-07-2016

super fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Ik heb de wasmachine een tijdje in mijn bezit en ben er super blij mee.Hij wast goed schoon en de 9 kg trommelinhoud vind ik ook heel erg fijn er zitten vele mogelijkheden op voor mij is het een super machine.

Riky 20-07-2016

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Hij is erg fijn in gebruik en gemakkelijk te bedienen. Daarnaast wast hij ook schoon. Mijn kleren zijn schoon en fris. Ook is hij duurzaam in gebruik en maakt hij niet veel herrie.

Paul 20-07-2016

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Was al bekend met het merk. Nieuwe wasmachine is wederom geweldig. Makkelijk te bedienen en mooie display. Wast weer perfect zoals we dat gewend zijn van AEG. Hopen ook met deze weer lang plezier van te mogen hebben

Sascha 18-07-2016

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Goed wasresultaat, veel verschillende mogelijkheden en ook korte programma's mogelijk. Het enige minpunt is dat de wasmachine veel geluid maakt tijdens het wassen, maar dit kan ook komen doordat het bij ons op laminaat staat. Fijn is dat de wasmachine een piep geeft zodra het programma is afgelopen. Deze stopt overigens na een aantal keer gepiept te hebben. Al met al erg blij!

Annemiek 18-07-2016

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Nu ruim een half jaar in bezit, en ben nog steeds erg enthousiast! De verschillende wasprogramma's, het hoge toerental bij het centrifugeren en de automatische aanpassing van het wasprogramma aan de hoeveelheid wasgoed waren voor mij de redenen om deze machine te kopen. Bij het centrifugeren is hij bijzonder stil!

Annelies1968 17-07-2016

Super wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Ik vind het een hele fijne wasmachine. Door de 9 kilo trommel was ik veel minder vaak, omdat er zoveel in kan.
De was wordt lekker schoon en door het display van de wasmachine weet je precies hoelang het programma nog duurt. Kortom een fijn apparaat.
Nadeel vind ik dat de wasmachine niet zo stil is.

Monique 17-07-2016

Super machine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

De wasmachine heeft vele opties, ook voor dekbedden en gevoelige stoffen. Heeft groot volume en een krachtige maar geluidszachte motor. Een aanbeveling!

robert 17-07-2016

Een top machine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Heeft een helder display.Maakt weinig geluid Veel keuzemogelijkheden Grote vulopening Goede prijsklasse Echt een aanrader.

Sallina 16-07-2016

Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden.

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Veel verschillende programma's, door de mogelijkheid van tijdsbesparing veel korte programma's. Het is een makkelijk te bedienen wasmachine. Bevalt goed!

Tschriever 16-07-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Prima wasmachine die zeer stil wast en vele wasprogramma's kent die zeer eenvoudig in te stellen zijn. Tot nu toe zijn we erg tevreden over onze aankoop!

gerda 16-07-2016

Blij met mijn aanschaf!

Geschreven voor: AEG L76695NFL

De wasmachine is erg prettig in gebruik. Heldere indicaties en keuzemogelijkheden op de machine zelf. Ik hoef niet steeds een gebruiksaanwijzing te raadplegen. Wast lekker stil!

Naomi 16-07-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Erg stille wasmachine. je kunt zelfs 'stomen'! Erg fijn, de hele familie komt het bij ons laten doen. Je kunt zelf het programma erin zetten zoals jij het wilt en vanaf wanneer je hem wilt laten draaien..

Toni 15-07-2016

mooie stille machine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Machine 3 maanden in bezit tot nu toe tevreden is stil was is schoon en fris en de mogelijkheden zijn legio je hoort de machine pas bij het centrifugeren ook kort 20 minuten programma is erg handig voor kleine wasjes.

melvin 15-07-2016

Mooie wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

De was komt er schoner uit dan mijn oude wasmachine, duidelijk en overzichtelijk menu. Extra grote trommel, waardoor extra veel was erin kan doen en hierdoor minder aantal wasjes hoeft te draaien. Dus minder elektra en verbruikt minder elektra. Geen spijt van!!

B 15-07-2016

prima machine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

gemakkelijk in gebruik. Grote trommel. Alleen nog even wennen aan de lengte van sommige wasprogramma s.
het opfrissen is ook handig.

Wim 15-07-2016

Prima machine !!

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Een aantal weken de machine in bezit. De machine werkt prima, geheel naar ons zin. Maakt weinig geluid en is zuinig in gebruik. Erg makkelijk is de grote vulopening, met de vele bedienings-mogelijkheden maakt deze machine compleet!!. We zijn er blij mee.

A. 15-07-2016

prima wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

goed wasresultaat en heerlijk grote trommel.
Ik heb alleen het idee dat de aan/uittoets niet altijd even soepel reageert.

eddiee 15-07-2016

Goede degelijke, zware wasmachine met alles wat erop moet zitten

Geschreven voor: AEG L76695NFL

We hadden er hiervoor 1 met allerlei toeters en bellen incl groot scherm. Dat heeft deze niet maar in de praktijk gebruik je toch alleen een aantal functies. Deze machine heeft ruim voldoende functies voor alle wassoorten.
De trommel is groot en past dus meer was in en de machine is ook heel stil. Duurzaamheid kun je nog niet zeggen na een paar maanden, maar machine is zwaar uitgevoerd.
Ons valt wel op dat de was na centrifugeren er wat meer gekreukt uitkomt dan onze vorige machine. Dit kan natuurlijk komen doordat de trommel groter is en dat 1000 toeren/pm bij deze machine dezelfde "G-krachten" oplevert als 1300 toeren/pm bij de vorige machine.

Tanja 14-07-2016

Super zuinige veelzijdige wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Heb deze wasmachine nu een paar maanden. Ben zeer tevreden. Veel wasprogramma's. Heel stil en zuinig. Wast perfect schoon. En heel fijn dat hij zelf het wasprogramma aanpast als er minder was in zit. En de grote trommel is ook een uitkomst.

Jan 14-07-2016

Fijne wasmachine

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Fijne wasmachine met een simpele bediening en goed was en droog resultaat.
Maakt niet veel lawaai.
Handig dat je ook verkorte programma's kunt kiezen.

swimmer 14-07-2016

wasmachine aeg

Geschreven voor: AEG L76695NFL

Gebruiksvriendelijke wasmachine. Wast ook goed schoon. Voor de nacht gebruiken wij hem niet, de motor zelf maakt wat herrie.