Samsung WW90J6600CW - Reviews

76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

jeanine 12-07-2018

Complete machine, erg stil, mooi design!

Was op zoek naar een wasmachine met een groot vulgewicht en wilde tevens 1600 toeren. Met 3 kids een must. Wat een groot verschil met mijn (8 jaar oude AEG). Hij is zeer stil en het belangrijkste, hij was schoon :) Ziet er ook nog eens mooi uit. Erg blij mee!

Pluspunten

• 9 kg vulgewicht

A d G 16-01-2016

De levering was snel en de actie van geld terug ,daar begreep ik eerst niks van maar in de discussie gedaan en toen ging het snel,de wasmachine is erg stil je hoort hem niet hij staat boven en je kan gewoon gaan slapen ,ook zelfs tijdens de 1600 toeren is hij stil!

jvg 06-01-2016

na de vorige samsung wasmachine deze. Prima ding zeer stil en efficient.
1 nadeeltje de deur gaat niet helemaal 180 graden open.

Nathan 29-12-2015

9,6
Zo ontzettend stil, gewoon eng ;-)
Mooi design met grote deuropening.
Eco bubble en bubble soak werken echt top!

Bowie 09-11-2015

Supermooie wasmachine, korte programma's, mooi design, heerlijk dat deuntje na afloop van het programma!

ItsMe 17-08-2015

Wij hebben een groot gezin waardoor de wasmachine veelvoudig gebruikt wordt. Ruim boven het gemiddelde van 4 wasbeurten per week. De wasmachine is makkelijk te bedienen, helaas missen we de "Favoriet knop" die onze vorige samsung ecobubble wel had. Toch is de machine makkelijk in te stellen. Wasresultaat is gewoon goed te noemen. Levensduur moeten we nog afwachten, Wel hebben we nu 5 jaar garantie gekregen op de machine. Nu 9 kg. ten opzichte van onze oude 8 kg. machine. Een bewuste keuze wegens de hoeveelheid was én het de momenten waarop wij wassen. Gebruik maken van nachttarief voor electriciteit is makkelijker gemaakt door het uitstellen van het wasprogramma. In de avond instellen en de volgende ochtend uithangen. Onze vorige Samsung Eco Bubble heeft het 4 1/2 jaar volgehouden na zéér intensief gebruik.