Samsung WW90J6600CW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90J6600CW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

E van de Pol 30-11-2020

Niet wat ik had verwacht

Geschreven voor: Samsung WW90J6600CW

Deze machine in jan 2019 gekocht. Op zich een mooie machine, makkelijk te bedienen maar echter:
Het manchet dicht niet goed af, waardoor kleurdoekjes regelmatig uit het filter gehaald moeten worden met andere zaken die er door glippen. Met mijn voorgaande AEG machine nooit last van gehad. Het aftap slangetje is veel te kort waardoor bij het schoonmaken/aftappen het afdekdekseltje er steeds afgehaald moet worden en gezien het manchet.....
Na nog geen 2 jaar is het geluidsniveau bij het centrifugeren flink omhoog gegaan door gierende lagers, slechte kwaliteit. Bij mijn voorgaande oude AEG machine nooit last van gehad.
Deze Samsung machine is teleurstellend.

Pluspunten

• makkelijke bediening

Minpunten

• Gierende lagers
  • Manchet dicht niet goed af
  • aftapslangetje veel te kort

Torriepunttang 09-04-2019

display naar 2,5 jaar defect.

Geschreven voor: Samsung WW90J6600CW

Waardeloze machine na 2,5 jaar display met stuur module defect, kosten voor reparatie meer dan €350,00 en een week of 2 levertijd.

Minpunten

• Kosten reparatie zijn heel duur

jeanine 12-07-2018

Complete machine, erg stil, mooi design!

Geschreven voor: Samsung WW90J6600CW

Was op zoek naar een wasmachine met een groot vulgewicht en wilde tevens 1600 toeren. Met 3 kids een must. Wat een groot verschil met mijn (8 jaar oude AEG). Hij is zeer stil en het belangrijkste, hij was schoon :) Ziet er ook nog eens mooi uit. Erg blij mee!

Pluspunten

• 9 kg vulgewicht
  • Stil

A d G 16-01-2016
Geschreven voor: Samsung WW90J6600CW

De levering was snel en de actie van geld terug ,daar begreep ik eerst niks van maar in de discussie gedaan en toen ging het snel,de wasmachine is erg stil je hoort hem niet hij staat boven en je kan gewoon gaan slapen ,ook zelfs tijdens de 1600 toeren is hij stil!

jvg 06-01-2016
Geschreven voor: Samsung WW90J6600CW

na de vorige samsung wasmachine deze. Prima ding zeer stil en efficient.
1 nadeeltje de deur gaat niet helemaal 180 graden open.

Nathan 29-12-2015
Geschreven voor: Samsung WW90J6600CW

Zo ontzettend stil, gewoon eng ;-)
Mooi design met grote deuropening.
Eco bubble en bubble soak werken echt top!

Bowie 09-11-2015
Geschreven voor: Samsung WW90J6600CW

Supermooie wasmachine, korte programma's, mooi design, heerlijk dat deuntje na afloop van het programma!

ItsMe 17-08-2015
Geschreven voor: Samsung WW90J6600CW

Wij hebben een groot gezin waardoor de wasmachine veelvoudig gebruikt wordt. Ruim boven het gemiddelde van 4 wasbeurten per week. De wasmachine is makkelijk te bedienen, helaas missen we de "Favoriet knop" die onze vorige samsung ecobubble wel had. Toch is de machine makkelijk in te stellen. Wasresultaat is gewoon goed te noemen. Levensduur moeten we nog afwachten, Wel hebben we nu 5 jaar garantie gekregen op de machine. Nu 9 kg. ten opzichte van onze oude 8 kg. machine. Een bewuste keuze wegens de hoeveelheid was én het de momenten waarop wij wassen. Gebruik maken van nachttarief voor electriciteit is makkelijker gemaakt door het uitstellen van het wasprogramma. In de avond instellen en de volgende ochtend uithangen. Onze vorige Samsung Eco Bubble heeft het 4 1/2 jaar volgehouden na zéér intensief gebruik.