Siemens WM14B262NL - Reviews

6 kg
A+++
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nick078 01-06-2015 Product paar weken in bezit

Strakke no-nonsense machine. Geen overbodige toeters en bellen of knopjes voor dingen die je nooit gaat gebruiken, gewoon lekker duidelijk en makkelijk in gebruik.

Wast goed schoon, diverse programma's, makkelijk in gebruik, duidelijk display met diverse gegevens (oa gewicht van de was in de trommel). Groot pluspunt is dat de machine ook zeer stil is. Goed doordacht Siemens-product. Waterslang en afvoerslang zitten erbij.

Nadeel: de deurhaak is van plastic en voelt heel fragiel aan. Doe de deur dus met beleid open en dicht want dit gaat gegarandeerd een keer afbreken. Bij de meeste machines is de haak van metaal.

Nadeel 2: Dit is een nadeel voor mensen die geen gereedschap in huis hebben. De transportbeveiliging bij een nieuwe machine zit met 4 bouten vast waar je een steeksleutel 13 voor nodig hebt, deze zit NIET bij de machine. De voetjes zijn verstelbaar maar moeten los en vast gedraaid worden met een steeksleutel 17, een bacho past niet, deze sleutel 17 is ook niet bijgeleverd met de machine. Bij de bouwmarkt zijn steeksleutels te koop voor een paar euro die aan de ene kant 13 hebben en aan de andere kant 17.

Arno-3000 11-04-2015 Product paar dagen in bezit

wasresultaat: de was is schoon, ruikt fris en komt bijna droog uit de machine.

Mogelijkheden: voor normaal gebruik voldoende mogelijkheden: katoen, wol, zijde/fijn, sportkleding

Gebruiksgemak: simpel, zonder handleiding te gebruiken. Zo te zien is het zeepbakje makkelijk te reinigen.

Vormgevig: strak, duidelijke bediening

Duurzaamheid: kan ik nog niets over zeggen.

AJ29 23-08-2016

Hogere eenheid.

SIEMENS verstaat de kunst techniek op te laten gaan in een hogere eenheid met design. Daaruit ontstaat de meerwaarde dat SIEMENS heet. Dat doet zij met al haar producten en dus ook met deze wasmachine. Zijn uitstraling is eenvoudig, zijn performance is rustgevend. Stil en betrouwbaar. Zijn techniek is hoogstaand en zijn mogelijkheden lijken eindeloos, maar het resultaat is steeds hetzelfde: je kunt er gerust om zijn dat het goed is. Kortom deze wasmachine van SIEMENS is zelf een uitmuntende uitvoering van 'schone' kunst.

Huizinga2 20-08-2016

solide goed werkende machine

Werkt prima en is niet luidruchtig, centrifugeert prima. De gebruiksaanwijzing waar het de klok en het instellen daarvan betreft kan duidelijker.

eboereboom 26-07-2016

Prima apparaat

Ik ben dik tevreden met dit product, kwaliteit prijsverhouding zijn zeer goed
Mijn vorige wasmachine was ook een Siemens, heeft elf jaar met weinig problemen gedraaid, daarom weer voor hetzelfde merk gekozen

Dirkie55 06-04-2016

stille,zuinige machine voor een nette prijs

Op aanraden van een zeer goede en technisch geschoolde vriend een Siemens gekocht. Ik heb deze machine nu een maand. Hij is zo stil,dat ik af en toe even ga kijken of hij wel aanstaat! En heel veel was-programma's aanwezig - dik in orde.

kletskous 22-03-2016

Super fijne machine

twee weken geleden gekocht maar vanaf de eerste was helemaal tevreden. Makkelijk te gebruiken qua programma's. Veel verschillende optie's om te wassen.

siepie 09-03-2016

goede wasmachine voor een scherpe prijs

Deze wasmachine is een stuk stiller dan mijn vorige machine! Dat is een groot pluspunt want die machines kunnen zo'n herrie maken! Verder is het display heel duidelijk en gebruiksvriendelijk. En het is een super zuinig apparaat met A+++, heel belangrijk! Niets op aan te merken

Jos Kuipers 31-12-2015

Bevalt prima

Ik heb deze machine afgelopen maand gekocht en heb prima schonere was als dat ik had met mijn oude machine