Bosch WNAS324471

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 124 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Waspiloot 14-02-2015

Centrifugeren maakt weinig lawaai. Het 15 minuten programma wast inderdaad snel en schoon.
Machine ziet er mooi uit, vooral de zijkant is erg mooi vormgegeven. Apparaat maakt een degelijke indruk.

Bas Gaarman 13-02-2015

mooie energie zuinige wasmachine ,die schoon en geluidsarm wast ,met lekker hoog centrifuge toeren zodat de droger minder uren maakt

van der Linden 128451 10-02-2015
  • Product maand in bezit

prima wasmachine eco knop reduceert de wastijd met n 1,5 uur en wast alsnog perfect, dus een was in 1 uur klaar!

corine v.R. 10-02-2015

ziet er mooi uit en is niet moeilijk te bedienen. De was wordt goed droog en schoon! Handig dat je de wastijd kunt nagaan door display en dat je de wasbeurten lang of snel kunt laten gaan, zodat je niet aan vaste tijden zit.

68naam68 07-02-2015
  • Product maand in bezit

Ik heb de wasmachine nu twee maanden. Ik heb smetvrees dus ik was mijn kleding iedere dag. Ik vind het een supermachine: ik kan een kort wasje draaien, zelfs 15 minuten. Dus ik kan al snel dat jasje, die trui etc met die aparte kleur wassen en ophangen, en de volgende draai was doen. Hij centrifugeert ontzettend goed. De eerste keer vertrouwde ik het niet omdat de was zo droog was! Toen heb ik de machine nogmaals aangezet met dezelfde was erin en ben ik blijven kijken of er inderdaad was en schuim te zien was. Het instellen gaat allemaal erg makkelijk. Ik kan zien hoe lang de machine er nog over doet wat erg praktisch is. Ik zou wel de tijdklok ook op halve uren willen instellen maar dat gaat helaas niet. Het was de eerste keer vroeger wakker worden omdat de wasmachine begon te draaien. Die start namelijk niet na het aantal ingestelde uren maar dan is de was al klaar!

cor Mouw 07-02-2015

het is een geluidloze goede machine. Na enkele dagen kunnen wij nu rees zeggen een top aankoop.
De bediening bijlage is eerst wat onoverzichtelijk maar als men er even voor gaat zitten wordt het duidelijk.

E.harijgens 03-02-2015

ik ben sinds een week in het bezit van de nieuwe wasmachine die er erg mooi uitziet.
Wat natuurlijk nog belangrijker is gemakkelijk in gebruik en goed schoon,daar waar een wasmachine voor bedoeld is.
Ben er gelukkig mee.

robert909 20-12-2014

zeer stil en energie zuinig dit is dan ook de rede waarom ik heb gekozen voor deze wasmachine en natuurlijk ook de aanschafprijs.

MarianneG-R 15-12-2014
  • Product maand in bezit

Deze wasmachine bevalt uitstekend. Hij heeft veel verschillende programmamogelijkheden en wast superschoon. Omdat wij niet vaak een volle trommel (7 kg) hebben is de speed-knop een uitkomst. Het gekozen programma duurt half zo lang en de was komt er heel schoon uit. Ook de werkkleding. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, heb hem pas een maand. Maar de vorige wasmachine was ook een Bosch met een trouwe dienst van 14 jaar ! De nieuwe machine is ook een stuk stiller.

jamadada 28-10-2014
  • Product half jaar in bezit

Zeer degelijke machine met vele mogelijkheden. Mis alleen een centruge knop. Als je een handwasje wil centrugeren dan moet je kiezen voor spoelen en centrugeren en dit duurt 20 minuten. Dat vind ik erg jammer.
Zeer stil en makkelijk zijn de verkorte programma's, een volle wasmachine in een uur schoon!!
Hoop dat hij heel lang meegaat.

Corkscrew 31-07-2014
  • Product maand in bezit

Een werkelijk heel prettige en stille wasmachine met programma's die ook werkelijk doen wat ze zeggen. Voor iemand die relatief weinig ervaring met wassen heeft ook een heel gemakkelijke machine, waarbij alles zichzelf wijst.
Het 15 minuten bijzonder snel programma maakt ook de badkamer en WC-kleedjes prima schoon.

Harm1984 29-07-2014

Van begin tot eind een geweldige wasmachine! Het begint met de gemakkelijke en duidelijke bediening, de vele mogelijkheden en mooie vormgeving. Het eindigt met perfect gewassen was! Zeer tevreden.

SV-82669 29-07-2014

Ontzettend fijne wasmachine. Wast goed schoon. Was een Miele gewend, maar ben super te vrede over deze machine

Theo3219 27-07-2014
  • Product maand in bezit

De was is zeer schoon na het wassen. Voldoende keuze in programma. Tevreden met de machine en een aanrader.

Lot 1970 27-07-2014

Een absolute topper die onze vorige Miele ruimschoots overtreft ! Geweldig bedieningsgemak en energiezuinig. En dat alles voor een scherpe prijs

Houben35 24-07-2014

Deze wasmachine heb ik aangeschaft vanwege het predicaat "Beste Koop" van de Consumentenbond. Het apparaat heeft veel handige wasprogramma's en met de eco-stand bespaar je energie. Het wasresultaat is uitstekend en het drogen werkt ook prima. Ik zal deze wasmachine zeker aan anderen aanraden.

Le Coultre 24-07-2014
  • Product maand in bezit

Wast geweldig en geruisloos, is eenvoudig in de bediening en je kan veel energiebesparen door keuze voor speed perfect of eco perfect, de wastijd wordt hiermee voor 50 tot 70% verkort. Ideaal is ook de programmakeuze van 15 minuten voor licht vervuilde was. Door deze keuze kan je toch je favouriete kledingstuk diezelfde avond of dag nog dragen!

Tuptuptup 22-07-2014

Altijd een wasmachine van Bosch gehad. Heerlijke apparaten! Deze wast ontzettend snel. Hij is ook nog eens erg stil. Moet wel zeggen dat er veel mogelijkheden zijn. Had ik eerst wel een beetje moeite mee. Ik zocht gewoon witte/bonte was 40 graden. Daar moest ik even een paar weken naar zoeken.
Maar ik ben super tevreden. En er zit een eco knop op. En een versnellingsknop. Zo heb je een was in een uutje gedaan. Heerlijk. En het heeft een A+++ label waar ik ook tevreden mee ben.

Vermeer86 22-07-2014

Vooral op gebruiksgemak vind ik het een topper, elk programma laat duidelijk zien op welke temperatuur, hoeveel toeren en hoe lang het gaat duren.
Wasresultaat is ook helemaal prima.
Ook het feit dat het een A+++ wasmachine is, is zeker het vermelden waard!

was21 18-07-2014

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden, zeer stil en veel mogelijkheden.
Kortom een fijn product voor een aantrekkelijke prijs