Bosch WNAS324471 - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
72 dB

8,9

AvdZdO 17-08-2015 Product jaar of meer in bezit

We (gezin van 5 personen) hebben deze wasmachine nu iets meer dan een jaar en ik kan zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben.
De enige minpuntjes zijn de redelijk lange wastijd (2.41 uur) van het normale wasprogramma; daar staat wel tegenover dat het snelprogramma heel goed werkt bij was die niet erg vuil is. Verder vind ik het jammer dat de was niet 'losgeschud' wordt na afloop van het centrifugeren. De was zit als het ware 'vastgeplakt' aan de trommel en je moet alles even losschudden voor je alles in de droger doet. Dit is vooral het geval bij de 'witte' was, zoals ondergoed, washandjes, handdoeken e.d.

De voordelen wegen echter zwaarder dan deze minpuntjes en ik beveel deze wasmachine van harte aan!

Roela47 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wat centrifugeert deze machine heerlijk stil! Het bedienen was snel wennen, omdat we hiervoor ook al een Bosch wasmachine hadden. Zonder twijfel weer een Bosch gekocht. Strak witte machine. De Eco Perfect knop maakt het je gemakkelijk om zuiniger te wassen. De gebruikershandleiding is kort, maar krachtig.

SJPost 28-03-2015 Product paar weken in bezit

Lekker stille machine, goede wasresultaten. Standaard programma duurt wel erg lang. De was is goed droog na centrifugeren.

Eliza_B 20-03-2015 Product paar dagen in bezit

Vandaag de wasmachine gekocht en twee programmas al uitgeprobeerd. Ik ben super blij met mijn keuze. De machine is heel makkelijk in gebruik en super stil. Nu hoor ik de centrifuge van de buren veel harder dan die van mijn eigen wasmachine ;-)

judith 1970 15-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wasmachine met overzichtelijk bedieningspaneel, mooie vormgeving. Sinds een paar dagen in ons bezit en heel erg tevreden over de wasresultaten en met name het minimale geluid en trilling bij centrifugeren.

ivonne02 15-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb dit apparaat net een paar dagen in huis, maar ben nu al enthousiast ervoer.
Hij doet wat hij moet doen, goed schoon wassen en de hij centrifugeert goed droog.
Er zijn veel gebruiksmogelijkheden en hij gemakkelijk te bedienen.
Verder is hij erg stil!

SandyK1977 13-03-2015 Product maand in bezit

Na jarenlang een goedkope Indesit wasmachine gehad te hebben nu overgestapt naar Bosch, veel positieve geluiden vanuit omgeving over dit merk. Wat een prettige ervaring. Huishouddoekjes en theedoeken die in vorige wasmachine niet echt schoon te krijgen waren, weer helemaal schoon en fris. Makkelijk in gebruik en prettig dat er ook verkorte programmas opzitten.

freerk hofma 12-03-2015 Product paar dagen in bezit

Goede machine. Goede waarderingscijfer van de consumentenbond. 7,2 Heb met een vaatmachine ook een heel goede ervaring met het merk Bosch

Jeremaine2015 11-03-2015 Product paar weken in bezit

7,4
Deze wasmachine doet goed zijn werk, maar het gebruik is even wennen. Wel jammer dat er niet standaard in het zeepbakje vloeibaar wasmiddel kan. Ook is de machine minder stil dan onze oude Siemens machine. Verder voor zover we hebben kunnen beoordelen een solide machine, waarvan we hopelijk jarenlang plezier gaan hebben.

Monic Slingerland 09-03-2015 Product paar weken in bezit

Deze wasmachine en wij raken snel aan elkaar gewend. Een gehoorzame wasmachine, en stil bovendien, met een display waar je zelf makkelijk alles in kunt stellen. Elke zaterdagochtend loop ik vrolijk naar de bijkeuken. Lakens op hoge toeren, fijne was op lage.

j.moors. 28-02-2015 Product paar dagen in bezit

stil apparaat , duurzame kwaliteit die ik kan bevestigen door jarenlange verkoop van bosch wasautomaten.
Zeker een aanrader.

yvonr 28-02-2015 Product maand in bezit

Bijzonder makkelijk en duidelijk te bedienen, mede door de tiptoetsen. Fijne ruime vulopening en de ring is goed schoon en droog te houden. Het was resultaat is goed, zelf bij 1200 toeren is met name de bonte was droog genoeg om op te hangen en dan niet gekreukt. De 1600 toeren is handig voor de handdoeken, zodat de droger minder lang hoeft te draaien.

Aampie 24-02-2015 Product maand in bezit

Zeer stille machine, die goed schoon wast. Uitgebreide keuze aan programma's en extra opties voor energiezuinig of extra snel wassen.

denkhemper 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

mooie bijna geluidloze machine die geruisloos zijn werk doet
aandachtspunt: bleek bij inbouw drie centimeter dieper dan de vorige Bosch die vroegtijdig al na 6 jaar de geest gaf.

Niet aan afwijkende afmetingen gedacht
Gevolg: wat kleine aanpassingen voor de inbouw

Wilend8800 20-02-2015 Product paar weken in bezit

Mooi , stil werkend en super eenvoudig te bedienen apparaat . Zeer blij met de aankoop , ondanks pas enkele weken in bezit . Makkelijk te installeren .
Op houten vloer op de zolder geplaatst maar desondanks staat hij niet te trillen .

Lars Jonk 16-02-2015 Product paar weken in bezit

Hiervoor ook een Bosch gehad, zonder problemen 15 jaar gedraaid met 3 opgroeiende kinderen.
Dus meteen weer een nieuwe Bosch gehaald.
Deze is (natuurlijk) een stuk stiller. De bediening is heel eenvoudig en de wastechniek lijkt ook vooruit gegaan: het is echt schoner (maar dat kan ook aan de leeftijd van de oude hebben gelegen. Lekker dat je als je al bent gestart kan bijvullen.
Vertrouwen in weer 15 jaar "was plezier"

J.van Haag 15-02-2015 Product paar weken in bezit

Machine is zeer stil,heeft mooie vormgeving en makkelijk in gebruik.Duidelijk nederlandse display, kortom wij zijn tevreden.De duurzaamheid kan ik niet over oordelen.

Waspiloot 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Centrifugeren maakt weinig lawaai. Het 15 minuten programma wast inderdaad snel en schoon.
Machine ziet er mooi uit, vooral de zijkant is erg mooi vormgegeven. Apparaat maakt een degelijke indruk.

Bas Gaarman 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

mooie energie zuinige wasmachine ,die schoon en geluidsarm wast ,met lekker hoog centrifuge toeren zodat de droger minder uren maakt

van der Linden 128451 10-02-2015 Product maand in bezit

prima wasmachine eco knop reduceert de wastijd met n 1,5 uur en wast alsnog perfect, dus een was in 1 uur klaar!