Bosch WAJ28071NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28071NL op Kieskeurig.nl.

Anoniem 12-09-2021

Eerste keer met Bosch

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat bevalt prima, veel stiller met laatste spin, was komt veel droger uit het machine

Anne 31-07-2021

redelijk

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het zeepbakje gaat niet vlot dicht. En als je het programma afbreekt gaat het slot er niet af en wil de deur dus niet open. Centrifugeert erg lang waardoor de was nogal gekreukt uit de machine komt. De toetsen moeten ook erg wennen.

Jeffrey 27-07-2021

Stil zuinig apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is vooral erg stil er verbruikt (zo te zien) weinig water.
Genoeg programma's uit te kiezen, makkelijk in gebruik en vooral goede wasresultaten.
Tevreden met mijn aankoop.

Bosch serie 2 wasmachine 24-07-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast schoon en geeft weinig lawaai. Wat wel opvalt is de duur van het programma katoen 40°C. Officieel 2:59u, wat ik al lang vind, maar vandaag kwam er nog 3 kwartier bij!

Anoniem 04-07-2021

Top kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op aanraden van mijn moeder die ook een Bosch heeft heb ik deze aangeschaft en ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben ,goed merk in die zin dat er achter de naam een heel research team zit ,het werkt perfect schone was daarvoor uiteraard gekocht maar je hebt ook zekerheid en voelt vertrouwd .
Ik ben altijd sceptisch maar ik kan het iedereen aanraden .
In een paar woorden is het voor mij en schoon zonder poespas ,techniek doordacht en vertrouwd dus ik blijf kiezen voor Bosch

f**3@g**l.com 16-06-2021

Doet wat hij moet doen. Prima! Genoeg programma's, waaronder half uur en een uur.

Titia 19-04-2021

Prima apparaat met veel opties

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel wasopties, goede prijs-kwaliteitsverhouding! Stillle machine.

Renée 17-03-2021

Top

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wast witter, zachter en centrifugeerd bijna droog.
Draai prive en zakelijk 5 wassen in de week, geweldige machine.

Veen 12-03-2021

Stil en gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Bij Veiligkopen.nu zagen wij deze Bosch wasmachine in de actie langskomen, die bovendien als goed werd beoordeeld door de Consumentenbond. Onze 28 jaar oude Miele moest dus maar eindelijk eens het veld ruimen voor iets moderns. De Bosch is erg gemakkelijk te bedienen, behoorlijk stil en wast bovendien een stuk schoner dan we gewend waren. Als bonus konden we ook nog meedoen aan de Bosch "€50 cashback" actie. Top.
Let er wel op dat de machine goed waterpas staat (zeker bij plaatsing op een verhoging), om "wandelen" te voorkomen.
Duurzaamheid is nog niet te beoordelen, maar reputatie is goed en 5 jaar fabrieksgarantie op de (koolborsteloze) motor geeft vertrouwen. Deze krijgt van ons voorlopig het predicaat "goed".
Al met al zeer tevreden met deze aankoop met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• eenvoudige, overzichtelijke bediening
  • laag geluidsniveau
  • wast erg schoon

Minpunten

• moet waterpas staan, anders neiging tot "wandelen"

Ankie 11-03-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Ik ben tevreden: de was is schoon, hij centrifugeert goed en de bediening is eenvoudige.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

M.E. Slangen 09-03-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Deze wasmachine is voor mij heel gemakkelijk te bedienen ,gezien mijn leeftijd, 82 jaar. Heb voor dit product gekozen daar ik van te voren al een Bosch wasmachine, ruim 22 jaar, had. Ze zijn kwalitatief zeer goed, weinig reparaties. Wasgoed altijd schoon. Kan van mijn ervaringen alleen maar zeggen dat het een goed product/merk is.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • was is schoon
  • display aanduiding tijd
  • genoeg wasprogramma's

Em 07-03-2021

Mooie apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Ik wilde mijn dochter verrassen met een mooie wasmachine, niet te groot maar wel de capaciteit voor minstens 2 personen. Ik kwam op deze Bosch terecht en ook nog met cashback; hoe mooi is dat. Het werd keurig aangesloten door vriendelijke bezorgers. De wasmachine oogt en is heel mooi, heeft veel programma's en je kunt de programma's verkorten. Heel handig voor als je kleren maar een refresh nodig hebben. Dochterlief is er heel blij mee!!

Pluspunten

• Optie voor verkorte programma
  • Wast schoon
  • Resttijd op schermpje

GJ de Laet 07-03-2021

Wasmachine zonder veel poespas.

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Wasmachine met veel keuzemogelijkheden die je zelf in kunt stellen, zonder veel poespas. Nog niet zo lang is huis, maar werkt tot dusver prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• veel keuzemogelijkheden die je zelf kunt instellen
  • prijs-/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Tussenstuk voor wasdroger past niet.

D. Villa 05-03-2021

Heel stil & goede wasprogramma's

-Gebruikersvriendelijke wasmachine-

Je kunt in het wasprogramma menu ervoor kiezen om de wasmachine op een later tijdstip klaar te laten zijn met de was. Op deze manier kun je bijvoorbeeld voordat je naar werk gaat het wasprogramma op 9 uur instellen en wanneer je weer thuis bent zijn je kleren fris en net gewassen.

• Wasprogramma's

John 04-03-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Na lang wikken voor deze machine gekozen. Geen spijt want het apparaat is stil, zuinig en heeft alle functies die ik nodig heb.

Frank 03-03-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine is eenvoudig in gebruik. Doet wat hij moet doen en is behoorlijk stil. Een prima machine voor een goede prijs.

Ynnot 02-03-2021

Machine die doet, wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Fijne machine, geen toeters en bellen, veel programma,s die bij 4 kgr belading verkort kunnen worden. Zeer handig is de 40 gr mix was deze duurt 1 uur. Centrifuge toerental aan te passen.
Ik heb 1 x het boekje doorgelezen. Het wijst zich eigen vanzelf.

Pluspunten

• Verkorte programma bv mix 40 graden duurt 1 uur
  • Centrifuge toerental aan te passen
  • Lange programma, s kun inkorten met de speed knop

Minpunten

• Nog niet gevonden

A. Beekman 27-02-2021

Mooie wasautomaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Verleden jaar een Bosch wasdroger gekocht, zeer tevreden over. Nu een wasmachine, ziet er mooi uit en heeft een ruime keuze wasprogramma's. De levering door cool-bleu was zeer klantvriendelijk.
En Bosch heeft bij ons een goede reputatie.

Pluspunten

• Uitgebreid wasprogramma
  • Rvs trommel

Hermien. 27-02-2021

Prima product

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Wasmachine net geïnstalleerd, eerste was ziet er goed uit. Machine is ook stil bij was en centrifugeren. Dus heel tevreden.

Frank 26-02-2021

Stil, prima apparaat, zuinig

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Gewoon een prima wasmachine met goede prijs-kwaliteit! Waar schoon, ook snel, weinig geluid, aan te bevelen voor slechts EUR 402,00.

• Zuinig
  • Voordelig