De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28071NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam. meelker 29-06-2022

Erg goed, echter pas kort in ons bezit

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg goed, stil en goede centrifuge. Eco programma heeft wel zijn tijd nog, ca. 3 uur. Echter snelwasprogramma gaat prima.

Peter 21-06-2022

Fijne simpele wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Gekocht vanwege de prijs en prestatie. . Wasautomaat inmiddels een half jaar in bezit en voldoet goed aan de verwachtingen. Simpele bediening en uitstekend wasresultaat.
Het enige nadeel is de schuimvorming tijdens het aflopen van het afvalwater. Af en toe loopt het schuim uit de pvc afvoerleidingen en dat ligt niet aan het wasmiddel.... een oude zeeslag tussen de afvoerslang en pvc buis voorkomt dit.
Ligt niet aan mijn riool maar waarschijnlijk aan de forse hoeveelheid die de afvoerpomp van de automaat levert. .

03-03-2022Machine nu een maand in gebruik en bevalt goed. Bediening is eenvoudig . Wasresultaat is goed en machine maakt weinig geluid tijdens het wasprogramma. De knop om de wasmachine te starten gaat erg licht. Als je er per ongeluk tegenaan stoot stopt de wasmachine houdt daar rekening mee! Dat is mij al een aantal keren overkomen. Er zit standaard een waterslot op en dat is wel zo veilig.
Over de levensduur kan ik nog niets vertellen mijn vorige wasmachine heeft het ruim 18 jaar volgehouden Zanussi Rubino 2. Ben benieuwd wat de Bosch gaat doen....... De machine is zeer snel geleverd door Cool Bleu en ook aangesloten. Daarbij werd ook de werking uitgelegd en de oude wasmachine meegenomen. Perfect geregeld zoals altijd bij dit bedrijf.

Pluspunten

• Goed geprijsd
  • Simpele bediening
  • Energiezuinig orogramma

Claudia 16-06-2022

Fijne makkelijke simpele wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne makkelijke en simpele wasmachine met diverse wasprogramma's. Deze zijn ook makkelijk in te korten wat een erg fijne functie is.

Wasmacine 09-06-2022

Bosch wasmachine is lekker stil.

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is lekker stil vergeleken met mijn vorige en geeft goed aan hoe lang het nog duurt.

Tineke 05-02-2022

Doet wat ie moet doen !

Mooie stille machine, minpuntje is dat de programma's gemiddeld 3 uur duren
Er is een snelprogramma maar dan kun je maar 4 kg beladen

Harma 29-09-2021

Een geweldige, goed werkende machine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Deze wasmachine is stil, compact en doet waar hij voor gemaakt is. Een betrouwbaar product in een mooi jasje

Anoniem 12-09-2021

Eerste keer met Bosch

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat bevalt prima, veel stiller met laatste spin, was komt veel droger uit het machine

Anne 31-07-2021

redelijk

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het zeepbakje gaat niet vlot dicht. En als je het programma afbreekt gaat het slot er niet af en wil de deur dus niet open. Centrifugeert erg lang waardoor de was nogal gekreukt uit de machine komt. De toetsen moeten ook erg wennen.

Jeffrey 27-07-2021

Stil zuinig apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is vooral erg stil er verbruikt (zo te zien) weinig water.
Genoeg programma's uit te kiezen, makkelijk in gebruik en vooral goede wasresultaten.
Tevreden met mijn aankoop.

Bosch serie 2 wasmachine 24-07-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast schoon en geeft weinig lawaai. Wat wel opvalt is de duur van het programma katoen 40°C. Officieel 2:59u, wat ik al lang vind, maar vandaag kwam er nog 3 kwartier bij!

Anoniem 04-07-2021

Top kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op aanraden van mijn moeder die ook een Bosch heeft heb ik deze aangeschaft en ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben ,goed merk in die zin dat er achter de naam een heel research team zit ,het werkt perfect schone was daarvoor uiteraard gekocht maar je hebt ook zekerheid en voelt vertrouwd .
Ik ben altijd sceptisch maar ik kan het iedereen aanraden .
In een paar woorden is het voor mij en schoon zonder poespas ,techniek doordacht en vertrouwd dus ik blijf kiezen voor Bosch

f**3@g**l.com 16-06-2021

Doet wat hij moet doen. Prima! Genoeg programma's, waaronder half uur en een uur.

Titia 19-04-2021

Prima apparaat met veel opties

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel wasopties, goede prijs-kwaliteitsverhouding! Stillle machine.

Renée 17-03-2021

Top

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wast witter, zachter en centrifugeerd bijna droog.
Draai prive en zakelijk 5 wassen in de week, geweldige machine.

Veen 12-03-2021

Stil en gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Bij Veiligkopen.nu zagen wij deze Bosch wasmachine in de actie langskomen, die bovendien als goed werd beoordeeld door de Consumentenbond. Onze 28 jaar oude Miele moest dus maar eindelijk eens het veld ruimen voor iets moderns. De Bosch is erg gemakkelijk te bedienen, behoorlijk stil en wast bovendien een stuk schoner dan we gewend waren. Als bonus konden we ook nog meedoen aan de Bosch "€50 cashback" actie. Top.
Let er wel op dat de machine goed waterpas staat (zeker bij plaatsing op een verhoging), om "wandelen" te voorkomen.
Duurzaamheid is nog niet te beoordelen, maar reputatie is goed en 5 jaar fabrieksgarantie op de (koolborsteloze) motor geeft vertrouwen. Deze krijgt van ons voorlopig het predicaat "goed".
Al met al zeer tevreden met deze aankoop met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• eenvoudige, overzichtelijke bediening
  • laag geluidsniveau
  • wast erg schoon

Minpunten

• moet waterpas staan, anders neiging tot "wandelen"

Ankie 11-03-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Ik ben tevreden: de was is schoon, hij centrifugeert goed en de bediening is eenvoudige.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

M.E. Slangen 09-03-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Deze wasmachine is voor mij heel gemakkelijk te bedienen ,gezien mijn leeftijd, 82 jaar. Heb voor dit product gekozen daar ik van te voren al een Bosch wasmachine, ruim 22 jaar, had. Ze zijn kwalitatief zeer goed, weinig reparaties. Wasgoed altijd schoon. Kan van mijn ervaringen alleen maar zeggen dat het een goed product/merk is.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • was is schoon
  • display aanduiding tijd
  • genoeg wasprogramma's

Em 07-03-2021

Mooie apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Ik wilde mijn dochter verrassen met een mooie wasmachine, niet te groot maar wel de capaciteit voor minstens 2 personen. Ik kwam op deze Bosch terecht en ook nog met cashback; hoe mooi is dat. Het werd keurig aangesloten door vriendelijke bezorgers. De wasmachine oogt en is heel mooi, heeft veel programma's en je kunt de programma's verkorten. Heel handig voor als je kleren maar een refresh nodig hebben. Dochterlief is er heel blij mee!!

Pluspunten

• Optie voor verkorte programma
  • Wast schoon
  • Resttijd op schermpje

GJ de Laet 07-03-2021

Wasmachine zonder veel poespas.

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Wasmachine met veel keuzemogelijkheden die je zelf in kunt stellen, zonder veel poespas. Nog niet zo lang is huis, maar werkt tot dusver prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• veel keuzemogelijkheden die je zelf kunt instellen
  • prijs-/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Tussenstuk voor wasdroger past niet.

D. Villa 05-03-2021

Heel stil & goede wasprogramma's

-Gebruikersvriendelijke wasmachine-

Je kunt in het wasprogramma menu ervoor kiezen om de wasmachine op een later tijdstip klaar te laten zijn met de was. Op deze manier kun je bijvoorbeeld voordat je naar werk gaat het wasprogramma op 9 uur instellen en wanneer je weer thuis bent zijn je kleren fris en net gewassen.

• Wasprogramma's