Bosch WAJ28071NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28071NL op Kieskeurig.nl.

Sarah 22-12-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit machine voor 2 weken nu en tot nu toe, ben ik tevreden. Programma's draaien best langer dan andere machines maar de was is prima.

Anneke 21-12-2020

Mooi

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

In een woord een top wasmachine makkelijke bediening en heel stil was komt er best wel droog uit. Heb hiervoor een siemens gehad en 20 jaar mee gedaan, ik ben nu voor dit merk gegaan vanwegen de goeie recensies.

Jeannette 24-11-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geen ingewikkelde programma's maar lekker duidelijk.

Anoniem 18-11-2020

Mevrouw

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille machine met vele mogelijkheden, de wasmachine is een verademening t.a.v. Van de vorige Candy machine

Anoniem 11-11-2020

Weer zo'n kanjer

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn 15 jaar oude Bosch wasmachine vervangen door deze. Alles blijft zoals ik gwend was. Prima resultaat!

Wasmachine Bosch wasmachi 29-10-2020

WAJ28071NL

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer fijne wasmachine. Lekker stil. En zeer duidelijke was programma.