Bosch WAJ28071NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAJ28071NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 21-06-2022

Fijne simpele wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Gekocht vanwege de prijs en prestatie. . Wasautomaat inmiddels een half jaar in bezit en voldoet goed aan de verwachtingen. Simpele bediening en uitstekend wasresultaat.
Het enige nadeel is de schuimvorming tijdens het aflopen van het afvalwater. Af en toe loopt het schuim uit de pvc afvoerleidingen en dat ligt niet aan het wasmiddel.... een oude zeeslag tussen de afvoerslang en pvc buis voorkomt dit.
Ligt niet aan mijn riool maar waarschijnlijk aan de forse hoeveelheid die de afvoerpomp van de automaat levert. .

03-03-2022Machine nu een maand in gebruik en bevalt goed. Bediening is eenvoudig . Wasresultaat is goed en machine maakt weinig geluid tijdens het wasprogramma. De knop om de wasmachine te starten gaat erg licht. Als je er per ongeluk tegenaan stoot stopt de wasmachine houdt daar rekening mee! Dat is mij al een aantal keren overkomen. Er zit standaard een waterslot op en dat is wel zo veilig.
Over de levensduur kan ik nog niets vertellen mijn vorige wasmachine heeft het ruim 18 jaar volgehouden Zanussi Rubino 2. Ben benieuwd wat de Bosch gaat doen....... De machine is zeer snel geleverd door Cool Bleu en ook aangesloten. Daarbij werd ook de werking uitgelegd en de oude wasmachine meegenomen. Perfect geregeld zoals altijd bij dit bedrijf.

Pluspunten

• Goed geprijsd
  • Simpele bediening
  • Energiezuinig orogramma

f*********@g******** 16-06-2021
Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Doet wat hij moet doen. Prima! Genoeg programma's, waaronder half uur en een uur.

Veen 12-03-2021

Stil en gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Bij Veiligkopen.nu zagen wij deze Bosch wasmachine in de actie langskomen, die bovendien als goed werd beoordeeld door de Consumentenbond. Onze 28 jaar oude Miele moest dus maar eindelijk eens het veld ruimen voor iets moderns. De Bosch is erg gemakkelijk te bedienen, behoorlijk stil en wast bovendien een stuk schoner dan we gewend waren. Als bonus konden we ook nog meedoen aan de Bosch "€50 cashback" actie. Top.
Let er wel op dat de machine goed waterpas staat (zeker bij plaatsing op een verhoging), om "wandelen" te voorkomen.
Duurzaamheid is nog niet te beoordelen, maar reputatie is goed en 5 jaar fabrieksgarantie op de (koolborsteloze) motor geeft vertrouwen. Deze krijgt van ons voorlopig het predicaat "goed".
Al met al zeer tevreden met deze aankoop met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• eenvoudige, overzichtelijke bediening
  • laag geluidsniveau
  • wast erg schoon

Minpunten

• moet waterpas staan, anders neiging tot "wandelen"

Ankie 11-03-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Ik ben tevreden: de was is schoon, hij centrifugeert goed en de bediening is eenvoudige.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

M.E. Slangen 09-03-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Deze wasmachine is voor mij heel gemakkelijk te bedienen ,gezien mijn leeftijd, 82 jaar. Heb voor dit product gekozen daar ik van te voren al een Bosch wasmachine, ruim 22 jaar, had. Ze zijn kwalitatief zeer goed, weinig reparaties. Wasgoed altijd schoon. Kan van mijn ervaringen alleen maar zeggen dat het een goed product/merk is.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • was is schoon
  • display aanduiding tijd
  • genoeg wasprogramma's

Em 07-03-2021

Mooie apparaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Ik wilde mijn dochter verrassen met een mooie wasmachine, niet te groot maar wel de capaciteit voor minstens 2 personen. Ik kwam op deze Bosch terecht en ook nog met cashback; hoe mooi is dat. Het werd keurig aangesloten door vriendelijke bezorgers. De wasmachine oogt en is heel mooi, heeft veel programma's en je kunt de programma's verkorten. Heel handig voor als je kleren maar een refresh nodig hebben. Dochterlief is er heel blij mee!!

Pluspunten

• Optie voor verkorte programma
  • Wast schoon
  • Resttijd op schermpje

GJ de Laet 07-03-2021

Wasmachine zonder veel poespas.

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Wasmachine met veel keuzemogelijkheden die je zelf in kunt stellen, zonder veel poespas. Nog niet zo lang is huis, maar werkt tot dusver prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• veel keuzemogelijkheden die je zelf kunt instellen
  • prijs-/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Tussenstuk voor wasdroger past niet.

D. Villa 05-03-2021

Heel stil & goede wasprogramma's

-Gebruikersvriendelijke wasmachine-

Je kunt in het wasprogramma menu ervoor kiezen om de wasmachine op een later tijdstip klaar te laten zijn met de was. Op deze manier kun je bijvoorbeeld voordat je naar werk gaat het wasprogramma op 9 uur instellen en wanneer je weer thuis bent zijn je kleren fris en net gewassen.

Pluspunten

• Stil
  • Wasprogramma's

Ynnot 02-03-2021

Machine die doet, wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Fijne machine, geen toeters en bellen, veel programma,s die bij 4 kgr belading verkort kunnen worden. Zeer handig is de 40 gr mix was deze duurt 1 uur. Centrifuge toerental aan te passen.
Ik heb 1 x het boekje doorgelezen. Het wijst zich eigen vanzelf.

Pluspunten

• Verkorte programma bv mix 40 graden duurt 1 uur
  • Centrifuge toerental aan te passen
  • Lange programma, s kun inkorten met de speed knop

Minpunten

• Nog niet gevonden

A. Beekman 27-02-2021

Mooie wasautomaat

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Verleden jaar een Bosch wasdroger gekocht, zeer tevreden over. Nu een wasmachine, ziet er mooi uit en heeft een ruime keuze wasprogramma's. De levering door cool-bleu was zeer klantvriendelijk.
En Bosch heeft bij ons een goede reputatie.

Pluspunten

• Uitgebreid wasprogramma
  • Rvs trommel

Hermien. 27-02-2021

Prima product

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Wasmachine net geïnstalleerd, eerste was ziet er goed uit. Machine is ook stil bij was en centrifugeren. Dus heel tevreden.

Frank 26-02-2021

Stil, prima apparaat, zuinig

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Gewoon een prima wasmachine met goede prijs-kwaliteit! Waar schoon, ook snel, weinig geluid, aan te bevelen voor slechts EUR 402,00.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Voordelig

Frans 25-02-2021

Prima wasmachine

Oude machine was 17 jaar oud nu dus een nieuwe Bosch gekocht
Een prima machine wast goed
heel erg stil ook met centrifugeren
Dit is allesbij elkaar een verademing een goede aanrader

Pluspunten

• erg stil
  • zeer goed bij centrifugeren

Joost 25-02-2021

Degelijke bouw, makkelijke en intuitieve bediening

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

De machine is nu enkele dagen in bezit. Hij maakt een degelijke indruk, staat stabiel tijdens het centrifugeren, en laat zich zeer gemakkelijk bedienen. De hoeveelheid aan verschillende programma’s - met daarbij voor de meeste programma’s de mogelijkheid om een verkorte variant te kiezen - spreekt mij erg aan. Hierdoor kun je al een miniwas draaien vanaf 15 min. Wat verder opvalt is de gemakkelijke bediening. Je kiest een programma, past desgewenst tijdsduur en/of centrifugetoerental aan met 1 druk op de knop, en gaan. Geen overbodige bliepjes, touchscreens etc. De koolstofborstelloze motor is verder erg stil in vergelijking met de motoren van vroeger. Het wasresultaat is tot dusver conform verwachting.

Pluspunten

• Diversiteit aan programma’s met speedmodus
  • Bedieningsgemak
  • Bouwkwaliteit maakt een degelijke indruk

Minpunten

• Geen clips aan achterzijde voor vastmaken slangen

E. Verbeek 25-02-2021

Stille wasmachine, makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Prijs kwaliteitsverhouding is prima, fijne wasmachine, makkelijk is gebruik en veel keuze in verschillende programma's.
voor mij een goede aankoop.

Pluspunten

• stil
  • veel programma's
  • makkelijk is gebruik

Bosch WAJ28071NL 25-02-2021

Wasmachine Bosh

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Zeer fijne wasmachines ik heb in 45 jaar wel 3 van deze machines aangeschaft en gebruikt zonder enige problemen dus =/- 15 jaar gemiddeld per machine, ik moet erbij zeggen dat ik ook tussentijds een machine van een ander merk heb gebruikt die al na 2 jaar geheel de geest gaf.....natuurlijk terug gegaan naar Bosh. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• stil
  • goed wasresultaat
  • prijs

Regina 25-02-2021

MAKKELIJK IN GEBRUIK

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

IK HEB DIT PRODUCT GEKOCHT IVM PRIJS KWALITEIT VERHOUDING EN HEB GOEDE ERVARINGEN MET BOSCH PRODUCTEN

Tessa 24-02-2021

Mooi design, maakt weinig geluid

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

De wasmachine ziet er mooi uit en is superstil! Het is echt een verademing na mijn vorige wasmachine

• Stul

Dennis 22-02-2021

Hele mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Deze wasmachine heeft een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding en is heel degelijk en zuinig in het gebruik.

Pluspunten

• degelijk
  • mooi design
  • stil in gebruik
  • zuinig in gebruik

P. Slangen 19-02-2021

mooi model

mooie wasmachine van Bosch model WAJ 28071 NL doet het perfect
heel snel en droogt goed Zeer millieu vriendelijk

Pluspunten

• snel
  • goed schoon

Minpunten

• geen
  • geen

P. Slangen 19-02-2021

uitstekende machine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Extreem stil, krachtig, zuinig en duurzaam Zeer stille motor zeer zuinig in energie gebruik een zeer degelijke machine

Pluspunten

• stil
  • krachtig

Minpunten

• geen
  • geen

Lin 18-02-2021

Bosch wasmachine heeft goede prijs/kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Gekozen voor deze Bosch wasmachine omdat deze als heel goed beoordeeld uit de bus kwam. Goede reviews, waarin stond dat de wasmachine weinig herrie maakt (check!), duidelijke aflezing wasprogramma's (check!), goede prijs/kwaliteitverhouding (check!), makkelijke bediening (check!). Dit vond ik allemaal hele belangrijke punten, waaraan een wasmachine moet voldoen. En goed schoonwassen natuurlijk, maar dat zit wel goed! Ook is het fijn dat er een "speed perfect" knop opzit. Dit houdt in dat je wasprogramma's kan verkorten. Al met al een goede prijs voor een goede wasmachine!

Pluspunten

• maakt niet veel herrie
  • makkelijk te bedienen
  • goede prij/kwaliteit

Bosch wasmachine 18-02-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede oplossing voor het doel waar hij voor gekocht is nl. tweepersoonshuishouden

bert elferink 14-02-2021

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

dit is mijn 4e bosch hiervoor een vaatwasmachine, warmtepompdroger en 8 jaar geleden de eerste wasmachine van bosch aangeschaft helaas door vergeten aan te zetten van de verwarming de machine door de vorst gesneuveld zodoende een nieuwe wasmachine.

T uit Diemen 12-02-2021

Prima, zeer gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAJ28071NL

Eenvoudig te bedienen wasmachine met moderne technologie. ruim voldoende gevarieerde programma keuzemogelijkheden met eenknopsbediening. Aparte mogelijkheden om centrifuge-snelheid te regelen. Handige mogelijkheid om programma te opnderbreken voor aanvulling of pauzeren.

Pluspunten

• programma onderbreking mogelijk voor aanvulling
  • eenknopsbediening voor programmakeuze

Minpunten

• geen aparte temperatuurinstelling mogelijk