Bosch WAU28S50NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S50NL op Kieskeurig.nl.

M. Bakelaar 11-11-2020

Erg stil, was komt er droog uit, prima machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

De wasmachine is veel stiller dan mijn vorige Bosch (12,5 jaar oud), echt een verademing. Je hoort hem bijna niet. De was komt er ook veel droger uit, waardoor de droger minder lang hoeft te draaien. Verder is de machine eenvoudig te bedienen en het automatisch doseren van wasmiddel bevalt me goed: was erin, aanzetten en klaar!
De wasprogramma's duren wel langer dan ik gewend was, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

Pluspunten

• erg stil
  • centrifugeert goed

Minpunten

• wasprogramma duurt lang

Kirsten 09-11-2020

Wat een wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Wat een handige wasmachine. Er kan heerlijk veel in (9 kilo). Met een gezin bestaande uit 6 personen is er altijd was. De display is overzichtelijk. Veel mogelijkheden qua programma's. Handig dat, bij de meeste programma's, het wasmiddel automatisch doseert. De was is schoon en al redelijk droog als het uit de wasmachine komt. En hij is ook nog eens mooi stil! Ik ben er blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yvonne 08-11-2020

Stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

De wasmachine is erg stil en wast bijna geruisloos. De machine doseert zelf wasmiddel en wasverzachter en de was komt er heerlijk fris uit.

Pluspunten

• Stille machine
  • Trommel reinigingsprogramma

Minpunten

• Lange wasprogramma's

Kirsten F. 03-11-2020

Wat een machine!

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Wat kan er veel in! Met een 6-persoonshuishouden is dit ideaal! Meer was in minder wassen. Mooie display met touchscreen, duidelijke instructies. Ik ben er erg blij mee! Een absolute aanrader

Pluspunten

• Kan veel was in
  • De was is redelijk droog als je het eruit haalt.
  • Veel verschillende programma's
  • Wasmiddel kan gedoseerd worden.
  • Energiezuinig en stil

Minpunten

• Best grote machine

yvon 29-10-2020

fijne machine voor schappelijke prijs

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Nadat de vorige Bosch het had opgegeven toch maar weer voor dit merk gegaan. Heerlijk stille machine. Grote trommel. Makkelijk te bedienen en de was komt er schoon uit.

Pluspunten

• grote trommel
  • weinig geluid
  • makkelijk te bedienen
  • energiezuinig

Minpunten

• was is niet heel droog na centrifugeren

Astrid 24-10-2020

Top! Maakt beloftes waar!

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Makkelijk bedienbaar, maakt beloftes waar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dennis 20-10-2020

makkelijke bediening, zeer stil, goed was resultaat

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Gezin met 5 kinderen, Vorige wasmachine van Bosch ging 15 jaar mee zonder problemen. Nu de opvolger met I dos. Nog meer was gemak en minder was resten in zeep bakje. Snel geleverd, Aansluiten en draaien. Met auto was programma goes was resultaat

Pluspunten

• was resultaat
  • zeer stil
  • makkelijke bediening
  • mooi uiterlijk
  • geen wifi

Minpunten

• auto 40 graden was programma

Anoniem 04-10-2020

Niet zo zuinig als ze zeggen

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

kijk onze oude Bosch gebruikte bij een normale wasbeurt 60 liter deze 90 liter voor de zelfde was Ook de was duur oude 1:45 uur en nu 3:45
dus deze is vriendelijker ik vraag het me af [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Saskia 08-09-2020

Stil mooi apparaat

Doet wat hij moet doen
Eerste indruk zeer goed
Je hoort hem bijna niet [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peteleen 23-07-2020

Slim en stil

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Heel stil. Het iDos is ook gemakkelijk, maar wel even wennen, met name als je een ander wasmiddel wilt gebruiken, niet vergeten om het iDos uit te zetten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]