Bosch WAU28S50NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28S50NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martine 12-04-2021

Muisstil deze wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Na 14 jaar onze oude BOSCH begraven en zonder enige twijfel weer voor Bosch gegaan. Na wat afwegen gekozen voor eentje met diverse opties, lage gelyidssterkte en een nette prijs/kwaliteit verhouding. 9 kilo, waar haal ik de was vandaan. Fijne programma's en I-dos is ook super. Echt super tevreden :-)

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijke programma's
  • I-dos
  • Grootte is fijn

Minpunten

• Nog niet gevonden

Theo van den berg 11-04-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Deze wasmachine is goed en is super stil
Echt een aanrader. Draait hier iedere dag minimaal 1 was dosering automatisch be spaart echt veel wasmiddel

Pluspunten

• Stil
  • Weinig wasmiddel

Yucel 13-12-2020

Top wasmachine

Top wasmachine!
Mooie wasmachine om te zien, werkt nog mooier! De wasmachine heeft een goed werkbaar touchscreen, waardoor het eenvoudig is om te gebruiken. Ik persoonlijk vind het fijn, dat er een kort programma op zit van 15/30 minuten om even snel iets op te frissen. Het i-dos (intelligent dosseersysteem) werkt ook super prettig, hierdoor gebruik je nooit teveel wasmiddel. De machine is super stil, waardoor ik soms vergeet dat ik hem aan heb gezet. Een echte aanrader! Zeker als je al 100 Machines op het internet heb gezien, maar geen keuze kan maken! De bezorging van Cool Blue was evenals goed, ruim op tijd, de machine werd naar zolder gebracht en geïnstalleerd.

K. Klein 12-12-2020

goed scherm, veel prog., prima bediening, stil, i-dos is top

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

De wasmachine voldoet boven verwachting en op aanraden van bekenden en "google" gekozen voor dit product, Onze vorige wasmachine was een Samsung die binnen 5 jaar de geest gaf. Men heeft mij verzekerd dat dat bij een Bosch niet zal gebeuren.

Pluspunten

• geruisloos
  • prettige bediening

Minpunten

• geen

Edwin 07-12-2020

Prima wasmachine voor redelijke prijs

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Omdat onze vorige Bosch wasmachine stuk was gegaan hebben wij deze nieuwe besteld. Dit is inmiddels onze 3e Bosch machine; de vorige machines zijn elk 10 jaar meegegaan. Dit is onze eerste machine met een automatisch doseersysteem. Dat hebben we vanwege de hardheid van het water wel wat bij moeten stellen (verhogen), omdat de was in eerste instantie niet helemaal lekker rook. Dat lijkt nu opgelost te zijn.
Het valt wel op dat een normaal wasprogramma lang duurt (3,5 uur), terwijl onze vorige machine een programma in 2,20 uur afwerkte.
Wij hebben zo'n €700 betaald en krijgen daar nog €50 van terug vanwege een cashback actie van Bosch. Als deze ook weer 10 jaar meegaat vindt ik dat een prima prijs voor een wasmachine.
Wij hebben de machine besteld bij Coolblue. Op zaterdag om 16.30 uur besteld en de machine is op zondag om 12.30 uur bezorgd en netjes geïnstalleerd. Top!! service van Coolblue.

Pluspunten

• prijs
  • handig automatisch doseersysteem

Minpunten

• wasprogramma duurt wat aan de lange kant

Noortje Brabers 26-11-2020

Makkelijke programma’s en mooie design wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Het is een fijne, stille wasmachine. De programma’s zijn makkelijk te programmeren. Er zitten veel verschillende opties op.

Pluspunten

• Stille wasmachine
  • Veel keuzes

Minpunten

• Sommige programma’s duren vrij lang

M. Bakelaar 11-11-2020

Erg stil, was komt er droog uit, prima machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

De wasmachine is veel stiller dan mijn vorige Bosch (12,5 jaar oud), echt een verademing. Je hoort hem bijna niet. De was komt er ook veel droger uit, waardoor de droger minder lang hoeft te draaien. Verder is de machine eenvoudig te bedienen en het automatisch doseren van wasmiddel bevalt me goed: was erin, aanzetten en klaar!
De wasprogramma's duren wel langer dan ik gewend was, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

Pluspunten

• erg stil
  • centrifugeert goed

Minpunten

• wasprogramma duurt lang

Yvonne 08-11-2020

Stille machine

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

De wasmachine is erg stil en wast bijna geruisloos. De machine doseert zelf wasmiddel en wasverzachter en de was komt er heerlijk fris uit.

Pluspunten

• Stille machine
  • Trommel reinigingsprogramma

Minpunten

• Lange wasprogramma's

Kirsten F. 03-11-2020

Wat een machine!

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Wat kan er veel in! Met een 6-persoonshuishouden is dit ideaal! Meer was in minder wassen. Mooie display met touchscreen, duidelijke instructies. Ik ben er erg blij mee! Een absolute aanrader

Pluspunten

• Kan veel was in
  • De was is redelijk droog als je het eruit haalt.
  • Veel verschillende programma's
  • Wasmiddel kan gedoseerd worden.
  • Energiezuinig en stil

Minpunten

• Best grote machine

yvon 29-10-2020

fijne machine voor schappelijke prijs

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Nadat de vorige Bosch het had opgegeven toch maar weer voor dit merk gegaan. Heerlijk stille machine. Grote trommel. Makkelijk te bedienen en de was komt er schoon uit.

Pluspunten

• grote trommel
  • weinig geluid
  • makkelijk te bedienen
  • energiezuinig

Minpunten

• was is niet heel droog na centrifugeren

Dennis 20-10-2020

makkelijke bediening, zeer stil, goed was resultaat

Geschreven voor: Bosch WAU28S50NL

Gezin met 5 kinderen, Vorige wasmachine van Bosch ging 15 jaar mee zonder problemen. Nu de opvolger met I dos. Nog meer was gemak en minder was resten in zeep bakje. Snel geleverd, Aansluiten en draaien. Met auto was programma goes was resultaat

Pluspunten

• was resultaat
  • zeer stil
  • makkelijke bediening
  • mooi uiterlijk
  • geen wifi

Minpunten

• auto 40 graden was programma