Samsung WF70F5E5P4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 240 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF70F5E5P4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

hans48-12 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

wasmaschine ziet is zeer mooi/sexy uit.
is zeer stil in het gebruik.
wasprogramma's zijn top vooral het koude wasprogramma.

marga1211 08-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Wat een enorm stille machine in vergelijking met mijn oude machine, ik tril niet meer weg.
En kan gewoon de radio blijven beluisteren.
De was komt er lekker droog uit dus is ie ook snel droog op het wasrek. ideaal voor mensen zonder droger. In duurzaamheid weet ik het nog niet, want ik heb de machine pas.
Gr Marga

19Debby82 06-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Heel erg blij met deze keuze, erg makkelijk in gebruik, lekker stil, echt schone was en een vrolijk geluidje!! Dat de machine na het wasprogramma zichzelf uitschakelt vind ik ook erg fijn!! En het uiterlijk van de machine is ook super.

Jeroen vd K 05-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Deze Samsung wasmachine zit goed in elkaar met een sterk gegalvaniseerde trommel en een reuze handige interface waarop alle mogelijkheden te kiezen zijn. Direct de tijdsduur in beeld.
De geluiden tijdens het instellen van de wasmachine heb ik zelf uitgezet want dat werd irritant, maar voornamelijk de interface is een dik pluspunt.

Marcelzaandam 02-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Zeer goed betaalbare en uitgebreide wasmachine. Erg veel opties en zelfs voor een man te begrijpen. De motor is erg stil (veel stiller dan "normale" motoren) dus ook 's avonds wassen is geen probleem.
Het wasresultaat is gewoon goed, wat ik ook zou verwachten van een machine. Ook bij korte programma's
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid, maar te bedienen met 1 knop. Hierdoor zijn de mogelijkheden dus erg goed en ook makkelijk te gebruiken.
De vormgeving is net wat frisser en moderner dan normaal. Helemaal door het zeer duidelijke display (wat ook weer bijdraagt aan het gebruikers gemak). De duurzaamheid is nu natuurlijk niet te voorspellen, maar aangezien we 10 jaar garantie op de motor krijgen zal dat wel goed zitten.
Een dikke aanrader dus!

Djesh000 02-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Zeer eenvoudige bediening, en was resultaat is goed. Tevens zeer stil. Wij zijn hier heel tevreden over.

roepnaam 56 02-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Werkt zoals verwacht. Het is een A+++.dus energie zuinig. Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen omdat ik de wasmachine nog maar net heb.

toet49 01-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

10 keer gewassen en gooie resultaat (schoon en good droog voor droger machine),heel erg stil en heel makelijk in gebruik, alles naar onze wenst, echt een aanrader.

Perfecto23 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Prima wasmachine, zeer zuinig met wasmiddel en wasverzachter.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Bijna geluidloos!
Wast zeer schoon,

Özel 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Top machine! Wast goed en vooral muisstil! Overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Ruime keuzes in programma's.

Senninha70 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Ik ben heel tevreden met de wasmachine. Wasgoed waar ik voorheen de vlekken niet verwijderd kreeg worden nu wel goed schoon.
Erg veel mogelijkheden, nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, maar de mogelijkheden voor de alledaagse was meer dan voldoende zeker het instellen van het aantal spoelbeurten.
Het gebruik wijst zich eigenlijk vanzelf, wel de handleiding doorgenomen vanwege de extra mogelijkheden.
Maschine ziet er strak en mooi uit.
Bij de aankoop heeft het verbruik de doorslag gegeven.
Nadeel de grote speling tussen deur en rubberrand, heir blijven altijd sokken inzitten die niet mee worden gecentrifugeerd en dus erg nat blijven.

Peter W2 26-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Geweldige Machine. Eenvoudig en Mooi.
Stille efficiënte wasser.
De prijs performance lijkt uitstekend.
Oriënteer je wel goed op alle typenummer verschillen.

Wat ik wil toevoegen is dat bij de aanschaf geadviseerd wordt een antitrilling matje te kopen.
Mijn ervaring is dat de machine stabieler staat ZONDER mat. Met mat wiebelt de machine wat. Zeker als je een wasdroger stapelt.
In de gebruiksaanwijzing staat ook gebruiken zonder Matje.

OUA 25-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Een geweldig apparaat ten op zichte van mijn vorige wasmachine. Het is heerlijk om een wasmachine niet te horen, raar maar waar. Moest een paar keer terug lopen om te controleren of hij nog wel aan het spoelen was. Verder zijn er een tal van handige opties die je kan gebruiken in het menu welke zeer handig zijn voor welke was je ook maar draait. De wasmachine oogt ook heel mooi dus zeker aan te raden.Verder komt de was er heel schoon en stralend uit en dt is natuurlijk het belangrijkste Ps. Leuk deuntje aan het einde van elke was maakt elke wasbeurt nog leuker.

Ramazan47 25-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

De wasmachine is heel erg gebruikelijk en de motor heeft een garantie van 10 jaar dat sprak ons heel erg aan. En andere merken hebben niet zo een garantie. En ik zal iedereen aanraden om Samsung wasmachine te kopen.

J. de Jong - Review 24-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Een fantastische wasmachine,met naast vaste programma's vele extra mogelijkheden om in de programma's nog aanpassingen te doen en voor een mooie prijs!

Patricia40 23-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Ik wilde een mooi apparaat, die zuinig is en stil. Ik ben hier in erg geslaagd. Daarnaast biedt de Samsung WF70F5E5P4W/EN erg veel mogelijkheden en is zeer makkelijk in gebruik. Ik ben zeer tevreden.

BADES 23-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Prachtige wasmachine vanwege zeer duidelijke bediending, geruisloos, degelijke materialen, energie zuinig en een werkelijk goed was resultaat.

Je kunt de machine gemakkelijk in je keuken plaatsen, stort je niet.

Het geluid bij einde wasbeurt kun je gelukkig (++)uitzetten, anders maakte dit geluid de wasmachine wat luidruchtig.

Dusjka67 22-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Heel erg stille wasmachine. Ik merk duidelijk dat mijn was veel lekkerder ruikt. Duidelijk display.
Ik ben er heel erg blij mee :-)

AlexB123456 21-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

We hebben de wasmachine nu een paar dagen in bezit en zijn erg tevreden met het resultaat. Een grote vooruitgang vergeleken met onze vroegere wasmachine. Door de vele opties is het wel even zoeken naar het gewenste programma maar dit went snel. Omdat we de machine pas enkele dagen hebben kan ik helaas weinig zeggen over de duurzaamheid maar vanwege het hoge A label zal dat ook goed zitten.

juisepinna 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

pretig in gebruik makkelijke bediening en vooral schoon wasgoed en fris mooie formgeving stille moter en vooral ook een aantrekelijke actie

wasvrouw2013 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Een verademing, een stille wasmachine met een legio aan mogelijkheden!
Er kan minstens 7 kilo wasgoed in. De was van de hele week is binnen no-time weggewerkt.

sparky_o 18-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

De was voelt heerlijk zacht en is droger dan met onze vorige wasmachine.

De Wasmachine zit bomvol mogelijkheden en leuke melodietjes als hij klaar is of aangezet wordt.

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, omdat ik hem pas heb. Maar op de motor zit sowieso 10 jaar garantie.

Moniquevoo 17-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Onze oude wasmachine ging kapot op vrijdag de 13e. We hadden ons al eerder in een nieuwe wasmachine verdiept en onze keuze is op de Samsung gevallen. Toen hij bezorgd is heb ik gelijk heel veel wassen gedraaid en wat maakt hij weinig geluid er ging een wereld voor mij open. Het klinkt allemaal heel soepel en er kan heel veel wasgoed in de trommel. De mogelijkheden zijn enorm en zelfs van de week toen ik met vlees bakken allemaal jus over mijn shirt en broek had waren alle vlekken eruit niks meer van te zien echt perfect! Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen want we hebben hem pas een paar dagen in huis maar tot op heden ben ik er zeer tevreden over echt een top-apparaat!

ivo nieman 16-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Maakt weinig geluid. Wast mooi schoon. Energiezuinig. Het programma bied veel mogelijkheden, vooral de korte was is erg handig!

G.Gast 15-09-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E5P4W

Mooi uitziend apparaat zelf veile voetbalkleding van onze zoon komen er schoon weer uit,het geluid is veel minder in vergelijking met ons oude apparaat hoop er nog vele jaren plezier aan te beleven.