Samsung WF70F5E5P4W - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 232 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Koopjes 10-01-2016
  • Product half jaar in bezit

1,8
Ding nu een half jaar staan blijft een ramp helaas heeft de winkel deze speciaal voor mij besteld dus kan er niets mee. (Ander model wilde ik maar deze moest ook goed zijn vertrouwde op hun)
Al contact gehad met samsung de bekende dingen als oplossing gekregen
Maar die al standaard gedaan.
Winkel komt ook wrl elke keer met oplossingen denkt wel mee maar het helpt niets!!

Niet fris ruikende was, was komt er nat uit zou dat beddegoed zijn maak ik nu dixht voordat het erin gaat maar dan nog en ook met andere was.
Andere programmas geprobeerd. Minder was erin maar dat moet toh ook niet de bedoeling zijn.

Het zou een eco bubble moeten zijn heb er nog nooit gebruik van gemaakt was alleen maar de 60gr katoen want dat zou moeten helpen...niet dus!

Nu al week lang dat de was blijft staan op 9minuten al een paar keer open gedaan was eruit weer erin niets helpt. Filter schoon enzv

Elke 2weken trommelreiniging filter schoonmaken met heet water door wasbakje enzv enzv
Totaal een ramp deze beter gewoon goedkoop ding kunnen halen.
Dacht met dese een nieuwr gaat weer mooi jaren mee enzv wat een miskoop niet aan te raden!!

Rudie en Jet 19-03-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Nu ruim 1 jaar in gebruik : 2 grote storingen

5,6
Wassen gaat goed. Mogelijkheden lijken ruim maar sommige combinaties zijn niet mogelijk. Gebruiksgemak valt tegen. Vaak boekje nodig. Vormgeving is wat je mag verwachten.

Nu 2 grote storing in 14 maanden. Eerst printplaat kapot. Is na een week vervangen. Nu weer ratel geluiden. Monteur komt binnenkort. Mijn oude was meer dan 12 jaar probleemloos en stiller. Beetje jammer.

Marty 20-12-2016

hier precies dezelfde storingen na 20mnd eest de printplaat, later het geratel

tinoz 07-04-2015

6,2
Nadat mijn fijne 16 jaar oude AEG wasmachine het begeven had heb ik wat anders geprobeerd en een Samsung gekocht. Hij ziet er erg goed uit en maakt iets minder lawaai dan mijn AEG deed. Ook minder waspoeder nodig. Ik ben er nog niet heel tevreden over, omdat je te weinig controle hebt over de machine. Het niet-kreuken programma voor beddengoed met 800 toeren is ronduit dramatisch te noemen, de was komt er zeiknat uit en hij was 3 uur bezig! Vervolgens het natte beddengoed met 1400 toeren centrifuge programma gekozen. Zou 13 minuten moeten duren...vervolgens na 9 minuten blijft hij een half uur op 9 minuten staan...heel vervelend. Vervolgens komt de was er alsnog kletsnat uit. Blijkt dat de Samsung computer het (waarschijnlijk??) iets teveel gewicht vond(?), dus dan laat hij je een uur wachten voor niets. Bedenk wel dat het eerste programma normaal gedraaid had zonder waarschuwing. Deze wasmachine heeft een eigen wil. Gewoon ff snel centrifugeren zit er niet in, dat bepaalt hij zelf! Ik had achteraf liever een AEG genomen, ondanks de mooie looks.

Pam De Bondt 02-10-2017

slechtste machine/service OOIT!

Heb deze machine 3jaar geleden gekocht, heeft NOOIT goed gewerkt. Dit zijn ze 3x om verschillende reden moeten komen herstellen en nu na de garantieperiode het volledig kapot is ( lees vol roest op de onderste plaat waar geen water hoort te komen) willen ze enkel een reparateur laten komen op mijn kosten. Terwijl deze machine nooit in orde is geweest. Missen is menselijk en er kan altijd een foute productie-machine tussenzitten maar als men je dan ook nog eens afwimpelt ipv te helpen.... jammer! De winkel dit dit verkocht heeft wil nog korting op een nieuw geven en dan wilt Samsung zelf nog met deze eer gaan lopen!!!!

Minpunten

• constant kapot
  • zielige service

Ciska 14-05-2017

duurzaamheid

De machine blijft tijdens het wasprogramma telkens hangen. Na 3,5 jaar blijkt de printplaat van de wasmachine kapot. Vervangen kan, maar dat kost zo'n 300 euro en dan heb je 3 maanden garantie. Voor deze prijs had ik meer kwaliteit verwacht!
Het wasresultaat vind ik niet geweldig en de programma's duren erg lang.

Versteegden 24-02-2015

deze wasmachine hebben we een paar weken geleden aangeschaft, en sinds dien in gebruik sinds we maar met 2e zijn is de laadcapaciteit meer als voldoende en hij wast zeer goed, de prijs is ook netjes voor een machine met de functies die er op zitten.

PeterSteB 09-09-2013
  • Product maand in bezit

Voor ons is er een wereld open gagaan qua wassen.
Dit apparaat is zo stil dat we regelmatig naar boven lopen om te kijken of ie al klaar is.
Ook is de machine zuinig en wast hij schoon.
Voor ons geen Miele meer!!!!!! wat een apparaat!!!

Mikers 16-04-2018

Bezint eer ge begint......

Bedenk u eerst goed voordat definitief wordt gekozen om dit apparaat aan te schaffen.
Hoewel het apparaat de eerste 2 jaar prima werkte (mooi design, goede wasresultaten) kreeg dit apparaat 2 maanden uit de garantie (na 2 jaar en 2 maanden dus) enorme kuren. Het apparaat begint vrolijk aan welk programma dan ook, maar stopt ergens halverwege. De trommel draait dan niet meer. De motor probeert de trommel een aantal keer op gang te trekken, maar dat lukt niet (meer). In lege toestand draait de trommel (met de hand) zonder problemen. Trommel kalibreren etcetera lost het probleem niet op. Oorzaak zit in een kapotte printplaat. Dit is een veel voorkomend probleem bij Samsung, of toch in ieder geval bij dit type wasmachine. Kijk het internet er maar op na, het staat vol met blogs en andere groepen met allemaal mensen met precies dezelfde problemen. En ook allemaal net uit de garantie. Het zal wel toeval zijn.......
Samsung doet hier niets mee. Ze bieden soms reparaties aan met een coulanceregeling. Kosten nog steeds minimaal 175 euro. En dan krijg je dus weer een zwakke printplaat, dus verwachting dat weer twee jaar verder .....
Ik zou verder kijken dan deze Samsung (uit eigen recente ervaring)

Pluspunten

• mooi design
  • uitgebreide programmakeuze
  • mooi display

Minpunten

• zeer onbetrouwbaar na iets meer dan 2 jaar
  • Samsung lost het probleem niet op
  • Veel identieke gevallen metdezelfde kuren

Sascha 04-04-2018

Uitleg printplaat

Deze wasmachine nu 2 jaar in bezit....binnen een jaar ging het moederbord (printplaat) kapot.
Ik waste altijd op het programma dagelijkse was......Fout dus! dit programma is alleen geschikt voor een beetje was....katoen programma is voor een volle wasmachine. De monteur vroeg me gelijk op dagelijkse was gewassen zeker? Plintplaat is vervangen en sindsdien geen problemen meer! Verder een fijn apparaat!

Mvv 08-12-2017

slechte kwaliteit

De machine heeft een jaar of 2 redelijk goed gedraaid maar toen begonnen de problemen. Net zoals bij heel veel andere mensen blijft de machine soms hangen en krijgt dan de trommel niet meer rond. Dit is een probleem met de printplaat en als je zoekt op het internet hebben heel veel mensen hier problemen mee. Helaas niet alleen dit model. Reparatie kost rond de €200 ook al is deze pas net uit de garantie. De machine is het voor ons niet waard om hem te repareren dus wij gaan voor een andere kijken. Samsung laat weer zien wat voor betrouwbare apparaten ze maken. Verder stinkt de machine vaak erg ook al doe je regelmatig een trommel reiniging.

Minpunten

• Onbetrouwbaar

CHavers 09-08-2016

Mooie stille wasmachine

Mooie bijzonder stille wasmachine die goed oogt maar ook heel gemakkelijk te bedienen is ondanks het zeer ruime programma aanbod.

Pluspunten

• veel programma's
  • makkelijk te bedienen

Michael37 15-11-2015

7,6
Duurzaamheid niet erg lang denk ik. Overrigens ik hem zelf ook. De automaat heeft veel plastic en blik en een gepoedercoate buitenkant op een stukje emaille aan de voorbaat na, en er zitten veel scherpe randen aan. Maar verder een uitstekende wasautomaat die alles goed doet. Fijne stofzuiger er bij cadeau! Ik hoop dat hij lang meegaat.

paul 06-11-2015

9,4
na de uitleg van de verkoper over de zuinigheid en het gebruik waren we om, er zijn dan toch nog mensen die er echt verstand van hebben, hij is keurig geplaatst en getest, oke.

Familie3062 29-03-2015

Super wasmachine. Mooie vormgeving, veel mogelijkheden, was zuinig en stil. Hele familie is er blij mee!

Henk2526 27-03-2015
  • Product kwartaal in bezit

9,6
Super handig om te gebruiken. Geen geluid, duurt niet te lang en je kunt er veel mee! Ook is het lekker ruim!

PATRICIA235678 19-03-2015
  • Product maand in bezit

DE WAS RUIKT HEERLIJK EN HEEFT EEN LEUK GELUID ALS WAS KLAAR IS.
WASMACHINE GAAT VANZELF UIT NA WASBEURT.

Fien60 16-03-2015

mooie machine met voldoende mogelijkheden en prima wasresultaat voor deze prijs. Cenrifugeren maakt meer geluid dan ik verwachtte maar was komt en goed droog uit.

RCvalk 06-03-2015
  • Product maand in bezit

de wasmachine wast echt super!! heel schoon en is makkelijk in gebruik. design is ook mooi. Ook de droger van Samsung is heel goed!

Mwouters 05-03-2015

Fijne wasmachine, eenvoudig in gebruik en duurzaam. Extra fijn is dat op het scherm , wanneer je een wasprogramma kiest, duidelijke informatie staat over wat het programma inhoudt zoals het aantal graden en toeren. De wasmachine is daarnaast erg stil.

Karinnetje895 05-03-2015
  • Product maand in bezit

Ben echt tevreden over deze machine. een aanrader!Alleen het muziekje bij "wasmachine klaar" ben ik niet zo over te spreken, maar dat kan je ook uitzetten. Goede wasmachine