Samsung WW80M76NN2M/EN - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M76NN2M/EN op Kieskeurig.nl.

8,1

Jeldert van Boxel 21-07-2019

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Ik ben ondanks alle technische snufjes en sonsoren in de machine niet tevreden over het wasesultaat en over het automatisch doseren al helamaal niet, de ene keer te weinig en ruikt de was niet fris de andere keer teveel schuim. Hoop dat ze deze machiene snel ophalen zodat ik weer met mijn vorige AEG machine de was kan doen.

Pluspunten

• grote deur opening
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• automatisch doseren werk niet goed
  • weinig wasprogramma's met 1600 toeren
  • was niet goed schoon/fris

Wilma Janssen 05-07-2020

grote deur voorlader

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Super stille machine met de nieuwste snufjes. Grote deur en kan tot 8 kg aan was in. Handig extra voorklep in de deur om nog was toe te voegen. Automatische wasmiddeldosering.

Pluspunten

• stil
  • grote deur
  • makkelijk bedienbaar
  • zuinig

Minpunten

• nog niks kunnen ontdekken

Jansw13 04-07-2020

Super modern machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

ik heb deze machine gekocht omdat ik wel net de tijd mee ga. Hij heeft de nieuwste snufjes op was gebied. Ook een handige stoomfunctie om de was alleen op te frissen. Grote deur en extra klep voor vergeten was toe te voegen. Heerlijke automatische dosering voor wasmiddel. Dus nooit te weinig of te veel. Zeer stil ging kijken of hij wel aan stond. Helemaal happy er mee.

GAvdB 29-05-2020

Stijlvolle machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

We hebben onlangs een Samsung wasmachine met I-dos systeem en een bijpassende Samsung warmtepomp droger aangeschaft.
Het zijn beide mooie stijlvolle machines waarvan de werking zeer optimaal is.
Doordat we een waterontharder op waterleiding hebben zitten kan de wasmachine minder zeep gebruiken wat dan ook automatisch gedoseerd wordt.
Tot nu toe zijn het TOPmachines.

Femke29 22-05-2020

Supermachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Ik heb mijzelf verwend met de Samsung Addwash, wat een top apparaat. Veel sneller, goed wasresultaat, lekker stil en gebruiksvriendelijk. Ik raad deze machine zeker aan!

hans 02-05-2020

Practische en functionele wasmachine. alle moderne snufjes.

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

In samenspraak met verkoper en goede afweging tot dit product gekomen
Voldoet aan alle wensen en is uitermate zuinig in het gebruik. Moderne uitstraling.

Pluspunten

• duidelijk
  • functioneel
  • zuinig
  • zelfdenkend

BartusMeppel 28-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

De gekochte wasmachine voldeed conform verwachtingen zoals in de winkel werd verteld. Prima apparaat, snel, makkelijk bedienbaar en grote trommel.

Gezin met 4 pubers 13-04-2020

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Na 22 jaar een nieuwe wasmachine en droger van Samsung gekocht. Gemakkelijk te bedienen en zuinig in gebruik van stroom en wasmiddel. Een fijne grote trommel waardoor we niet meer drie keer per dag hoeven te wassen.

Felice 24-03-2020

Snel je was klaar!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Hele fijne wasmachine waar je zelf kunt instellen hoe vaak er gespoeld wordt bij bv vuile of minder vuile was. zo bepaal je ook zelf hoe snel je was klaar is. Grote trommel en automatisch wasmiddel hoeveelheid wat je ook zelf kan instellen. Ik ben er super blij mee! We hadden veel eerder wat extra geld moeten uitgeven aan een wasmachine, deze is het dubbel en dwars waard!

Anoniem 05-03-2020

Gebruiksvriendelijke en krachtige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Ik heb vorige maand deze nieuwe Samsung wasmachine aangeschaft, het is een krachtige en gebruiksvriendelijke wasmachine. Een echte aanrader !
De opties van deze machine zijn top !

Erik G 05-03-2020

Samsung maakt wassen weer leuk

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Onze nieuwe wasmachine is voorzien van allerlei smart features. Inmiddels alles uitgeprobeerd en de conclusie is: "een kind kan de was doen". Een vergeten sok kun je 'nabezorgen' door het kleine deurtje. Veel capaciteit voor een grote was, eco programma etc. Clubleden genieten van een verlengde garantie. Samsung heeft dus vertrouwen in de eigen producten en dat zonder kleine lettertjes.

Erik 22-01-2020

Stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Deze wasmachine is van alle moderne gemakken voorzien en met de 200 euro cash back en 7 jaar garantie is het een goede prijs voor al die kwaliteiten

• doseersysteem
  • was toevoegen na het starten
  • motor loze koolborstels

Harrywas 22-01-2020

Super moderne en zuinige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

De zuinigste, moderne en snelle wasmachine die voor een zeer concurrerende prijs te koop is op dit moment.

Boudewijn Luijendijk 22-01-2020

Aankoop Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

De service en informatie gegeven door de medewerker van Expert Gouda (in de winkel) gaf de doorslag bij de aankoop van dit product.

• energie zuinig

Minpunten

• Nog niet geconstateerd

Dennis Kolkman 21-01-2020

Wassen is een eitje ... ook voor een kerel ...

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Na lang zoeken, wikken en wegen zijn we eindelijk tot het besluit gekomen om deze Samsung Wasmachine te nemen. Energiezuinig, zuinig met water, grote trommel en gebruiksvriendelijk waren enkele eisen die we hadden. Daarbij draait de wasmachine dagelijks in ons huis wat niet zo gek is met 3 opgroeiende kids. Dus hij moet tegen een stootje kunnen en een wasprogramma moet niet te lang duren. Allemaal punten waar deze Samsung wat ons betreft aan voldoet! Ook handig; nog snel dat ene shirtje toevoegen? Dat kan met het add-on klepje in de wasmachine deur. Wat ook prettig is, is het doseringssysteem. Je gooit de tank vol met wasmiddel en de machine bepaald zelf hoeveel hij nodig heeft voor de wasbeurt. Nooit meer onnodig veel wasmiddel toevoegen wat weer slecht is voor de machine en het milieu. Tel daar nog de 200 euro cashback bij op en dan is het helemaal makkelijk om een keuze te maken!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Doserings systeem wasmiddel
  • Bediening

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Dominique 07-01-2020

Mooie wasmachine met alles er op en aan

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

mooie wasmachine met veel keuze uit goed samengestelde programma's en met zelf dosering is het een ideale wasmachine

Pluspunten

• zelf dosering
  • mobiele app
  • veel keuze in progamma's

Herben 03-01-2020

Was top, top machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Was top goed en schoon, en dat geheel stil de oude maakte een zeer veel geluid tijdens het centrifugeren. De machine is gemakkelijk in het gebruik en makkelijk te bedienen top machine. Ik zou zeggen Samsung er is geen betere. O jee wat schrijf ik nu volgens mij is dat van een andere leverancier.

Ylja 18-12-2019

Heerlijke apparatuur

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

In oktober deze mooie set gekocht, en wat zijn we er blij mee. Werkt fantastisch. En een goede service van Expert Haren.
Als deze set net zo goed werkt als al mijn andere Samsung apparatuur dan blijven we heel blij, en natuurlijk een vaste klant van Samsung

Rachel BB 18-12-2019

snelle was

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Snelle schone was uit een machine die er ook nog eens bijzonder uitziet, met zijn lampje in de trommel!

Anoniem 04-12-2019

Prima wasmachine, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Ik heb deze wasmachine nu bijna een maand. Met het idee dat ik een Miele zou kopen de winkel ingestapt en met deze Samsung naar buiten. Tot nu toe geen spijt van de aankoop. De wasmachine is zuinig zowel in stroom als in water, makkelijk te bedienen en de was is heerlijk schoon.