Samsung WW80M76NN2M/EN - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M76NN2M/EN op Kieskeurig.nl.

8,1

Jeldert van Boxel 21-07-2019

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Ik ben ondanks alle technische snufjes en sonsoren in de machine niet tevreden over het wasesultaat en over het automatisch doseren al helamaal niet, de ene keer te weinig en ruikt de was niet fris de andere keer teveel schuim. Hoop dat ze deze machiene snel ophalen zodat ik weer met mijn vorige AEG machine de was kan doen.

Pluspunten

• grote deur opening
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• automatisch doseren werk niet goed
  • weinig wasprogramma's met 1600 toeren
  • was niet goed schoon/fris

n.w. 23-08-2020

wat een ergernis

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Schrijf nooit reviews, maar dit vraagt om een uitzondering.
Wat een waardeloze machine. Spijt dat ik deze gekocht heb.
Centrifugeren krijgt ie soms niet voor elkaar. Eerst aantal dingen eruit halen.
Wasprogramma gestart, 1 1/2 uur later klaar zegt het apparaat. Na een kwartier maakt ie er 3 1/2 uur van.
De 1e die ik had ging binnen een maand stuk. Na veel toestanden een nieuwe gekregen.
Het is een machine die teveel nadenkt en er vervolgens niet mee om kan gaan.
Het liefst vervang ik m morgen. Heb m nu een jaar in gebruik.
Slecht apparaat en moeizame service van Samsung.

Minpunten

• centrifugeren
  • kan programma indien begonnen niet meer wijzigen.
  • voor adwash moet toch programma gestopt worden
  • geen lampje branden als programma klaar is.
  • ziet niet dat er nog was in zit

Huppeltrut 29-12-2020

Weer een geweldige machine in huis!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Onze eerste Samsung wasmachine was na dik 10 jaar aan vervanging toe. Helaas hebben ze niet het eeuwige leven. Omdat ik zo tevreden ben over de goede wasresultaten, toch weer een Samsung gekocht. Mooi design en de wasresultaten zijn fantastisch!!

Eddy 17-12-2020

Prettige machine in gebruik en ook nog heel mooi om te zien

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Was toe aan een nieuwe machine, was gewend om altijd Miele apparatuur te kiezen voor mijn witgoed, maar het was tijd voor verandering. Mooie aanbieding van Quickdrive Wasmachine en Wasdroger en ik was verkocht. Heel prettig in gebruik en een verrassend muziekje bij het einde van het was programma.

Pluspunten

• Mooi
  • Degelijk

Minpunten

• nog niet gevonden

Jenai 13-12-2020

Super snelle en zuinige wasmachine.

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Al een tijdje was ik opzoek naar een wasmachine die alles had en ik heb hem gevonden. Ontzettend blij met de wasmachine, behalve dat hij er heel mooi en modern uitziet, is hij ook nog is onwijs snel, ruikt mijn kleding echt lekker, Is de trommel verlicht wat erg handig kan zijn en heeft hij een Add wash vakje waar ik veel gebruik van maak als ik weer eens kleding vergeet toe te voegen. Ik ruik de verfrissende wasgeur door mijn mijn hele huiskamer heen. Ik ben zelf niet iemand die goed weet hoe ik de was moet doen maar, doormiddel van de Smart Things App en Wasassistent is dit voor mij geen probleem meer. Je kan precies zien welk wasprogramma het beste bij je was past en verteld je ook nog eens hoelaat hij klaar is. Tevens is de Automatische wasdosering heel fijn en merk ik dat ik best wel lang met de wasmiddel/wasverzachter dosering kan doen waardoor hij erg zuinig is en ik ook hier niet over na hoef te denken. Hij is het geld helemaal waard en raad hem zeker voor iedereen aan.

Ka Wai 08-10-2020

Geweldig machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

onverwaxht stil, handig met die klepje wanneer je paar sokken vergeten, makkelijk bedienen ook met die app, via app krijg je was status te zien.

Roel1981 22-09-2020

Top machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Top machine met veel functies. Met was toevoegen tijden een programma gaan we veel gebruiken, er wordt nog wel eens een kledingstuk vergeten :) Ook zijn wij erg blij met de 7 jaar garantie die wordt gegeven!

bert z 30-08-2020

geweldige machine.

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

De wasmachine is nu 2 weken in gebruik.In vergelijking tot de vorige machine op alle punten beter.Wast eenvoudigweg schoner. Is stil en super eenvoudig in bediening

H.Wammes 27-08-2020

Super mooie machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Prachtige machine, werk erg goed. Heb hem pas sinds vandaag maar ben nu al enthousiast. Wast perfect. Je moet eerst even wennen aan alles wat je niet meer hoeft te doen zoals wasmiddel/ wasverzachter enz. te doseren, hij doet het zelf. Wat doet de machine nou zelf niet. Verlichting in de trommel en het extra deurtje om nog even snel iets bij te voegen ook erg handig. Niet te vergeten de mooie actie van extra garantie en de cashback niet te vergeten. Ben een blije klant.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • werkt naar behoren

Minpunten

• verlichting op display dat blijft knipperen.

rinus76 31-07-2020

prachtige machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

de machine is heel makkelijk te bedienen, heel fijn om mee te werken met de tiptoetsen op het display, een geweldige machine

Wilma Janssen 05-07-2020

grote deur voorlader

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Super stille machine met de nieuwste snufjes. Grote deur en kan tot 8 kg aan was in. Handig extra voorklep in de deur om nog was toe te voegen. Automatische wasmiddeldosering.

Pluspunten

• stil
  • grote deur
  • makkelijk bedienbaar
  • zuinig

Minpunten

• nog niks kunnen ontdekken

Jansw13 04-07-2020

Super modern machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

ik heb deze machine gekocht omdat ik wel net de tijd mee ga. Hij heeft de nieuwste snufjes op was gebied. Ook een handige stoomfunctie om de was alleen op te frissen. Grote deur en extra klep voor vergeten was toe te voegen. Heerlijke automatische dosering voor wasmiddel. Dus nooit te weinig of te veel. Zeer stil ging kijken of hij wel aan stond. Helemaal happy er mee.

GAvdB 29-05-2020

Stijlvolle machine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

We hebben onlangs een Samsung wasmachine met I-dos systeem en een bijpassende Samsung warmtepomp droger aangeschaft.
Het zijn beide mooie stijlvolle machines waarvan de werking zeer optimaal is.
Doordat we een waterontharder op waterleiding hebben zitten kan de wasmachine minder zeep gebruiken wat dan ook automatisch gedoseerd wordt.
Tot nu toe zijn het TOPmachines.

Femke29 22-05-2020

Supermachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Ik heb mijzelf verwend met de Samsung Addwash, wat een top apparaat. Veel sneller, goed wasresultaat, lekker stil en gebruiksvriendelijk. Ik raad deze machine zeker aan!

hans 02-05-2020

Practische en functionele wasmachine. alle moderne snufjes.

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

In samenspraak met verkoper en goede afweging tot dit product gekomen
Voldoet aan alle wensen en is uitermate zuinig in het gebruik. Moderne uitstraling.

Pluspunten

• duidelijk
  • functioneel
  • zuinig
  • zelfdenkend

BartusMeppel 28-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

De gekochte wasmachine voldeed conform verwachtingen zoals in de winkel werd verteld. Prima apparaat, snel, makkelijk bedienbaar en grote trommel.

Gezin met 4 pubers 13-04-2020

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Na 22 jaar een nieuwe wasmachine en droger van Samsung gekocht. Gemakkelijk te bedienen en zuinig in gebruik van stroom en wasmiddel. Een fijne grote trommel waardoor we niet meer drie keer per dag hoeven te wassen.

Felice 24-03-2020

Snel je was klaar!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Hele fijne wasmachine waar je zelf kunt instellen hoe vaak er gespoeld wordt bij bv vuile of minder vuile was. zo bepaal je ook zelf hoe snel je was klaar is. Grote trommel en automatisch wasmiddel hoeveelheid wat je ook zelf kan instellen. Ik ben er super blij mee! We hadden veel eerder wat extra geld moeten uitgeven aan een wasmachine, deze is het dubbel en dwars waard!

Anoniem 05-03-2020

Gebruiksvriendelijke en krachtige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Ik heb vorige maand deze nieuwe Samsung wasmachine aangeschaft, het is een krachtige en gebruiksvriendelijke wasmachine. Een echte aanrader !
De opties van deze machine zijn top !

Erik G 05-03-2020

Samsung maakt wassen weer leuk

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M/EN

Onze nieuwe wasmachine is voorzien van allerlei smart features. Inmiddels alles uitgeprobeerd en de conclusie is: "een kind kan de was doen". Een vergeten sok kun je 'nabezorgen' door het kleine deurtje. Veel capaciteit voor een grote was, eco programma etc. Clubleden genieten van een verlengde garantie. Samsung heeft dus vertrouwen in de eigen producten en dat zonder kleine lettertjes.