Samsung WW80M76NN2M - Reviews

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M76NN2M op Kieskeurig.nl.

Jeldert van Boxel 21-07-2019

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Ik ben ondanks alle technische snufjes en sonsoren in de machine niet tevreden over het wasesultaat en over het automatisch doseren al helamaal niet, de ene keer te weinig en ruikt de was niet fris de andere keer teveel schuim. Hoop dat ze deze machiene snel ophalen zodat ik weer met mijn vorige AEG machine de was kan doen.

Pluspunten

• grote deur opening
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• automatisch doseren werk niet goed
  • weinig wasprogramma's met 1600 toeren
  • was niet goed schoon/fris

Fairouz 03-11-2019

Top wasmachine!!!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Dit is mijn beste aankoop ooit. Ben zo ie zo grote fan van samsung. Maar deze wasmachine overtreft alles. Is handig in gebruik, heeft een kinder slot en je hoeft maar 1 keer de doseerlade te voorzien van wasmiddel en wasverzachter en klaar. Daarna doseert de wasmachine automatisch.

Ly 31-10-2019

Duidelijke Display

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Ik heb dit product gekozen voor de kangoeroe deur en de automatische dosering van het wasmiddel. tevens vind ik het een voordeel van de korte was tijden

Pluspunten

• Kangoeroe deur
  • automatishe dosering
  • korte wastijden
  • stil in geluid

Minpunten

• Is groter dan mijn oude wasmachine

Thaigast 28-10-2019

praktisch

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Wasmachine met veel mogelijkheden! gebruikersvriendelijke display en handig dat er was bijgevoegd kan worden. Met smart things ook via de telefoon te bedienen/controleren....

Chris 28-10-2019

Kan alles...

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Echt multifunctioneel en kan erg veel. handige display en veel gebruiksgemak reinigingsprogramma is erg praktisch Verbaast me hogelijk dat er geen Netflix op zit... :-)

Applefan 26-10-2019

Geweldige machine !

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Kind kan de was doen ! Zo simpel als deze machine zich laat bedienen, zo handig met de app, zoveel besparing in energie en voor het milieu. Een geweldige investering in je huishouding kortom een echte aanrader.

Marnee 08-10-2019

Heel veel voorkeuze programma's

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Wennen aan de donkere deur. je ziet het wasgoed niet draaien. als de verlichting bij het openen van de deur aangaat geeft dat een verkleuring op het wasgoed. 1e schrok ik, dat dat er iets bij de was zat dat had afgegeven. Verlichting dus voor mij geen meerwaarde

Lex Kaper 26-09-2019

Stil en zuinig

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Samsung was niet het eerste merk waar ik aan dacht wat betreft wasmachines en drogers. Ik was op zoek naar stille en zuinige apparaten en ben onder de indruk van de mogelijkheden van deze wasmachine. Daarnaast spraken de lange garantie en kwaliteit/prijs verhouding mij aan.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • van alle gemakken voorzien

Xander 25-09-2019

grote inhoud

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Wij zijn een gezin met jonge kinderen en hebben hierdoor behoefte aan een goede machine wat elke dag gebruikt wordt.

Bibi1971 22-09-2019

Gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Deze wasmachine bevalt me erg goed. Hij is erg gemakkelijk te bedienen. Ik gebruik ook het automatisch wasmiddel en wasverzachter toevoegen. Dus was in de machine, deur dicht , programma kiezen en de machine doet de rest. Was komt er erg schoon en fris uit. De aan/pauze knop moet op een bepaalde manier aangeraakt worden, anders doet hij het niet. Dat is een minpuntje aan dit apparaat. Ik hoef niet naar de wasmachine te lopen om te kijken hoe lang hij nog draait, ik kijk gewoon op mijn app op de telefoon. Erg handig.

Danielle Vervoort 18-09-2019

Super snel een schone was

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Deze wasautomaat wast heel snel heel schoon, ook handig is het doseersysteem voor je wasmiddel en wasverzachter :)

Pluspunten

• doseersysteem
  • snel klaar en schoon

Minpunten

• maar 1 soort in het doseersysteem

Anoniem 18-09-2019

geweldig

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Sinds 2 weken was ik met deze geweldige machine. Makkelijke bediening, handig doseer systeem en de was komt er schoon uit en ruikt heerlijk. Door de aktie krijg je ook nog eens 200 euro terug. Aanrader.

TJ30 17-09-2019

Ideale wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Echt een ideale wasmachine! Ik was al dol op wassen, maar deze wasmachine maakt van het wassen echt een wasfeestje.

IngeJim 15-09-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Gekocht omdat hij veel mogelijkheden bood.
Wasmachine lekt na 3 weken al bij de trommel.
Nog nooit een wasmachine gehad die er zolang over deed om de handdoeken droog te wassen. 3kg voor ong. 6kg handdoeken. Ruik ook de wasverzachter en wasmiddel niet meer bij was uit de trommel halen, erg jammer. Altijd een Miele gehad dacht dat Samsung ook oké zou zijn.

iNA 10-09-2019

Ruime deur om je was er in en uit te doen

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Erg zuinig, en een uitgebreid programma.
Erg fijn dat je geen wasbolletjes meer hoeft toe te voegen met de eigen doseringaktie.

Nicole 15-08-2019

Grote trommel, fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Fijne grote 8kg wasmachine. Grote vulopening. Ook de add functie vind ik wel prettig, vergeet nog wel eens wat, zoals een sok. Automatische vul systeem wasmiddel en wasverzachter vind ik prettig, nooit te veel of te weinig. Blij met mijn aankoop. Zeker met een gezin van 5, was draait hier vaak.

Pluspunten

• grote vulopening
  • wasmiddel toevoegen doet hij zelf
  • melding op je telefoon als was klaar is
  • geeft duidelijk aan hoe lang hij draait

Lievelette 13-08-2019

Gewéldige wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Wat een fijne wasmachine! Ik heb nu 6 programma's uitgeprobeerd en allemaal werken ze even goed! Vooral de stoomfunctie is fijn. Nu voor de winterkleding en in 2020 voor de zomerkleding. Ik heb niet aangeboren hersenletsel en ook voor mij is de wasmachine makkelijk te programmeren. Nu nog uit proberen hoe het uitgestelde wasprogramma met mijn S10+ werkt. Samsung is echt mijn merk!!

Caitlin 29-07-2019

Mooie grote wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Het is goed machine ben er erg blij mee!Ik raad hem zeker aan voor andere die van makkelijke snelle was willen doen. Hij veel opties waardoor ik mijn was beter kan scheiden en beter kan wassen. Zelfs koud water wast hij perfect.

Pluspunten

• Er kan veel in
  • Maakt niet heel veel herrie

HelènCo 19-07-2019

Zeer stille en snelle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Na installatie direct deze mooie wasmachine in gebruik genomen. Het is een zeer stille machine. Zelfs bij het centrifugeren op 1600 toeren hoor je hem bijna nietl. Mooi design!
De was is veel sneller klaar dan dat ik gewend was. Veel handige opties waardoor de machine heel makkelijk in gebruik is. Weegt de was, "ziet" hoe vuil de was is en past daar zelf de dosering van het wasmiddel op aan. Ideaal!! Ik ben zeer tevreden.
Kind kan de was doen ;-)

GEPABALO 02-06-2019

Super Stille Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M76NN2M

Na 16 jaar Miele nu een Samsung Wasmachine gekocht. Wat een verschil....
Super stil en tussentijds nog even iets toevoegen, echt een top machine