AEG T76785NIH - Reviews

Energiekosten per jaar
54,05 euro

M. Hodde 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

fijne wasdroger

Het product heeft goede kwalitatieve eigenschappen, is energiezuinig en niet te duur. De grote trommel waar 8 kilo wasgoed in past is erg prettig voor een huishouden met 3 kinderen.

Pluspunten

• grootte
  • energiezuinig
  • gemakkelijk te reinigen
  • startuitstelknop

Annemarie 02-11-2016 Product paar weken in bezit

prima

Fijne droger. Alle was goed de droger uit. Kastdroog programma is soms 30 min eerder klaar. Heb een wasmachine met 1400 toeren. Komt weinig warmte vanaf en de badkamer voelt niet vochtig aan, ook met deur dicht. Hen nog nooit eerder een droger gehad, dus kan niet vergelijken of hij hard geluid maakt. Ik hoor hem wel draaien, maar als je muziekje aan hebt hoor je het eigenlijk niet. Ben tevredenu met de droger.

Pluspunten

• droogtijd
  • geluid
  • droogresultaat

Neal 11-10-2016 Product paar weken in bezit

Stil en goed droog, duurt wel wat lang.

Onze droger was stuk en aangezien we sinds kort gezinsuitbreiding hebben en er nu wel degelijk heel veel wasgoed te drogen is ben ik op zoek gegaan naar een energie zuinige.

Ik wou graag een A++ met een 8 kg inhoud van een bekend merk.
Deze was toch wel 1 van de goedkopere die aan mijn eisen voldeed.

De droger vind ik wel stil, zeker vergeleken bij onze oude Candy droger.
Wel produceert deze wel redelijk wat warmte, terwijl op meerdere websites van verkopers deze als een "weinig warmte in de ruimte" wordt omschreven.

De condenser is zelfreinigend maar je moet wel 1 keer in de zoveel het klepje openmaken om het stof voor het rooster weg te zuigen.

Een volle trommel met handdoeken super droog duurt 3,5 uur.

• Grote deur
  • Energiezuinig(er)
  • Verlichting in trommel
  • Goed filter

Minpunten

• Duurt lang bij volle belading
  • Veel warmte in de ruimte
  • Afvoerslang knullig

Mark 11-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie zuinige droger

Deze droger ziet er niet alleen mooi uit(zeker naast een wasmachine van hetzelfde type) maar is ook nog eens zuinig en droogt super. Er is maar 1 minpuntje: het omzetten van het deurtje. Dat kan prima, maar wordt in de bijgeleverde Manuals niet beschreven. Op zich is het niet moeilijk, maar als je niet weet waar je op moet letten heb je hem zo 3 keer opengeschroefd.

Pluspunten

• Zuinig
  • Mooi

Minpunten

• Deur omdraaien niet beschreven

Jansen 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne, grote en zuinige droger!

Droger gekozen vanwege grote inhoud (8kg), handig voor een gezin. Daarnaast ook vanwege de duurzaamheid (warmtepomp) en het betrouwbare merk. Er wordt soms als feedback gegeven dat de droger veel geluid maakt. Ik vind dit erg meevallen. Ik ben erg tevreden en heb vervolgens ook de 8kg wasmachine gekocht!

ger 12-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine

Nadat de vorige wasdroger na 29 jaar vervangen moest worden, koos ik voor een AEG-machine uit dezelfde lijn als de wasmachine die kortgeleden al werd gekocht.
Naast elkaar vormen zij een mooie combinatie.
Strak model met erg veel functies en een mooi laag energieverbruik. Het warmtepomp-systeem verdient zichzelf terug.
Geluid is niet storender dan de vorige machines; door plaatsing in aparte wasruimte geen probleem. Grote keuze uit veel programma's.
De langere droogtijd is goed op te lossen door in nachtstroom-uren te drogen.

Pluspunten

• vormgeving
  • laag energieverbruik
  • veel droogprogramma's

Xcinix 31-07-2016 Product jaar of meer in bezit

prima wasdroger

Qua uitstraling vind ik het al een mooie wasdroger, zeker dat hij mooi past bij zijn AEG broertje, de wasmachine. Hiervoor had ik een lucht droger met een slang naar buiten. deze was op en had het na 11 jaar begeven. Nu een warmte pomp droger aangeschaft en bemerkte na een paar maanden al een verschil in verbruik elektriciteit en omdat hij minder wattage had dan de vorige lucht droger, kon ik mijn droger en wasmachine op 1 groep plaatsen en tegelijkertijd aan zetten.

Het geluid van de AEG is een stuk lager in Db dan mijn vorige Indensit luchtdroger. Ik heb hem op zolder staan en draai ook in de avond uren. Mijn buren zeggen dat zij hem niet horen draaien :)

Het onderhoud is simpel en duidelijk aangegeven op het display.

Meestal draai ik het programma kastdroog+. dat draait hij weg in ongeveer 2 uur. Dit is wel afhankelijk hoeveel was erin gaat en hoe droog het gedraaid is door je wasmachine. Onze wasmachine centrifugeert op 1600Tpm.

De mogelijkheid is om het water reservoir zelf leeg te gooien of het aan te sluiten op een afvoer. Het laatste heb ik gedaan. Het wordt duidelijk beschreven hoe je dat zelf kan omleggen.

Na een jaar in bezit te hebben heb ik nog geen storingen gehad en ben zeer tevreden over het product. Ook omdat mijn energie rekening met 30 euro per maand naar beneden is gegaan tov de oude luchtdroger.

Jeanine 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een herrie

7,6
Hij maakt veel herrie,het is dat de schuur zoveel weg is anders stond het daar. Bel je mediamarkt, ja mevrouw ze maken een hard brom geluid. Als je dat weet zeg je dat toch.geen mediamarkt of AEG meer. Miskoop van de maand.

laker 21-06-2016 Product kwartaal in bezit

hele fijne droger met veel droogopties

De droger laat zich makkelijk instellen en er kan veel was in. De droogopties zijn heel uitgebreid en je kunt er zelfs met vol vertrouwen alle types was in drogen.

MarloesvdH 12-06-2016 Product kwartaal in bezit

aeg droger

een makkelijke droger. filter is makkelijk te reinigen. veel opties voor diverse textiel soorten en min/med/max drogen voor hoe droog je het wil.

Kirsten 05-06-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne droger

We hebben deze droger nu enkele maanden en hij bevalt goed. Hij is heel stil als je hem aan hebt, je merkt bijna niet dat hij aan is. Verder kan er veel wasgoed tegelijk in. Wij zijn tevreden over deze droger.

Kristian 04-06-2016 Product half jaar in bezit

Goede droger waar genoeg in kan

7,6
Dit is een prima droger met veel ruimte in de trommel. Het heeft een dubbele filter wat veel stof vast houdt. Er wil alleen af en toe een sok bij de deur blijven hangen waardoor deze iets minder droog (heel klein beetje klammig) kan zijn. Maar met uitzondering van dat ene sokje in de zoveel tijd komt alles er goed en droog uit.

Meindert 03-06-2016 Product half jaar in bezit

Goede droger voor een goede prijs

Droger werkt goed , bediening is intuïtief en dus eenvoudig. Goed droog resultaat en makkelijk schoon te houden.

jane 02-06-2016 Product kwartaal in bezit

betaalbare droger van AEG

Nog nooit een droger gehad, maar het werkt super! Hij kan op heel veel verschillende programma's draaien, zodat je niet bang hoeft te zijn dat je kleding of andere was kapot gaat door het gebruiken van de droger. Een echte aanrader voor een goede prijs

joost 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Supergoede aankoop

oud droger stopte ermee en nu superblij met de droger goede resultaten en werkt perfect en het gebruiksgemak is ook goed

Beertje 30-05-2016 Product half jaar in bezit

AEG T76785NIH

Grote laadopening. Makkelijk te bedienen. Afvoerslangetje is makkelijk aan te sluiten of the afvoer van de wasmachine.
Plastic sluitmechanisme en plastic deur voor de warmtepomp voelt enigszins fragiel.

Erik 30-05-2016 Product half jaar in bezit

fijne wasdroger

Nadat de oude droger defect was, deze aangeschaft.
hij is zeer makkelijk in gebruik en schoon te houden.
al met al zeer fijne machine

Richard 30-05-2016 Product half jaar in bezit

Zeker een aanrader

9,6
Geruisloos geluid en voldoet na wens. Deur is eenvoudig om te zetten. Enige min puntje is dat kleine sokjes in deur blijft hangen.

jack 28-05-2016 Product half jaar in bezit

Goede wasdroger

Een geweldig apparaat, ontzettend veel mogelijkheden voor het drogen. De bediening is simpel en de machine is erg gemakkelijk schoon te houden

Ed 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine

Maakt goed droog. Stil apparaat, afvoer via slang. Nadeeltje is dat kindersokken in de rand blijven steken.