AEG T76785NIH - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 53 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,1

lon78 28-05-2016

Top wasdroger.

Hele fijne wasdroger, ik gebruik ook veel andere programma's voor de verschillende wassen. Maar hij past zelf ook heel goed zijn programma aan als er een keer minder was in zit. Ben er erg tevreden mee.

Droger getest 28-05-2016

Prima machine!

Het was even zoeken naar wat het juiste programma voor ons gezin was maar eenmaal gevonden ben ik erg tevreden over deze droger. Door de grote vulopening krijg je alle was er makkelijk in. Maakt niet uit wat, spijkerbroeken met shirt en vesten allemaal in een keer in de machine en gaan.
Resultaat keurig droge was en als je het er niet te lang in laat zitten kan je het gelijk ongestreken in de kast hangen. Prima droger voor t geld!

William11 28-05-2016

Prima combinatie

Samen met de wasmachine ook meteen de nieuwe droger gekocht (8). Buiten dat een mooie set is, zeer tevreden over beide apparaten, stil, schoon, bedieningsgemak super, ook nu weer zeer tevreden

jan 28-05-2016

prima apparaat

Veel keuze En toch gemakkelijk te bedienen. Kastdroog is de favoriete stand. Timer prima en stroomverbruik lekker laag. Kortom we zijn blij met de aanschaf

Jo 27-05-2016

Fijn drogen met aeg

Zeer fijne wasdroger het resultaat van het drogen is top ,vele programma's en toch makkelijk bedienbaar ,gaat zuinig om met energie en ook nog eens prettig geprijsd.

W 27-05-2016

Zeer fijne wasdroger

Uitstekende wasdroger. Droogresultaat is goed bij elke hoeveelheid was wat erin gaat. Zeer veel functies en gebruiksvriendelijk. Past automatisch de programma duur aan de hoeveelheid was. Zeer stil. Wij kunnen deze wasdroger dan ook aanraden.

esv 27-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Makkelijk en prettig in gebruik

Prima droger, droogt de was goed en komt kreukvrij er weer uit. Grote dingen zoals beddengoed draait soms in elkaar waardoor het iets vochtiger blijft op sommige plekken. Halverwege de was even controleren en evt uit elkaar halen lost dit probleem op. Verder makkelijk in gebruik, ik zou hem zeker aanraden. Verder voordeel is dat hij op de afvoer aangesloten is dus nooit last van het legen van de waterbak!

elise 27-05-2016

aeg wasdroger

Werkt prettig, helaas komt de was er niet altijd droog uit. Ruime keuze aan programma's en de machine bepaalt zelf hoe lang het programma moet duren.

Gert 27-05-2016

Prettige en energiezuinige wasdroger

Erg prettige wasdroger die vooral erg stil is. De vele aanwezige droogprogramma's en de grote laadruimte geeft het voordeel dat ook beddegoed voor 4 personen in 1 keer gewassen kan worden! Hierbij moet wel het grote programma gekozen worden. Het stof opvang bakje is goed opgebouwd alleen komt het wel zo nu en dan voor dat onder dit opvangbakje met de stofzuiger goed schoongemaakt moet worden om zo te voorkomen dat de warmtepomp verstopt kan raken.

Al met al een zeer prettige droger! Aanrader!

EGo1982 27-05-2016

Uitstekende wasdroger!

Onlangs hebben wij voor het eerst een wasdroger aangeschaft. Daarbij viel onze keuze op een AEG. Het merk heeft een goede reputatie, en dit model verbruikt betrekkelijk weinig energie. Bovendien is het uiterst veelzijdig - zozeer zelfs, dat we tot op heden nog niet de helft van alle opties hebben gebruikt! Met name het wolwas-certificaat vonden we een pré.

Qua design zijn er misschien wat mooiere machines op de markt, maar zeker ook HEEL VEEL lelijkere. Wij vonden dat echter niet belangrijk.

De bediening is simpel en de machine is erg gemakkelijk schoon te houden (wat de energiezuinigheid behoorlijk ten goede komt, is ons uitgelegd in de winkel).

Kortom: wij zijn erg tevreden en hebben het gevoel met dit apparaat een goede balans te hebben gevonden tussen duurzaamheid, kwaliteit en prijs.

Dennis kr 18-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Een goede droger met vele programmas.
De verlichting in de trommel is ook een goede extra.
De droogkwaliteit is goed en de inhoud is ook voldoende voor een gezin.

Peter 18-12-2015
  • Product maand in bezit

Zeer te vreden.
Droogt zeer goed, mijn AEG wasmachine centrifugeert op 1600 toeren.
Dan in de warmtepompdroger duurt ongeveer twee uur.
Maar als de was eerder droog is dan is hij eerder klaar, dat wordt geregeld door de censor in de droger.
Zo draait hij nooit langer dan nodig.
Het lawaai valt ook wel mee,en veel mogelijkheden zitten er op.
Altijd AEG gehad nog geen probleem gehad.

Arno2007 27-11-2015

De droger nu enkele dagen in het bezit en al vele wasjes mee gedroogd. Programma's lijken wat lang te duren maar de droger past de tijd zelf aan dus draait de was nooit te lang. Ik heb nu gelukkig geen last meer van overmatige warmte in mijn bijkeuken wat ik met de oude (condens) droger wel had. Bediening is zeer makkelijk en ook het onderhoud is zeer vriendelijk 1 filter en klaar. Door de ventialtor hoorr je de droger wel maar het is niet storend. Samen met mijn aeg wasmachine een mooi combinatie

Zeer blij met de droger dus