Bosch WTW85490NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 243 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW85490NL op Kieskeurig.nl.

Wilmar 23-06-2018

Hoezo droog

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Het duurt erg lang voordat je kleding droog is, het mag dan wel zuiniger zijn maar vaak wil ik mijn was opgeruimd hebben en haal dit niet meer in een dag

jkLzn 23-05-2018

De kanjer van een Bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Dit is echt een fenomeen en erg stil, en hij staat bij mij in de keuken. Je hoort hem bijna niet. Daar ik een eenpersoonshuishouden ben, heb ik ook kleinere wasjes. De witte was, droog hij in 1 uur en 15 minuten. Op stand: “katoen kast droog extra”). (bestaande uit, alles wit: ondergoed van 7 dagen, 7 badhanddoeken en washandjes, 5 thee- en handdoeken keuken, en kussensloop en hoeslaken 1 persoons,) En wat een gemak. hij doet bijna alles zelf. Alleen de pluizenfilters na elke droogbeurt schoonmaken en ontdoen van de pluizen etc. En nog een bijkomend voordeel, deze kunnen ook in de vaatwasser schoongemaakt worden. Een echte aanrader.

Vlien 12-05-2018

Zuinig in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Ik heb de droger nu ongeveer een jaar gebruikt in combinatie met een wasmachine die minder goed centrifugeerde.
Inmiddels wordt de machine gebruikt met nieuwe ook bosch wasmachine en ik moet zeggen dat het een verschil is! De was is eer der droog en machine maakt minder lawaai.
Hiervoor had ik nog een ouderwetse energievretende droger. Ik ben over deze nu erg tevreden.

JPVisser 28-04-2018

Een tegenvaller...

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Jammer dat het wasgoed er niet kurkdroog uitkomt.
Vooral bij badhanddoeken valt het op dat de randen zelfs nog vochtig aanvoelen.

Alex 17-03-2018

voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

aanzienlijk stiller als onze oude machine, al is het wennen aan de langere duur van de zuinige programma's, maar er zijn voldoende alternatieve programma's beschikbaar

simon77 05-02-2018

goed overzichtelijke & duidelijke bediening & stil

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Gezocht naar een nieuwe wasdroger 8Kg wasgoed en een postieve beoordelingen.
Laagste prijs gezocht en snelle levering dit was de WTW85490NL A++ en een bijpassende wasmachine WAT28490NL A+++.
Ik hoop dat deze ook 20 jaar mee gaan, de oude waren van de AEG serie, niet stuk maar het verbruik was groot.

van der Net 19-01-2018

Niet tevreden klant.

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

1. De droger maakt een "klokkend" geluid bij omdraaien van de draairichting.
2. Bij kleine hoeveelheden kleding blijkt de sensor niet te werken. Bij kiezen programma laat de machine 4 uur nogwat zien, maar slaat na enkele minuten af zonder dat de kleding droog is.
3. Bij het invullen van gebruikersnaam "D I C K van der Net" wordt dit geweigerd als "ongepaste taal". Dom programma; zeker Amerikaans?

jobro 1 04-01-2018

droogervaringen

Beste Bosch
Sinds kort een nieuwe d
Warmtepomp droger. Was wel even wennen. Na 22 jaar een condensdroger gehad te hebben is dat begrijpelijk. Ben zeer tevreden over het droogresultaat en de was voelt heerlijk zacht aan. Wat verder opvalt is de warmte, stukken minder( dus minder energieverbruik). Nu nog even wennen aan de droogtijden en dan komt het helemaal goed. Op naar de volgende 22 jaar droogplezier van Bosch

Bob55 27-12-2017

Duidelijke display met genoeg keuzes.

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Deze droger is energie zuinig door zijn WARMTEPOMP.
En door zijn Selfcleaning Condenser is het energie verbruik constant en gebruiksgemak aanzienlijk verhoogd!
Deze droger doet gewoon waar hij voor gemaakt is, TOP !

Bosch7006DD 25-10-2017

Prima programmakeuzes

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Hoewel nog maar kort in bezit zijn we nu al enthousiast over de mogelijkheden van de droger en de geruisarmheid.

Wim47 07-10-2017

Duidelijk dusplay. Gemakkelijk te bedienen. Fijn,

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Zie boven. Bovendien droogt het apparaat goed. Fijn ook, dat er restindicatie wordt aangegeven van de droogtijd.

Bert 04-10-2017

Mooi en prima apparaat

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

De wasdroger voldoet zeer goed. Een pre is dat de droogtijden zich zelf aanpassen. Is ook redelijk stil vergeleken met een condensdroger.

Henkruth 18-09-2017

Zeer fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Een heel fijne droger, die perfect werkt, de droogtijd is alleen wel lang, maar dat komt door extra zuinigheid.
Nog niet heel lang in bezit, maar erg blij met de aanschaf

Arnold1959 14-09-2017

goede koop

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Gemakkelijk te bedienen, grote vulopening, even uitzoeken welke programma's er zijn en de was komt er minder vervromvraaid uit als bij onze oude machine.

Carla 31-08-2017

Super droger

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Geweldige droger, gebruiksvriendelijk, duidelijke en makkelijk te bedienen, alleen de stof-filters schoonmaken en het condensbakje legen, en de machine is er weer klaar voor.

Ruth 13-08-2017

Droogt goed, maar je moet wel een de tijd hebben.

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

De wasdroger doet zijn werk goed. Kost wel enkele uren om het gewenste resultaat te krijgen. Een minpuntje is dat bij tussentijds stoppen en weer opstarten de was vaak niet helemaal droog wordt. Hij lijkt alsof de voeler dan niet meer goed werkt. Dus altijd tot het einde laten drogen.

Rem275bosch 22-07-2017

Prima kwalitatieve droger

- veel functies
- zelfreinigend, dus geen filter uitspoelen
- energiezuinig
Nadelen:
- toch af en toe waterbak leegmaken
- niet heel stil

Wambs 14-07-2017

Super

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Redelijk stille warmtepomp wasdroger. Denkt mee en past droogtijd aan, tijdens het drogen. Verder weinig onderhoud, is op afvoer aangesloten, dus geen bakmet water legen. Reinigt zelf condensor. Met 2 pluizenfilters worden veel pluisjes opgevangen. Heb deze machine 1 week in gebruik en al super tevreden. Kan nog geen oordeelgeven over de duurzaamheid.

Celly 30-06-2017

De wasdroger met ongekende mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Zeer en ernergiezuinige wasdroger.
Dit type met warmtepomp sluit naadloos aan op de door ons gekozen Boschwasmachine, zelfs de deuren om de machine's te vullen draaien goed!

Lucs 23-06-2017

Verlichting

Geschreven voor: Bosch WTW85490NL

Wat een super goede aankoop! Als eerste erg verrast dat er verlichting in de droger zit super handig. En het belangrijkste, het droogresultaat is TOP!