Bosch Serie 6 WTG86400NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WTG86400NL op Kieskeurig.nl.

Peter 12-04-2021

Goede droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede droger die ook nog eens een mooie uitstraling heeft

Jurriaan 19-01-2020

Blijft aangeven dat het pluizenfilter vol is

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger blijft er elke keer mee stoppen en zegt dan dat het pluizenfilter schoongemaakt moet worden terwijl het net helemaal schoon is gemaakt. Ook die onderin. Geen was word droog!

Anoniem 18-11-2019

TOP droger in betaalbare prijsklasse

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger / grote deur / heerlijk stil

Anoniem 14-11-2019

Goede droger!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogte de was goed! En is erg stil. Tevens een goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader!

Boschlady 29-10-2019

Horrible

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Keeps on leaking and braking down. Stops when clothes are still wet

Maartje 21-10-2019

Zeer goede droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Welk programma ik ook gebruik, de droogresultaten zijn steeds erg goed.

Ilona 16-10-2019

Zeer goede condensdroger!!!!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de droger nu bijna twee weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Veel keuzeprogrammas en overzichtelijk bedieningspaneel. Droogt er snel en goed. Ik zelf vind het wel wat puzzelen met het instellen van de droogtegraad maar gaat steeds beter.
Kortom....zeer tevreden met mijn aankoop!!!!!

Cove 29-12-2018

Geruisloos en snel

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Een droger die makkelijk in te stellen is, waarbij de pluizenfilter makkelijk werkt en vrij geruisloos is.

Yrroc 17-05-2018

Pecies wat ik wilde !!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Ik ben enthousiast over het uiterlijk, de glazen deur en verlichting. Moet nog een paar programma’s uitproberen. Maar vooral met het dons programma ben ik erg blij. Voor mijn donsen jas en ook mijn eenpersoons donsen dekbed past er in en was na 1 droogbeurt perfect droog

Henk Arts 27-02-2018

Waar voor je geld.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

We hebben de voorganger van deze droger (uitertaard Bosch), acht jaar oud, in perfecte staat en 100% werkend aan onze dochter gegeven en zelf deze nieuwe gekocht.

Webdebster 25-02-2018

Mooi design; werkt prima!

+ Stil | mooie vormgeving | doet wat ie moet doen

- rechtsom-deurtje wijkt af van de links-ommer wasmachine | energieklasse B

Wim Z 25-01-2018

De beste keus.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Ben erg tevreden over de Condensdroger machine heeft een mooie uitstraling en is perfect waar ik hem voor wil gebruiken

ninas2 16-10-2017

Uitstekend producten

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Ik houd van mijn wasdrooger van Bosch. Alles is duidelijk, en ik vind hem heel makkelijk te gebruiken.

Paul Ruijs 03-10-2017

wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

snel geleverd, goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Duidelijke en overzichtelijke beschrijving en bedieningsgemak.

Yordy 11-09-2017

Top droger!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Het is een een top droger! Veel mogelijkheden, mooi design en het belangrijkste droogt goed! De droger is ook stil, veeel stiller dan de droger die wij hiervoor hadden. Als onze wasmachine kapot gaat, komt daar zeker een Bosch wasmachine voor in de plaats!

Jacq 05-06-2017

Goede droger werkt prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Ik vind het een fijn apparaat werkt goed. Maar Vind het jammer dat er een geur van nieuwe erg aan wezig is. En dat m'n was er naar ruikt. Dat vind ik een min puntje op dit moment .

Pim75 18-04-2017

Geweldig fijne wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Ruime wastrommel (8 kg) werkt super fijn! Is snel klaar en goed droog. Diverse programma's geprobeerd en het werkt gewoon echt lekker. Stevige deur die dicht gaat. Tussendoor kun je 'm nog even op pauze zetten om bijvoorbeeld iets erbij te doen of eruit te halen. Ben er erg blij mee!

Bert 15-12-2016

Het is en blijft voor altijd Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Ik heb nu al mij huishoudelijk apparaten bij Bosch gekocht wasmachine, vatwasser ,stofzuiger en nu mijn laatste aanwinst de was condens droger .
de andere apparaten doen het allemaal perfect dus mijn nieuwe aanwinst zal ook een lang leven hebben dank zij Bosch.

Familie Lemmink 21-10-2016

Superblij met Boschwasmachine en een Boschdroger.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Wij zijn zeer blij met onze aangeschafte machines van Bosch, want ze zijn goed te bedienen en het resultaat mag er zijn.

Richard 10-10-2016

Uitstekende aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Na een wasmachine van Bosch nu ook een droger van Bosch gekocht,en wederom geen spijt van,droger is makkelijk te bedienen en produceert weinig decibellen ,prijs kwaliteit is meer dan voldoende .