Bosch Serie 6 WTG86400NL

Bekijk alle Wasdrogers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WTG86400NL op Kieskeurig.nl.

Lia van Hoeyen 15-04-2017

Mooie , degelijke machine met alle mogelijke programma's.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

We hebben gekozen voor een condensdroger omdat onze vorige condensdroger meer dan 20 jaar storingsvrij tot volle tevredenheid heeft gewerkt en wij wederom hopen zoveel plezier aan onze nieuwe te beleven. Hij is mooi, superstil, droogt in zeer korte tijd, is stiller ten opzichte van andere type's welke in onze kennissenkring aanwezig zijn.

Pluspunten

• Mooie vormgeving met glazen deur
  • Superstil
  • Allerlei droogprogramma's, ook wol.
  • Bosch, een voor ons vertrouwd merk!
  • Mooie duidelijk begrijpbare display

Judith 30-06-2017

Groot, snel en uitstekend droogresultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Dit is een mooie, grote droger. Hij is behoorlijk stil, hij staat in de badkamer en met de deur dicht hoor je hem in de gang amper. Het display is duidelijk te lezen en de bediening wijst voor zich. Er zit een setje bij om de het water direct in de afvoer weg te laten lopen. De was is in een uurtje kurkdroog en ik heb de indruk dat het ook minder gekreukt uit de droger komt dan ik van onze vorige drogers gewend ben. Het stoffilter is makkelijk schoon te maken en vangt het stof goed op, dus geen pluizen meer in de was.

Pluspunten

• Groot
  • Glazen deur met licht in de trommel
  • Opvangbak aan te sluiten op de afvoer
  • Droogt goed en snel

Minpunten

• Draairichting van de deur is niet te veranderen.

La Motte 14-06-2017

Mooie aanvulling op de Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Sluit prima aan op de Bosch Wasmachine. Kan er prima op staan. Duidelijke bediening. Gewoon een handig gebruiksvoorwerp.
Zeer tevreden voor de prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Toch ook de vormgeving

Minpunten

• Misschien geluid, maar dat went snel.

Leo 10-03-2018

Ik weet het nog zo net niet

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Een droger hoort te drogen. Een eerste droger bleek een foutje te bevatten, de was werd niet droog bij einde programma, en programma eindigde niet bij END, maar met knipperend (condensreservoir-is-vol-lampje). Uiteindelijk leek water niet afgevoerd te worden het riool via slang, maar zicht onderin de machine te verzamelen - uiteindelijk overstroming.

Nu omgeruild voor nieuwe van zelfde type... maar wat blijkt nu... zooi handdoeken in de droger, zet 'm op katoen, programma stopt weer niet met END, maar weer met knipperende lampje van volle condensreservoir (wat niet aangesloten is, want afvoer naar riool). En de was is nog vrij vochtig.

Ik begrijp hier niks van.

Dio 02-04-2018

Ik heb ook dat er water onderin de machine blijft. Al opgelost bij jullie?

Jan Eestermans 30-06-2017

Grote trommel en snel droog.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Geweldige droger met veel keuzeprogramma's. Mooie vormgeving en vormt daardoor een prachtige set met de Bosch wasmachine.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Relatief korte droogtijd
  • veel programma's

NA Groot 15-08-2017

Super droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Het is een goed product ik ben weg van bosch producten nu een droger ik beveel deze droger aan en prijs kwaliteit is top.
Hier voor ook een droger deze heeft 25 jaar gedraaid,met gezin en een horeca bedrijf.

Kraal 11-06-2017

Groot inhoud

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Heb het product nog maar net binnen, het ziet er indrukwekkend uit. Heb gelijk een was gedraaid, kwam er keurig schoon uit, ben tevreden.

Pluspunten

• Groot inhoud
  • Veel wasprogramma's

Andrea 23-12-2017

Fijne droger, stil en makkelijk te bedienen. Goede prijs.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Mooie droger, lekker stil, makkelijk te bedienen en genoeg programmakeuzes, incl. op tijd en kreukherstellend. Energieniveau B betekent een lagere prijs en dat vind ik prima. Ben zelf altijd wantrouwend op dat punt, of de duurdere tijdens de levensduur wel echt zo zuinig zijn.

• Bedieningsgemak
  • Licht in de trommel
  • Vormgeving

Minpunten

• De start en pauze knop zijn hetzelfde
  • Daardoor is het soms lastig te starten

r. geradts 21-06-2017

PERFEKTE WASDROGER, KORTE DROOGTIJD

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Altijd een ander merk gehad, maar erg verrast door deze droger. Zeer goed produkt en de droogtijd is korter dan gedacht.
Zou deze droger direkt weer kopen en aanbevelen aan vrienden en kennissen

Pluspunten

• korte droogtijd
  • prijs

miep 10-05-2017

Awesome, beste condensdroger tot nu toe

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Mijn oude condensdroger was stuk, dus ik moest een nieuwe kopen. Mijn keuze viel op de Bosch Serie 6 WTG86400NL condensdroger. Ik heb hem nu een week in mijn bezit en ben heel tevreden. De gecentrifugeerde handdoeken zijn heel snel droog. Er zit binnenverlichting in en de deuropening is erg ruim, deze verlichting gaat na een aantal seconden uit zodra de droger de was droogt. Het stoffilter kan eenvoudig schoon gemaakt en geplaatst worden. De machine doet wat hij moet doen, namelijk mijn was snel drogen. De droger heeft veel combinatie mogelijkheden voor alle soorten was. Het display is duidelijk en de verwachte droogtijd wordt weer gegeven. De machine heeft ook een timer, ik kan hem 's morgen voor mijn werk instellen en hoef er verder niet meer aan te denken als ik thuiskom is de was weer bijna droog.

De machine erg weinig geluid, wat ideaal is als je niet groot woont. Ik ben een aantal keren in de badkamer gaan kijken of de droger nog wel aan stond omdat ik hem niet hoorde, mijn oude condensdroger maakte nogal veel lawaai. Tot slot is het fijn dat deze Bosch 6 WTG86400NL weinig vochtige lucht terug de ruimte in blaast. Bij mijn vorige droger moest ik altijd een raam of deur open laten staan, bij deze is dat tot nu toe nog niet nodig geweest.

Ik zou deze condensdroger zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Timer
  • Weinig geluid en verlichting in de trommel
  • Geeft weinig vochtige lucht af
  • Ruime droogprogramma mogelijkheden
  • toerental centrifugeer wasmachine instelbaar

Minpunten

• tot nu toe geen

Marina 16-01-2018

Happy ??

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Today we received our new drier and ofcourse we put it to work. Very happy with the result!!! The towels got completely dried in 2h30min, and ready to be put back in the closet.

Pluspunten

• Completely dried

Dennis 29-06-2017

Condensdroger Bosch WTG86400NL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Pas gekocht en straks lekker draaien. Ziet er prachtig uit en verwacht na vorige uitvoering geen problemen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • was is mooi droog

janny 27-06-2017

groot duidelijk scherm

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

een mooie en duidelijke droger .Zachte handdoeken en strijkdroog ook uitstekend.
Weet nu zeker dat ik de wasmachine van deze serie ook gaat kopen

Emile 24-04-2020

Hadden we toch maar gekozen voor een ander merk/ type

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Na een aantal drogers van minder gerenommeerde merken besloten een "echte" Bosch aan te schaffen. We hebben deze droger nu een aantal maanden in gebruik en moet concluderen dat dit wat mij betreft een miskoop is geweest! Handdoeken komen droog uit de droger maar met het dekbedovertrek weet hij zich geen raad. Iedere keer haal ik er een grote, in elkaar gedraaide bol uit! Ik heb van alles geprobeerd, tot aan het opvouwen tot een pakketje aan toe. Ieder keer weer hetzelfde liedje, waardeloos. Ik moet de overtrek 3 keer op extra kastdroog draaien voordat hij droog is. Stand dekbedovertrek heeft ook niet het gewenste resultaat. Ik las al dat meerdere gebruikers hier last van hebben, wordt waarschijnlijk veroorzaakt dat de droger enkel één kant opdraait. Had toch meer verwacht van Bosch, volgende keer gewoon weer voor een goedkope droger die droogt!

Minpunten

• droogt dekbedovertrek onvoldoende

Wvdw 08-03-2020

Slecht droogresiultaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

We hebben deze Bosch-wasdroger na nog geen twee jaar weggegaan. Was wordt niet goed droog en het programma stopt steeds tussentijds of de droger ging uberhaupt niet aan, gaf dan een foutcode. De monteur kon niets vinden en adviseerde er minder was in te doen, maar dat hielp niet. Je moet na elke paar minuten de deur opendoen, de was evwn schudden, programma weer instellen en dat vele malen om de was een beetje droog te krijgen. Waardeloze machine. Wat een miskoop!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Was niet droog
  • Programma stopt steeds tussendoor
  • Duurt erg lang
  • Vrij lawaaiitg

Jurriaan 19-01-2020

Blijft aangeven dat het pluizenfilter vol is

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

De droger blijft er elke keer mee stoppen en zegt dan dat het pluizenfilter schoongemaakt moet worden terwijl het net helemaal schoon is gemaakt. Ook die onderin. Geen was word droog! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

S. Mariman 11-01-2020

Slechtste aankoop ooit

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Sinds 25 oktober 2017 in gebruik. Van het begin af aan droogt hij slecht. Kleine wasjes drogen niet en alleen het programma kastdroog extra krijgt mijn handdoeken droog. Net een dekbedovertrek geprobeerd op de stand strijkdroog, komt nog nat uit de machine. Voor mij nooit meer een Bosch!

Minpunten

• Droogt slecht
  • Slechts 1 programma werkt
  • Na 2 jaar foutmeldingen, aan vervanging toe

Anoniem 18-11-2019

TOP droger in betaalbare prijsklasse

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Fijne droger / grote deur / heerlijk stil [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-11-2019

Goede droger!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Droogte de was goed! En is erg stil. Tevens een goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjoerd 02-11-2019

Heel stil, handige verlichting en een duidelijke bediening.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86400NL

Mooie prijs, mooi apparaat, stil, handig ook met afvoerslang op de afvoerpijp naast de optie via de condensbak. duidelijk bedieningspaneel. We verbazen ons over hoe stil hij is, we zouden er naast kunnen slapen zo stil. Mooi apparaat en handige verlichting.

Pluspunten

• Erg stil
  • Mooi droog resultaat
  • Simpel te bedienen