Bosch Serie 6 WTG86400NL - Reviews

tile-Energieklasse
B energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 43 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lia van Hoeyen 15-04-2017

Mooie , degelijke machine met alle mogelijke programma's.

We hebben gekozen voor een condensdroger omdat onze vorige condensdroger meer dan 20 jaar storingsvrij tot volle tevredenheid heeft gewerkt en wij wederom hopen zoveel plezier aan onze nieuwe te beleven. Hij is mooi, superstil, droogt in zeer korte tijd, is stiller ten opzichte van andere type's welke in onze kennissenkring aanwezig zijn.

Pluspunten

• Mooie vormgeving met glazen deur
  • Superstil
  • Allerlei droogprogramma's, ook wol.
  • Bosch, een voor ons vertrouwd merk!
  • Mooie duidelijk begrijpbare display

La Motte 14-06-2017

Mooie aanvulling op de Bosch wasmachine

Sluit prima aan op de Bosch Wasmachine. Kan er prima op staan. Duidelijke bediening. Gewoon een handig gebruiksvoorwerp.
Zeer tevreden voor de prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Toch ook de vormgeving

Minpunten

• Misschien geluid, maar dat went snel.

NA Groot 15-08-2017

Super droger

Het is een goed product ik ben weg van bosch producten nu een droger ik beveel deze droger aan en prijs kwaliteit is top.
Hier voor ook een droger deze heeft 25 jaar gedraaid,met gezin en een horeca bedrijf.

Jan Eestermans 30-06-2017

Grote trommel en snel droog.

Geweldige droger met veel keuzeprogramma's. Mooie vormgeving en vormt daardoor een prachtige set met de Bosch wasmachine.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Relatief korte droogtijd
  • veel programma's

Judith 30-06-2017

Groot, snel en uitstekend droogresultaat

Dit is een mooie, grote droger. Hij is behoorlijk stil, hij staat in de badkamer en met de deur dicht hoor je hem in de gang amper. Het display is duidelijk te lezen en de bediening wijst voor zich. Er zit een setje bij om de het water direct in de afvoer weg te laten lopen. De was is in een uurtje kurkdroog en ik heb de indruk dat het ook minder gekreukt uit de droger komt dan ik van onze vorige drogers gewend ben. Het stoffilter is makkelijk schoon te maken en vangt het stof goed op, dus geen pluizen meer in de was.

Pluspunten

• Groot
  • Glazen deur met licht in de trommel
  • Opvangbak aan te sluiten op de afvoer
  • Droogt goed en snel

Minpunten

• Draairichting van de deur is niet te veranderen.

r. geradts 21-06-2017

PERFEKTE WASDROGER, KORTE DROOGTIJD

Altijd een ander merk gehad, maar erg verrast door deze droger. Zeer goed produkt en de droogtijd is korter dan gedacht.
Zou deze droger direkt weer kopen en aanbevelen aan vrienden en kennissen

Pluspunten

• korte droogtijd
  • prijs

Kraal 11-06-2017

Groot inhoud

Heb het product nog maar net binnen, het ziet er indrukwekkend uit. Heb gelijk een was gedraaid, kwam er keurig schoon uit, ben tevreden.

Pluspunten

• Groot inhoud
  • Veel wasprogramma's

miep 10-05-2017

Awesome, beste condensdroger tot nu toe

Mijn oude condensdroger was stuk, dus ik moest een nieuwe kopen. Mijn keuze viel op de Bosch Serie 6 WTG86400NL condensdroger. Ik heb hem nu een week in mijn bezit en ben heel tevreden. De gecentrifugeerde handdoeken zijn heel snel droog. Er zit binnenverlichting in en de deuropening is erg ruim, deze verlichting gaat na een aantal seconden uit zodra de droger de was droogt. Het stoffilter kan eenvoudig schoon gemaakt en geplaatst worden. De machine doet wat hij moet doen, namelijk mijn was snel drogen. De droger heeft veel combinatie mogelijkheden voor alle soorten was. Het display is duidelijk en de verwachte droogtijd wordt weer gegeven. De machine heeft ook een timer, ik kan hem 's morgen voor mijn werk instellen en hoef er verder niet meer aan te denken als ik thuiskom is de was weer bijna droog.

De machine erg weinig geluid, wat ideaal is als je niet groot woont. Ik ben een aantal keren in de badkamer gaan kijken of de droger nog wel aan stond omdat ik hem niet hoorde, mijn oude condensdroger maakte nogal veel lawaai. Tot slot is het fijn dat deze Bosch 6 WTG86400NL weinig vochtige lucht terug de ruimte in blaast. Bij mijn vorige droger moest ik altijd een raam of deur open laten staan, bij deze is dat tot nu toe nog niet nodig geweest.

Ik zou deze condensdroger zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Timer
  • Weinig geluid en verlichting in de trommel
  • Geeft weinig vochtige lucht af
  • Ruime droogprogramma mogelijkheden
  • toerental centrifugeer wasmachine instelbaar

Minpunten

• tot nu toe geen

ninas2 16-10-2017

Uitstekend producten

Ik houd van mijn wasdrooger van Bosch. Alles is duidelijk, en ik vind hem heel makkelijk te gebruiken.

Paul Ruijs 03-10-2017

wasdroger

snel geleverd, goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Duidelijke en overzichtelijke beschrijving en bedieningsgemak.

Yordy 11-09-2017

Top droger!

Het is een een top droger! Veel mogelijkheden, mooi design en het belangrijkste droogt goed! De droger is ook stil, veeel stiller dan de droger die wij hiervoor hadden. Als onze wasmachine kapot gaat, komt daar zeker een Bosch wasmachine voor in de plaats!

Dennis 29-06-2017

Condensdroger Bosch WTG86400NL

Pas gekocht en straks lekker draaien. Ziet er prachtig uit en verwacht na vorige uitvoering geen problemen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • was is mooi droog

janny 27-06-2017

groot duidelijk scherm

een mooie en duidelijke droger .Zachte handdoeken en strijkdroog ook uitstekend.
Weet nu zeker dat ik de wasmachine van deze serie ook gaat kopen

mariska 27-06-2017

Mooie stille droger

Droger sinds 16 juni in gebruik. Werkt goed, makkelijke en duidelijke bediening. Tijd van het programma is te zien en wanneer de droger klaar is hoor je een melodietje. Pluizenfilter handig ingebouwd zodat er geen pluizen aan het wasgoed komen wanneer je dit eruit haalt. Aanrader

Pluspunten

• mooi
  • duidelijk
  • makkelijk te bedienen
  • ook aan te sluiten op afvoer

Vogelaar 26-06-2017

Prima apparaat, waarschijnlijk weer lang plezier van.

Wij hebben voor deze Bosch gekozen vanwege de zeer goede ervaring met de vorige. Die ging maar liefst bijna 14,5 jaar mee zonder haperingen of reparatie. Deze ziet er een stuk luxer uit, zeker voor de prijs die hij nu heeft. Fraai bedieningsgemak en accessoire om aan te sluiten op de afvoer is meegeleverd. Je hebt alleen nog een dubbel verloop nodig. Ik weet niet of dit inmiddels standaard is, de vorige had het niet. Het scheelt in het heen en weer zuilen met emmers water. Zeer eenvoudig te bedienen, een kind kan de was doen, en prima droogresultaat, en daar gaat het uiteindelijk om. Het oog wil ook wat, en deze misstaat zeker niet in de wasruimte. Uit eigen ervaring en recensies van andere gebruikers valt te concluderen dat een Bosch lang mee kan gaan zonder tussentijdse storingen. Scheelt weer in het heen en weer slepen met een apparaat...

Pluspunten

• Goed droogresultaat.
  • Bedieningsgemak, veel programma's.
  • Zeer fraai ontwerp.
  • Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding/levensduur.
  • Afvoerslang meegeleverd.

Minpunten

• Energieklasse B, meer kan ik niet verzinnen.

Andre H 24-06-2017

Super tevreden

Droger werkt perfect en is de vervanger van een eerdere Bosch droger die wij ruim 16 jaar hebben gehad. Bij een gemiddeld gebruik van ca.6-8 p/w erg tevreden over geweest...dus geen klagen. Vandaar wederom gekozen voor deze degelijke Duitser.

Pluspunten

• Erg stil
  • Prima en duidelijke bediening

Minpunten

• Nvt

Jan Eestermans 23-06-2017

Grote trommel

Met deze wasdroger zijn wij weer helemaal in deze tijd beland. Heel veel mogelijkheden en een super grote trommel. Samen met de Bosch wasmachine is dit een prachtige set.

Pluspunten

• Hele grote trommel
  • Wasgoed heeft minder te lijden.

Carlo 22-06-2017

Super apparaat!

Maakt alle verwachtingen waar. Snel droog, stil en handige binnenverlichting. makkelijke bediening en veel programma's om uit te kiezen.

Pluspunten

• Snel droog
  • Veel programma's
  • Binnenverlichting

Kemmeren 17-06-2017

Een prima wasdroger de bosch WTG86400NL,

wij vinden het een mooie wasdroger, de was komt er goed droog uit en hij is vrij stil,
prima droger klasse.

Pluspunten

• prima

Edwin 14-06-2017

duidelijk display

Wij hebben voor deze droger gekozen, omdat hij 8kg wasgoed kan hebben en Bosch-apparaten goed bevallen. Onze wasmachine kan 7kg aan en dus heeft de droger voldoende capaciteit om de was te drogen.