AEG T76789NIH1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T76789NIH1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

EvaP83 06-10-2019

Slechte wasdroger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

We hebben de droger vier jaar geleden gekocht en zijn er niet tevreden over. Na 1 jaar was de het rubber in de deur al stuk, waardoor bij iedere droogbeurt de droger begon te fluiten.

Naarmate de tijd verstreek doet de droger al langer over het drogen van de was. Laatst hadden we een record waarbij een simpele handdoekenwas op 1400 toeren gecentrifugeerd bijna 6 (!!) uur bezig is geweest om te drogen. Ronduit belachelijk. We maken de roosters iedere droogbeurt schoon, maar dit sloeg alles. Ook het display begeeft het na enkele uren draaien, waarschijnlijk door de toenemende warmte.

Dan kan dit apparaat energiezuinig(er) zijn, maar als een droger 6 uur staat te draaien geloof ik niet dat deze zuiniger is dan een droger van 20 jaar oud. Voor mij geen AEG meer.

Minpunten

• doet veel te lang over drogen
  • was komt er niet altijd droog uit
  • deur was al na een jaar aan reparatie toe
  • display begeeft het
  • geen pluspunten te noemen!

Danny 22-06-2018

Teleurgesteld

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Het was een goede droger tot er na net 2 jaar een naar geluid uit kwam.
Na laten kijken en bleek de motor al kapot te zijn.
Kostenplaatje zou rond de €300,- zijn!!
Erg teleurgesteld in dit apparaat.
Vorige droger heeft ruim 11 jaar z’n werk gedaan!!!
Heb een nieuwe gekocht van een ander merk.

Pluspunten

• Is iets energie zuiniger

Minpunten

• Hoge reparatie kosten
  • Te korte levensduur

HJJ 30-04-2018

kapot na 2 jaar en 3 maande

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Ik heb dit product 2 jaar en 3 maanden geleden gekocht. Apparaat ziet er leuk uit en werkt in eerste instantie ook prima maar nu is de motor al stuk na normaal gebruik voor een gezin met 2 kinderen. Valt vies tegen en na 2 jaar hoef je ook niet meer bij de fabrikant ana te komen.

Minpunten

• snel stuk

Andrea 09-02-2018

Na 2,5 jaar kapot, lange droogtijd

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Na 2,5 jaar droger kapot. Slechte service van AEG 240 euro voor een reparatie! Droger deed er zo wie zo altijd al 4 uur over om een wasje te drogen. En dan moest ik het nog uithangen om uit te wasemen. Dus voor mij geen warmtepomp droger meer, liever een energie vreter of aan de droogmolen. Nog sneller droog ook. Voor mij NOOIT meer een AEG.

Rob 13-12-2017

waardeloos

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

al binnen 1 jaar kapot, nieuwe motor gekregen onder garantie maar sindsdien ontzettend veel kabaal, geluid hoor je door het hele huis, afhandeling door AEG waardeloos, mijn laatste AEG apparaat, mn door de slechte service van AEG. storing blijven rekken tot na verlopen garantie en dan niet meer thuis geven en rekeningen sturen. Maw waardeloze service.

Minpunten

• zeer luid geluidniveaus

Ennie 02-11-2017

Goed te bedienen, duurt lang

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Ik heb deze droger heel bewust gekozen, obv recenties, programma's en zuinigheid. De droger droogt wel, maar vooral katoen duurt lang. Het bovenste katoen programma, plus 12 min extra is vaak niet droog genoeg. Als ik de katoenwas droog volgens het dekbedprogramma komt het er wel droog uit. Binnen 3 jaar heb ik nu de melding E50, en dat terwijl ik alleen woon (de droger draait max 2x per week!) en dat voor een trommel waar ik 700 Euro voor betaalde.

Pluspunten

• grote trommel (voor mij soms te groot)
  • veel programma's
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• kwaliteit (al binnen 3 jaar een foutmelding)
  • katoendroogprogramma's zijn niet heel droog

Mark 16-05-2016

Zeer prettige droger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Machine droogt prima , doet er langer over dan een condensdroger ( dat was erbij verteld) stroomverbruik ieg lager!

ChrisK 12-05-2016

Goede droger voor een nette prijs

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Nu een aantal maanden in het bezit en hij bevalt ons heel erg goed. Eerst even puzzelen met alle mogelijkheden maar de ruime keuze aan mogelijkheden bevalt goed.

De handdoeken hebben als ze nat worden na het drogen wel een droger luchtje.

Suijkerbuijk 10-05-2016

Super droger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Voldoet precies aan mijn verwachtingen. Droogt goed, je hoort de wasdroger niet en is heel makkelijk in gebruik.

TB 10-05-2016

Prima droger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Prima droger die voldoet aan alle verwachtingen. Ziet er mooi uit en maakt een stuk minder lawaai dan onze vorige droger

H. Bakker 04-05-2016

Goede wasdroger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Deze wasdroger voldoet goed. De was wordt perfect droog en de droger is makkelijk in gebruik. De wasdroger is stil in gebruik.

Gea 03-05-2016

Gea Marsdijk

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Mooi vormgegeven machine, zeker in combinatie met de AEG wasmachine. Droogt goed, groot gebruiksgemak. Zeker aan te bevelen

François 03-05-2016

Volgens verwachting!

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Enkele maanden geleden aangeschaft ter vervanging van de vorige machine. Prima apparaat dat doet wat het moet doen.

Mjd 02-05-2016

Super droger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Geeft weinig of geen warmte af. Geweldig. Uitermate geschikt voor plaatsing in een kleine ruimte. Ben zeer tevreden over het droogresultaat.

D. v/d Ham 02-05-2016

Perfecte machine

Droogt fantastisch!
Geen geluidsoverlast, zeer goed resultaat.
Kan niet beter. Werkt bijna geruisloos, neemt weinig ruimte in beslag.

Sandra 02-05-2016

fijne droger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

prettige droger. makkelijk in gebruik. droogresultaten zijn prima. wel even zoeken welk programma maar dat ligt niet aan de machine.

kbrock 02-05-2016

Geweldige en zuinige warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Zie de criteria droogresultaat, als ook gebruiksgemak enz., maar zeker ook het geringe lawaai alsook de milieuvriendelijkheid gezien het stroomverbruik.

Fam. Double-U 02-05-2016

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

De droger staat bij ons in een kast en deze wordt gelukkig niet zo warm als onze vorige droger. De droogtijd is wel langer maar hij is wel een stuk rustiger. Als de kinderen 's avonds slapen kan ik 'm gerust aanzetten. Het deurtje lijkt bij sluiten wel wat goedkoop aan te voelen. Ook het piepgeluid als deze klaar is kan wat irritant zijn maar verder niks op aan te merken!

Wouter de Dood 01-05-2016

Goede Droger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Is ruim, stil en zuinig. Daarnaast past deze goed bij mijn wasautomaat. Zitten veel verschillende programma's op en heeft een trommel die 2 kanten op draait. Gelukkig geen gekoopt bedegoed meer.

Qtje 01-05-2016

Super droger!

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Een wereld van verschil met onze 12jr oude condensdroger. Was komt droog er uit(standje extra droog)

Met 2 kinderen kunnen we nu ook drogen zonder dat de hun er last van hebben. De droger is namelijk super stil.

Ook de droogtijd is goed. Geeft standaard 3,5uur aan, maar met een kleine 2u is die al klaar en sluit die mooi aan op de tijd van wasmachine zodat we in het weekend alles kunnen wassen en drogen.

Ook het design is mooi en modern en past ook goed bij onze aeg wasmachine.

Echte nadelen kan ik zo niet bedenken, alleen dat bij elke droogbeurt alles opnieuw aangesteld moet worden. ( vorige droger had een draaiknop en die stond altijd goed waardoor je alleen op start hoefde te drukken)

Anemone 01-05-2016

goede wasdroger met vele programma keuzes

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Na lang twijfelen toch een droger aangeschaft. Zuinig in gebruik en heeft diverse programma's waaronder beddengoed en jeans.

Ingrid 30-04-2016

Zachte kleding!

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Deze droger zorgt ervoor dat je kleding en andere was er echt heel zacht uit komen. De kleding lijdt er ook niet onder. Ben erg tevreden ook over de grootte van de trommel. Er kan veel in!

Lenie 30-04-2016

L.Verheijen

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Ben heel blij met deze droger. Heb er nog nooit een gehad. De was komt er mooi droog en zacht uit. Heb hem op de overloop in een muurkast staan, dus is het heel handig dat de droger op de afvoer kan worden aangesloten.

Rooi0987 30-04-2016

Perfecte machine

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Deze machine van aeg is zuinig en hoor je bijna niet dus heel stil en de droog resultaten zijn zeer goed.
Ik kan hem iedereen aanbevelen.
Zeker ook wat de prijs/ prestatie is van deze machine

Blondsforever 30-04-2016

Fijne droger

Geschreven voor: AEG T76789NIH1

Ben ontzettend tevreden over mijn droger handig in gebruik energieverbruik is laag de was is fijn droog en zacht