AEG T76789NIH1 - Reviews

Energiekosten per jaar
54,05 euro

Mark 16-05-2016 Product half jaar in bezit

Zeer prettige droger

Machine droogt prima , doet er langer over dan een condensdroger ( dat was erbij verteld) stroomverbruik ieg lager!

ChrisK 12-05-2016 Product kwartaal in bezit

Goede droger voor een nette prijs

Nu een aantal maanden in het bezit en hij bevalt ons heel erg goed. Eerst even puzzelen met alle mogelijkheden maar de ruime keuze aan mogelijkheden bevalt goed.

De handdoeken hebben als ze nat worden na het drogen wel een droger luchtje.

Suijkerbuijk 10-05-2016 Product half jaar in bezit

Super droger

Voldoet precies aan mijn verwachtingen. Droogt goed, je hoort de wasdroger niet en is heel makkelijk in gebruik.

TB 10-05-2016 Product half jaar in bezit

Prima droger

Prima droger die voldoet aan alle verwachtingen. Ziet er mooi uit en maakt een stuk minder lawaai dan onze vorige droger

H. Bakker 04-05-2016 Product half jaar in bezit

Goede wasdroger

Deze wasdroger voldoet goed. De was wordt perfect droog en de droger is makkelijk in gebruik. De wasdroger is stil in gebruik.

Gea 03-05-2016 Product half jaar in bezit

Gea Marsdijk

Mooi vormgegeven machine, zeker in combinatie met de AEG wasmachine. Droogt goed, groot gebruiksgemak. Zeker aan te bevelen

François 03-05-2016 Product half jaar in bezit

Volgens verwachting!

Enkele maanden geleden aangeschaft ter vervanging van de vorige machine. Prima apparaat dat doet wat het moet doen.

Mjd 02-05-2016 Product half jaar in bezit

Super droger

Geeft weinig of geen warmte af. Geweldig. Uitermate geschikt voor plaatsing in een kleine ruimte. Ben zeer tevreden over het droogresultaat.

D. v/d Ham 02-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte machine

Droogt fantastisch!
Geen geluidsoverlast, zeer goed resultaat.
Kan niet beter. Werkt bijna geruisloos, neemt weinig ruimte in beslag.

Sandra 02-05-2016 Product maand in bezit

fijne droger

prettige droger. makkelijk in gebruik. droogresultaten zijn prima. wel even zoeken welk programma maar dat ligt niet aan de machine.

kbrock 02-05-2016 Product half jaar in bezit

Geweldige en zuinige warmtepompdroger

Zie de criteria droogresultaat, als ook gebruiksgemak enz., maar zeker ook het geringe lawaai alsook de milieuvriendelijkheid gezien het stroomverbruik.

Fam. Double-U 02-05-2016 Product kwartaal in bezit

Doet wat hij moet doen

De droger staat bij ons in een kast en deze wordt gelukkig niet zo warm als onze vorige droger. De droogtijd is wel langer maar hij is wel een stuk rustiger. Als de kinderen 's avonds slapen kan ik 'm gerust aanzetten. Het deurtje lijkt bij sluiten wel wat goedkoop aan te voelen. Ook het piepgeluid als deze klaar is kan wat irritant zijn maar verder niks op aan te merken!

Wouter de Dood 01-05-2016 Product kwartaal in bezit

Goede Droger

Is ruim, stil en zuinig. Daarnaast past deze goed bij mijn wasautomaat. Zitten veel verschillende programma's op en heeft een trommel die 2 kanten op draait. Gelukkig geen gekoopt bedegoed meer.

Qtje 01-05-2016 Product kwartaal in bezit

Super droger!

9,6
Een wereld van verschil met onze 12jr oude condensdroger. Was komt droog er uit(standje extra droog)

Met 2 kinderen kunnen we nu ook drogen zonder dat de hun er last van hebben. De droger is namelijk super stil.

Ook de droogtijd is goed. Geeft standaard 3,5uur aan, maar met een kleine 2u is die al klaar en sluit die mooi aan op de tijd van wasmachine zodat we in het weekend alles kunnen wassen en drogen.

Ook het design is mooi en modern en past ook goed bij onze aeg wasmachine.

Echte nadelen kan ik zo niet bedenken, alleen dat bij elke droogbeurt alles opnieuw aangesteld moet worden. ( vorige droger had een draaiknop en die stond altijd goed waardoor je alleen op start hoefde te drukken)

Anemone 01-05-2016 Product kwartaal in bezit

goede wasdroger met vele programma keuzes

Na lang twijfelen toch een droger aangeschaft. Zuinig in gebruik en heeft diverse programma's waaronder beddengoed en jeans.

Ingrid 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Zachte kleding!

Deze droger zorgt ervoor dat je kleding en andere was er echt heel zacht uit komen. De kleding lijdt er ook niet onder. Ben erg tevreden ook over de grootte van de trommel. Er kan veel in!

Lenie 30-04-2016 Product half jaar in bezit

L.Verheijen

Ben heel blij met deze droger. Heb er nog nooit een gehad. De was komt er mooi droog en zacht uit. Heb hem op de overloop in een muurkast staan, dus is het heel handig dat de droger op de afvoer kan worden aangesloten.

Rooi0987 30-04-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte machine

Deze machine van aeg is zuinig en hoor je bijna niet dus heel stil en de droog resultaten zijn zeer goed.
Ik kan hem iedereen aanbevelen.
Zeker ook wat de prijs/ prestatie is van deze machine

Blondsforever 30-04-2016 Product half jaar in bezit

Fijne droger

Ben ontzettend tevreden over mijn droger handig in gebruik energieverbruik is laag de was is fijn droog en zacht

jos 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

wasdroger A E G

HET IS EEN GEWELDIGE DROGER EN EEN MOOIE VORM HANDIG TE BEDIENEN HEEL EENVOUDIG FILTER OM SCHOON TE MAKEN EN DE REST OOK HET IS OOK HANDIG DAT JE DE BAK NIET LEEG HOEFT TE MAKEN.