Whirlpool HSCX 80428 - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

els 03-03-2016

6,6
Ik vind het tegenvallen ik heb altijd een condenser gehad en nu heb ik deze gekocht omdat het beter en zuiniger zou zijn nou ik heb daar een heel ander oordeel over

Geluid voor al het klaar is -- Hoor je niet
Kreuk niet zeggen ze -- is dus wel het geval ondanks anti kreuk
Geluid --- Ik hen geen benul 65 ???
Lampje van pluis.--Maak het elke keer schoon maar gaat toch branden
Programma --- duren erg lang

Er zijn ook wel plus punten
Hij gaat automatisch uit
Waterbak zit boven in

Dus als je een condenser heb en hij ga kapot koop dan maar gewoon een condenser terug want hij kan er niet aantippen
Als ik de kan zou krijgen voor een andere doe ik het gelijk

Martin Gaikema 15-03-2016

Ben het helemaal met je eens echt een miskoop van de maand/jaar
Alle lakens in een rolletje nog nooit eerder meegemaakt

B. Kanters 18-03-2016

Ik ben het volledig met jullie punten eens! Een 2 persoonsdekbed overtrek is na 15 minuten een rollade, ook met het programma 'grote stukken'. Volgende keer gewoon weer een condensdroger, die werkt heel veel beter.

els 21-06-2016

ik heb de kans gekregen om hem om te ruilen dus ik ben nu weer super blij met mijn enige echte vertrouwde condens droger

Estakado 22-01-2016

6,8
De HSCX 80428 in november 2015 gekocht bij de media markt in Middelburg. Waarom deze machine: omdat hij "best reviewed" is en omdat er een 100 euro cashback op zat.
De machine ziet er goed uit en de was wordt prima gedroogd. Wat mij wel erg tegen viel is het geluid wat de machine produceerd. Staat in de specificatie 65 db. Had geen idee hoeveel dat was. Nou nu weten we het wel, je hoord hem door het hele huis.
Verder zit er een optie op, waarbij je een signaal kunt aanzetten, zodat aan het eind van een droogprogramma je een geluid krijgt. Nou dat kun je net zo goed af laten staan, want je hoort het niet. Ergens in de gebruiksaanwijzing gelezen dat het geluidsignaal er voor is om je te waarschuwen, dat de droger klaar is en de was eruit gehaald dient te worden en niet zal gaan kreuken.
Inmiddels twee verschillende monteurs zijn geweest om het euvel van het niet hoorbare signaal op te lossen. Er is geen oplossing voor, dus einde verhaal.
Ik heb sterk de indruk, dat in deze rij van reviews er een groot aantal fake reviews zitten, waardoor het " best reviewed" gegeven is ontstaan.
Nou Whirlpool dit mijn eerste machine van jullie bedrijf, maar ook de laatste.

Martin Gaikema 02-04-2016

Hoe komen bij U de grote stukken eruit, zoals dekbed hoezen en onderlakens ??

Estakado 03-04-2016

Als een grote bal. Waardeloos. Zeker geen twee dekbedhoezen tegelijk, want dan zit de één in de ander. Kussenslopen idem.

nicole 16-04-2016

Beste Martine,
Ik heb zo 2 ervaringen met whirlpool condesdroger en wasmachine niet opgeven als hij al 2 maal geweest is en het niet kan oplossen moeten ze hem omruilen heb al 2 maal mijn gelijk haald mijn droogkast is van april 2015 en nu woensdag word hij omgeruild ga er maar tegen aan hoppelijk heb ik je hier bij geholpen
Mvg
Nicole

B. Kanters 18-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

mooi om te zien, maar meer niet

Het is een mooi apparaat, maar als droger is het niet een ideale.
Grote stukken, zoals 2 persoonsdekbedovertrekken rollen zich steeds op tot een rollade, zelfs met het speciale programma voor grote stukken.
Ik heb hem nu 3 maanden en zou hem met liefde weer omruilen voor een condensdroger.
Deze maakt meer herrie en droogt slechter.
De verkoper zegt dat je alle stoffen erin kan doen omdat hij minder warm wordt maar dat kan echt niet. Het grote voordeel van een condensdroger is dan dat de omliggende ruimte warm wordt en de was die niet in de droger mag sneller droog is, deze warmtepompdroger verwarmt de omliggende ruimte minder maar de producten die er toch echt niet in mogen drogen dus langzamer....
Ik zou zeggen, niet doen en gewoon een condensdroger kopen. Veel meer gemak en een super droge was.
Het enige pluspunt in mijn ogen is het uiterlijk

Martin Gaikema 02-04-2016

Wij hebben hem ook in november gekocht, miskoop van de maand/jaar
Er is nog geen laken kreukvrij uit de machine gekomen

Inmiddels 2 x een monteur geweest, er is niets aan te doen, U moet uw klacht maar bij de leverancier deponeren, die op zijn beurt weer de vertegenwoordiger van whirlpool moet aanspreken.

Ja je voelt hem al aankomen

Anja 01-03-2017

Slechtste droger ooit, nooit kopen!!!!

Altijd Whirlpool gehad en aangezien deze best reviewed was, voor deze gekozen, maar echt de miskoop van het jaar. Droogt niet, rode lamp brandt eigenlijk constant, op zijn minst na 1 keer drogen, al 2 keer monteur geweest en nou moet ook onderste filter na iedere droogcyclus schoongemaakt worden, terwijl in boekje staat na 5 keer, je blijft hem aan en uitzetten en nog steeds nat wasgoed. Waardeloze droger! Nooit kopen!

Minpunten

• Droogt niet
  • Constant schoonmaken

Jeannine Olie 28-11-2015

Had een oude droger die veel herrie maakte, deze maakt weinig geluid en stoomoptie is ideaal, minder kreukels

Ronald 25-11-2015

Super droger, is zeer gebruiksvriendelijk een kind kan de droog doen! Ziet er goed uit en is zeer duurzaam in gebruik.

cle 22-11-2015

machine heeft heel mooi design, je hoor de droogtrommel niet is geruisloos, ben zeer tevreden over het resultaat.

Kiki 22-11-2015

Duurzaamheid kan ik nog niet veel over zeggen. Heb het apparaat nu een week. Maar vwb stroom, echt een minimaal verbruik en wat een prachtig mooi uiterlijk! TOP!

Alex 21-11-2015

Esthetisch mooi uitziende droger. Nog niet lang in gebruik dus over duurzaamheid nog geen informatie. Het was wel even wennen aan alle opties en welke programma het beste is voor elke soort lading. Na een paar keer drogen ben ik tot nu toe wel erg te spreken over het resultaat.

feikje 21-11-2015

Voor verschillende materialen een programma kunnen kiezen en ook 3 droogtes aan te geven. Weinig lawaai en geen condens vorming in de ruimte waar hij staat.
Ik ben zeer tevreden met mijn droger

Martin Gaikema 15-03-2016

hoe komen bij jou de lakens eruit????

Barbara 19-11-2015

Erg prettig dat hij kwartier na einde programma vanzelf uitgaat. Mooie vormgeving, fijn met venster.

Martin Gaikema 15-03-2016

wat heb je nou aan een mooie vormgeving

els 13-11-2015
  • Product maand in bezit

in het begin was het wat uit dokteren met wat het beste was voor de was
maar nu gaat het steeds beter
prima wasdroger

Adriaan7712 13-11-2015

Een mooie machine met veel mogelijkheden.
Leuk is dat de machine het wasgoed weegt en aan de hand van de vochtigheid de draagtijd bepaalt. Ook tussendoor voert hij deze controle uit en past zo nodig de droogtijd nog aan.

Meerding 12-11-2015

7,6
Zeer tevreden. De was komt er fris en droog uit. Daarnaast is het makkelijk in gebruik. en ook makkelijk om het programma aan te passen wanneer je toch een andere programma wil laten uitvoeren.

Bas 12-11-2015

Schitterend apparaat!
Goede prijs/kwaliteit verhouding en met Whirlpool cashback actie 100 euro goedkoper dan vergelijkbare modellen van Bosch/Siemens!

Martin Gaikema 20-03-2016

en? hoe werkt deze machine??

Martin Gaikema 04-04-2016

Hoe tevreden bent U over de machine?

charlotte 12-11-2015

er zijn veel mogelijke programma's, dat vergt wel enig uitzoekwerk. De normale programma's zijn wel duidelijk en zonder boekje te begrijpen

Martin Gaikema 20-03-2016

Al een programma gevonden voor kreukvrij, zo ja welk programma is dat ??

iek 10-11-2015

gewoon net en degelijk uitziende droger en makkelijk in gebruik. en heeft veel bruikbare functies en ook nog eens zuiniger dan mijn oude droger.

Sander 09-11-2015

Over de duurzaamheid kan ik na 5 dagen nog niet zoveel zeggen maar verder is het een prima droger, de was komt er mooi droog uit en kreukelvrij wat voor ons een pre is.

Martin Gaikema 15-03-2016

kreukvrij , hoe doe je dat
graag een tip hierover

Dekker 07-11-2015

Eerste indruk is goed. De machine maakt weinig geluid.De vorm past mooi bij de andere huishoudelijke apparaten. Ik kan er verder nog niet zoveel over zeggen.

Estakado 21-01-2016

De machine maakt wel degelijk veel geluid.
65 db (zie specificaties).

Hilde Wolters 07-11-2015

De condens droger is makkelijk te bedienen, ziet er mooi uit en maakt weinig geluid: grote inhoud dus vlug klaar met drogen.