Whirlpool HSCX 80428 - Reviews

54,05 euro
Jaarverbruik 4-p. huishouden
235 kWh

B. Kanters 18-03-2016 Product kwartaal in bezit

mooi om te zien, maar meer niet

Het is een mooi apparaat, maar als droger is het niet een ideale.
Grote stukken, zoals 2 persoonsdekbedovertrekken rollen zich steeds op tot een rollade, zelfs met het speciale programma voor grote stukken.
Ik heb hem nu 3 maanden en zou hem met liefde weer omruilen voor een condensdroger.
Deze maakt meer herrie en droogt slechter.
De verkoper zegt dat je alle stoffen erin kan doen omdat hij minder warm wordt maar dat kan echt niet. Het grote voordeel van een condensdroger is dan dat de omliggende ruimte warm wordt en de was die niet in de droger mag sneller droog is, deze warmtepompdroger verwarmt de omliggende ruimte minder maar de producten die er toch echt niet in mogen drogen dus langzamer....
Ik zou zeggen, niet doen en gewoon een condensdroger kopen. Veel meer gemak en een super droge was.
Het enige pluspunt in mijn ogen is het uiterlijk

els 03-03-2016 Product kwartaal in bezit

6,6
Ik vind het tegenvallen ik heb altijd een condenser gehad en nu heb ik deze gekocht omdat het beter en zuiniger zou zijn nou ik heb daar een heel ander oordeel over

Geluid voor al het klaar is -- Hoor je niet
Kreuk niet zeggen ze -- is dus wel het geval ondanks anti kreuk
Geluid --- Ik hen geen benul 65 ???
Lampje van pluis.--Maak het elke keer schoon maar gaat toch branden
Programma --- duren erg lang

Er zijn ook wel plus punten
Hij gaat automatisch uit
Waterbak zit boven in

Dus als je een condenser heb en hij ga kapot koop dan maar gewoon een condenser terug want hij kan er niet aantippen
Als ik de kan zou krijgen voor een andere doe ik het gelijk

Estakado 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

6,8
De HSCX 80428 in november 2015 gekocht bij de media markt in Middelburg. Waarom deze machine: omdat hij "best reviewed" is en omdat er een 100 euro cashback op zat.
De machine ziet er goed uit en de was wordt prima gedroogd. Wat mij wel erg tegen viel is het geluid wat de machine produceerd. Staat in de specificatie 65 db. Had geen idee hoeveel dat was. Nou nu weten we het wel, je hoord hem door het hele huis.
Verder zit er een optie op, waarbij je een signaal kunt aanzetten, zodat aan het eind van een droogprogramma je een geluid krijgt. Nou dat kun je net zo goed af laten staan, want je hoort het niet. Ergens in de gebruiksaanwijzing gelezen dat het geluidsignaal er voor is om je te waarschuwen, dat de droger klaar is en de was eruit gehaald dient te worden en niet zal gaan kreuken.
Inmiddels twee verschillende monteurs zijn geweest om het euvel van het niet hoorbare signaal op te lossen. Er is geen oplossing voor, dus einde verhaal.
Ik heb sterk de indruk, dat in deze rij van reviews er een groot aantal fake reviews zitten, waardoor het " best reviewed" gegeven is ontstaan.
Nou Whirlpool dit mijn eerste machine van jullie bedrijf, maar ook de laatste.

Jeannine Olie 28-11-2015 Product paar weken in bezit

Had een oude droger die veel herrie maakte, deze maakt weinig geluid en stoomoptie is ideaal, minder kreukels

Ronald 25-11-2015 Product paar weken in bezit

Super droger, is zeer gebruiksvriendelijk een kind kan de droog doen! Ziet er goed uit en is zeer duurzaam in gebruik.

cle 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

machine heeft heel mooi design, je hoor de droogtrommel niet is geruisloos, ben zeer tevreden over het resultaat.

Kiki 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid kan ik nog niet veel over zeggen. Heb het apparaat nu een week. Maar vwb stroom, echt een minimaal verbruik en wat een prachtig mooi uiterlijk! TOP!

Alex 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

Esthetisch mooi uitziende droger. Nog niet lang in gebruik dus over duurzaamheid nog geen informatie. Het was wel even wennen aan alle opties en welke programma het beste is voor elke soort lading. Na een paar keer drogen ben ik tot nu toe wel erg te spreken over het resultaat.

feikje 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

Voor verschillende materialen een programma kunnen kiezen en ook 3 droogtes aan te geven. Weinig lawaai en geen condens vorming in de ruimte waar hij staat.
Ik ben zeer tevreden met mijn droger

Barbara 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Erg prettig dat hij kwartier na einde programma vanzelf uitgaat. Mooie vormgeving, fijn met venster.

els 13-11-2015 Product maand in bezit

in het begin was het wat uit dokteren met wat het beste was voor de was
maar nu gaat het steeds beter
prima wasdroger

Adriaan7712 13-11-2015 Product paar weken in bezit

Een mooie machine met veel mogelijkheden.
Leuk is dat de machine het wasgoed weegt en aan de hand van de vochtigheid de draagtijd bepaalt. Ook tussendoor voert hij deze controle uit en past zo nodig de droogtijd nog aan.

Meerding 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Zeer tevreden. De was komt er fris en droog uit. Daarnaast is het makkelijk in gebruik. en ook makkelijk om het programma aan te passen wanneer je toch een andere programma wil laten uitvoeren.

Bas 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Schitterend apparaat!
Goede prijs/kwaliteit verhouding en met Whirlpool cashback actie 100 euro goedkoper dan vergelijkbare modellen van Bosch/Siemens!

charlotte 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

er zijn veel mogelijke programma's, dat vergt wel enig uitzoekwerk. De normale programma's zijn wel duidelijk en zonder boekje te begrijpen

iek 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

gewoon net en degelijk uitziende droger en makkelijk in gebruik. en heeft veel bruikbare functies en ook nog eens zuiniger dan mijn oude droger.

Sander 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Over de duurzaamheid kan ik na 5 dagen nog niet zoveel zeggen maar verder is het een prima droger, de was komt er mooi droog uit en kreukelvrij wat voor ons een pre is.

Dekker 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk is goed. De machine maakt weinig geluid.De vorm past mooi bij de andere huishoudelijke apparaten. Ik kan er verder nog niet zoveel over zeggen.

Hilde Wolters 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

De condens droger is makkelijk te bedienen, ziet er mooi uit en maakt weinig geluid: grote inhoud dus vlug klaar met drogen.

Roos de Koning 29-10-2015 Product paar weken in bezit

Deze droger past perfect bij onze FSCR 10430 wasmachine. Mooi display, maakt weinig geluid en heeft veel mogelijkheden. Perfecte combi!