Siemens WT47W590NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 257 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT47W590NL op Kieskeurig.nl.

8,9

WM 09-06-2017

Niet aan verwachting voldaan !!!!

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Helaas doen de programma s niet wat erop staat,was is dan niet droog,monteur gaf hierop als antwoord dat je de meeste programma s maar moet wegdenken en altijd maar de zelfde moet nemen die dan wel goed droogt,had dan ook een gewone droger kunnen kopen toch !!!!

Pluspunten

• oogt mooi
  • grote inhoud

Minpunten

• droogt niet voldoende volgens programma
  • was nog vochtig

Yvonne_r 11-04-2015

Vrij stil makkelijk te bedienen, nederlandse handleiding eenvoudig, Speciaal rek voor wollen truien en schoenen. Gelijk aan te sluiten op de afvoer, pas zeg aan als er minder wasgoed in zit, grote deur openning en 9 kg niet te vergeten. Voor ons een perfecte machine met 8 jaar garantie.

Diederik Visser 12-11-2017

Siemens Wasautomaat WM16O5C2NL en Wasdroger WT47W590NL

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Mijn dochter was zeer tevreden over deze combinatie wasmachine & droger dat ik dezelfde set heb gekocht.
Het is alleen een nieuwer model, nog zuiniger met aantrekkelijke korting ook nog. Ik kan het iedereen aanbevelen als je op zoek bent naar goede was - en droog apparatuur voor een scherpe prijs !!

Pluspunten

• Goede kwaliteit,
  • scherpe prijs
  • interessante kortingen !

Willem Biever 02-05-2017

Mooi ontwerp en geluidsarme aanwinst voor onze was

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Wasdroger heeft een mooi ontwerp. Is solide geconstrueerd. Geplaatst op onze wasmachine met een stuk rubber onder de pootjes. Geeft geen trillingen en is zeer stabiel. Geluid is zoals verwacht, geluidsarm. Met de bijkeukendeur dicht nagenoeg onhoorbaar. Bediening spreekt voor zich. De droogresultaten zijn goed.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Solide constructie
  • Bediening simpel zelfs zonder handleiding

Minpunten

• Instelling vooraf onduidelijk

Robert 26-01-2017

Siemens perfecte droger 9 kg

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Wat een super mooie en gebruiksvriendelijke droger. Veel diverse droogmogelijkheden voor een grote hoeveelheid was. Nagenoeg geen geluid. Kortom, de perfecte droger voor 'grote' gezinnen.

Pluspunten

• Heel erg ruim
  • Heel erg stil

Willem Witteveen 10-11-2016

Siemens droger WT47W590NL

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Perfecte machine. De droger heeft een duidelijke programmering en een fijne gebruiksvriendelijkheid. Zelfs schoenen en wollen kleding kan deze aan. Hiervoor een apart rekje in de trommel. Een aanrader.

Paul en Esther 23-10-2016

Zeer droge was

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Stille wasmachine met grote wasinhoud.
Ideaal voor een gezin met 3 jongens.
Sportkleding, etc. een scala aan wasprogramma's

Pluspunten

• hoog toerental
  • was bijna droog uit de trommel
  • stil

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunten ontdekt

JK 20-05-2016
  • Product maand in bezit

Blij dat de oude stuk ging

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Onze oude droger gaf na 10 jaar trouwe dienst de geest. Gelukkig maar, want het energieverbruik was vergeleken met de nieuwe A++ drogers schrikbarend hoog.

Na enig puzzelwerk bij onder meer de cosumentenbond gekozen voor een bepaalde serie van Siemens. Het geselecteerde model was niet leverbaar, maar van Bestsellers kregen we een scherpe deal voor een duurder type.

Deze staat er nu een maand en ik moet zeggen: een verademing ten opzichte van de oude. Veel stiller, veel minder warmte-afgifte aan de omgeving, het laadvermogen is groter en de transparante deur is ook handig. We hebben nog lang niet alle functies en programma's gebruikt, maar vooralsnog zijn we er zeer tevreden over.

prima 12-04-2016

Mooi en duurzaam apparaat

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

De Siemens droger bevalt uitstekend. Er zitten veel mogelijkheden op die benut kunnen worden. Bovendien is het apparaat erg zuinig in gebruik en bovenal brandveiliger dan de oude types!

Hetty 28-12-2018

heerlijke ruime trommel

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Mijn oude droger was na jaren trouwe dienst echt op. Dit was een droger met afvoer naar buiten. Deze afvoer bleek ook vol pluis te zitten. Nu met deze warmtepompdroger behoort dat tot het verleden. Met zijn grote deuropening en grote trommel totaal geen probleem om een 2 persoons dekbed te drogen. Groot aantal droog programma's en past zijn tijd aan als het sneller droog is.

Jan 22-12-2018

Goed droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Na diverse merken wasdrogers bekeken te hebben, gekozen voor deze warmtepompdroger van Siemens. Altijd goede ervaringen met apparatuur van Siemens en voordeel is dat ze drogers hebben met zelfreinigende condensator, aangezien wij de condensator bij onze vorige droger nogal eens vergaten schoon te maken. Het apparaat is mooi vormgegeven en heeft een grote vulopening wat het geprop met de was voorkomt. De droger is veel sneller klaar dan verwacht en de was is netjes droog op instelling "kastdroog". Nu paar weken in bezit en erg tevreden. Er klinkt een klein rateltje zoals een koelkast dat doet, maar dit schijnt wel een eigenschap te zijn van dit soort apparaten vanwege de warmtepomp.

Pluspunten

• Droogt sneller dan verwacht
  • Aansluiting op afvoer (meegeleverd)
  • Zelfreinigende condensator
  • Dubbel pluizenfilter

Minpunten

• klein rateltje wat klinkt als koelkast.

Bac 03-12-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Wasdroger waar ik heel blij mee ben. Droogt snel en goed. Mooie vormgeving. Zacht in geluid.
Heel tevreden over

Pluspunten

• Droogt snel en goed
  • Weinig geluid

Justamember 27-11-2018

Ontevreden met droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

We hebben deze droger nu sinds 2016 maar vanaf begin af aan een ontevreden droogresultaat.
De was komt er ondanks de programma's of tijdsinstellingen van uren klam uit. Voorbeeld ,Uit de wasmachine al gecentrifugeerd direct de warmtepomp droger in:
• 4 x handdoeken normaal formaat
• 2 x dekbedovertrek (1 persoon)
• 2 x eenpersoon hoeslaken
Programma handdoeken , 3 sterren en kastdroog plus.
Apparaat gaf aan 2:20 minuten
Daadwerkelijk over gedaan 5 uur!
Monteur is ook geweest gaf aan filters nog beter reinigen. We hebben 2e set filters die we vervolgens na elke beurt met heetwater uitspoelen echter geen resultaat.
Wellicht komt het door de omgeving, hij staat op zolder naast wasmachine en andere kant tafelvriezer. Drie apparaten onder een plank, achter schuifdeuren.

T.o.v. onze vorige Bauknecht normale droger zijn we minder tevreden. Gezien de energie rekeningen t.o.v. voorgaande jaren is overigens niet veel veranderd.

Pluspunten

• Grote inhoud

Minpunten

• Slecht droogresultaat
  • Erg lange programma's

Laura 21-11-2018

Superfijne droger !

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Deze warmtepompdroger is een heelijke droger! De progamma's zijn duidelijk en hij droogt supervlot. Hij voldoet volledig aan mijn verwachting!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel

Natalie 12-11-2018

Siemens wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Mooi vorm gegeven wasdroger. Stil en makkelijk in gebruik.
Ik ben ook in bezit van wasmachine van de zelfde lijn ook makkelijk in gebruik en energie zuinig

Cosmina Jalba 12-11-2018

Droger Siemens WT47W590NL

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Wij hadden eerst een condensdroger en nu wilden wij toch er een met een waterpomp. Na lezen van heel veel reviews op internet kwamen wij toch bij Siemens droger. Wij hebben het nu een paar dagen in bezit en het bevalt ons heel goed. Een paar keer gebruikt. Korte droogtijd, resultaat drogen heel goed, minder vocht in de kamer tijdens drogen.

Pluspunten

• korte droogtijd voor katoen
  • minder vocht dan de vorige droger

Luuk 12-11-2018

Stil met prachtig design

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Ik had het geluk dat ik dit nieuwe model kreeg omdat het oude model dat ik besteld en betaald had niet meer leverbaar was. Ik moet zeggen; hij ziet er werkelijk schitterend uit, is stil en snel en wordt geleverd met een handige korf voor wol en sportschoenen (die gaan we zeker gebruiken).

• Snel

Bas 11-11-2018

Fijne machine, snelle levering!

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

We hadden al een Siemens IQ700 wasmachine, hier wilden wij graag een passende warmtepompdroger bij. De kwaliteit van Siemens zijn wij erg tevreden over, vandaar deze aanschaf. We hebben hem pas vanaf vandaag, dus moeten hem nog even testen. Twee runs gedaan, tot nu toe erg tevreden. Wel iets geratel, geen idee of dat nog weggaat.

• Siemens
  • Snelle service
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Vreemd bijgeluid

Abdel 10-11-2018

Klasse droger

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Ruime, zuinige, deugdelijke en stille wasdroger. Goede droogresultaten. Top product van Siemens. Ideaal combi met Siemens wasmachine van 9 kg.

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • Mooi
  • Degelijk

Lady Di 07-11-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Mooi apparaat. Het werkt mooi en fijn. Fijne programma's. Alleen heeft het 1 minpunt. Er zitten 2 filters in het apparaat, wat de pluizen opvangt, wat vaak schoongemaakt moet worden en heel omslachtig is in gebruik om deze schoon te maken. Ik had dit apparaat niet gekocht als ik dit van te voren wist.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com