Siemens WT47W590NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 269 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

WM 09-06-2017

Niet aan verwachting voldaan !!!!

Helaas doen de programma s niet wat erop staat,was is dan niet droog,monteur gaf hierop als antwoord dat je de meeste programma s maar moet wegdenken en altijd maar de zelfde moet nemen die dan wel goed droogt,had dan ook een gewone droger kunnen kopen toch !!!!

Pluspunten

• oogt mooi
  • grote inhoud

Minpunten

• droogt niet voldoende volgens programma
  • was nog vochtig

Yvonne_r 11-04-2015

Vrij stil makkelijk te bedienen, nederlandse handleiding eenvoudig, Speciaal rek voor wollen truien en schoenen. Gelijk aan te sluiten op de afvoer, pas zeg aan als er minder wasgoed in zit, grote deur openning en 9 kg niet te vergeten. Voor ons een perfecte machine met 8 jaar garantie.

Diederik Visser 12-11-2017

Siemens Wasautomaat WM16O5C2NL en Wasdroger WT47W590NL

Mijn dochter was zeer tevreden over deze combinatie wasmachine & droger dat ik dezelfde set heb gekocht.
Het is alleen een nieuwer model, nog zuiniger met aantrekkelijke korting ook nog. Ik kan het iedereen aanbevelen als je op zoek bent naar goede was - en droog apparatuur voor een scherpe prijs !!

Pluspunten

• Goede kwaliteit,
  • scherpe prijs
  • interessante kortingen !

Willem Biever 02-05-2017

Mooi ontwerp en geluidsarme aanwinst voor onze was

Wasdroger heeft een mooi ontwerp. Is solide geconstrueerd. Geplaatst op onze wasmachine met een stuk rubber onder de pootjes. Geeft geen trillingen en is zeer stabiel. Geluid is zoals verwacht, geluidsarm. Met de bijkeukendeur dicht nagenoeg onhoorbaar. Bediening spreekt voor zich. De droogresultaten zijn goed.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Solide constructie
  • Bediening simpel zelfs zonder handleiding

Minpunten

• Instelling vooraf onduidelijk

Robert 26-01-2017

Siemens perfecte droger 9 kg

Wat een super mooie en gebruiksvriendelijke droger. Veel diverse droogmogelijkheden voor een grote hoeveelheid was. Nagenoeg geen geluid. Kortom, de perfecte droger voor 'grote' gezinnen.

Pluspunten

• Heel erg ruim
  • Heel erg stil

Willem Witteveen 10-11-2016

Siemens droger WT47W590NL

Perfecte machine. De droger heeft een duidelijke programmering en een fijne gebruiksvriendelijkheid. Zelfs schoenen en wollen kleding kan deze aan. Hiervoor een apart rekje in de trommel. Een aanrader.

Paul en Esther 23-10-2016

Zeer droge was

Stille wasmachine met grote wasinhoud.
Ideaal voor een gezin met 3 jongens.
Sportkleding, etc. een scala aan wasprogramma's

Pluspunten

• hoog toerental
  • was bijna droog uit de trommel
  • stil

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunten ontdekt

JK 20-05-2016
  • Product maand in bezit

Blij dat de oude stuk ging

Onze oude droger gaf na 10 jaar trouwe dienst de geest. Gelukkig maar, want het energieverbruik was vergeleken met de nieuwe A++ drogers schrikbarend hoog.

Na enig puzzelwerk bij onder meer de cosumentenbond gekozen voor een bepaalde serie van Siemens. Het geselecteerde model was niet leverbaar, maar van Bestsellers kregen we een scherpe deal voor een duurder type.

Deze staat er nu een maand en ik moet zeggen: een verademing ten opzichte van de oude. Veel stiller, veel minder warmte-afgifte aan de omgeving, het laadvermogen is groter en de transparante deur is ook handig. We hebben nog lang niet alle functies en programma's gebruikt, maar vooralsnog zijn we er zeer tevreden over.

prima 12-04-2016

Mooi en duurzaam apparaat

De Siemens droger bevalt uitstekend. Er zitten veel mogelijkheden op die benut kunnen worden. Bovendien is het apparaat erg zuinig in gebruik en bovenal brandveiliger dan de oude types!

inge 12-11-2017

siemens wasdroger

prima zuinige en erg stille wasdroger van Siemens; deze hadden we al jaren eerder moeten aanschaffen!

Jeroen 08-11-2017

Mooi apparaat met goede tijdsindicatie

Het apparaat voelt zeer solide en ziet er mooi uit. Droogt goed en de resterende tijd is erg nauwkeurig. En dat hij energiezuinig is, is natuurlijk mooi meegenomen.

Pluspunten

• Nauwkeurige tijdsindicatie
  • Geluidssignaal als droger klaar is
  • Deur voelt stevig aan
  • Veel verschillende programma mogelijkheden
  • Handige droogkorf voor schoenen of wol

RB 06-11-2017

Nette vormgeving en zeer zuinig!

Een goede wasdroger die een erg laag energieverbruik heeft. Ook heeft het veel verschillende standen, waardoor u het perfecte programma kunt kiezen voor de juiste was.

Pluspunten

• Laag energieverbruik
  • Nette vormgeving

Leo2017 26-10-2017

Stille droger

Deze droger enkele weken in bezit. Handig dat je het condenswater op het afvoer kan aansluiten. Hij is makkelijk instelbaar en erg stil. Zijn er erg tevreden over. Een aanrader dus.

Leo 19-10-2017

Prima droger

Apparaat een paar dagen in bezit. Zeer stil. Mooi design en lekker grote trommel waar veel in kan. Een aanrader.

• was komt er droog uit
  • mooi design

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Hans en Elise 04-10-2017

Geweldig en mooi

Vorige week gekocht heerlijke machine oogt mooi en is fluisterstil droogd erg goed. En ja erg blij mee met deze aankoop.

Eelco S 26-08-2017

prima makkelijk apparaat

Sinds kort in huis en een paar keer gebruikt.
Eerste indruk is prima. De droog graad kun je goed instellen. Het is een verbetering t.o.v. onze oude condens droger. Capaciteit is prima. Nog geen nadelen kunnen ontdekken..

Erik2018 17-07-2017

Mooie stille energiezunige droger.

Deze warmtepomp droger geeft een goed droog resultaat en de was is mooi droog daarnaast maakt de machine vrijwel geen geluid en is het pluizen filter makelijk schoon temaken. Doet dus gewoon wat het moet doen! Vegeleken met de vorige machine produceerd de machine ook vrijwel geen warmte en gaat dus een stuk efficienter om qua energie verbruik.

YuDa 25-06-2017

Mooie stille wasdroger

Van onze oude wasdroger had de thermostaat het begeven en omdat dit nog best wat ging kosten om te laten vervangen hebben we deze maar besteld. Het is een mooie stille wasdroger met aardig wat functies. Ook een handig rekje voor schoenen of andere fragiele dingen die je liever niet heen en weer laat hossen. Wat ook wel handig is is het lampje in de trommel, zo kun je goed zien of je alles er uit hebt gehaald. Het enige nadeel was dat ik hem zelf nog even waterpas moest zetten en dat ging niet heel eenvoudig omdat de kunststof pootjes net wat lastig draaien. Maar ja dat hoef je als het goed is alleen maar een keer te doen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Handig droogrek voor tere spullen
  • lampje in de trommel

Minpunten

• waterpas stellen een klein beetje lastig.

Elsje 23-06-2017

State of Art wasdroger (WT47W590NL

Prachtige, supermoderne wasdroger, voldoet helemaal aan de huidige trend om vooral duurzaam om te gaan met energie. Als voorbeeld, de machine droogt niet langer dan nodig en meld keurig dat de was droog is. Optimaal bedien gemak, zelfs wollen truien en sportschoenen kunnen erin gedroogd worden.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Energiezuinig
  • Bediengemak

van Beek 19-06-2017

Goede Warmtepompdrogr

Ik heb deze wasdroger nu enkele weken en ben zeer aangenaam verrast. De droger werkt heel goed en relatief snel. Als je de droger aanzet verschijnt er in 1e instantie een wasduur van bijna 3 uur, maar dit wordt zodra je de machine instart, heel snel bijgesteld. Ik heb nog geen was gehad die langer dan 1,5 uur moest drogen en het komt er dan perfect uit. Lampje erin is heel handig.