Siemens WT47W590NL - Reviews

Vulgewicht
9 kg
Programma's
wol

Beoordeling op basis van 218 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Yvonne_r 11-04-2015 Product paar dagen in bezit

Vrij stil makkelijk te bedienen, nederlandse handleiding eenvoudig, Speciaal rek voor wollen truien en schoenen. Gelijk aan te sluiten op de afvoer, pas zeg aan als er minder wasgoed in zit, grote deur openning en 9 kg niet te vergeten. Voor ons een perfecte machine met 8 jaar garantie.

Willem Witteveen 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens droger WT47W590NL

Perfecte machine. De droger heeft een duidelijke programmering en een fijne gebruiksvriendelijkheid. Zelfs schoenen en wollen kleding kan deze aan. Hiervoor een apart rekje in de trommel. Een aanrader.

Paul en Esther 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer droge was

Stille wasmachine met grote wasinhoud.
Ideaal voor een gezin met 3 jongens.
Sportkleding, etc. een scala aan wasprogramma's

Pluspunten

• hoog toerental
  • was bijna droog uit de trommel
  • stil

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunten ontdekt

JK 20-05-2016 Product maand in bezit

Blij dat de oude stuk ging

Onze oude droger gaf na 10 jaar trouwe dienst de geest. Gelukkig maar, want het energieverbruik was vergeleken met de nieuwe A++ drogers schrikbarend hoog.

Na enig puzzelwerk bij onder meer de cosumentenbond gekozen voor een bepaalde serie van Siemens. Het geselecteerde model was niet leverbaar, maar van Bestsellers kregen we een scherpe deal voor een duurder type.

Deze staat er nu een maand en ik moet zeggen: een verademing ten opzichte van de oude. Veel stiller, veel minder warmte-afgifte aan de omgeving, het laadvermogen is groter en de transparante deur is ook handig. We hebben nog lang niet alle functies en programma's gebruikt, maar vooralsnog zijn we er zeer tevreden over.

prima 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en duurzaam apparaat

De Siemens droger bevalt uitstekend. Er zitten veel mogelijkheden op die benut kunnen worden. Bovendien is het apparaat erg zuinig in gebruik en bovenal brandveiliger dan de oude types!

mup 1 02-03-2017

fijne droger!

fijne grote vulopening goed schoon te maken filters makkelijk in gebruik!makkelijke programmering,mooie vormgeving bijna geluidloos!

Fam Boogaards 16-02-2017 Product paar maanden in bezit

Siemens WT47W590NL warmtepompdroger

Wij hebben deze droger op advies via winkelier en internet sinds een paar maanden in ons bezit.
Hij is zeer stil en mooi groot qua wasinhoud en makkelijk te bedienen.Jammer dat het is alsof de was droog is maar toch nog vochtig is bij bv truien,ook als ik hem op extra kasdroog met drie sterren heb staan.Monteur erbij gehad en als antwoord: je kunt hem dan het beste nog even op stand warm een aantal minuten laten drogen dan is de was wel droog !!!.Jammer dat dit dan extra moet gebeuren.

Pluspunten

• mogelijkheden voldoende
  • gebruiksgemak goed
  • Geluid stil

Minpunten

• droogresultaat onvoldoende
  • Filters zullen het snel begeven

Warner 11-02-2017 Product paar maanden in bezit

droger heeft moeite met dekbedhoezen en lakens

Onze belangrijke reden voor een nieuwe droger was dat vorige warmtepompdroger van Beko/Blomberg uit 2006 de bijkeuken te vochtig maakte en daardoor schimmelplekken veroorzaakte. Deze droger houdt de ruimte wel goed schoon. Dat is een pluspunt. De glazen deur lijkt leuk, maar geeft wel meer lawaai (harde tikken tegen het glas). De zelfreiniging van de condensor is ook handig, al heb je wel wat meer werk van de filters reinigen. Dit is allemaal verder wel acceptabel. Maar wat toch een groot minpunt is van deze droger: als je er ook maar 1 groot stuk beddengoed in hebt, gaat het mis. Binnen de kortste keren zit alle kleine was in de grote stukken gewikkeld. Met als gevolg dat aan het eind van de droogbeurt de was nog heel vochtig uit de droger komt. Ik vind dit een zwaarwegend minpunt van deze droger. Je moet hierdoor minimaal 2x de droger controleren, en nu begrijp ik misschien waarom de droger een glazen deur heeft, dat maakt een visuele controle eenvoudiger. Maar... je moet er dus bij zijn als de droger z'n werk doet en er aan denken te controleren. Erg onhandig in de praktijk...

Pluspunten

• ruimte blijft droog

Minpunten

• droger kan niet overweg met beddengoed
  • veel hard getik door de glazen deur

hans gerrits jans 01-02-2017 Product paar weken in bezit

wat kan drogen toch mooi zijn

Onze Siemens wasdroger droogt uitstekend, is 2til en geeft geen onnodige warmte weg in de droogruimte. A++ dus zeer zuinig in gebruik, en er kan wel 9 kilo in! Maar dat niet alleen, het is gewoon een heel mooi apparaat om te zien!

Pluspunten

• A++, dus zeer zuinig
  • droogt goed
  • heeft vele droogprogramma's
  • mooi ontwerp

Minpunten

• ben ik nog niet tegengekomen

Math 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Onze droger maakt een tikkend geluid. Zijn er nog meer.

Heb nu twee apparaten gehad. Beide maken vervelend tikkend geluid. Volgens Siemens is de droger goed. Heb er geen vertrouwen in. Wie deelt mijn ervaring

Robert 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Siemens perfecte droger 9 kg

Wat een super mooie en gebruiksvriendelijke droger. Veel diverse droogmogelijkheden voor een grote hoeveelheid was. Nagenoeg geen geluid. Kortom, de perfecte droger voor 'grote' gezinnen.

Pluspunten

• Heel erg ruim
  • Heel erg stil

Angela Vink 25-01-2017 Product paar maanden in bezit

Perfecte warmte

Een droger voor al het wasgoed. Ik gebruikte mijn droger eigenlijk alleen voor de handdoeken maar sinds ik deze Siemens droger heb, is mijn leven veranderd. Ik gooi al mijn wasgoed er in van handdoeken, t-shirt, blousjes, overhemden, beddengoed en fijn textiel zoals lingerie.
Alles komt er perfect (zonder gekrompen te zijn) uit.
Geen droogrekken meer in huis, gewoon alles in de droger.

Pluspunten

• grote trommel
  • zelf denkend
  • korte programma's

a bootsma 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

een geweldige keuze na jaren anders gewassen

meer dan twintig jaar andere keuze gemaakt bij Miele, echter vanaf de eerste dag super tevreden over onze nieuwe Siemens. wij mogen zeggen te lang over gedaan om deze keuze te maken. iets meer uitgeven is snel terug verdiend met deze super intelligente en energie besparende machine.

Pluspunten

• vormgeving
  • intiligentie
  • gebruiksgemak

M. Annink 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Helderheid

Als alleenstaande ouder met opgroeiende kinderen in huis, ben ik bezig om zaken opnieuw aan te schaffen. Met de aankoop van een nieuwe wasdroger van Siemens ben ik hiermee zeker tevreden. Het gemak van het instellen van de machine en de eventuele aanpassing van de te draaien programma's bevalt ons bijzonder goed. Dat het bedieningspaneel bijna gelijk is als de tevens aangeschafte wasmachine van Siemens maakt het allemaal nog prettiger om mee te werken. Compliment voor uw product. Het levert wat ervan verwacht mag worden.

Pluspunten

• Bedieningspaneel
  • Mogelijkheid om programma's aan te passen
  • Energie zuinigheid

Frankie 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijke en overzichtelijke display en bediening.

Tot nu toe bevalt de droger zeer goed. De keuze is gevallen op het gebruiksgemak van de bediening en de overzichtelijkheid van het display en de grootte van de trommel. De droger wordt zeer compleet geleverd met afvoerslang en wol-korf. Drogen gaat erg goed en snel, daarom is ook nu weer de keuze gevallen op een Siemens droger, gegarandeerd veel jaren een 'droog' plezier.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Binnenverlichting
  • Wol-korf
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Trommel draait maar een kant op

Stella 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Super droger

Hij werkt erg goed. De bediening spreekt voor zich en werkt goed. Hij droogt goed. Er kan genoeg was in, zelfs schoenen in een speciaal rekje. En handig dat er verlichting in zit.

Pluspunten

• droogt goed
  • kan genoeg was in
  • Bediening spreekt voor zich
  • Verlichting in de trommel
  • rekje voor schoenen

Minpunten

• blijft aan als ie klaar is
  • Levering duurde wat lang

Janssen 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

Juweel onder de wasdrogers

Deze wasdroger is erg fijn in de omgang. Hoe het systeem werkt wijst zich vanzelf. Alle programma's die je nodig hebt zijn aanwezig. En het belangrijkste, Na het programma is de was veel minder gekreukt! Ook beschikt de wasdroger over een grote inhoud. Over het algemeen zeer tevreden!

Pluspunten

• Veel droogprogramma's
  • Minder gekreukt
  • Fijn in de omgang
  • Handig in omgang
  • Grote inhoud

De Blommen 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooie wasdroger die goed doet wat ie moet doen.

De wasdroger nu een maand in gebruik en helemaal blij mee. Hij is heel stil, kent ruime instelmogelijkheden en middels de sensoren stopt hij als het wasgoed droog is (bij een halve belading draait hij niet onnodig door, dan is ie veel sneller klaar). Ook de kreukbeveiliging helpt goed.
Een lading met alleen grote stukken (beddengoed) wil nog wel eens in elkaar draaien, dan is het wasgoed iets meer gekreukeld. De trommel is verlicht als deze in gebruik is. Het geheel ziet er mooi uit.

• Goed droog
  • Mooi
  • Kreukbeveiling

Minpunten

• Veel grote stukken tegelijk draaien in elkaar

ruud Kranenbarg 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

hier wordt je blij van

ben er super blij, makkelijk te bedienen.
en ziet er mooi uit .
goede uitleg erbij,je kan niets fout doen.

Pluspunten

• alles zit er op en aan
  • droog is droog SUPER

Jan Ravenshorst 05-01-2017 Product paar weken in bezit

droger

super tevreden werkt goed zeer gebruiksvriendelijk maakt weinig lawaai mooi ontwerp past uitstekend boven de weasmachine