Siemens WT47W590NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 284 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

WM 09-06-2017

Niet aan verwachting voldaan !!!!

Helaas doen de programma s niet wat erop staat,was is dan niet droog,monteur gaf hierop als antwoord dat je de meeste programma s maar moet wegdenken en altijd maar de zelfde moet nemen die dan wel goed droogt,had dan ook een gewone droger kunnen kopen toch !!!!

Pluspunten

• oogt mooi
  • grote inhoud

Minpunten

• droogt niet voldoende volgens programma
  • was nog vochtig

Yvonne_r 11-04-2015

Vrij stil makkelijk te bedienen, nederlandse handleiding eenvoudig, Speciaal rek voor wollen truien en schoenen. Gelijk aan te sluiten op de afvoer, pas zeg aan als er minder wasgoed in zit, grote deur openning en 9 kg niet te vergeten. Voor ons een perfecte machine met 8 jaar garantie.

Diederik Visser 12-11-2017

Siemens Wasautomaat WM16O5C2NL en Wasdroger WT47W590NL

Mijn dochter was zeer tevreden over deze combinatie wasmachine & droger dat ik dezelfde set heb gekocht.
Het is alleen een nieuwer model, nog zuiniger met aantrekkelijke korting ook nog. Ik kan het iedereen aanbevelen als je op zoek bent naar goede was - en droog apparatuur voor een scherpe prijs !!

Pluspunten

• Goede kwaliteit,
  • scherpe prijs
  • interessante kortingen !

Willem Biever 02-05-2017

Mooi ontwerp en geluidsarme aanwinst voor onze was

Wasdroger heeft een mooi ontwerp. Is solide geconstrueerd. Geplaatst op onze wasmachine met een stuk rubber onder de pootjes. Geeft geen trillingen en is zeer stabiel. Geluid is zoals verwacht, geluidsarm. Met de bijkeukendeur dicht nagenoeg onhoorbaar. Bediening spreekt voor zich. De droogresultaten zijn goed.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Solide constructie
  • Bediening simpel zelfs zonder handleiding

Minpunten

• Instelling vooraf onduidelijk

Robert 26-01-2017

Siemens perfecte droger 9 kg

Wat een super mooie en gebruiksvriendelijke droger. Veel diverse droogmogelijkheden voor een grote hoeveelheid was. Nagenoeg geen geluid. Kortom, de perfecte droger voor 'grote' gezinnen.

Pluspunten

• Heel erg ruim
  • Heel erg stil

Willem Witteveen 10-11-2016

Siemens droger WT47W590NL

Perfecte machine. De droger heeft een duidelijke programmering en een fijne gebruiksvriendelijkheid. Zelfs schoenen en wollen kleding kan deze aan. Hiervoor een apart rekje in de trommel. Een aanrader.

Paul en Esther 23-10-2016

Zeer droge was

Stille wasmachine met grote wasinhoud.
Ideaal voor een gezin met 3 jongens.
Sportkleding, etc. een scala aan wasprogramma's

Pluspunten

• hoog toerental
  • was bijna droog uit de trommel
  • stil

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunten ontdekt

JK 20-05-2016
  • Product maand in bezit

Blij dat de oude stuk ging

Onze oude droger gaf na 10 jaar trouwe dienst de geest. Gelukkig maar, want het energieverbruik was vergeleken met de nieuwe A++ drogers schrikbarend hoog.

Na enig puzzelwerk bij onder meer de cosumentenbond gekozen voor een bepaalde serie van Siemens. Het geselecteerde model was niet leverbaar, maar van Bestsellers kregen we een scherpe deal voor een duurder type.

Deze staat er nu een maand en ik moet zeggen: een verademing ten opzichte van de oude. Veel stiller, veel minder warmte-afgifte aan de omgeving, het laadvermogen is groter en de transparante deur is ook handig. We hebben nog lang niet alle functies en programma's gebruikt, maar vooralsnog zijn we er zeer tevreden over.

prima 12-04-2016

Mooi en duurzaam apparaat

De Siemens droger bevalt uitstekend. Er zitten veel mogelijkheden op die benut kunnen worden. Bovendien is het apparaat erg zuinig in gebruik en bovenal brandveiliger dan de oude types!

Minno Venema 16-09-2018

Geweldige droger!

Wij hebben de droger nu pas een week maar zijn nu al super tevreden. Onze oude droger was ook een Siemens waar ze zeer tevreden over waren dus de keuze voor wederom Siemens was snel gemaakt. Mooi design, veel opties, stil en droogt perfect.

PvanBaak 12-08-2018

Nog nooit zo'n droge was

Vorige week gekocht en gisteren voor het eerst in gebruik.
Vorige droger deed 4 uur over handdoeken drogen en dan nog vochtig, deze 110 minuten en kurkdroog en een dekbedhoes en hoeslaken deed de oude er ook 3.5 uur over en niet droog en deze
op katoen 20 minuten en kurkdroog.
Wat een verademing. Bovendien hoor je hem haast niet hetgeen we niet gewend waren.

TIP01 21-07-2018

Bijna geluidsloo, handig, duidelijke e programma's

Ben nu ca drie weken in het bezit van dit prachtige apparaat.Ben zeer tevreden. Mijn was is snel droog, de programma's zijn duidelijk aangegeven en vooral het apparaat is erg stil...
Echt een Aanrader deze droger.

Manfred 11-01-2018

Zeer zuinig

Heel blij met onze nieuwe droger van Siemens.
We hadden een droger van 15 jaar oud. Een grote vooruitgang dus.
Deze droger is een warmtepompdroger en is dus 4x zo zuinig in gebruik dan de oude droger. Iets duurder in aanschaf maar veel zuiniger in gebruik.
We zijn nu in het bezit van zowel een wasmachine en droger van het merk Siemens en zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Verlichting in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Uitgebreid programma

Willem en Ingeborg 09-01-2018

Snelle, stille en zuinige droger

Onze nieuwe Siemens droogt snel, geruislozer dan onze vorige droger die rond de 15 jaar oud was en een stuk zuiniger, kunnen we nu al zien via 'Toon'. Ideaal dat het water meteen afgevoerd kan worden, dat lichtje in de trommel en al die keuzemogelijkheden op de machine. We zijn er heel erg blij mee!

Marjolein Stok 03-01-2018

Duidelijke bediening

Ik maak intensief gebruik van de droger (kinderen, hond). Hij droogt zoals het moet, is makkelijk te bedienen en heeft een wol "kooi" waardoor je ook delicate spullen kan drogen, erg handig!

Pluspunten

• makkelijke bediening

Arjan 47 21-12-2017

Uitstekende wasdroger.

Deze maand wegens uitvallen van vorige condensdroger deze wasdroger met warmtepomp gekocht.
Machine bevalt zeer goed, minder lawaai, nauwelijks warmteproductie, energie zuinig en een modern design.

siemens 07-12-2017

Ruime wasdroger

Het is een mooie, ruime, zuinige en snelle wasdroger voor een goede prijs. Er is een rekje bij om truien in te leggen of schoenen in te drogen.

Rob Gout 05-12-2017

Zeer praktische programma's

Oude condensdroger van het merk Miele na 25 jaar kapot. Deze Siemens is energiezuiniger dan de betreffende Miele en heeft meer instellingen/programma's. Apparaat ziet er degelijk uit en is gebruiksvriendelijk. Machine recent aangeschaft. Werkt naar volle tevredenheid. Waterreservoir hoeft niet meer geleegd te worden met een warmtepompdroger. De trommel is goed voor 9 kg wasgoed.

Pluspunten

• trommelinhoud 9kg
  • energiezuinig A++
  • kort drogen mogelijk
  • geeft weinig tot geen warmte aan de omgeving af

Minpunten

• Langere droogduur dan gewone condensdrogers

Dick 03-12-2017

Warmtepompdroger wt47w590nl

Na vele jaren een condensdroger over naar de nieuwe zuinige warmtepomptechniek. Een verademing in geluid, wat stil. Even wennen aan de hoeveelheid mogelijkheden maar dat komt goed. Na 2 keer gebruiken gaan we de mogelijkheden zien. Stroomverbruik kunnen we pas komend jaar bepalen maar van een apparaat in C naar a++ moet het gaan schelen.

Tino Poels 03-12-2017

Goede droger voor een goede prijs.

Oude droger deed het niet meer. We hadden al een Siemens wasmachine van de IQ700 serie die erg goed beviel daarom ook gekozen voor een Siemens droger uit dezelfde serie. Ziet er goed uit, droogt goed en een stuk stiller als de vorige droger. Meer dan voldoende opties.

Pluspunten

• Droogt goed.
  • Laag stroomverbruik.
  • Goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Mooi design.