Siemens WT47W590NL - Reviews

Energiekosten per jaar
59,57 euro

CK 07-12-2016

Mooie, gebruiksvriendelijke, rustige machine

Ik heb deze machine nu 1 week en ik ben tevreden. Grote trommel, grote mooie glazen deur. Zeer gebruiksvriendelijke bediening. Droogt goed. Vele mogelijkheden qua menu. Ik werd geadviseerd voor een Siemens te kiezen nu mijn AEG op was.

Wim Boertjes 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Technologies hoogstaande techniek met veel functies

De wasdroger beschikt over een grote inhoud (9kg) wat goed van pas komt. Ook is de wasmachine de snelste in zijn klasse (157 min) en is energiezuinig wat erg belangrijk is. Niet de goedkoopste maar met de € 100,00 terug actie een zeer voordelige machine.

anja 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine

na overweging over te stappen van een ander merk was wel even wennen deze machine heeft mooie vormgeving /geruisloos en tevens zuinig in gebruik Het i dos systeem is erg handig je gebruikt nooit teveel vloeibaar wasmiddel er zit een kort programma is ook erg handig Display makkelijk te bedienen en ook nog eens verlichting in de trommel

A.de Jong 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime trommel.

Heel blij met deze aankoop. Oude droger heeft ruim 21 jaar gedraaid. De Siemens is voorzien van de nieuwste technologie. Energiezuinig en komt goed uit de testen. Je kunt zelfs wol en schoenen drogen op een speciaal bijgeleverd rek. Hoop hier ook jaren plezier van te hebben, maar de d=eerste indruk is positief.

Hannie Vermeulen 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi model , energiezuinig en vriendelijke bediening

Een must voor de huisvrouw. Veel mogelijkheden , ruit i.p.v. dichte deur en goede verlichting. Ben er heel blij mee.

H Averesch 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Extra wasdroger

Vorig jaar hebben wij een siemens wasdroger gekocht. Zeer fijne droger geschikt voor alle was. Maar omdat wij vaak met twee wasmachines tegelijk wassen en wij binnen geen droogruimte hebben, was de keus niet moeilijk om voor een tweede siemens wasdroger te kiezen.

Gijs 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, stil en snel

Indruk tot nu toe (net paar dagen in gebruik) is uitstekend, droogt goed en snel, uitgebreide en gebruiksvriendelijke programma structuur. Duurzaamheid uiteraard nog onbekend. Lichte zoem van de motor is te verwaarlozen, hij is gewoon lekker stil. aanrader!

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendelijk
  • uitgebreide programma's
  • droogt snel

Minpunten

• lichte zoem vd motor

Mark Peeters 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stille droger die doet wat hij moet doen

Een droger die er mooi uit ziet en stil zijn werk doet.
Goed voor het milieu en stil.
Droogtijd iets langer door lagere temperatuur.

• Gebruiksgemak

fam. Everts 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vertrouwd merk

De vorige droger was ook een Siemens. Deze hebben we veel gebruikt zonder problemen. We hebben nu weer een nieuwe Siemens droger met enorm veel opties en energie zuinig. Automatische afvoer van condens is super handig, en natuurlijk de zelfreinigende functie.

Pluspunten

• prijs
  • opties
  • grote inhoud

Ellen76 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

tot nu toe blij

Een review schrijven over een apparaat die je net een dag hebt staan is toch wat lastig. Tot nu toe ben ik erg blij met het apparaat. Hij ziet er mooi uit, makkelijk te bedienen, droogt goed en is redelijk stil. Over kwaliteit kan ik nog niks zeggen. Als hij net als de vorige het ook 17 jaar blijft doen dan ben ik een blij mens ;)

Pluspunten

• bediening
  • geluid

Tevreden Utrechtse droger 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Geruisloos en simpel

Geruisloos en simpel in bediening. Ook fijne was kan veilig gedroogd worden. Iedere euro meer dan waard. Ook leuk het lampje in de droger. Maar dat is vooral een leuke gadget voor erbij ;-)

Pluspunten

• stil
  • bediening

Minpunten

• prijzig

Lauke 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig en gebruiksvriendelijk designapparaat

Een in alle opzichten goede keus, deze Siemens warmtepompdroger. Mooi design, groot volume (9 kilo!). Zuinig in gebruik , met overzichtelijk leddisplay en zelfreinigende condensor. Resultaat: goedgedroogde was (A). Afvoer van condenswater via slang direct naar afvoerbuis.

Pluspunten

• touchbediening
  • hoge energieklasse
  • grote hoeveelheid was

peter 27-11-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke droger

Niet alleen een mooie om te zien maar ook een zeer complete droger, word geleverd met schoenen/wollen trui rek alsmede met afvoerset. Zeer ruime mogelijkheden qua programma's en droog uitstekend. Kies zelf meestal de mix en op gewoon kastdroog is de was ook echt droog, apparaat meet zelf de benodigde tijd en past deze zonodig dus aan. eindtijd is goed af te lezen op het zeer uitgebreide display en ook mogeijkheid tot anti-kreuk tot maximaal 2 uur na eindtijd. schakelt automatisch uit en is met 64db ook echt stil. Nu 1 maand in bezit en echt een aanrader.

Pluspunten

• afvoerset
  • stil
  • zuinig

Minpunten

• nog niet ontdekt

Bergen R 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk, legio instelmogelijkheden en hoge capaciteit

Enkele weken nu in huis. Al vanaf opening van de verpakking trof ik een degelijke apparaat aan. Naast de degelijkheid heeft het apparaat een fraaie uitstraling met een luxe bedieningspaneel met een mooie van kunststof vervaardigde, transparante deur. Het led-lichte geeft een mooi zicht op de was terwijl de machine draait.
Fijn dat er zoveel droogprogramma's beschikbaar zijn, immers hebben we in ons huishouden zoveel verschillende soorten was. Siemens heeft hier duidelijk rekening mee gehouden.
Het enige, enigszins storende aan dit apparaat vind ik - ondanks dat het een vrij stil apparaat is - de zeurende, lichte ratel die in het apparaat te horen is. Ik vermoed dat dit de compressor is. Mogelijk is dit geluid niet te voorkomen bij een warmtepompdroger.
Het is goed mogelijk dat alleen mij dit geluid opvalt en dat een ander hier totaal geen erg in heeft. Doordat ik ook weinig vergelijkingsmateriaal heb, enkel met een oude condensdroger (zonder warmtepomp), is het moeilijk om dit dan als minpunt neer te zetten. U dient er dus rekening mee te houden dat dit enkel een beleving is en niet gebaseerd op een grote vergelijking tussen machines.
De reden voor de aankoop was de positieve test van de consumentenbond en het feit dat de wasmachine en de koelkast (beiden van Siemens) in ons huishouden ook prima hun werk doen.
AL met al kan ik dit product in ieder geval aanbevelen.

Pluspunten

• Meer dan voldoende capaciteit
  • Veel keuze in droogprogramma;s
  • Signaal einde programma instelbaar
  • Vrij stil

Minpunten

• Soms is een ratel te horen in machine

Dhr. G.H. van Tilburg 25-11-2016 Product paar weken in bezit

~Ideale combinatie tussen energiezuinigheid en opties!

Ik heb bewust voor deze warmtepompdroger WT47W590NL gekozen omdat hij positief uit meerdere consumententests naar voren komt, zowel functioneel als qua energiezuinigheid. Mijn eerste ervaring is meteen positief. Het apparaat is erg volledig qua functies, de bediening van het apparaat is prettig en de verlichting binnenin geeft de droger een chique uitstraling. De Droger doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Functies/programma's
  • Energiezuinig
  • Chique uitstraling
  • Prettige bediening

Minpunten

• Duurder dan sommige andere drogers

Alexander 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Groot gebruiksgemak, fijn scherm, lekker stil

Sinds een maand ben ik de eigenaar van een nieuwe warmtepomdroger van Siemens. Naast het mooie design (het is jammer dat ie in een kast staat), is de droger zeer gebruiksvriendelijk, heeft het een groot scherm met fijne touch-screen knoppen, is hij erg stil en produceert hij wienig warmte en vocht in de ruimte. Bovendien is de was snel droog, hij meet hoeveel was erin zit en past zijn droogtijd op basis hiervan aan. Een echte aanrader!

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel
  • Weinig afgifte warmte en vocht

Oosterhoff, A 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille kracht

Toen ik onze nieuwe droger aandeed was ik verrast door het aangename geluid. Normaal was ik gewend aan veel lawaai van onze oude droger. Dat was net een trein die op volle snelheid over het spoor reed. Deze droger heeft een aangenaam geluid en is meer te vergelijken met het geluid van een snorfiets. Naast dit voordeel zijn er veel programma's om te drogen en krijg je er een wolkorf bij. Ook is de droger aan te sluiten op de zwanehals en hoef je, als je wilt, niet meer het waterreservoir te legen. Een ander groot voordeel is de zelfreinigende condensor. Dit moest ik eerst handmatig doen en dat was een vervelende klus. Nu nooit meer. Ook de droogresultaten zijn prima.

Fam. Schmidt 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima wasdroger

Mooi apparaat. Net in gebruikt. Duidelijke en makkelijke bediening. Droogt prima. geluid valt ook mee. Nog geen minpunten ontdekt.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi uiterlijk
  • stil

ciprian 24-11-2016 Product paar weken in bezit

prima apparaat, energiezuinig, droogt sneler dat verwacht

bijna 3 weken in bezit van deze super warmtepompdroger van Siemens en wij zijn echt tevreden; hij droogt echt snel, sneller dat wat in programma staat, kleren en handdoeken zijn zo zacht en dat zijn echt voordelen; wij hebben hem bestel van Bemmel en Kroon en tot onze verassing de mensen van Bemmel en Kroon stuurde ons dit vernieuwde model (WT47W590NL) ipv een oudere versie (WT47W562NL) die wij hebben in eerste instantie besteld (prima prijs 766,- EUR); wat een prima service van web winkel Bemmel en Kroon, hartelijk bedankt! bovendien, wij hebben van Siemens 100,- euro cashretour gewoon 2 dagen na aankoop, dus eigenlijk voor dit fantastische apparaat hebben wij 666,- EUR betaald ! beter, goedkoper, geweldiger kan niet ! BEDANKT SIEMENS !

Pluspunten

• sneller dan verwacht
  • droogt echt goed
  • prima programma's
  • mogelijkheid om boven de wasmachine te plaatsen
  • afvoer via slang (kan) samen met wasmachine

Minpunten

• nog niet gevonden

peer 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi uitstraling en afwerking.

Wasdroger sinds kort in bezit. Ziet er mooi uit en droogt zeer goed. Heb ook in van dezelfde serie een wasmachine, droger staat er bovenop, mooie strakke vormgeving.