Siemens WT47W590NL - Reviews

Geluidsniveau
64 dB
Energiekosten per jaar
59,57 euro

Beoordeling op basis van 262 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Yvonne_r 11-04-2015 Product paar dagen in bezit

Vrij stil makkelijk te bedienen, nederlandse handleiding eenvoudig, Speciaal rek voor wollen truien en schoenen. Gelijk aan te sluiten op de afvoer, pas zeg aan als er minder wasgoed in zit, grote deur openning en 9 kg niet te vergeten. Voor ons een perfecte machine met 8 jaar garantie.

WM 09-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Niet aan verwachting voldaan !!!!

Helaas doen de programma s niet wat erop staat,was is dan niet droog,monteur gaf hierop als antwoord dat je de meeste programma s maar moet wegdenken en altijd maar de zelfde moet nemen die dan wel goed droogt,had dan ook een gewone droger kunnen kopen toch !!!!

Pluspunten

• oogt mooi
  • grote inhoud

Minpunten

• droogt niet voldoende volgens programma
  • was nog vochtig

Willem Biever 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi ontwerp en geluidsarme aanwinst voor onze was

Wasdroger heeft een mooi ontwerp. Is solide geconstrueerd. Geplaatst op onze wasmachine met een stuk rubber onder de pootjes. Geeft geen trillingen en is zeer stabiel. Geluid is zoals verwacht, geluidsarm. Met de bijkeukendeur dicht nagenoeg onhoorbaar. Bediening spreekt voor zich. De droogresultaten zijn goed.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Solide constructie
  • Bediening simpel zelfs zonder handleiding

Minpunten

• Instelling vooraf onduidelijk

Robert 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Siemens perfecte droger 9 kg

Wat een super mooie en gebruiksvriendelijke droger. Veel diverse droogmogelijkheden voor een grote hoeveelheid was. Nagenoeg geen geluid. Kortom, de perfecte droger voor 'grote' gezinnen.

Pluspunten

• Heel erg ruim
  • Heel erg stil

Willem Witteveen 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens droger WT47W590NL

Perfecte machine. De droger heeft een duidelijke programmering en een fijne gebruiksvriendelijkheid. Zelfs schoenen en wollen kleding kan deze aan. Hiervoor een apart rekje in de trommel. Een aanrader.

Paul en Esther 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer droge was

Stille wasmachine met grote wasinhoud.
Ideaal voor een gezin met 3 jongens.
Sportkleding, etc. een scala aan wasprogramma's

Pluspunten

• hoog toerental
  • was bijna droog uit de trommel
  • stil

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunten ontdekt

JK 20-05-2016 Product maand in bezit

Blij dat de oude stuk ging

Onze oude droger gaf na 10 jaar trouwe dienst de geest. Gelukkig maar, want het energieverbruik was vergeleken met de nieuwe A++ drogers schrikbarend hoog.

Na enig puzzelwerk bij onder meer de cosumentenbond gekozen voor een bepaalde serie van Siemens. Het geselecteerde model was niet leverbaar, maar van Bestsellers kregen we een scherpe deal voor een duurder type.

Deze staat er nu een maand en ik moet zeggen: een verademing ten opzichte van de oude. Veel stiller, veel minder warmte-afgifte aan de omgeving, het laadvermogen is groter en de transparante deur is ook handig. We hebben nog lang niet alle functies en programma's gebruikt, maar vooralsnog zijn we er zeer tevreden over.

prima 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en duurzaam apparaat

De Siemens droger bevalt uitstekend. Er zitten veel mogelijkheden op die benut kunnen worden. Bovendien is het apparaat erg zuinig in gebruik en bovenal brandveiliger dan de oude types!

Eelco S 26-08-2017

prima makkelijk apparaat

Sinds kort in huis en een paar keer gebruikt.
Eerste indruk is prima. De droog graad kun je goed instellen. Het is een verbetering t.o.v. onze oude condens droger. Capaciteit is prima. Nog geen nadelen kunnen ontdekken..

Erik2018 17-07-2017

Mooie stille energiezunige droger.

Deze warmtepomp droger geeft een goed droog resultaat en de was is mooi droog daarnaast maakt de machine vrijwel geen geluid en is het pluizen filter makelijk schoon temaken. Doet dus gewoon wat het moet doen! Vegeleken met de vorige machine produceerd de machine ook vrijwel geen warmte en gaat dus een stuk efficienter om qua energie verbruik.

YuDa 25-06-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie stille wasdroger

Van onze oude wasdroger had de thermostaat het begeven en omdat dit nog best wat ging kosten om te laten vervangen hebben we deze maar besteld. Het is een mooie stille wasdroger met aardig wat functies. Ook een handig rekje voor schoenen of andere fragiele dingen die je liever niet heen en weer laat hossen. Wat ook wel handig is is het lampje in de trommel, zo kun je goed zien of je alles er uit hebt gehaald. Het enige nadeel was dat ik hem zelf nog even waterpas moest zetten en dat ging niet heel eenvoudig omdat de kunststof pootjes net wat lastig draaien. Maar ja dat hoef je als het goed is alleen maar een keer te doen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Handig droogrek voor tere spullen
  • lampje in de trommel

Minpunten

• waterpas stellen een klein beetje lastig.

Elsje 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

State of Art wasdroger (WT47W590NL

Prachtige, supermoderne wasdroger, voldoet helemaal aan de huidige trend om vooral duurzaam om te gaan met energie. Als voorbeeld, de machine droogt niet langer dan nodig en meld keurig dat de was droog is. Optimaal bedien gemak, zelfs wollen truien en sportschoenen kunnen erin gedroogd worden.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Energiezuinig
  • Bediengemak

van Beek 19-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede Warmtepompdrogr

Ik heb deze wasdroger nu enkele weken en ben zeer aangenaam verrast. De droger werkt heel goed en relatief snel. Als je de droger aanzet verschijnt er in 1e instantie een wasduur van bijna 3 uur, maar dit wordt zodra je de machine instart, heel snel bijgesteld. Ik heb nog geen was gehad die langer dan 1,5 uur moest drogen en het komt er dan perfect uit. Lampje erin is heel handig.

Willemleny 08-06-2017

Wat een verademing

Op 2 juni gekocht nu een paar keer gebruikt wat een fijne droger dit is echt een enorme vooruitgang vergeleken met onze vorige droger.
Veel instelling mogelijkheden heel geruisloos grote inhoud hadden eerder naar siemens moeten gaan maar beter laat dan nooit

Gr willem boer

Berge 26-05-2017

Geweldig apparaat

Mijn vorige warmtepomp droger deed er soms erg lang over, deze is eenvoudig schoon te houden en doet zijn programma's ook heel snel. Ik vind de bediening trouwens ook heel erg gemakkelijk. Aangezien ik op leeftijd ben, is dit een ideaal apparaat voor mij en mijn vrouw.

Sonja 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en ruim

Goed energielabel, en de vele extra mogelijkheden.
Ziet er super modern uit, met een ruime opening, en de verlichting is ook erg handig.
Ook het rek voor de schoenen is een uitkomst

Pluspunten

• Energieklasse
  • Weing geluid

sietske 15-05-2017 Product paar weken in bezit

Waar je naar op zoek bent!

Een droger die droogt en zuinig is, zoek niet verder en neem deze.
Even wat voorbeelden: 7kg babywas (hydrofieldoeken,rompers,badcapes etc) 1600toeren gecentrifugeerd, in de droger gedaan met de instellingen kastdroog+ en droogtegraad 2 (3=max). 2,5 - 3 uur later is dat dus kurkdroog. Handdoeken 7kg, zelfde recept, zelfde resultaat.
Een dekbedovertrek 220X240 is ook geen probleem. NB die stop ik altijd wel in zn eentje in de droger want met sokken etc erbij is het vragen om een enorme kluit die uiteraard niet tot in de kern droog is. Knappe droger die dat wel voor elkaar krijgt.
Als je niet van plan bent je was er meteen uit te halen dan kan je het best nog het antikreuk programma erbij aanvinken, dan weet je zeker dat je de was droog aantreft.
Ja, hij doet er wel lang over. Dat is wennen maar ook heel zuinig denk ik. Daarentegen kan je hem voorprogrammeren. Dat heb ik ook al gedaan en dat werkt uitstekend; 'snachts gedraaid en 's morgens alles droog.
Met een veilig gevoel kan je hem 's nachts of als je weg bent aanzetten, met een gewone condensdroger kan je dat maar beter uit je hoofd laten ivm brand.
De grote opening is verder nog een pluspunt en het gebruiksgemak is ook top. Voorheen liep het condens van de ramen in onze bijkeuken dus moest ik altijd een raam openzetten. Tegenwoordig hoeft dat niet meer, de ruimte blijft droog. Het geluid vind ik echt acceptabel maar het hangt er natuurlijk vanaf waar in huis je hem plaatst.
Kortom, ik zou hem aan iedereen willen aanbevelen!

Pluspunten

• Droog
  • Kan aan terwijl je weg bent

Erwin 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

heerlijk stille machines en makelijke bediening

Wij zijn na 15 jaar verhuist en wilde daarom onze 15 jaar oude set vervangen. Hebben weer voor Siemens gekozen daar wij goede ervaring met hun hadden en de prijs/kwaliteit verhouding goed is. Na bestudering hebben wij voor de i700 gekozen voor stille machines en hoge toeren.

Pluspunten

• Makelijke bediening
  • Zeer stil
  • Energie zuinig

J Hooijmans 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

warmtepomp condensdroger IQ 700 serie

Siemens apparatuur voldoet aan al onze verwachtingen. Een degelijk product dat gerand staat een lange levensduur, Siemens apparatuur staat voor betrouwbaarheid, doordacht en mooi afgewerkt.

Bee 21-04-2017 Product paar weken in bezit

Droger WT47W590NL

Onlangs deze droger gekocht, wat een super apparaat! Snel, stil, zuinig..... wat wil je nog meer! In een ruimte zonder afvoermogelijkheden is dit apparaat een ideale oplossing.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • snel