Siemens WT47W590NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 257 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT47W590NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hetty 28-12-2018

heerlijke ruime trommel

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Mijn oude droger was na jaren trouwe dienst echt op. Dit was een droger met afvoer naar buiten. Deze afvoer bleek ook vol pluis te zitten. Nu met deze warmtepompdroger behoort dat tot het verleden. Met zijn grote deuropening en grote trommel totaal geen probleem om een 2 persoons dekbed te drogen. Groot aantal droog programma's en past zijn tijd aan als het sneller droog is.

Jan 22-12-2018

Goed droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Na diverse merken wasdrogers bekeken te hebben, gekozen voor deze warmtepompdroger van Siemens. Altijd goede ervaringen met apparatuur van Siemens en voordeel is dat ze drogers hebben met zelfreinigende condensator, aangezien wij de condensator bij onze vorige droger nogal eens vergaten schoon te maken. Het apparaat is mooi vormgegeven en heeft een grote vulopening wat het geprop met de was voorkomt. De droger is veel sneller klaar dan verwacht en de was is netjes droog op instelling "kastdroog". Nu paar weken in bezit en erg tevreden. Er klinkt een klein rateltje zoals een koelkast dat doet, maar dit schijnt wel een eigenschap te zijn van dit soort apparaten vanwege de warmtepomp.

Pluspunten

• Droogt sneller dan verwacht
  • Aansluiting op afvoer (meegeleverd)
  • Zelfreinigende condensator
  • Dubbel pluizenfilter

Minpunten

• klein rateltje wat klinkt als koelkast.

Bac 03-12-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Wasdroger waar ik heel blij mee ben. Droogt snel en goed. Mooie vormgeving. Zacht in geluid.
Heel tevreden over

Pluspunten

• Droogt snel en goed
  • Weinig geluid

Justamember 27-11-2018

Ontevreden met droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

We hebben deze droger nu sinds 2016 maar vanaf begin af aan een ontevreden droogresultaat.
De was komt er ondanks de programma's of tijdsinstellingen van uren klam uit. Voorbeeld ,Uit de wasmachine al gecentrifugeerd direct de warmtepomp droger in:
• 4 x handdoeken normaal formaat
• 2 x dekbedovertrek (1 persoon)
• 2 x eenpersoon hoeslaken
Programma handdoeken , 3 sterren en kastdroog plus.
Apparaat gaf aan 2:20 minuten
Daadwerkelijk over gedaan 5 uur!
Monteur is ook geweest gaf aan filters nog beter reinigen. We hebben 2e set filters die we vervolgens na elke beurt met heetwater uitspoelen echter geen resultaat.
Wellicht komt het door de omgeving, hij staat op zolder naast wasmachine en andere kant tafelvriezer. Drie apparaten onder een plank, achter schuifdeuren.

T.o.v. onze vorige Bauknecht normale droger zijn we minder tevreden. Gezien de energie rekeningen t.o.v. voorgaande jaren is overigens niet veel veranderd.

Pluspunten

• Grote inhoud

Minpunten

• Slecht droogresultaat
  • Erg lange programma's

Laura 21-11-2018

Superfijne droger !

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Deze warmtepompdroger is een heelijke droger! De progamma's zijn duidelijk en hij droogt supervlot. Hij voldoet volledig aan mijn verwachting!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel

Natalie 12-11-2018

Siemens wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Mooi vorm gegeven wasdroger. Stil en makkelijk in gebruik.
Ik ben ook in bezit van wasmachine van de zelfde lijn ook makkelijk in gebruik en energie zuinig

Cosmina Jalba 12-11-2018

Droger Siemens WT47W590NL

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Wij hadden eerst een condensdroger en nu wilden wij toch er een met een waterpomp. Na lezen van heel veel reviews op internet kwamen wij toch bij Siemens droger. Wij hebben het nu een paar dagen in bezit en het bevalt ons heel goed. Een paar keer gebruikt. Korte droogtijd, resultaat drogen heel goed, minder vocht in de kamer tijdens drogen.

Pluspunten

• korte droogtijd voor katoen
  • minder vocht dan de vorige droger

Luuk 12-11-2018

Stil met prachtig design

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Ik had het geluk dat ik dit nieuwe model kreeg omdat het oude model dat ik besteld en betaald had niet meer leverbaar was. Ik moet zeggen; hij ziet er werkelijk schitterend uit, is stil en snel en wordt geleverd met een handige korf voor wol en sportschoenen (die gaan we zeker gebruiken).

Pluspunten

• Stil
  • Snel

Bas 11-11-2018

Fijne machine, snelle levering!

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

We hadden al een Siemens IQ700 wasmachine, hier wilden wij graag een passende warmtepompdroger bij. De kwaliteit van Siemens zijn wij erg tevreden over, vandaar deze aanschaf. We hebben hem pas vanaf vandaag, dus moeten hem nog even testen. Twee runs gedaan, tot nu toe erg tevreden. Wel iets geratel, geen idee of dat nog weggaat.

Pluspunten

• Prijs
  • Siemens
  • Snelle service
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Vreemd bijgeluid

Abdel 10-11-2018

Klasse droger

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Ruime, zuinige, deugdelijke en stille wasdroger. Goede droogresultaten. Top product van Siemens. Ideaal combi met Siemens wasmachine van 9 kg.

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig
  • Mooi
  • Degelijk

M Veen 04-11-2018

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Mooie Machine veel programma's maar... Warmtepompdroger doet er wel heel erg lang over om de was te drogen.
Dat ging met de condensdroger toch een stuk sneller. Maar ja energie zuinig dus goed voor het milieu.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Makkelijke bediening
  • Grote inhoud 9 kg

Minpunten

• Erg lange droogtijd

kevin 02-11-2018

degelijke en makkelijke warmtepomp droger (8kg)

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

een zuinige warmtepompdroger, die eigenlijk de hele inhoud van de wasmachine in een keer aan kan. grote trommel en vooral het zelfreinigende filter is toch wel prettig (scheelt maandelijks uitwassen). doet zn werk goed en maakt niet te veel lawaai. display behoeft totaal geen uitleg. aanzetten, menuutje kiezen, en klaar. prettige display. voor wie veel wolle kleding heeft zit er een wol-rekje bij die in de trammel hangt waardoor de kleding niet door de trammel beschadigd kan worden.

Pluspunten

• zelfreinigend filter
  • degelijk
  • prijs/kwaliteit verhouding
  • 8kg was
  • duidelijk menu

Minpunten

• niet de goedkoopste

Mevr. M. Beks 26-10-2018

Uitstekende droogcapaciteit; warmtepomp werkt prima!

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Het is een prima apparaat waarin je was op een veilige manier droogt. Grote hoeveelheden of kleine hoeveelheden, het maakt allemaal niet uit met dit apparaat, want hij kan alles in zeer snelle tijd en vooral veilig. Ik ben zeer tevreden, ook over de leverancier (Bemmel & Kroon) die mij dit apparaat binnen één dag heeft geleverd. Super!

Pluspunten

• veilig drogen
  • snel drogen
  • warmtepomp werkt prima
  • schoenen, pullovers etc. kunnen erin
  • simpele bediening

Manfred 11-01-2018

Zeer zuinig

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Heel blij met onze nieuwe droger van Siemens.
We hadden een droger van 15 jaar oud. Een grote vooruitgang dus.
Deze droger is een warmtepompdroger en is dus 4x zo zuinig in gebruik dan de oude droger. Iets duurder in aanschaf maar veel zuiniger in gebruik.
We zijn nu in het bezit van zowel een wasmachine en droger van het merk Siemens en zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Verlichting in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Uitgebreid programma

Marjolein Stok 03-01-2018

Duidelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Ik maak intensief gebruik van de droger (kinderen, hond). Hij droogt zoals het moet, is makkelijk te bedienen en heeft een wol "kooi" waardoor je ook delicate spullen kan drogen, erg handig!

Pluspunten

• makkelijke bediening

siemens 07-12-2017

Ruime wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Het is een mooie, ruime, zuinige en snelle wasdroger voor een goede prijs. Er is een rekje bij om truien in te leggen of schoenen in te drogen.

Rob Gout 05-12-2017

Zeer praktische programma's

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Oude condensdroger van het merk Miele na 25 jaar kapot. Deze Siemens is energiezuiniger dan de betreffende Miele en heeft meer instellingen/programma's. Apparaat ziet er degelijk uit en is gebruiksvriendelijk. Machine recent aangeschaft. Werkt naar volle tevredenheid. Waterreservoir hoeft niet meer geleegd te worden met een warmtepompdroger. De trommel is goed voor 9 kg wasgoed.

Pluspunten

• trommelinhoud 9kg
  • energiezuinig A++
  • kort drogen mogelijk
  • geeft weinig tot geen warmte aan de omgeving af

Minpunten

• Langere droogduur dan gewone condensdrogers

Dick 03-12-2017

Warmtepompdroger wt47w590nl

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Na vele jaren een condensdroger over naar de nieuwe zuinige warmtepomptechniek. Een verademing in geluid, wat stil. Even wennen aan de hoeveelheid mogelijkheden maar dat komt goed. Na 2 keer gebruiken gaan we de mogelijkheden zien. Stroomverbruik kunnen we pas komend jaar bepalen maar van een apparaat in C naar a++ moet het gaan schelen.

Tino Poels 03-12-2017

Goede droger voor een goede prijs.

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Oude droger deed het niet meer. We hadden al een Siemens wasmachine van de IQ700 serie die erg goed beviel daarom ook gekozen voor een Siemens droger uit dezelfde serie. Ziet er goed uit, droogt goed en een stuk stiller als de vorige droger. Meer dan voldoende opties.

Pluspunten

• Droogt goed.
  • Laag stroomverbruik.
  • Goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Mooi design.

siemens wasdroger 29-11-2017

Wat een wonder

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Omdat bij mijn vrouw longkanker met uitzaaiingen naar 5e lendewervel is geconstateerd en zij een enorme pijn hiervan heeft, heb ik besloten over te gaan tot de aanschaf van deze condensdroger met warmtepomp.
Het verlicht haar waswerkzaamheden enorm. Zij kan haar beperkte energie beter gebruiken.
Ik vind het een fraai uitgevoerd exemplaar en heb vertrouwen in jullie merk

Ron 28-11-2017

Heldere bediening, mooi apparaat om te zien

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Toe aan een nieuwe wasmachine. Wat doe je dan? Je kijkt in de consumentengids en wat blijkt keer op keer....Siemens staat aan de top. Goede was resultaten, de was komt vrijwel droog uit de machine én is goedkoop in gebruik. Maar omdat je nog niet zeker bent kijk je nog wat reviews na en dan zie je, op een hele enkeling na, louter tevreden mensen. En misschien nog belangrijker...de consumentenbond geeft weliswaar aan dat Siemens ook een duurzame machine is maar dat zie je dus bevestigt door de mensen die de reviews schrijven. Siemens wasmachines worden vaak pas na 15 - 18 jaar intensief gebruik vervangen, en dan nog soms omdat men 'eens wat anders' wil, maar draaien doet de oude machine dan nog. Kijk...dan is het pakket compleet!
Vervolgens aan de slag gegaan met de was....wat een duidelijke programma bediening! Dat kan welhaast niet meer misgaan. Je moet af en toe gaan kijken hoe het met de machine gaat...je hoort hem namelijk niet :)
Voeg daarbij de keuze tussen snel en zuinig....wat wil je nog meer.
Kortom: een overwogen keuze waar ik vooralsnog geen enkele spijt van heb! Wat heet, wassen is weer leuk!! En dat allemaal van iemand die net afscheid heeft genomen van zijn Miele wasmachine.

Pluspunten

• Geluid
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Dat we deze wasmachine niet eerder in huis hadden

Naomi 24-11-2017

Top Droger

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Onze oude droger had het begeven. Ik kwam deze droger tegen. Mooi uiterlijk paste perfect bij onze wasmachine. Daarbij is een goede droger noodzakelijk in een gezin van 6!
Hij droogt perfect en snel. Zeer veel opties en functies. Daarnaast is hij ook erg zuinig. Het verschil met onze vorige droger is dit ongeveer de helft!

Pluspunten

• snel
  • erg droog
  • mooi uiterlijk
  • kan ook aangesloten worden op afvoer

Fennie 23-11-2017

mooie grote droogtrommel

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

ideale grote droogtrommel, de machine stopt zelf met drogen als de was eerder klaar is, dan dat de tijdsduur aangeeft. Ik gebruik zelfs meer programma's dan dat ik ooit had gedacht.

Pluspunten

• grote trommel
  • wolrek

Pascal 22-11-2017

Zeer praktisch en uitgebreide programma's

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

Schitterende vormgeving met oog voor praktisch en simpel gebruik. De keuze programma's wat betreft de soorten droogtijdenen intensiteit zijn zeer veelzijdig.

Pluspunten

• Ruime ingang voor de trommel
  • Stil
  • Praktische programma's

inge 12-11-2017

siemens wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT47W590NL

prima zuinige en erg stille wasdroger van Siemens; deze hadden we al jaren eerder moeten aanschaffen!