AEG T65370NAH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T65370NAH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Joosje 21-08-2018

Niet tevreden

Geschreven voor: AEG T65370NAH

Ben niet tevreden over deze wasdroger, kan hem niet aanbevelen.
Geeft behoorlijk warmte af , veel meer dan mijn oude aeg droger die het 18 jaar fantastisch gedaan heeft. Vanwege de hoge energie kosten heb ik hem vervangen door deze warmtepompdroger. Ben nu ook nog in gesprek met de de verkoper omdat de droger een vieze geur ( afgeeft in de ruimte) heeft en hierdoor mijn wasgoed niet fris ruikt. AEG doet niets. Ik kan deze wasdroger niet aan bevelen. Waardeloos apparaat en ook de leverancier AO.nl doet niets.

Hry 21-09-2022

Hallo, ik kan een droger van dit type 2e hands overnemen. Heeft u hem nog , en wat is uw ervaring. En is hij duur in het verbruik. Het os een droger uit 2016. Alvast bedankt voor uw antwoord.
Groeten Harry

Henk 03-08-2018

Duur door onderhoud

Geschreven voor: AEG T65370NAH

De onderhoudskosten doen winst op energie te niet . Apparaat verstoft inwendig snel.
Heb spijt van de aanschaf had liever voor normale condensdroger gekozen.

mave 25-05-2017

T65370NAH AEG Droger

Geschreven voor: AEG T65370NAH

Op basis van de reviews gekocht, maar ik ben zeer ontevreden. Dit apparaat blaast nadat hij klaar is, urenlang met intervallen nog lucht door het wasgoed. De monteur geeft aan dat het bij het apparaat hoort (!) en het zou kreuken tegen gaan. Het is in de praktijk vooral een nutteloze herrie en daarmee extra energie verbruikend, zonder dat ik merk dat de was minder gekreukt is.
Bemmel en Kroon, waar ik de machine heb gekocht, geeft geen oplossing en zegt dat het nou eenmaal bij het apparaat hoort. Ik zou dit apparaat dus nooit kopen en Bemmel en Kroon zou ik niet aanraden vanwege de slechte klachtafhandeling.

André en Nel 19-05-2017

Grote vulopening en geruisloos

Geschreven voor: AEG T65370NAH

Deze AEG droger werkt geheel naar wens en is zonder enige cursus zeer gemakkelijk te bedienen. Het pluisfilter is direct bereikbaar en gemakkelijk te reinigen. Ook deze AEG droger, welke met het gemakkelijk te plaatsen AEG tussenstuk op de wasmachine staat, is als vanouds weer zeer degelijk en kunnen wij onze privé leus "Altijd Even Goed" blijven verkondigen. Groet.xxx

Pluspunten

• automatische instelling hoeveelheid wasgoed

Minpunten

• Tot nu toe géén.

Bezoeker 28-12-2016

Tevreden

Geschreven voor: AEG T65370NAH

Een zeer gebruiksvriendelijke droger. Het geluid valt mij mee. Maakt niet heel erg veel lawaai. Wanneer de was eerder droog is dan de aangegeven tijd, past hij zichzelf aan. Het stof is op twee manieren gemakkelijk uit de droger te verwijderen. Ook prettig dat de verschillende programma's in het Nederlands op de droger zijn vermeld. Daarnaast is het handig dat je het piepje, wat aangeeft of het programma is afgelopen, aan of uit kan zetten. Ik vind het tot noch toe een prima keus voor een goede prijs.

mz 07-08-2016

degelijk en stille droger

Geschreven voor: AEG T65370NAH

De droger ziet er mooi uit. Er zitten ruim voldoende programma's op voor elke was. Zelfs sport en kussens. Dik tevreden dus

Sandra 28-07-2016

Uitstekende droger

Geschreven voor: AEG T65370NAH

Een hele stille droger. Hij is prettig in gebruik,
Heeft een mooi schermpje en de was komt er mooi droog uit!

tinoz 10-11-2015
Geschreven voor: AEG T65370NAH

Mooie en zuinige (A+) AEG wasdroger met warmtepomp technologie waardoor hij minder heet hoeft te worden dan een condensdroger. Altijd goede ervaringen gehad met AEG, en deze zuinige droger is scherp geprijsd. Ik heb hem sinds kort in bezit dus over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. Update volgt over een jaar.

bianca 27-03-2017

Hallo,
En hoe tevreden bent u nu met de droger en is hij echt een stuk zuiniger?
Groetjes Bianca

tinoz 28-03-2017

Zeer tevreden, Ik geef hem een 9, wat energie verbruik betreft: ik heb het niet echt gemerkt dat de rekening hoger is, ik gebruik de droger ongeveer 10x per maand. Maar waarschijnlijk kost het ongeveer 2 euro extra per maand obv 10x draaien, gokje.

Jans 29-09-2015
Geschreven voor: AEG T65370NAH

Prima wasdroger ter vanvanging van een (te) dure MIELE die er (te) snel mee op hield!
Maakt wel wat meer geluid als een condensdrogers maar dat was vermeld. Simpele bediening met niet te veel toeters en bellen. Doet wat een droger moet doen. Vormgeving heeft naar mijn idee dan ook geen waarde.
Voordeel van de zuinige warmtepomptechnologie is dat de droger en de wasmachine nu op 1 stopcontact kunnen.

Paul de Keijzer 06-02-2015
Geschreven voor: AEG T65370NAH

Net deze AEG droger binnen en besteld bij van Bemmel en Kroon via internet met ordernummer BKI448588 Voor mij de eerste keer om witgoed via internet te bestellen. Maar waarom moeilijk doen als je via internet kan vergelijken en bestellen. Direct na bestelling de bevestiging via mail en een dag later de bon met datum aflevering. Op de dag van levering een mail hoe laat en een half uur voor aankomst nog een telefoontje van de monteur dat hij er aankwam. De monteur heeft hem keurig aangesloten en de verpakking plus mijn oude apparaat mee retour genomen. Al met al de levering kan niet beter. Nu voor het eerst de droger in gebruik genomen en wat direct opvalt hoe rustig hij draait en geen warmte blaast zoals mijn oude wel deed. Heel makkelijk te bedienen en de eerste was was prima droog. Duurzaamheid weet ik nog niet maar omdat ik ook een AEG wasmachine heb van dezelfde serie en erg tevreden ben heb ik toch een 8 gegeven.
Zal over een paar maanden nogmaals mijn review bijwerken.

Paul de Keijzer 26-07-2015

Inmiddels een half jaar in bezit. Hij draait gemiddeld 5 maal per week en Werkt echt perfect. Is muisstil en past de tijd keurig aan naar de hoeveelheid wasgoed. Kan er echt geen slecht iets over schrijven. Voor de prijs een geweldige droger. Daar duurzaamheid nog bewezen moet worden van deze nieuwe apparaten maar heb er alle vertrouwen in. Echt een rijkdom om te bezitten. Een aanrader dus.

Paul de Keijzer 31-05-2018

Beste Remco

Nog steeds dik tevreden. Draait 5 keer per week en is echt heel stil. Gooi er alles in en heb nog geen kleding gehad dat is gekrompen. Dat was bij de vorige droger wel anders. Echt een aanrader.

remco 31-05-2018

Beste Paul,

ik zie dat je review van 2015 is.
vraag: ben je nog steeds tevreden met de droger?
Bij voorbaat dank voor je reactie!

mvg
Remco