AEG T65370NAH - Reviews

Geluidsniveau
66 dB

mz 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

degelijk en stille droger

De droger ziet er mooi uit. Er zitten ruim voldoende programma's op voor elke was. Zelfs sport en kussens. Dik tevreden dus

Sandra 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende droger

Een hele stille droger. Hij is prettig in gebruik,
Heeft een mooi schermpje en de was komt er mooi droog uit!

tinoz 10-11-2015 Product paar weken in bezit

Mooie en zuinige (A+) AEG wasdroger met warmtepomp technologie waardoor hij minder heet hoeft te worden dan een condensdroger. Altijd goede ervaringen gehad met AEG, en deze zuinige droger is scherp geprijsd. Ik heb hem sinds kort in bezit dus over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. Update volgt over een jaar.

Jans 29-09-2015 Product paar weken in bezit

Prima wasdroger ter vanvanging van een (te) dure MIELE die er (te) snel mee op hield!
Maakt wel wat meer geluid als een condensdrogers maar dat was vermeld. Simpele bediening met niet te veel toeters en bellen. Doet wat een droger moet doen. Vormgeving heeft naar mijn idee dan ook geen waarde.
Voordeel van de zuinige warmtepomptechnologie is dat de droger en de wasmachine nu op 1 stopcontact kunnen.

Paul de Keijzer 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Net deze AEG droger binnen en besteld bij van Bemmel en Kroon via internet met ordernummer BKI448588 Voor mij de eerste keer om witgoed via internet te bestellen. Maar waarom moeilijk doen als je via internet kan vergelijken en bestellen. Direct na bestelling de bevestiging via mail en een dag later de bon met datum aflevering. Op de dag van levering een mail hoe laat en een half uur voor aankomst nog een telefoontje van de monteur dat hij er aankwam. De monteur heeft hem keurig aangesloten en de verpakking plus mijn oude apparaat mee retour genomen. Al met al de levering kan niet beter. Nu voor het eerst de droger in gebruik genomen en wat direct opvalt hoe rustig hij draait en geen warmte blaast zoals mijn oude wel deed. Heel makkelijk te bedienen en de eerste was was prima droog. Duurzaamheid weet ik nog niet maar omdat ik ook een AEG wasmachine heb van dezelfde serie en erg tevreden ben heb ik toch een 8 gegeven.
Zal over een paar maanden nogmaals mijn review bijwerken.