AEG T65370NAH - Reviews

warmtepompdroger
A+ (new)
Vulgewicht
7 kg

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Paul de Keijzer 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Net deze AEG droger binnen en besteld bij van Bemmel en Kroon via internet met ordernummer BKI448588 Voor mij de eerste keer om witgoed via internet te bestellen. Maar waarom moeilijk doen als je via internet kan vergelijken en bestellen. Direct na bestelling de bevestiging via mail en een dag later de bon met datum aflevering. Op de dag van levering een mail hoe laat en een half uur voor aankomst nog een telefoontje van de monteur dat hij er aankwam. De monteur heeft hem keurig aangesloten en de verpakking plus mijn oude apparaat mee retour genomen. Al met al de levering kan niet beter. Nu voor het eerst de droger in gebruik genomen en wat direct opvalt hoe rustig hij draait en geen warmte blaast zoals mijn oude wel deed. Heel makkelijk te bedienen en de eerste was was prima droog. Duurzaamheid weet ik nog niet maar omdat ik ook een AEG wasmachine heb van dezelfde serie en erg tevreden ben heb ik toch een 8 gegeven.
Zal over een paar maanden nogmaals mijn review bijwerken.

Paul de Keijzer 26-07-2015

Inmiddels een half jaar in bezit. Hij draait gemiddeld 5 maal per week en Werkt echt perfect. Is muisstil en past de tijd keurig aan naar de hoeveelheid wasgoed. Kan er echt geen slecht iets over schrijven. Voor de prijs een geweldige droger. Daar duurzaamheid nog bewezen moet worden van deze nieuwe apparaten maar heb er alle vertrouwen in. Echt een rijkdom om te bezitten. Een aanrader dus.

tinoz 10-11-2015 Product paar weken in bezit

Mooie en zuinige (A+) AEG wasdroger met warmtepomp technologie waardoor hij minder heet hoeft te worden dan een condensdroger. Altijd goede ervaringen gehad met AEG, en deze zuinige droger is scherp geprijsd. Ik heb hem sinds kort in bezit dus over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. Update volgt over een jaar.

bianca 27-03-2017

Hallo,
En hoe tevreden bent u nu met de droger en is hij echt een stuk zuiniger?
Groetjes Bianca

tinoz 28-03-2017

Zeer tevreden, Ik geef hem een 9, wat energie verbruik betreft: ik heb het niet echt gemerkt dat de rekening hoger is, ik gebruik de droger ongeveer 10x per maand. Maar waarschijnlijk kost het ongeveer 2 euro extra per maand obv 10x draaien, gokje.

Jans 29-09-2015 Product paar weken in bezit

Prima wasdroger ter vanvanging van een (te) dure MIELE die er (te) snel mee op hield!
Maakt wel wat meer geluid als een condensdrogers maar dat was vermeld. Simpele bediening met niet te veel toeters en bellen. Doet wat een droger moet doen. Vormgeving heeft naar mijn idee dan ook geen waarde.
Voordeel van de zuinige warmtepomptechnologie is dat de droger en de wasmachine nu op 1 stopcontact kunnen.

mave 25-05-2017 Product paar maanden in bezit

T65370NAH AEG Droger

Op basis van de reviews gekocht, maar ik ben zeer ontevreden. Dit apparaat blaast nadat hij klaar is, urenlang met intervallen nog lucht door het wasgoed. De monteur geeft aan dat het bij het apparaat hoort (!) en het zou kreuken tegen gaan. Het is in de praktijk vooral een nutteloze herrie en daarmee extra energie verbruikend, zonder dat ik merk dat de was minder gekreukt is.
Bemmel en Kroon, waar ik de machine heb gekocht, geeft geen oplossing en zegt dat het nou eenmaal bij het apparaat hoort. Ik zou dit apparaat dus nooit kopen en Bemmel en Kroon zou ik niet aanraden vanwege de slechte klachtafhandeling.

André en Nel 19-05-2017 Product paar weken in bezit

Grote vulopening en geruisloos

Deze AEG droger werkt geheel naar wens en is zonder enige cursus zeer gemakkelijk te bedienen. Het pluisfilter is direct bereikbaar en gemakkelijk te reinigen. Ook deze AEG droger, welke met het gemakkelijk te plaatsen AEG tussenstuk op de wasmachine staat, is als vanouds weer zeer degelijk en kunnen wij onze privé leus "Altijd Even Goed" blijven verkondigen. Groet.xxx

Pluspunten

• automatische instelling hoeveelheid wasgoed

Minpunten

• Tot nu toe géén.

Bezoeker 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Tevreden

Een zeer gebruiksvriendelijke droger. Het geluid valt mij mee. Maakt niet heel erg veel lawaai. Wanneer de was eerder droog is dan de aangegeven tijd, past hij zichzelf aan. Het stof is op twee manieren gemakkelijk uit de droger te verwijderen. Ook prettig dat de verschillende programma's in het Nederlands op de droger zijn vermeld. Daarnaast is het handig dat je het piepje, wat aangeeft of het programma is afgelopen, aan of uit kan zetten. Ik vind het tot noch toe een prima keus voor een goede prijs.

mz 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

degelijk en stille droger

De droger ziet er mooi uit. Er zitten ruim voldoende programma's op voor elke was. Zelfs sport en kussens. Dik tevreden dus

Sandra 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende droger

Een hele stille droger. Hij is prettig in gebruik,
Heeft een mooi schermpje en de was komt er mooi droog uit!