Bosch WTR88T00NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR88T00NL op Kieskeurig.nl.

9,1

nee 15-02-2020

grote deur opening

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

deze machine maakt weinig geluid en staat mooi in mijn straatje wit goed apparaten
maar het belangrijkste is dat hij goed droogt

Pluspunten

• weinig geluid
  • goed droogt

Karen 30-11-2019

Warmtepomp wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ivm met onze verhuizing naar een energiezuinige woning waar we onze oude droger (condens) niet meer konden gebruiken hebben we gekozen voor een nieuwe energie zeer zuinige warmtepomp droger van Bosch.

Pluspunten

• Zeer energiezuinig
  • Weinig db
  • Genoeg programma’s
  • Aanbetaling sluiten op waterafvoer

Angelique 12-07-2020

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

De droger doet wat hij moet doen. De was wordt goed droog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A.H.R. 11-07-2020

Top wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Wasdroger deze week ontvangen en uitvoerig uitgeprobeerd. Eenvoudig te bedienen en degelijk uitgevoerd. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Heel content mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dan M 24-03-2020

Great product!

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Really well built and gets the job done like a charm! One of my best purchases ever! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

D M 17-03-2020

Great product!

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Energy saver, 8 kg, really well built, gets the job done like a charm! I will recomend it! I tested a lot a type of clothes and I was not disapointed.

Pluspunten

• Capacity
  • Energy saver

Syl 06-03-2020

Wasdroger WTR88T00NL

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

7 jaar met een B merk gedaan. Hij droogde redelijk maar daar was ook alles mee gezegd. Nu weer een "echte" droger gekocht en dan merk je het grote verschil van kwaliteit! Super blij met mijn energie zuinige, bijna geen geluid makende nieuwe droger van Bosch! Echt een aanrader!

Pluspunten

• energie zuinig
  • stil
  • was blijft heerlijk ruiken

Anja 15-02-2020

Zachte droge was, volle dikke handdoeken!

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Na 12 jaar een condensdroger te hebben gebruikt ( waarvan 10 jaarnaar volle tevredenheid) zijn we nu overgestapt op een Bosch warmtepompdroger. De droogtijd is iets langer maar daar staat tegenover dat het apparaat energie zuiniger is en dat vooral de handdoeken er een stuk prettiger weer uit komen! Dit apparaat wordt een stuk minder heet waardoor de was voorzichtiger gedroogd wordt en de handdoeken veel dikker en zachter aanvoelen. Ook sportkleding heeft een appart programma en even een trui opfrissen kan op de super korte stand! Echt een fijn apparaat, ben er super blij mee!

Pluspunten

• Wordt niet overdreven warm ( beter voor textiel)
  • Redelijk kreukvrije was

Minpunten

• Iets langere droogtijd
  • Geen trommelverlichting

laura 13-02-2020

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

prijs-kwaliteitverhouding is ok. Eenvoudig in gebruik. Net een paar dagen in gebruik moet nog alle verschillende opties ontdekken.

Pluspunten

• stil
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• kastdroog programma duurt lang

Loes 06-02-2020

wat een een verademing!

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Dit is dan weer zo'n product van Bosch dat zijn geld dubbel en dwars waard is.
Het apparaat ziet er mooi uit en werk heel goed. Er zitten veel programma's op en de digitale display is goed te lezen.
Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• goed leesbaar display
  • super zuinig

Eva 13-01-2020

Handig niet zelf wasmiddel meer toevoegen

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

De prijs/ kwaliteit is voor ons geweldig .Door het intelligente doseersysteem kan ik mijn wassen er s’avonds indoen ,en met de tijdschakelaar zo zetten dat de was de volgende morgen klaar is als ik uit mijn werk kom .
De vormgeving is ook mooi ,en wij hebben dezelfde warmtepomp droger erbij gekocht .Mooi als set
Als ik een minpunt zou moeten noemen ,is dat het scherm tip toetsen heeft ,moet je soms paar keer over heen wrijven ,voordat hij aan gaat .zijn dus geen knoppen
Maar dat komt ook door het vet van mijn vingers .Dus af en toe het toetsenbord schoonmaken

Hegde 30-12-2019

Digitaal Groote scherm met veel opties

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ook beschikking voor plek waar water afvoer is moeilijk. maakt minder geluid en weegt ook minder. ik heb goede ervaring gehad.

Huus 29-12-2019

eenvoudig en stil

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Prima droger met grote capaciteit. Makkelijk te bedienen en eenvoudig schoon te houden. Geen afvoer buis meer nodig en je kunt kiezen of je water direct afvoert of zelf aftapt. De tijd van drogen is wel wat langer. Even kijken welk programma je wilt gebruiken op mix was alles droog. Bij overhemden programma met wat T-shirts waren de t-shirts nog vochtig en de overhemden droog. Dat is evengoed knap.

Pluspunten

• prijs versus kwaliteit
  • was blijft mooi en fris

Minpunten

• hij is wat groter.

Esther van Noort 28-12-2019

Veel sneller dan gedacht

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

De timer geeft goed aan hoe lang het nog duurt, dus bij kleinere hoveelheden gaat het sneller dan we hadden verwacht. Erg fijn en stil.

Otje 22-12-2019

Fijn merk glazen deur

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Goed merk mooie uitstraling,goede prijs kwaliteit bij Altena Witgoed goede en snelle bezorging en service.

• Zuinig

A.N.O. Niem 18-12-2019

Stil, efficiënt, en al veel eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Jaren zonder droger gekund, maar met 2 jonge kinderen is dit (zeker in de winter) toch wel een uitkomst. Nu de wasdroger er één keer staat, realiseren we ons dat we die al veel eerder hadden moeten aanschaffen.
Gelijk ook maar voor een kwaliteitsdroger gekozen. Warmtepompdroger is toch meest efficiënt wat je als consument momenteel kan aanschaffen en prijsverschil met gewone condensdroger of luchtafvoer-droger wordt ook steeds kleiner. Bewust gekozen voor een stille warmtepompdroger, en stil is ie zeker. Wel worden er wat lichte trillingen doorgegeven aan de (bij ons houten) vloer, maar de buurvrouw die al eens klaagde over het geluid van o.a. onze (nieuwe!) afzuigkap heeft zich nog niet gemeld. Terwijl we er nu toch al heel wat droogprogramma's hebben gedraaid. Kortom, de productie van geluid en trillingen is minimaal en zeker acceptabel..
We hadden al positieve ervaring met een Bosch Serie 4 wasmachine, die ook lekker stil is. De tijd zal het moeten leren, maar ik verwacht dat deze Bosch WTR88T00NL warmtepompdroger zeker 8 tot 10 jaar probleemloos zal gaan werken.

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig
  • veel instelmogelijkheden

Minpunten

• tijdsindicatie klopt niet altijd
  • verwarmt ook de ruimte mee

Lucas 16-12-2019

Goede machine

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Energieverbruik is zeer goed, programma's zijn makkelijk in te stellen, alles hartstikke droog eruit, ruikt fris. Handig dat je de machine direct of de waterafvoer kan aansluiten (nooit meer gedoe met bak legen of dat je thuiskomt en dat blijkt dat je was niet droog is omdat de bak vol was).

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Stevige machine

cornelis 16-12-2019

warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Mooie uitvoering, makkelijke bediening, pluisjesfilter heel makkelijk te reinigen, prijs/kwaliteit-verhouding uitstekend [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janine 16-12-2019

Topper!

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een droger gehad, maar wow.. wat een gemak! Hoewel het scherm voor kastdroog katoen 2.42 uur aangeeft, doet hij er in de praktijk (door vochtigheidsmeter) maar 1.50 uur over. Eenvoudig in gebruik en de kleren zijn droog. Ook handig dat je het piepje (voor als hij klaar is) aan en uit kan zetten. Ik ben heel erg tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Meldingsgeluid klaar zelf aan of uit zetten
  • Kleding goed droog

Esmée 13-12-2019

Zuinige, stille droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

We zochten een droger die zuinig is, zonder slang en die weinig geluid maakt. Deze warmtepompdroger voldoet aan alle criteria. De programma's duren wellicht langer dan je gewend bent, maar hierdoor kan je bijna alles in de droger doen, omdat het geen heftige programma's zijn. Er zijn veel mogelijkheden en hij is makkelijk schoon te maken nadien. Ook krijg je er standaard een slang bij en met een tussenstuk op een ander merk wasmachine staat hij helemaal stabiel!

• Zuinig
  • Geen slang nodig