Bosch WTR88T00NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR88T00NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Karen 30-11-2019

Warmtepomp wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ivm met onze verhuizing naar een energiezuinige woning waar we onze oude droger (condens) niet meer konden gebruiken hebben we gekozen voor een nieuwe energie zeer zuinige warmtepomp droger van Bosch.

Pluspunten

• Zeer energiezuinig
  • Weinig db
  • Genoeg programma’s
  • Aanbetaling sluiten op waterafvoer

Eva 13-01-2020

Handig niet zelf wasmiddel meer toevoegen

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

De prijs/ kwaliteit is voor ons geweldig .Door het intelligente doseersysteem kan ik mijn wassen er s’avonds indoen ,en met de tijdschakelaar zo zetten dat de was de volgende morgen klaar is als ik uit mijn werk kom .
De vormgeving is ook mooi ,en wij hebben dezelfde warmtepomp droger erbij gekocht .Mooi als set
Als ik een minpunt zou moeten noemen ,is dat het scherm tip toetsen heeft ,moet je soms paar keer over heen wrijven ,voordat hij aan gaat .zijn dus geen knoppen
Maar dat komt ook door het vet van mijn vingers .Dus af en toe het toetsenbord schoonmaken

Hegde 30-12-2019

Digitaal Groote scherm met veel opties

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ook beschikking voor plek waar water afvoer is moeilijk. maakt minder geluid en weegt ook minder. ik heb goede ervaring gehad.

Huus 29-12-2019

eenvoudig en stil

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Prima droger met grote capaciteit. Makkelijk te bedienen en eenvoudig schoon te houden. Geen afvoer buis meer nodig en je kunt kiezen of je water direct afvoert of zelf aftapt. De tijd van drogen is wel wat langer. Even kijken welk programma je wilt gebruiken op mix was alles droog. Bij overhemden programma met wat T-shirts waren de t-shirts nog vochtig en de overhemden droog. Dat is evengoed knap.

Pluspunten

• prijs versus kwaliteit
  • was blijft mooi en fris

Minpunten

• hij is wat groter.

Esther van Noort 28-12-2019

Veel sneller dan gedacht

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

De timer geeft goed aan hoe lang het nog duurt, dus bij kleinere hoveelheden gaat het sneller dan we hadden verwacht. Erg fijn en stil.

Otje 22-12-2019

Fijn merk glazen deur

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Goed merk mooie uitstraling,goede prijs kwaliteit bij Altena Witgoed goede en snelle bezorging en service.

• Zuinig

A.N.O. Niem 18-12-2019

Stil, efficiënt, en al veel eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Jaren zonder droger gekund, maar met 2 jonge kinderen is dit (zeker in de winter) toch wel een uitkomst. Nu de wasdroger er één keer staat, realiseren we ons dat we die al veel eerder hadden moeten aanschaffen.
Gelijk ook maar voor een kwaliteitsdroger gekozen. Warmtepompdroger is toch meest efficiënt wat je als consument momenteel kan aanschaffen en prijsverschil met gewone condensdroger of luchtafvoer-droger wordt ook steeds kleiner. Bewust gekozen voor een stille warmtepompdroger, en stil is ie zeker. Wel worden er wat lichte trillingen doorgegeven aan de (bij ons houten) vloer, maar de buurvrouw die al eens klaagde over het geluid van o.a. onze (nieuwe!) afzuigkap heeft zich nog niet gemeld. Terwijl we er nu toch al heel wat droogprogramma's hebben gedraaid. Kortom, de productie van geluid en trillingen is minimaal en zeker acceptabel..
We hadden al positieve ervaring met een Bosch Serie 4 wasmachine, die ook lekker stil is. De tijd zal het moeten leren, maar ik verwacht dat deze Bosch WTR88T00NL warmtepompdroger zeker 8 tot 10 jaar probleemloos zal gaan werken.

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig
  • veel instelmogelijkheden

Minpunten

• tijdsindicatie klopt niet altijd
  • verwarmt ook de ruimte mee

Lucas 16-12-2019

Goede machine

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Energieverbruik is zeer goed, programma's zijn makkelijk in te stellen, alles hartstikke droog eruit, ruikt fris. Handig dat je de machine direct of de waterafvoer kan aansluiten (nooit meer gedoe met bak legen of dat je thuiskomt en dat blijkt dat je was niet droog is omdat de bak vol was).

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Stevige machine

cornelis 16-12-2019

warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Mooie uitvoering, makkelijke bediening, pluisjesfilter heel makkelijk te reinigen, prijs/kwaliteit-verhouding uitstekend [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Janine 16-12-2019

Topper!

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een droger gehad, maar wow.. wat een gemak! Hoewel het scherm voor kastdroog katoen 2.42 uur aangeeft, doet hij er in de praktijk (door vochtigheidsmeter) maar 1.50 uur over. Eenvoudig in gebruik en de kleren zijn droog. Ook handig dat je het piepje (voor als hij klaar is) aan en uit kan zetten. Ik ben heel erg tevreden!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Meldingsgeluid klaar zelf aan of uit zetten
  • Kleding goed droog

Esmée 13-12-2019

Zuinige, stille droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

We zochten een droger die zuinig is, zonder slang en die weinig geluid maakt. Deze warmtepompdroger voldoet aan alle criteria. De programma's duren wellicht langer dan je gewend bent, maar hierdoor kan je bijna alles in de droger doen, omdat het geen heftige programma's zijn. Er zijn veel mogelijkheden en hij is makkelijk schoon te maken nadien. Ook krijg je er standaard een slang bij en met een tussenstuk op een ander merk wasmachine staat hij helemaal stabiel!

• Zuinig
  • Geen slang nodig
  • Veel programma's

Bart 11-12-2019

Zuinige en stille wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Duidelijke handleiding en bediening. Stille cyclus. Houdt stof goed tegen met dubbele filters. Makkelijk aan te sluiten ook rechtstreeks op een waterafvoer. Zorgt ervoor dat e was goed droog is.

Pluspunten

• Erg stil
  • Duidelijke bediening
  • Makkelijk aansluiten
  • Dubbele stoffilter

Jeroen 10-12-2019

Warmtepomp droger waar je echt een warm gevoel van krijgt

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ja dit is em, na lang zoeken en super veel modellen vergelijken heb ik deze Bosch gekocht en zoals mijn gereedschap van de verbouwing stelt Bosch je gewoon niet teleur.

De droger droogt goed, hij is super energie zuinig, maakt geen lawaai kortom echt een top product.

Enig nadeel is dat ik nog niet heb uitgevonden hoe en of ik de deur kan omdraaien.
Maar goed dat is snel uitgezocht :)

Pluspunten

• Energie Zuinig
  • Droogt goed
  • Het is een Bosch

Minpunten

• Niet zo snel als anders maar lekker boeiend

CORNELIS 09-12-2019

Duidelijk bedieningspaneel/perfecte groging

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Rustig geluid, makkelijke bediening, droogt fantastisch en superzuinig energieverbruik.
Kwaliteit/prijsverhouding is voor ons een 10

Anoniem 08-12-2019

een prima, zuinige droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Meteen na installatie (geen probleem) in gebruik genomen. Doe wat hij belooft, stil en gemakkelijk in onderhoud [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Sylvia 05-12-2019

Veel verschillende programma's

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Stille wasdroger met veel verschillende programma's, was wordt prima droog en droogt nooit te lang door de ingebouwde sensor. Handig met slangetje voor het afvoeren van het water, dus niet meer het reservoir leegmaken.

Pluspunten

• geluidsstil
  • afvoerslangetje
  • veel verschillende programma's

Minpunten

• langere droogtijd dan condensdroger

Miriam 04-12-2019

Energiezuinig

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Energiezuinig klasse A+++ en beter voor mijn kleding. Meerdere programma's maar makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • Gebruikt minder warmte

Minpunten

• Drogen duurt langer

Gül 04-12-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Gebruiksvriendelijk, duidelijke keuzes (zeker in combinatie met een wasmachine van Bosch) en bijna geen geluid. Was komt er super zacht uit. Simpel in gebruik, geen poes pas. Erg zuinig ook.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Makkelijk
  • Zachte was
  • A+++