Bosch WTG86492NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTG86492NL op Kieskeurig.nl.

Dax1871 05-07-2020

Mooie machine, droogresultaat teleurstellend.

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

Ik heb de machine gekocht omdat de Zanussi die ik hiervoor had op zijn laatste benen liep. Ik vind de vormgeving van de machine mooi en de prijs is redelijk. Programma's genoeg om uit te kiezen en in de trommel zit verlichting die aangaat bij het openen en sluiten van de deur. De pluspunten na 2 maanden gebruiken: De machine ziet er goed uit, de verlichting is erg makkelijk, de capaciteit van 9kg is prettig met een gezin. Dan de negatieve punten: Wat mij opvalt is dat de handdoeken gaan rafelen en er in ieder geval meer slijtage aan het wasgoed is als mijn vorige machine. Het geluidsniveau is ook hoger dan de Zanussi die ik hiervoor had. De tiptoets bediening reageert niet altijd even direct, zeker niet als je er net de was in hebt gedaan en je handen wat vochtig zijn. Ik had er meer van verwacht om eerlijk te zijn. Ik zou niet weer voor een Bosch wasdroger gaan.

Pluspunten

• Vormgeving
  • capaciteit
  • verlichting in trommel

Minpunten

• slijtage aan wasgoed
  • geluidsniveau
  • Bediening