De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTG86492NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Topper 08-07-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super was is zacht voelt prettig aan en snel klaar topper weer van bosch

b**7@g**l.com 25-05-2022

Bosch condens wasdroger.

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

Een stille wasdroger,heel erg blij mee,en ook veel mogelijkheden met dit condens wasdroger,mooie vormgeving in de keuken.

NomiWen 30-10-2021

Geschenk (aan mezelf) uit de Hemel

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dromen komen uit met deze wasdroger. Wat een uitvinding zeg, met de wolkorf is dit product echt een geschenk uit de hemel. Enige jammere is dat met de wolkorf alleen dé kleding of schoenen erin geplaatst kunnen worden en dus niet in combinatie met andere kledingstukken. Maar je kunt letterlijk zelf een eigen programma uitkiezen en hierop afstellen dus dat is heerlijk en maakt alles goed! Verder is deze wasdroger serieus een -alles is mogelijk- apparaat! Droogt erg goed en mega veel opties zelf de drooggraad instellen en nog veel meer. Kan er zo een boek over schrijven; ik ben er erg blij mee.

ynel 26-10-2021

fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de droger is snel en stil en is eenvoudig te bedienen

Jamel 17-08-2021

Prima machine voor goede prijs

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine die vele malen zuiniger en stiller is dan m'n oude machine. Mooi apparaat met vele functies dus het raadplegen van de handleiding is aan te raden.

Condensdroger 26-05-2021

Bosch Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed produkt, we hebben al jaren bosch apparatuur

Amanda 03-11-2020

Doet zijn werk goed

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij mee. Droogt de was goed. En past mooi op mijn wasmachine.

G. Schouten 24-08-2020

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

De wasdroger geeft vanaf het begin problemen. Stekkertje los. Vreemd geluid. In de trommel een los element. Wordt ontettend heet bij het gebruik

Dax1871 05-07-2020

Mooie machine, droogresultaat teleurstellend.

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

Ik heb de machine gekocht omdat de Zanussi die ik hiervoor had op zijn laatste benen liep. Ik vind de vormgeving van de machine mooi en de prijs is redelijk. Programma's genoeg om uit te kiezen en in de trommel zit verlichting die aangaat bij het openen en sluiten van de deur. De pluspunten na 2 maanden gebruiken: De machine ziet er goed uit, de verlichting is erg makkelijk, de capaciteit van 9kg is prettig met een gezin. Dan de negatieve punten: Wat mij opvalt is dat de handdoeken gaan rafelen en er in ieder geval meer slijtage aan het wasgoed is als mijn vorige machine. Het geluidsniveau is ook hoger dan de Zanussi die ik hiervoor had. De tiptoets bediening reageert niet altijd even direct, zeker niet als je er net de was in hebt gedaan en je handen wat vochtig zijn. Ik had er meer van verwacht om eerlijk te zijn. Ik zou niet weer voor een Bosch wasdroger gaan.

Pluspunten

• Vormgeving
  • capaciteit
  • verlichting in trommel

Minpunten

• slijtage aan wasgoed
  • geluidsniveau
  • Bediening

Joop 14-04-2020

Wennen

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het vorige apparaat was een droger met lucht afvoer. Het apparaat voldeed tot het einde. Het nieuwe apparaat diende er een te zijn met condensafvoer wat de lelijke afvoerslang overbodig zou maken. Qua droogtijd/droog wasgoed dienen weer we er nog wel aan te wennen. Het blijft wat ons betreft nog te vochtig ook na verschillende instellingen.

Cornelia 10-12-2019

goed

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wij denken dat deze wasdroger iets stiller is en we hopen dat deze droogmachine wat langer mee gaat ( vorige boschdroger na 6 jaar een dure reparatie terwijl we de droger maar 2 keer gebruiken in de week ! )