Bosch WTG86492NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch WTG86492NL op Kieskeurig.nl.

Dax1871 05-07-2020

Mooie machine, droogresultaat teleurstellend.

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

Ik heb de machine gekocht omdat de Zanussi die ik hiervoor had op zijn laatste benen liep. Ik vind de vormgeving van de machine mooi en de prijs is redelijk. Programma's genoeg om uit te kiezen en in de trommel zit verlichting die aangaat bij het openen en sluiten van de deur. De pluspunten na 2 maanden gebruiken: De machine ziet er goed uit, de verlichting is erg makkelijk, de capaciteit van 9kg is prettig met een gezin. Dan de negatieve punten: Wat mij opvalt is dat de handdoeken gaan rafelen en er in ieder geval meer slijtage aan het wasgoed is als mijn vorige machine. Het geluidsniveau is ook hoger dan de Zanussi die ik hiervoor had. De tiptoets bediening reageert niet altijd even direct, zeker niet als je er net de was in hebt gedaan en je handen wat vochtig zijn. Ik had er meer van verwacht om eerlijk te zijn. Ik zou niet weer voor een Bosch wasdroger gaan.

Pluspunten

• Vormgeving
  • capaciteit
  • verlichting in trommel

Minpunten

• slijtage aan wasgoed
  • geluidsniveau
  • Bediening

Joop 14-04-2020

Wennen

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

Het vorige apparaat was een droger met lucht afvoer. Het apparaat voldeed tot het einde. Het nieuwe apparaat diende er een te zijn met condensafvoer wat de lelijke afvoerslang overbodig zou maken. Qua droogtijd/droog wasgoed dienen weer we er nog wel aan te wennen. Het blijft wat ons betreft nog te vochtig ook na verschillende instellingen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Cornelia 10-12-2019

goed

Geschreven voor: Bosch WTG86492NL

wij denken dat deze wasdroger iets stiller is en we hopen dat deze droogmachine wat langer mee gaat ( vorige boschdroger na 6 jaar een dure reparatie terwijl we de droger maar 2 keer gebruiken in de week ! ) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com