Siemens iQ800 WT8HXE90NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ800 WT8HXE90NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Danielle 29-12-2020

siemens warmtepomp

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

geweldig apparaat grote trommel inhoud, handige wol programma met korf en handig te connecten via de app

Franka 17-12-2020

Makkelijk te bedienen en wifi ook handig

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Wij zijn erg tevreden over al onze Siemens apparatuur. En rade deze ook iedereen aan.
Dit is onze 2e siemens droger jammer genoeg zijn er door corona lever problemen, waardoor we wel een duurder exemplaar hebben gekozen. Gelukkig kwamen ze ons ook nog een beetje tegemoed.
En zijn we blij met onze aankoop en hopen ook hier weer 15 jaar plezier van te hebben.
Onze wasmachine is over ern paar jaar weer aan de beurt en ook dat wordt zeker weer een Siemens.

Pluspunten

• Makkelijke duidelijk bediening
  • Minder vaak filters schoonmaken
  • Wifi

Klaas 11-12-2020

Grote trommel, duidelijk display

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Er zijn veel warmtepompdrogers op de markt naar deze is wel degene met het minste onderhoud. Ook heeft hij een 9kg trommel en een supersnel programma, hiet komt de was nog wel beetje klam uit maar na uurtje op rekje is het wel droog. Bij de lange programma's komt de was er wel kurkdroog uit. Kortom prijzige droger maar ziet er goed uit.

Pluspunten

• Kort programma erop
  • Pluizenopvangbak aanwezig
  • Zelfreinigende condensor
  • Energiezuinig

Minpunten

• Voor droge was moet je geduld hebben
  • Prijs

Familie van den Berg 05-12-2020

Zo kan het dus ook! Wat een geweldige klant ervaring :-)

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Wat zijn wij blij met onze iQ800 wasmachine en droger, mooi, stil en kan zelfs tot 10kg was in, ideaal voor ons gezin en de hoeveelheid was die wij draaien per dag. Daarnaast, zo kan het dus ook, een voorbeeld voor andere fabrikanten, dat een cash-back actie zo goed geregeld is en zo snel uitbetaald. Daarom nu maar eens de moeite genomen om een review te schrijven. Afgelopen Dinsdag 1 December beide apparaten (Siemens WT8HXE90NL & Siemens WM6HXF90NL) geregistreerd voor de lopende cash-back actie, dezelfde dag nog email bevestiging met akkoord en notificatie dat er geld overgemaakt zou worden, Woensdag 2 december stond het geld al op onze rekening. Maakt ons heel blij en meteen ook Siemens fans :-)

Pluspunten

• Mooi
  • Stil
  • Zuinig
  • Veel inhoud

Ab 04-12-2020

Grote trommel, mooi gemaakt

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

De aankoop van deze warmtepompdroger is een goede keuze, vanwege het mooie design, het duidelijk display. Er is een grote verscheidenheid aan mogelijkheden om het wasgoed te drogen.
De warmtepompdroger gaat zuiniger om met het gebruik van elektriciteit.

Pluspunten

• heel stile
  • erg stil
  • mooi wit

Minpunten

• prijs

Ger 29-11-2020

Gebruiksvriendelijk en goede techniek

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Nadat onze Miele droger het na 10 jaar al begaf en feitelijk niet in verhouding stond tot de aanschafprijs en de verwachte levensduur gekeken naar een alternatief. De Miele daarvoor vloog in brand, wat het vertrouwen al een deuk had gegeven.
Wat ons over de streep trok is het systeem van zelfreiniging en het gemak van het reinigen van de filter en de verminderde kans op brand vanwege de maximale te bereiken temperatuur. Ook de cashback actie maakte de beslissing gemakkelijker. Tenslotte en niet onbelangrijk, de bediening via de Wifi maakt dat iedereen in het gezin nu de droger kan instellen!

Pluspunten

• sterk verminderd brandgevaar
  • zelfreiniging
  • Wifi bediening
  • droogrek voor schoenen en truien
  • waterafvoer gecombineerd met wasmachine

Minpunten

• nog niet gevonden

Wilma 13-11-2020

Stil en energiezuinige warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Fijne droger waar veel in past en waar je alles in kunt drogen. Ook erg handig om met de app aan te sturen.
Er zijn vele programma's voor elke type kleding is er wel iets. Hij is energie zuinig en erg stil. Tevens hebben we weer gekozen voor siemens vanwege de betrouwbaarheid en duurzaamheid van dit product. Onze oude droger van siemens heeft er ruim 14 jaar gedraaid met een gezin van 2 kleine kinderen. We hopen hier weer net zoveel plezier van te beleven.

Pluspunten

• Stil
  • Energiezuinig en milieuvriendelijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooie en handige app
  • Ruime trommel

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Walter 12-11-2020

Mooi overzichtelijke bediening van de Siemens droger.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Het product is niet goedkoop maar ik kies voor duurzaamheid. Kwaliteit en gemak zijn heel belangrijk.

Pluspunten

• Stil en enegie bewust

Jan 07-11-2020

De beste droger die we ooit gehad hebben

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Dit is onze tweede warmtepomp droger van Siemens en we hebben dus niet voor niets gekozen voor een nieuwe Siemens.

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Ook voor drogen van kwetsbare spullen
  • Bediening via wifi
  • Stopt als de was droog is

Inge Kaijen 20-10-2020

Heeerlijke droger!!

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Wat een fijne droger. Gezin van 4, voldoende ruimte, genoeg keuze in programma's. Gezien het feit dat wij binnen geen ruimte hebben om was op te hangen is het heeeerlijk dat we nu alles veilig in deze droger kunnen drogen!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Makkelijk te bedienen
  • Zeer ruime trommel

Rob & Sue 18-10-2020

Droger

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Wij hebben gekozen voor deze droger omdat wij goede ervaringen hebben met apparatuur van SIEMENS en omdat de droger zeer zuinig en dus goed voor het milieu is. Hij verbruikt inderdaad zeer weinig stroom en het drogen duurt nauwelijks langer dan onze voorgaande condensdroger (ook van SIEMENS).

Pluspunten

• zuinig
  • maakt zeer weinig geluid

hynoki 17-10-2020

deze droger heeft alles

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Deze droger is top of the line, en heeft veel extras zoals stoom, schoenenrek en een bakje voor de pluizen - ik moet ze allemaal nog ontdekken. Droogt iig. beter dan de iq700 die ik kort heb gehad.

Pluspunten

• schoenenrek
  • stoom functie
  • minder werk om schoon te houden
  • kan veel was in

Minpunten

• duurt langer

R Mekers 12-10-2020

Bijna net zo stil als de was op de waslijn

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Heerlijke grote droger met 9 kilo trommelinhoud. Deze warmtepomp droger heeft een uitgebreid programma aanbod en werk heerlijk stil. De mogelijkheden om ook wil te kunnen droger zijn bijzonder en hebben echt een meerwaarde in de winter. Ook om even snel een paar kleren te drogen, ongeveer 2 kilo, heeft dit apparaat een kort programma van 40 minuten. De mogelijkheden met de home connect app zorgen er voor dat je altijd een overal kunt zien hoelang de droger nog nodig heeft. Ook het instellen van de machine via de home connect app verlopen soepel en zijn echt een toegevoegde waarde aan deze top droger.

Pluspunten

• Stil
  • Grote trommel
  • Zuinig
  • Uitgebreid programma aanbod

Minpunten

• Nog geen