Siemens iQ800 WT8HXE90NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ800 WT8HXE90NL op Kieskeurig.nl.

Inge Kaijen 20-10-2020

Heeerlijke droger!!

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Wat een fijne droger. Gezin van 4, voldoende ruimte, genoeg keuze in programma's. Gezien het feit dat wij binnen geen ruimte hebben om was op te hangen is het heeeerlijk dat we nu alles veilig in deze droger kunnen drogen!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Makkelijk te bedienen
  • Zeer ruime trommel

Rob & Sue 18-10-2020

Droger

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Wij hebben gekozen voor deze droger omdat wij goede ervaringen hebben met apparatuur van SIEMENS en omdat de droger zeer zuinig en dus goed voor het milieu is. Hij verbruikt inderdaad zeer weinig stroom en het drogen duurt nauwelijks langer dan onze voorgaande condensdroger (ook van SIEMENS).

Pluspunten

• zuinig
  • maakt zeer weinig geluid

hynoki 17-10-2020

deze droger heeft alles

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Deze droger is top of the line, en heeft veel extras zoals stoom, schoenenrek en een bakje voor de pluizen - ik moet ze allemaal nog ontdekken. Droogt iig. beter dan de iq700 die ik kort heb gehad.

Pluspunten

• schoenenrek
  • stoom functie
  • minder werk om schoon te houden
  • kan veel was in

Minpunten

• duurt langer

R Mekers 12-10-2020

Bijna net zo stil als de was op de waslijn

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Heerlijke grote droger met 9 kilo trommelinhoud. Deze warmtepomp droger heeft een uitgebreid programma aanbod en werk heerlijk stil. De mogelijkheden om ook wil te kunnen droger zijn bijzonder en hebben echt een meerwaarde in de winter. Ook om even snel een paar kleren te drogen, ongeveer 2 kilo, heeft dit apparaat een kort programma van 40 minuten. De mogelijkheden met de home connect app zorgen er voor dat je altijd een overal kunt zien hoelang de droger nog nodig heeft. Ook het instellen van de machine via de home connect app verlopen soepel en zijn echt een toegevoegde waarde aan deze top droger.

• Grote trommel
  • Zuinig
  • Uitgebreid programma aanbod

Minpunten

• Nog geen

GeaM 29-07-2020

Zeer tevreden.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Zeer tevreden, maakt weinig geluid, veel mogelijkheden en in combinatie met de wasmachine echt top. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leo van Zitteren 28-06-2020

Topmachine.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Mooi design, weinig geluid en heel zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niels 05-06-2020

Fijne machine met senso fresh is ideaal

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Super fijne machine senso fresh is ideaal tegen nare geurtjes. Heel blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jerry 26-04-2020

Mooie machine, nog wel problemen

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Waterafvoer zit met slang aangesloten op de afvoer, maar water komt toch in reservaat, stop is uit de afvoeraansluiting, ook als slang laag in emmer zit zelfde probleem, afgelopen week monteur geweest van de winkel, helaas problem nog het zelfde. Al met al mooie machine maar voorlopig nog problemen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

bram 25-04-2020

nieuwe droger

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

na tientalle jaren een drger met slang uit raam nu een warmte pompdroger , wat een vooruit gang lager energiekosten , maar droogtijd is wel langer , maar dat is wennen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]