Siemens iQ800 WT8HXE90NL - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ800 WT8HXE90NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Rob van steensel 22-04-2022

Geweldig!! Stil en snel

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moesten een nieuwe droger, na duidelijk advies van de locale witgoed specialist voor deze gekozen, werkt erg fijn en duidelijk! App is ook super handig als je niet weet welk programma je nodig bent! Inmiddels ook al schoenen in gedroogd gaat super!

Fam Timmers 18-04-2022

Geweldige droger

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger doet precies wat ik wil, de was is gelijk goed droog itt de vorige die regelmatig niet goed werkte. Geen spijt van de aanschaf en hoop er nog lang plezier van te hebben.

Sinttruijen 21-02-2022

Stille droger die zelfs via Google Home werkt.

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na enigzins wat zware droger de trap opgekregen hebben, geen moment spijt. Hij is netjes stil op de houten vloer s'nachts waarvan niemand meer wakker wordt. Het "natte" pluizenfilter is even wennen omdat er wat restwater in zit wat kan lekken, maar alle kleren zijn compleet pluisloos daardoor. Ook de " gereed " melding op je telefoon of via Google Home is heerlijk om niet iedere keer de trap op te moeten gaan luisteren of hij al klaar. Nu meer als een jaar in gebruik en geen enkel probleem gehad. De Service desk wel gebeld om hulp bij het instellen van het juiste programma voor de kattendekens en daar was elk begrip voor. Nu sparen voor een wasmachine van dezelfde IQ800 serie om het compleet te maken.

Angie van Sinttruijen 21-02-2022

Ben er blij mee

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb zelf MS dit is wel een uitkomst voor mij ik ga pas naar boven als die klaar 's. Heerlijk is dat niet meer gissen als die klaar is dat geeft hij zelf aan met een bericht..

Monique 02-01-2022

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naast het mooie design, is het makkelijk in gebruik. Eenvoudig met de app te koppelen en de meldingen komen binnen als je was droog is. Gemak dient de mens is in dit gevak zeker aan de orde.
Er zitten heel veel programma's op welke je voldoende keuze geven voor het drigen van je was. Ook het niet meer hoeven schoonmaken van de droger is een uitkomst! Naast de vele programma's is er een rek bijgeleverd voor onder andere schoenen te drogen. Al met al top!
+ home connect
+ zelf reinigend
+ stil
+ bedieningsgemak
+ extra rek voor wol en schien drogen
+ grote vul opening

Murta 11-12-2021

Droger van het jaar

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super droger alle functies aanwezig en energie zuinig en heeft al de laatste snufjes als slimmme apparaat koppel maar aan de rest van de slimme apparaten thuis met gemak

G W Bosselaar 02-12-2021

Een wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij wilden een hele goede wasdroger met wifi die eenvoudig te bedienen is en weinig onderhoud vergt.

Buys 20-11-2021

Goede keuze!!

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Sneller dan verwacht, heerlijk stil. Deur naar woonkamer staat vaak open..... de was kan gladgedroogd zo de kast in ;-)

Arjo 06-10-2021

Matig

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb nu5 keer mensen er naar laten kijken maar kan niet 1 volle droogbeurt maken zonder pluizen zeef filter schoon te moeten maken .ik heb hem nu 3 maanden

Barbara 27-08-2021

Superfijne droger

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superfijne droger! Was komt heerlijk zacht en goed droog uit de machine.

R J Sc 22-08-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwaliteit was ook bij deze doorslaggevend, goed geadviseerd door de verkopende partij..

F. Contelaar 30-07-2021

Goede combinatie

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds 2013 hebben we een Siemens wasmachine iQ800 aqua sensor. Deze voldoet prima, de bediening is duidelijk en overzichtelijk. Nu hebben we een Siemens warmtepompdroger iQ800 aangeschaft. Het fijne is dat het bedieningspaneel overeenkomt met die van de wasmachine. Dit is zeer plezierig en handig, daar ik slechtziend geworden ben en nu toch de wasdroger kan bedienen. Als extra mogelijkheid kan ik nu ook gebruik maken van de connectie-app. Dit geheel is een mooie en werkzame combinatie

Sjoerd 19-03-2021

Droogt goed

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is een goede machine droogt goed met minimaal geluid. Maar de afwerking) maarvoering) is nogal slecht. Klep sluit niet fijn. De deur hangt en raakt de vergrendeling aan de rand. En van de condensor zijn al enkele lamellen ingedrukt.

Felice 21-01-2021

Perfect droog resultaat

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Deze droogtrommel is perfect. De was is (kast)droog en nagenoeg kreukvrij. De warmtelast voor de omgeving is minimaal in tegenstelling tot mijn eerdere droogtrommel. Weinig gedoe ook met het pluisvrij maken van de accessoires. Eenvoudig en energie arm. Top apparaat!

Danielle 29-12-2020

siemens warmtepomp

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

geweldig apparaat grote trommel inhoud, handige wol programma met korf en handig te connecten via de app

Franka 17-12-2020

Makkelijk te bedienen en wifi ook handig

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Wij zijn erg tevreden over al onze Siemens apparatuur. En rade deze ook iedereen aan.
Dit is onze 2e siemens droger jammer genoeg zijn er door corona lever problemen, waardoor we wel een duurder exemplaar hebben gekozen. Gelukkig kwamen ze ons ook nog een beetje tegemoed.
En zijn we blij met onze aankoop en hopen ook hier weer 15 jaar plezier van te hebben.
Onze wasmachine is over ern paar jaar weer aan de beurt en ook dat wordt zeker weer een Siemens.

Pluspunten

• Makkelijke duidelijk bediening
  • Minder vaak filters schoonmaken
  • Wifi

Klaas 11-12-2020

Grote trommel, duidelijk display

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Er zijn veel warmtepompdrogers op de markt naar deze is wel degene met het minste onderhoud. Ook heeft hij een 9kg trommel en een supersnel programma, hiet komt de was nog wel beetje klam uit maar na uurtje op rekje is het wel droog. Bij de lange programma's komt de was er wel kurkdroog uit. Kortom prijzige droger maar ziet er goed uit.

Pluspunten

• Kort programma erop
  • Pluizenopvangbak aanwezig
  • Zelfreinigende condensor
  • Energiezuinig

Minpunten

• Voor droge was moet je geduld hebben

Familie van den Berg 05-12-2020

Zo kan het dus ook! Wat een geweldige klant ervaring :-)

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

Wat zijn wij blij met onze iQ800 wasmachine en droger, mooi, stil en kan zelfs tot 10kg was in, ideaal voor ons gezin en de hoeveelheid was die wij draaien per dag. Daarnaast, zo kan het dus ook, een voorbeeld voor andere fabrikanten, dat een cash-back actie zo goed geregeld is en zo snel uitbetaald. Daarom nu maar eens de moeite genomen om een review te schrijven. Afgelopen Dinsdag 1 December beide apparaten (Siemens WT8HXE90NL & Siemens WM6HXF90NL) geregistreerd voor de lopende cash-back actie, dezelfde dag nog email bevestiging met akkoord en notificatie dat er geld overgemaakt zou worden, Woensdag 2 december stond het geld al op onze rekening. Maakt ons heel blij en meteen ook Siemens fans :-)

Pluspunten

• Mooi
  • Zuinig
  • Veel inhoud

Ab 04-12-2020

Grote trommel, mooi gemaakt

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

De aankoop van deze warmtepompdroger is een goede keuze, vanwege het mooie design, het duidelijk display. Er is een grote verscheidenheid aan mogelijkheden om het wasgoed te drogen.
De warmtepompdroger gaat zuiniger om met het gebruik van elektriciteit.

Pluspunten

• heel stile
  • erg stil
  • mooi wit

Minpunten

• prijs

Marcel B 29-11-2020

Prima droger communiceert met de wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ800 WT8HXE90NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig machine. Geeft alles netjes aan in de display en communcieert middels WIFI met de telefoon. (dus geen onnodige loopjes naar het washok). Nadeel is de droogkwaliteit van lakens. Het wordt één grote bol. Helaas hiervoor nog geen oplossing gevonden.