Siemens GS58NAW41 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Nancy 08-09-2016

Vriezer

Blij met onze nieuwe vriezer.
Heerlijk veel bergruimte met meer dan voldoende lades.
Alles is nu overzichtelijk.
Met een gezin de vriezer nooit groot genoeg maar deze is meer dan ruim voor ons

hjwberg 13-10-2015

Super energiezuinige diepvries. Kan veel ingevroren worden. Prijstechnisch een aanrader. Snelle levering op de plaats die aan geef,

Fons 13-12-2017

Gigantische vrieskast, laag energieverbruik

Na 18 jaar onze vrieskast vervangen door een Siemens 360 ltr (!) inhoud met laag energieverbruik. We zijn er helemaal tevreden over! Het ijsblokjesonderdeel is een leuke gadget, maar vooral fijn is dat we de diepvriezer niet meer hoeven te ontdooien.

Pluspunten

• laag energieverbruik
  • grote inhoud
  • ijsblokjesonderdeel leuke gadget
  • nooit meer ontdooien!

Ton 13-12-2017

Grote vrieskast met verlichting, no frost.

Mooie vrieskast met verlichting en nofrost. Diepe laden met doorzichtige voorkant. Bovenste 3 hadden ook wel laden kunnen zijn, want klep is wat breekbaar.( ervaring met vriezer Siemens 17j.oud. Waarvan ook de klep al snel stuk was. Maar de vriezer nog steeds goed werkt, helaas een geen nofrost) wij zijn zeer content met de Siemens vriezers.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Diep
  • Breed
  • Verlichting
  • Makkelijk display

Minpunten

• Geen temperatuurindicatie aan de buitenkant.

fam. Rijkers 09-12-2017

Heerlijk groot, perfect verlicht

heel erg tevreden met onze aankoop, de diepvries is precies groot genoeg voor ons, de verlichting is erg fijn, hierdoor kan je goed zien wat waar ligt zodat je alleen de la opent waar je zijn moet. ook het akoestisch alarm is fijn als de deur niet goed gesloten is.

Pluspunten

• verlichting
  • inhoud perfect
  • geluidsarm

C. Polak 30-11-2017

Grote nofrost vrieskast

Zojuist een Siemens GS58NAW41 vrieskast gekocht. Geweldig veel ruimte er in en nooit meer ontdooien!
We zijn er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Nofrost
  • geluidsarm
  • gering stroomverbruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

Tibar 29-11-2017

Stoere vrieskast

Stoere, grote vriezer. Gekocht ter vervanging van onze vrieskist.
Prima indeling en veel opbergruimte

Adriaan 25-11-2017

Siemens GS58NAW41

Deze grote kast gekocht ter vervanging van een 40 jaar oude Liebherr 420 liter vrieskist.
Het kost wel improvisatie om er alles weer in te krijgen. De kast bevalt prima, en kan hem iedereen aanbevelen die een volkstuin heeft. neemt minder ruimte in, en je hoeft niet meer te duiken in een diepe kist
Dus een aanrader.

ardie 20-11-2017

grote zuinige kast . Fijne verlichting en genoeg bakken

grote zuinige kast Fijn met verlichting. Zuinig in gebruik. Geen last meer van ijsvorming.De kast heeft lekker veel bakken.

NahedJos 16-08-2017

Geweldig mooie en grote vrieskast

Wij hebben de vrieskast nu 2 maanden in gebruik en zijn er zeer tevreden over. Mooie grote en geluidsarme vrieskast met veel inhoud en ruimte door de grote lades en altijd voldoende ijsblokjes en koelelementen bij de hand. De koelelementen zorgen ook nog eens voor een koudebuffer mocht de stroom eens uitvallen. Slim gedaan.

john 11-02-2017

grote inhoud , zuinige vriezer, mooie afwerking

een hele mooie vriezer met grote inhoud en toch zuinig deze vriezer heeft ruime lades waar je alle mogelijke verpakkingen makkelijk in kan doen en niet te vergeten het no frost systeem

boekhouder 21-08-2016

groot, overzichtelijk

Voordeel: Groot, overzichtelijk. No-frost en A +++. grappige simpele ijsblokjes maker.
Nadeel: groot, echt groot.

Francien 30-06-2016

Fijne ruime vriezer

Heb deze vriezer nu een paar weken en hij bevalt heel goed, fijne ruime lades en kleppen, het enigste minpuntje is dat het jammer is dat je de vriezer moet openen om de temperatuur te lezen.

Nance81 26-06-2016

Een zee van ruimte

Vorige maand gekocht en zeer blij.
Ondanks dat in eerdere reviews te lezen was dat hij wat meer geluid maakt dit totaal niet zo ervaren.

Daarnaast een zee van ruimte. Eindelijk plaats voor een broodvoorraad voor een hele week.

Leuke gadget de ijsblokjesmaker

Peter_01 29-03-2015

eindelijk...

Na 20 jaar mijn oude koelkast en trouwe diepvries die 1226 kwh/jaar verbruikt vervangen door dit toestel en de KS36VVW40; Na veel wikken en wegen heb ik voor een groot model gekozen omdat ik regelmatig op zaterdag en zondag kook en porties invries omdat het tijdens de week te druk is om veel te kokerellen. Ik heb ondervonden dat dat veel ruimte vraagt en dat is nu uiteraard geen probleem meer. Wel schrok ik van de afmetingen, vooral de diepte dan, want dit toestel is toch wel een dikke 15 cm dieper dan een klassieke diepvries. Heb dus een "stevige sokkelverbreding" gemaakt waarmee dat probleem opgelost is. De ijsblokjes dispencer is de eenvoud zelve maar toch wel een fantastische aanwinst in ons gezin. Ruimte zat en het verbruik zou zes keer lager moeten liggen dat mijn oude diepvries. Dat kan tellen. Ik hou wekelijks de meterstanden bij en op dit ogenblik is er geen fenomenale daling van het verbruik te registreren. Ik had dat wel verwacht, maar een week is te kort om daar een uitspraak over te doen vermoed ik.