Siemens GS58NAW41

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GS58NAW41 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

henny van der Spek 28-09-2018

Ruim en overzichtelijk !

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Ik heb voor deze vriezer gekozen vanwege de inhoud . Daarbij is hij verrassend overzichtelijk ! heel handig ook het snel vriezen vak bovenin de vriezer ! en het ijsblokjes vak !

Pluspunten

• Ruimte
  • overzicht
  • non frost

A.T 03-09-2018

vieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Wij zijn van een onoverzichtelijke kist overgestapt op een overzichtelijke kast die ook nog eens minder energie gebruikt.
Tot dusver erg blij mee.

K. 30-08-2018

Siemens GS58NAW41

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Wij hebben altijd een diepvrieskist gehad. Maar omdat deze erg veel ruimte inneemt hebben we besloten om een diepvrieskast te kopen. Deze diepvries van Siemens is erg hoog en inwendig zit er heel veel ruimte. Wij dachten altijd dat er in de kist meer ruimte zat maar in deze kast zit veel meer ruimte! Een absolute aanrader! We hebben er veel plezier mee!

Pluspunten

• Weinig ruimte in beslag
  • Extreem veel ruimte inwandig
  • Gewoon super!

Heuver 27-08-2018

Super ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Wat een mooie zuinige ruime vriezer!

De lades zijn echt ruim, de vriezer is dieper dan wat we hadden. Echt een plus punt!
Ijsklontjes maken is een leuke toevoeging, en de koelelementen in de deur raak je nooit meer kwijt.

Pluspunten

• Ruime lades
  • Ijsblokjes dispenser
  • Lampje laat alles mooi zien
  • Lang leve no frost
  • Topper A+++

Rianne 22-08-2018

Zeer groot

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Mooie afwerking. Super grote inhoud. Doet het prima voor een gezin met vijf personen. En een super aflevering.

r 16-08-2018

mooie en grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Fijne vrieskast. de kast is erg groot, waardoor alle etenswaren erin passen voor een gezin van 5. Het is veel overzichtelijker dan de vrieskist die we voorheen hadden, maar er past bijna evenveel in. verder is het fijn dat de laden en glasplaten verwijdert kunnen worden voor een extra groot vriesvak. zeer tevreden!

Pluspunten

• veel ruimte
  • variabele indeling
  • erg stil
  • zuinig

john 12-08-2018

mooie vrieskast met grote netto inhoud

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

grote inhoud. duidelijk display en goed zicht op inhoud laden/vakken. stabiele temperatuur.
Bovenste 3 vakken hebben klep, hierdoor goed zicht op inhoud, ook als je wat kleiner bent. Wel oppassen dat je klep goed sluit voor de grote deur dichtgedaan wordt.
Goede prijs/kwaliteit verhoudeing. Extra ijsbokjes dispencer is een leukie gadget

Pluspunten

• 1 heel grote lade
  • overzicht laden en vakken
  • electriciteitsverbruik bij deze inhoud

Minpunten

• klepconstructie (zie boven)

MSD 08-08-2018

Veel vriesruimte

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Heel veel vriesruimte voor relatief weinig geld in het A+++ segment. Georiënteerd op een grotere A+++ vriezer en deze geeft naar onze mening het meeste waar voor zijn geld.
De deur opent erg zwaar, is veel kracht voor nodig om deze te openen waarbij de vrieskast nogal eens van zijn plaats verschuift.
Bedenk wel dat het een enorm grote vrieskast is, dus ook in de verzending & aflevering een heel groot pakket.

Pluspunten

• voordelig
  • stil
  • veel vriesruimte

Minpunten

• groot, zwaar pakket
  • deur opent zwaar

Fam. de Maat 31-07-2018

Fantastische vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Mooie grote vrieskast met overzichtelijke doorzichtige frontjes en super eenvoudig te bedienen. Mooi strak qua vormgeving en stevige en stabiele uitvoering.

Pluspunten

• Gunstige prijs/kwaliteit
  • Overzichtelijk
  • Energiezuinig

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Helder 26-07-2018

Lekker ruim

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Wij hadden een vrieskast en vrieskist. we wilden deze vervangen door 1 grotere vrieskast. We hadden behalve de grootte maar 2 eisen en dat was no frost en zuinig. Zodoende bij deze terecht gekomen.
En inderdaad kunnen de andere twee nu de deur uit want in deze kan gemakkelijk wat in de andere 2 zat. Het is een mooie , overzichtelijke vrieskast. Het lampje boven de deur is erg handig en geeft genoeg licht om te zien wat er in de laden ligt.
Handig is ook de ijsblokjesmaker. Hoewel de aanwezigheid of afwezigheid mijn keuze niet zou beïnvloeden is het best wel handig in plaats van het klungelen met die plastic zakjes.
Nadeel is dat de deur wel wat zwaar open gaat.

Ik geef een 8 omdat we de vrieskist nog maar net hebben en nog niet een volledige mening kunnen geven.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • no frost
  • ijsblokjes maker aanwezig

Minpunten

• Deur gaat wat zwaar open

Leo de Vos 23-07-2018

Fantastische grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Wij hebben de grote (liefst 360 liter netto inhoud) en fraaie Siemens vrieskast type GS58NAW41 nog maar 3 dagen in de schuur staan. Liefst 7 laden, waaronder 2 hele hoge voor bijv. kalkoen. Voor veel tegelijk invriezen gebruik je de bovenste lade en voor kleine hoeveelheden automatisch invriezen gebruik je de een na onderste lade met rechts vullen. Deze vriezer heeft een ijsbereider en een ijsblokjesreservoir. Dit zullen wij vaak gebruiken! Kortom, wij gaan genieten van deze stille grote vrieskast met veel bijzonder handige opties. Onze vorige vrieskast heeft het na 23 jaar bij de tropische hitte opgegeven, vandaar de nieuwe Siemens vrieskast.

Pluspunten

• Extra grote inhoud van 360 liter
  • Stil en bovendien erg zuinig!
  • Snel ijsblokjes met reservoir!
  • Nofrost-systeem
  • 3 vakken met handige klapdeuren

Marcel 21-07-2018

Diepvrieskast Siemens 360 Liter

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

We waren op zoek naar een energiezuinige betaalbare vervanger voor onze oude diepvrieskist, deze hebben we gevonden in deze grote kast, welke nooit meer ontdooit hoeft te worden! Wat een opbergruimte en gemak!!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Overzichtelijker dan een kist
  • energie zuinig

J Pal 20-07-2018

Siemens vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

De Siemens vrieskast werkt prima en behoorlijk stil. Prima apparaat en nog behoorlijk energie zuinig.

Pluspunten

• Ruim en genoeg ruimte
  • Energie zuinig
  • Prima prijs

YB 19-07-2018

Diepvries 360 L

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Wij hebben onlangs een diepvries van Siemens (GS58NAW41) aangeschaft. Hij was groter dan verwacht, wat eigenlijk wel goed van toepassing is met een huishouden van 5 personen. Je kunt er alles in kwijt en is zeer zuinig in verbruik. Na lang zoeken en vergelijken hebben we toch voor Siemens gekozen, omdat we meerdere huishoudelijke apparaten daarvan hebben en zeer tevreden zijn. Wij zijn én blijven fan! Top apparaten waar je absoluut geen spijt van gaat krijgen..!

Pluspunten

• Ruim
  • Zeer zuinig

H.Compen 16-07-2018

Veel ruimte, erg stil en energie vriendelijk

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

De vriezer is zeer ruim (360L) en ziet er mooi uit met een handige ijsklontjes maker.
Het binnenlicht is ook handig in een wat donkere ruimte.
Met A+++ is hij ook zeer energie zuinig. Hij heeft een stille motor.
Mijn beoordeling is dan ook een 9 voor dit product.

Cornelissen 13-07-2018

siemens vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

De vrieskast werkt prima, vrijwel geen geluid, hopelijk erg zuinig in verbruik. Hopelijk heb ik er nog jaren plezier van.

Minpunten

• Cashback aanvragen...
  • dat kan toch duidelijker en eenvoudiger!?

de Jonge 12-07-2018

Veel ruimte

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

We waren op zoek naar een ruime vrieskast, energie zuinig, praktische bediening en met no frost systeem. Deze vrieskast heeft alles en zeer tevreden over alle punten.

Pluspunten

• veel inhoud
  • praktische lades
  • ijsblokjes makkelijk te maken
  • ook een mooie vormgeving

sien 02-07-2018

no frost vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

we hebben dit product gekozen voor zijn no frost functie. en om dat dit een kast is. heb 26jr een vrieskist gehad maar ben nu al super tevreden met een opgeruimde overzichtelijke kast!!!! en ik hoef hem niet meer te ontdooien.

Pluspunten

• no frost
  • ruimte

Ineke 12-02-2018

Mooie vrieskast, veel ruimte

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Ik heb deze vrieskast gekocht omdat deze lekker ruim is. Hiervoor had ik een vrieskist, maar deze siemens is veel overzichtelijker. Je weet precies waar alles ligt.bovendien passen er in de bigbox wel 8 broden.

Pluspunten

• Ruimte
  • Bigbox

simon 07-02-2018

Zuinig, stil en groot.

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

De prijs kwaliteit is gezien de energieklasse (A+++) en grootte erg gunstig. Daarnaast is het apparaat erg stil, bij superfreeze maakt het apperaat iets meer geluid. De grote, diepe, laden bieden veel ruimte en maken het zoeken gemakkelijker dan onze oude vriezer met planken. Het apparaat is wel dieper dan standaard vriezers, hier moet je bij inpassing in de ruimte rekening mee houden.

Pluspunten

• Groot
  • Stil
  • Zuinig

ceyhan 05-02-2018

goed

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

goed product lekker ruim wij zijn heel erg blij mee en raad iedereen aan wat kan ik nog meer zeggen goed

Nelly 31-01-2018

Mooie en vooral overzichtelijke vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Had eerst een grote diepe vrieskist en ben nu overgegaan naar een mooie, overzichtelijke vrieskast met geweldig veel ruimte. Ik kan nu alles heel overzichtelijk opbergen en door het lampje kan ik goed bekijken wat er in de laden zit.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Weinig geluid

Minpunten

• De kast is vrij diep
  • Geen mogelijkheden voor een etiket op elke lade

Roy 26-01-2018

Zeer groot, mooi afgewerkte vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Enorm veel ruimte, bovenste vak is iets schuin door NoFrost. Vriezer is vrij stil. Deur gaat best wel smaar open.

Pluspunten

• groot
  • still
  • ijsklontjes machine

Minpunten

• ijsklontjes vrij klein

Dafne 17-01-2018

grote zuinige vriezer, fijne indeling

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Super grote vriezer (gaat makkelijk de inhoud van 2 tafelmodel vriezers in en dan hou je nog ruimte over). indeling is goed. Ik vind de klepjes bovenaan de vriezer wel handig omdat die ruimte flexibel in te delen is. Ik ben 1.68m en kan gewoon bij de bovenste plank. ijsblokjes tool is fijn. De deur gaat gemakkelijk open (was bang dat ik flink kracht moest zetten na het lezen van sommige reviews, maar het kost echt geen moeite (misschien verbeterd ondertussen?).
De vriezer is 4* en zuinig in gebruik. Nog geen nadelen kunnen ontdekken. Let wel op de afmetingen, voor ons geen probleem maar hij is echt groot dus heb je niet veel plek, even nameten!

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • veel ruimte
  • icetwister

Prins 10-01-2018

Ruime vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NAW41

Het is een ruime vrieskast, diepe lades en overzichtelijk. De ijsblokjesmaker is een leuke toevoeging.
Er zitten twee koelelementen in de deur en 1 los erbij.
Wij zijn dik tevreden.
Let wel goed op de afmeting, bij ons pas het goed.